Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Collapse
X
-
Tai velniam neleisti naudotis ta atkarpa? Biurokratų mąstymas - lengviau gyventi kai niekas nieko nedaro.
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Beje, yra dar vienas biurokratinis klausimas toje teritorijoje. Kaip žinia traukiniai iš Vilniaus važiuoja tik iki Marcinkonių. Toliau einantys bėgiai nebenaudojami jau nuo tų laikų, kai traukiniai nevažiuoja į Druskininkus. Palikta viena bėgių linija jau baigia apaugti žole.
Ties ta 15 km atkarpa yra keletas kaimų. Viename iš jų gyvenantis švedas yra įsigijęs drezina, tačiau jos taip ir negali panaudoti. Pasirodo neįmanoma pramušti mūsų šūdbiurokračių geležinkeliečių. Jiem geriau, kad nenaudojami bėgiai apaugtų žole, ties pervažomis užsineštų smėliu, nei kad kas nors jais rūpintųsi. Žodžiu, kokie buvom socialistiniai biurokratai, tokie ir likom.
Del to svedo 0- glupas zmogus ir tiek, jis tik daug sneka. Ir neaisku su kuo sneka.
tai tiek
Komentuoti:
-
Čia dar vienas vokiečių laikais egzistavęs geležinkeliukas. Pažymėtas plona raudona linija. Juoda linija jį žymi Google earth (lyg būtų išlikęs). Pagal tai matosi, kad jis nuveda į Baltarusiją.
Iki šių laikų yra neblogai išsilaikęs pylimas einantis per miškus ir pelkes. Tad puikiai pasitarnautų turizmui, jei kas nors painvestuotų į geležinkeliuko atstatymą
Beje, yra dar vienas biurokratinis klausimas toje teritorijoje. Kaip žinia traukiniai iš Vilniaus važiuoja tik iki Marcinkonių. Toliau einantys bėgiai nebenaudojami jau nuo tų laikų, kai traukiniai nevažiuoja į Druskininkus. Palikta viena bėgių linija jau baigia apaugti žole.
Ties ta 15 km atkarpa yra keletas kaimų. Viename iš jų gyvenantis švedas yra įsigijęs drezina, tačiau jos taip ir negali panaudoti. Pasirodo neįmanoma pramušti mūsų šūdbiurokračių geležinkeliečių. Jiem geriau, kad nenaudojami bėgiai apaugtų žole, ties pervažomis užsineštų smėliu, nei kad kas nors jais rūpintųsi. Žodžiu, kokie buvom socialistiniai biurokratai, tokie ir likom.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSveiki,
Tęsiu tema. Iš drbėnų I pasaulinio karo metu vokiečiai į Latvijos pusę nutiesė geležinkelį. 1923 metais nuspręsta, kad verta statyti Šventojoje žvejų uostą, kurį reikėtų sujungti su geležinkeliu. Dėl to buvo nutiesta šaka iš Šventosios iki darbėnų siaurojo geležinkelio šakos, naujos linijos ilgis - 10 km. Viso geležinkelio ilgis buvo 20 km. Vokiečiams užėmus Klaipėda, skubos tvarka nutiestas naujas geležinkelis iš Darbėnų į Šventąją, šį kartą tiesiai ir šį kartą normalios vėžės. Gal kas žinote šią sritį plačiau? Kiek ilgai buvo siaurukas, kiek ilgai buvo normalus geležinkelis? Foto? Senoji trasa, buvusios geležinkelio stotys?
1938 m rusų žvalgybinis žemelapis:
http://narrow.parovoz.com/maps/darbenai.jpg
Komentuoti:
-
Geležinkeliai Šventojoje
Sveiki,
Tęsiu tema. Iš drbėnų I pasaulinio karo metu vokiečiai į Latvijos pusę nutiesė geležinkelį. 1923 metais nuspręsta, kad verta statyti Šventojoje žvejų uostą, kurį reikėtų sujungti su geležinkeliu. Dėl to buvo nutiesta šaka iš Šventosios iki darbėnų siaurojo geležinkelio šakos, naujos linijos ilgis - 10 km. Viso geležinkelio ilgis buvo 20 km. Vokiečiams užėmus Klaipėda, skubos tvarka nutiestas naujas geležinkelis iš Darbėnų į Šventąją, šį kartą tiesiai ir šį kartą normalios vėžės. Gal kas žinote šią sritį plačiau? Kiek ilgai buvo siaurukas, kiek ilgai buvo normalus geležinkelis? Foto? Senoji trasa, buvusios geležinkelio stotys?
