Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimas_OK
    replied
    Tai velniam neleisti naudotis ta atkarpa? Biurokratų mąstymas - lengviau gyventi kai niekas nieko nedaro.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Beje, yra dar vienas biurokratinis klausimas toje teritorijoje. Kaip žinia traukiniai iš Vilniaus važiuoja tik iki Marcinkonių. Toliau einantys bėgiai nebenaudojami jau nuo tų laikų, kai traukiniai nevažiuoja į Druskininkus. Palikta viena bėgių linija jau baigia apaugti žole.

    Ties ta 15 km atkarpa yra keletas kaimų. Viename iš jų gyvenantis švedas yra įsigijęs drezina, tačiau jos taip ir negali panaudoti. Pasirodo neįmanoma pramušti mūsų šūdbiurokračių geležinkeliečių. Jiem geriau, kad nenaudojami bėgiai apaugtų žole, ties pervažomis užsineštų smėliu, nei kad kas nors jais rūpintųsi. Žodžiu, kokie buvom socialistiniai biurokratai, tokie ir likom.
    Siaip tai nieko naujo, sis gelezinkelis gyvavo iki 1963 metu, todel jo pylimo bukle yra bloga. Gelezinkelio atsatymas - dideli pinigai, todel be sansu.

    Del to svedo 0- glupas zmogus ir tiek, jis tik daug sneka. Ir neaisku su kuo sneka.

    tai tiek

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Čia dar vienas vokiečių laikais egzistavęs geležinkeliukas. Pažymėtas plona raudona linija. Juoda linija jį žymi Google earth (lyg būtų išlikęs). Pagal tai matosi, kad jis nuveda į Baltarusiją.

    Iki šių laikų yra neblogai išsilaikęs pylimas einantis per miškus ir pelkes. Tad puikiai pasitarnautų turizmui, jei kas nors painvestuotų į geležinkeliuko atstatymą



    Beje, yra dar vienas biurokratinis klausimas toje teritorijoje. Kaip žinia traukiniai iš Vilniaus važiuoja tik iki Marcinkonių. Toliau einantys bėgiai nebenaudojami jau nuo tų laikų, kai traukiniai nevažiuoja į Druskininkus. Palikta viena bėgių linija jau baigia apaugti žole.

    Ties ta 15 km atkarpa yra keletas kaimų. Viename iš jų gyvenantis švedas yra įsigijęs drezina, tačiau jos taip ir negali panaudoti. Pasirodo neįmanoma pramušti mūsų šūdbiurokračių geležinkeliečių. Jiem geriau, kad nenaudojami bėgiai apaugtų žole, ties pervažomis užsineštų smėliu, nei kad kas nors jais rūpintųsi. Žodžiu, kokie buvom socialistiniai biurokratai, tokie ir likom.

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Sveiki,

    Tęsiu tema. Iš drbėnų I pasaulinio karo metu vokiečiai į Latvijos pusę nutiesė geležinkelį. 1923 metais nuspręsta, kad verta statyti Šventojoje žvejų uostą, kurį reikėtų sujungti su geležinkeliu. Dėl to buvo nutiesta šaka iš Šventosios iki darbėnų siaurojo geležinkelio šakos, naujos linijos ilgis - 10 km. Viso geležinkelio ilgis buvo 20 km. Vokiečiams užėmus Klaipėda, skubos tvarka nutiestas naujas geležinkelis iš Darbėnų į Šventąją, šį kartą tiesiai ir šį kartą normalios vėžės. Gal kas žinote šią sritį plačiau? Kiek ilgai buvo siaurukas, kiek ilgai buvo normalus geležinkelis? Foto? Senoji trasa, buvusios geležinkelio stotys?
    1938 m rusų žvalgybinis žemelapis:
    http://narrow.parovoz.com/maps/darbenai.jpg
    vasara buvau sventojoje, vienas vietinis gyventojas parode zvyrkeli, kurio anksciau ejo gelezinkelis, po to ant google earth pabandziau atsekti buvusia gelezinkelio trasa (ji ten gan gerai matosi) kazkada sita paveiksliuka buvau idejes i "uosto" tema.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Geležinkeliai Šventojoje

    Sveiki,

    Tęsiu tema. Iš drbėnų I pasaulinio karo metu vokiečiai į Latvijos pusę nutiesė geležinkelį. 1923 metais nuspręsta, kad verta statyti Šventojoje žvejų uostą, kurį reikėtų sujungti su geležinkeliu. Dėl to buvo nutiesta šaka iš Šventosios iki darbėnų siaurojo geležinkelio šakos, naujos linijos ilgis - 10 km. Viso geležinkelio ilgis buvo 20 km. Vokiečiams užėmus Klaipėda, skubos tvarka nutiestas naujas geležinkelis iš Darbėnų į Šventąją, šį kartą tiesiai ir šį kartą normalios vėžės. Gal kas žinote šią sritį plačiau? Kiek ilgai buvo siaurukas, kiek ilgai buvo normalus geležinkelis? Foto? Senoji trasa, buvusios geležinkelio stotys?
    1938 m rusų žvalgybinis žemelapis:
    http://narrow.parovoz.com/maps/darbenai.jpg

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Siaurasis geležinkelis Neringoje

    Sveiki,

    Kitas klausimas:
    Čia nurodoma, kad
    http://tunelis.ginklai.net/fortification/IIIreich/
    "Vokiečių 1943 m. Alksninės artilerijos baterija Neringoje. ... Su perkėla į Klaipėda bateriją jungė siaurasis geležinkelis."

