Parašė Marius08889
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus intermodalinis terminalas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą1000 konteinerių/9 mėn = ~4 konteineriai/diena. Nelabai didelis srautas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTerminalo talpa 100 000 konteinerių per metus. Kiek konteinerių perkrauta, tarkim, kiekvieną šių metų mėnesį?
http://vz.lt/vadyba/verslo-valdymas/...is-konteinerisNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip bus su augimu? Ar tokie skaičiai tokioje ankstyvoje veikimo stadijoje yra norma ir netrukus matysim labai greitą augimą? Ar visgi tai rodo, kad lūkesčiai kol kas nepasiteisina ir neaišku, kada pasiteisins?
Comment
-
8,6 mln. eurų ES paramos – Kauno ir Vilniaus intermodaliniams terminalams https://www.vz.lt/2019/03/26/86-mln-euru-es-paramos--kauno-ir-vilniaus-intermodaliniams-terminalams
Kauno ir Vilniaus intermodalinių terminalų rekonstrukcijai skirta 8,6 mln. eurų paramos iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (angl. „Connecting Europe Facility“, CEF). Už šias lėšas bus modernizuoti du terminalai, jų paskutinio kilometro infrastruktūra ir krovos įranga, pranešė Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje. EK pasiūlė investuoti iš viso 421 mln. eurų į 69 svarbius transporto projektus, kurie bus remiami CEF.
Vilniaus ir Kauno terminalai atidaryti 2015 m. gegužę. Vilniaus intermodalinio terminalo vertė – 31,77 mln. Eur, Kauno – 25,4 mln. Eur. Pastarasis yra dalis europinio standarto geležinkelio vėžės projekto „Rail Baltica“.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vilniaus intermodaliniame terminale – pirmasis istorijoje pašto traukinys iš Kinijos https://www.vz.lt/transportas-logist...nys-is-kinijos
Pašto pranešime rašoma, kad Velykų savaitgalį pirmą kartą istorijoje į Europą atvyko traukinys iš Kinijos, kurio krovinį sudaro tik pašto siuntos. Šis traukinys sustojo Lietuvoje, Vilniaus intermodaliniame terminale. 42-uose traukinio atvežtuose pašto konteineriuose atgabentos siuntos skirtos ne tik Lietuvai, bet visai Europai. Jas po Europą išskirstys AB Lietuvos paštas. Per 9 paras 42 pašto konteineriais iš Kinijos atvežtos siuntos iš Vilniaus kelių transportu bus išskirstytos į 30 Europos šalių. Didžioji dalis siuntų keliaus į Vokietiją, Didžiąją Britaniją, Prancūziją, Ispaniją ir Vengriją. Du atskiri pašto konteineriai liks Lietuvos vartotojams. Lietuvos paštas iš Vilniaus siuntas pristatys kitiems Europos paštų operatoriams, kad jie galėtų jas pristatyti gavėjams savo šalyse. Pranešama, kad iš šios veiklos papildomų pajamų gaus ne tik Lietuvos paštas, bet ir kitos logistikos sektoriaus įmonės, tarp jų Lietuvos geležinkeliai ir tarptautinių krovinių vežėjai. Siuntas į kitas šalis planuojama pradėti vežioti jau antradienį.
Iki šiol siuntos iš Kinijos Europą dažniausiai pasiekdavo oro paštu, nes tai yra greičiausias siuntų pristatymo iš Kinijos būdas. Tačiau oro transporto saugumo reikalavimams griežtėjant bei norint sumažinti aplinkos taršą ir transportavimo kaštus, Kinijos paštas yra užsibrėžęs didelę dalį e-prekybos siuntų gabenti geležinkeliais.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr yra kur nors publikuojama informacija su Intermodalinių terminalų krovos apimtimis? Kol kas tik vizualiai atrodo, kad konteinerių aikštelėje žymiai daugiau, nei prieš kokius 5 metus. Visgi įdomu, kaip keitėsi krova ir kokia ji dabar lyginant su techninėmis galimybėmis?Kroviniams tarp Klaipėdos ir Vilniaus – populiarėjantis traukinys „Vilnius Express“ https://www.vz.lt/transportas-logist...ilnius-expressReguliariu maršrutu Klaipėda–Vilnius–Klaipėda kursuojantis intermodalinis konteinerinis traukinys „Vilnius Express“ pernai, palyginti su atitinkamais mėnesiais 2018 m., vežė 45% daugiau krovinių. Šio traukinio operatorius logistikos ir transportavimo UAB „Gen Cargo“ nurodo, kad tokį augimą lemia ne tik ekonomine nauda vertinami privalumai, pasiūlytos papildomos – vežėjo ir kitos paslaugos, – bet ir daugumai klientų svarbus kriterijus – ekologiškumas. Tarp kitų „Vilnius Express“ privalumų, kurios vertina klientai, „Gen Cargo“ direktorius mini ir traukiniu gabenamų konteinerių svorį. Jei autovilkikas gali vežti iki 26,5 t svorio konteinerį, tai traukinys – iki 20% daugiau sveriantį konteinerį. Be to, vežant geležinkeliu paslaugą sudaro konteinerio iškrovimas ar pakrovimas, tuščio konteinerio grąžinimas, tranzito deklaracija. Vietos rinką aptarnaujantis konteinerinis traukinys „Vilnius Express“ ne tik mažina krovinių transportavimo kaštus, bet ir tausoja aplinką – vidutiniškai vienam TEU pervežti vilkikas sunaudoja apie 31 l/100 km degalų, o naujas modernus lokomotyvas – vos 3,2 l/TEU, t. y. beveik 10 kartų mažiau teršiama aplinka.Vienas šio traukinio sąstatas gali gabenti 140 TEU – 70 vnt. 40 pėdų ilgio arba 140 vnt. 20 pėdų ilgio jūrinių konteinerių. Dabar traukinio „Vilnius Express“ sąstatai iš uostamiesčio į sostinę ir atgal išvyksta kiekvieną darbo dieną. Tai šiandien užtikrina nepertraukiamą ir nuolatinį krovinių pristatymą tarp Klaipėdos ir Vilniaus.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment