Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Collapse
X
-
-
vistik nulekiau iki mamos ir pasitikslinau. sako, kad 1962m pavasari buvo mokyklinej ekskursijoj Kaune ir vaziavo tramvajumi. dvivagoniu. spalvu gama - raudona ir geltona.
P.S. mama nei Minske, nei Kaliningrade nera buvusi. Rygoj buvo viena karta, bet ten tramvajum nesinaudojo - jau turejo savo transporta.
vat ir idomu pasidare - kada isnyko paskutiniai begiai Kauno mieste? (nekalbu apie LG privaziavimo kelius, tik apie VT)Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 19:48.
Comment
-
Apie Kauno funikulierius yra tinklapiukas:
http://www.funiculars.net/funiculars.php?iso=lt
ir Aleksoto funkės foto iš ten pat:
Parodyk mamai, gal prisimins.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąnorėjau paklausti žinovų: kam tas "puodas" ant garvežio kamino?
Atvaizdas
įtariu, kad koks suodžių filtras, bet gal paskirtis kita
Comment
-
Siaurasis traukinukas vargiai galėjo pravažiuoti medinį senamiesčio tiltą. Pats medinis tiltas egzistavo 1915-1930m. ir buvo ne kartą apgadintas pavasarinių potvinių. Kadangi tiltas buvo neaukštas, viduryje buvo pakeliama vieta garlaiviams praplaukti. Naudoti tokį tiltą siaurajam geležinkeliui būtų per sudėtingas uždavinys. Manau bėgiai per upę buvo panaudoti keletą kartų 1915m. vokiečių kariniams tikslams. Galiausiai neišlikę nei vienos nuotraukos- su traukinuku ant tilto.
Greičiausiai "Kukuška" atvažiuodama į senamiestį užsukdavo į M.Daukšos gatvę, vėliau atbulinė pavažiuodavo atgal į krantinės atkarpą (link Aleksoto tilto) ir įsisodinusi keleivius grįždavo į Panemunę. Tuo momentu ji ir nufotografuota prieštai įkeltoje nuotraukoje (žinutė nr.857).
Labai abejotina, kad traukinėlis kada važiavo iki galo M.Daukšos gatve (1922m Kauno plane parodyti bėgiai žinutė nr.850). Kad bėgiai būtų įrengti krantine toliau mediniojo tilto, nesu matęs, nei prieškario žemėlapiuose, nei nuotraukose.Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2010.01.07, 20:01.Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai va taip va atrodo 600 mm vagonėliai - palyginkite su diskutuojama foto iš Kauno
Comment
-
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimąSiaurasis traukinukas vargiai galėjo pravažiuoti medinį senamiesčio tiltą. Pats medinis tiltas egzistavo 1915-1930m. ir buvo ne kartą apgadintas pavasarinių potvinių. Kadangi tiltas buvo neaukštas, viduryje buvo pakeliama vieta garlaiviams praplaukti. Naudoti tokį tiltą siaurajam geležinkeliui būtų per sudėtingas uždavinys. Manau bėgiai per upę buvo panaudoti keletą kartų 1915m. vokiečių kariniams tikslams. Galiausiai neišlikę nei vienos nuotraukos- su traukinuku ant tilto.
Greičiausiai "Kukuška" atvažiuodama į senamiestį užsukdavo į M.Daukšos gatvę, vėliau atbulinė pavažiuodavo atgal į krantinės atkarpą (link Aleksoto tilto) ir įsisodinusi keleivius grįždavo į Panemunę. Tuo momentu ji ir nufotografuota prieštai įkeltoje nuotraukoje (žinutė nr.857).
Labai abejotina, kad traukinėlis kada važiavo iki galo M.Daukšos gatve (1922m Kauno plane parodyti bėgiai žinutė nr.850). Kad bėgiai būtų įrengti krantine toliau mediniojo tilto, nesu matęs, nei prieškario žemėlapiuose, nei nuotraukose.
Comment
-
Taip pat aiškėja #827 fotkės paslaptis:
1. Aišku, kad ne siaurojo traukinuko "kukuškos" vagonėlis.
2. Buvo trumpa bėgių atšaka su kilpa nuo pontoninio tilto, statyto XIXa. (gubernijos laikotarpis), į Prieplaukos krantinę link santakos (Kauno planas 1922 m.)
3. Prielaida: vagonėlis gatvės darbininkų.
4. Vykdomi gatvės meksfaltavimui paruošiamieji darbai: presavimo mašina lygina skaldą (ne akmenis) [Bet čia tik mano interpretacija].
Comment
-
-
Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątaigi prie caro kai state kauno tvirtove (kalbu apie visa fortu sistema), tai artilerijos greitam pergabenimui is vienos puses i kita nutiese siauruka.
Comment
Comment