Labai tikėtina, kad fotografuota iš šio namo antro aukšto balkono (žiūr. temą [KAU] "Smetoninis" Kaunas 2008.03.03 #502
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Collapse
X
-
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimąGal kas turi žinių - kaip vagonas atsidūrė Kauno prieplaukoje? Įdomu būtų bet koks (kad ir ranka su Paint) žemėlapiokas.
Atvaizdas
Comment
-
O gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąO gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąO gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąO gal ten ne bėgiai, o tiesiog to vagonėlio išraustas gruntas.
Be šitos nuotraukos daugiau nesu matęs nuotraukų su bėgiais prieplaukoje. Greičiausiai, traukiniai čia niekada nesilankė.Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąhimleris teisus, tai gatvės tiesimo darbai ir statybininkų vagonėlio vėžės minkštame pagrinde
galima būtų fantazuoti apie krovininę atšaką, nes rekonstruojant vilniaus gatvę buvo rasti pabėgiai (žuoliai), bet ko gero tai tik fantazijos
Dabar grįžtant prie to keisto vagonėlio Prieplaukos krantinėj. Išdidinus fotkę negalimą tvirtint, ar ten bėgiai, ar vėžės žvyre. Galima tik interpretuot. Logiškai mąstant, tokį vežimą, geležiniais siaurais ratais, kad ir pakaustytais guma, žvyru, o juo labiau smėliu, nepastumsi ir nepavilksi. Reikia "relsų". Kauno 1922 metų plane yra pažymėtas "kukuškos" kelias, bet jis sukdavosi į senajį, dar medinį, 1914 metais rusų statytą tiltą, į Aleksotą. Taip pat tame plane yra pažymėta trumputė gelžkeliuko atkarpėlė, panašu į krovininio, Prieplaukos krantinėje, kuri ties Vytauto bažnyčia 90 laips. kampu užsisukdavo link Nemuno, ten, kur gubernijos laikais buvo pontoninis tiltas.
Comment
-
"Kauno dienoje" - straipsnis apie "kukušką", važinėjusią Kaune 1919 - 1935 m., bei nuotrauka iš Jono Palio asmeninio archyvo. Traukinėlio vaizdelis ties atšaka į Daukšos gatvę.
http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimą"Kauno dienoje" - straipsnis apie "kukušką", važinėjusią Kaune 1919 - 1935 m., bei nuotrauka iš Jono Palio asmeninio archyvo. Traukinėlio vaizdelis ties atšaka į Daukšos gatvę.
http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212
Vakar vakare sustabdžius traukinėlį, Kaunas pasilaisvino iš dviejų okupantų paliktų transporto priemonių: prieš kelis metus triukšmingomis manifestacijomis palaidojo caro Rusijos paliktą konkę, o vakar vakare tyliai, tik keliems keleiviams tevažiuojant, likviduotas vokiečių okupantų didž. karo metu įrengtas traukinėlis. Šįryt kreipėmės į siaurųjų geležinkelių inž. V. Račkauską pasiinformuoti apie likviduotąjį traukinėlį.
Kažokia paranoja - kas pastatyta okupantų, viską reikia naikinti... Naikinti tai naikinti, bet kad kažką geresnio sukurti tai nesugebam.
Comment
-
nusikratikim erezijos - kas nemusu - sunaikinkim!
sutikdami naujus AE uzdarem.... liko MN susprogdint ir Achema su zeme sulygint dar galetu Kauno HESas uztvankas nuleist
P.S. paskui kas? pilietinis karas?
P.P.S. mama pasakojo, kad yra vaziavusi Kaune tramvajum. tai galejo buti apie 1959 - 1962 metus. tai negi tiek laiko po karo isgyveno "burzuazinis reliktas"?
P.P.P.S. ar tas tramvajus pakeite konke?Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 10:33.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNebuvo Kaune tramvajaus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąCitata iš straipsnio
Vakar vakare sustabdžius traukinėlį, Kaunas pasilaisvino iš dviejų okupantų paliktų transporto priemonių: prieš kelis metus triukšmingomis manifestacijomis palaidojo caro Rusijos paliktą konkę, o vakar vakare tyliai, tik keliems keleiviams tevažiuojant, likviduotas vokiečių okupantų didž. karo metu įrengtas traukinėlis. Šįryt kreipėmės į siaurųjų geležinkelių inž. V. Račkauską pasiinformuoti apie likviduotąjį traukinėlį.
Kažokia paranoja - kas pastatyta okupantų, viską reikia naikinti... Naikinti tai naikinti, bet kad kažką geresnio sukurti tai nesugebam.
Tarp kitko neatmestina, kad anksčiau žurnalistai irgi mėgdavo prirašyti būtų-nebūtų dalykų. Lygiai taip, kaip ir nūdien (turiu galvoje paminėtus okupantus).Paskutinis taisė jRamke; 2010.01.06, 14:26.
Comment
Comment