    Gal kas žino daugiau?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Kiti neveikiantys Lietuvos siaurieji geležinkeliai

    Sveiki,

    Kadangi esu siaurojo gelezinkelio fanas, taigi pora klausimu ta tema.
    Taigi, savo laiku grafas Tiškevičius pasistatė tiltą į jūra, plytinę palangoje ir nusipirko garlaivį. Iš savo plytinės Vilimiškėse vežė plytas siauruku į garlaivį, o šis plytas plukdė į Liepoją. Dar viena linija ėjo Ronžės upelio krantu. Gal kas žino kažką daugiau? Traukiamoji jėga? Kiek ilgai šie geležinkeliai buvo gyvi?

    Žemelapis:
    http://narrow.parovoz.com/maps/palanga-map.jpg
    Nuotrauka:
    http://narrow.parovoz.com/images/LT/palangos_tiltas.jpg

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Visai kaip Disneilende atrodo tas sastatas

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Štai kaip atrodys Ignalinos vaikų geležinkelio sąstatas:

    http://www.ngr.lt/php_func/foto_demo...igntrauk19.jpg

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Kol kas tai grynai atrakcija, nutiesus iki Palūšės jau būtų ne tik atrakcija, bet ir praktiškai naudingas.

    Komentuoti:


  • Svecias
    replied
    www.DELFI.LT informuoja:

    Ignalinoje atidaromas "siaurukas"




    2006 birželio mėn. 14 d.


    Ignalinoje, Gavio ežero pakrantėje, nutiestas 734 metrų ilgio siaurasis geležinkelis, kuriuo važinės mažasis traukinukas. Kaip BNS sakė Ignalinos rajono savivaldybės spaudos atstovė Lina Kovalevskienė, traukinukas, kuris šiuo metu yra ir mokomasis, ir turistinis, riedės geležinkeliečių stovyklos teritorijoje, apsuptoje ežero.

    Kitais metais siauruko kelią planuojama nutiesti iki Ignalinos geležinkelio stoties, o tolimesnėje ateityje - iki Nacionaliniame Aukštaitijos parke įsikūrusios Palūšės turizmo bazės.
    Reklama




    Į projektą jau investuota per 1,5 mln. litų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

    Zarasai po I pasaulinio karo


    Vokiečiai per I pasaulinio karo buvo nutiesę siauruką nuo Pasmalvių (nuo 1979 Sniečkus, dab. Visaginas) iki Eglainės Latvijoje. Siaurukas išardytas 1924


    Info ir nuotraukos iš http://parovoz.com/narrow/LTA.php

    Gal Wirusas ar kas nors kitas turi nuotraukų iš panašių taškų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar šiek tiek apie siauruosius geležinkelius Lietuvoje (deja, tik angliškai)
    http://home.zonnet.nl/p.engelbert/LIT.html

    Iš ten - ir Vilniaus geležinkeliuko Vingio parke spalvota nuotrauka



    Aukštaitijos siaurasis geležinkelis
    http://www.siaurukas.lt/

    Kitas tinklapis apie jį kiek įdomesnis
    http://www.baranauskas.lt/

    Komentuoti:


  • Romas
    pradėjo temą Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

    Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

    Suradau internete apie Vingio parko vaikų geležinkelį.
    Geležinkeliui buvo panaudota lenkų siaurojo karinio geležinkelio trasos dalis. Visas geležinkelis ėjo nuo dab.TEC-2 pro dabartinį Žvėryno tiltą-kriniai sandėliai dab. Ge;ež. Vilko g. - dab. Žalgirio g.-pro dab. Šilo tiltą iki karinių sandėlių Šilo g. Abu tiltai sugriauti per karą ir nebeatstatyti.

    Vaikų geležinkelis veikė 1946-1984 m.
    Trasos ilgis - 1,6 km. Buvo Komjaunimo, Sporto ir Pionierių gel. stotys.
    ...

    Dalį geležinkelininkų funkcijų atliko vaikai.


    Dabartinis kelias nuo Vingio parko estrados iki vantinio pėsčiųjų tilto eina to geležinkelio pylimu.
    Daugiau galima paskaityti rusiškai http://railways.id.ru/towns/vilnius/foto1.html
Working...
X