1938 m rusų žvalgybinis žemelapis:
http://narrow.parovoz.com/maps/darbenai.jpg
Komentuoti:
-
Siaurasis geležinkelis Neringoje
Sveiki,
Kitas klausimas:
Čia nurodoma, kad
http://tunelis.ginklai.net/fortification/IIIreich/
"Vokiečių 1943 m. Alksninės artilerijos baterija Neringoje. ... Su perkėla į Klaipėda bateriją jungė siaurasis geležinkelis."
Gal kas žino daugiau?
Komentuoti:
-
Kiti neveikiantys Lietuvos siaurieji geležinkeliai
Sveiki,
Kadangi esu siaurojo gelezinkelio fanas, taigi pora klausimu ta tema.
Taigi, savo laiku grafas Tiškevičius pasistatė tiltą į jūra, plytinę palangoje ir nusipirko garlaivį. Iš savo plytinės Vilimiškėse vežė plytas siauruku į garlaivį, o šis plytas plukdė į Liepoją. Dar viena linija ėjo Ronžės upelio krantu. Gal kas žino kažką daugiau? Traukiamoji jėga? Kiek ilgai šie geležinkeliai buvo gyvi?
Žemelapis:
http://narrow.parovoz.com/maps/palanga-map.jpg
Nuotrauka:
http://narrow.parovoz.com/images/LT/palangos_tiltas.jpg
Komentuoti:
-
Štai kaip atrodys Ignalinos vaikų geležinkelio sąstatas:
http://www.ngr.lt/php_func/foto_demo...igntrauk19.jpg
Komentuoti:
-
Kol kas tai grynai atrakcija, nutiesus iki Palūšės jau būtų ne tik atrakcija, bet ir praktiškai naudingas.
Komentuoti:
-
www.DELFI.LT informuoja:
Ignalinoje atidaromas "siaurukas"
2006 birželio mėn. 14 d.
Ignalinoje, Gavio ežero pakrantėje, nutiestas 734 metrų ilgio siaurasis geležinkelis, kuriuo važinės mažasis traukinukas. Kaip BNS sakė Ignalinos rajono savivaldybės spaudos atstovė Lina Kovalevskienė, traukinukas, kuris šiuo metu yra ir mokomasis, ir turistinis, riedės geležinkeliečių stovyklos teritorijoje, apsuptoje ežero.
Kitais metais siauruko kelią planuojama nutiesti iki Ignalinos geležinkelio stoties, o tolimesnėje ateityje - iki Nacionaliniame Aukštaitijos parke įsikūrusios Palūšės turizmo bazės.
Reklama
Į projektą jau investuota per 1,5 mln. litų.
Komentuoti:
-
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Zarasai po I pasaulinio karo
Vokiečiai per I pasaulinio karo buvo nutiesę siauruką nuo Pasmalvių (nuo 1979 Sniečkus, dab. Visaginas) iki Eglainės Latvijoje. Siaurukas išardytas 1924
Info ir nuotraukos iš http://parovoz.com/narrow/LTA.php
Gal Wirusas ar kas nors kitas turi nuotraukų iš panašių taškų?
Komentuoti:
-
Dar šiek tiek apie siauruosius geležinkelius Lietuvoje (deja, tik angliškai)
http://home.zonnet.nl/p.engelbert/LIT.html
Iš ten - ir Vilniaus geležinkeliuko Vingio parke spalvota nuotrauka
Aukštaitijos siaurasis geležinkelis
http://www.siaurukas.lt/
Kitas tinklapis apie jį kiek įdomesnis
http://www.baranauskas.lt/
Komentuoti:
-
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Suradau internete apie Vingio parko vaikų geležinkelį.
Geležinkeliui buvo panaudota lenkų siaurojo karinio geležinkelio trasos dalis. Visas geležinkelis ėjo nuo dab.TEC-2 pro dabartinį Žvėryno tiltą-kriniai sandėliai dab. Ge;ež. Vilko g. - dab. Žalgirio g.-pro dab. Šilo tiltą iki karinių sandėlių Šilo g. Abu tiltai sugriauti per karą ir nebeatstatyti.
Vaikų geležinkelis veikė 1946-1984 m.
Trasos ilgis - 1,6 km. Buvo Komjaunimo, Sporto ir Pionierių gel. stotys.
...
Dalį geležinkelininkų funkcijų atliko vaikai.
Dabartinis kelias nuo Vingio parko estrados iki vantinio pėsčiųjų tilto eina to geležinkelio pylimu.
Daugiau galima paskaityti rusiškai http://railways.id.ru/towns/vilnius/foto1.html
Komentuoti: