Šita tema gal infrastruktūros skiltyje labiau tiktų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus intermodalinis terminalas
Collapse
X
-
Na ka, greit sužinosim dar daugiau apie jį
Vyks forumas „Logistikos centrų reikšmė transporto sistemos efektyvumui. Vilniaus viešojo logistikos centro pristatymas“
Birželio 26 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizuoja forumą „Logistikos centrų reikšmė transporto sistemos efektyvumui. Vilniaus viešojo logistikos centro pristatymas“, kurio pagrindinis tikslas pristatyti naujausią ir aktualiausią informaciją apie Vilniaus viešojo logistikos centro (Vilniaus VLC) projektą, VšĮ ,,Vilniaus logistikos parkas“ veiklą, šios įstaigos siūlomas galimybes investuotojams, suprojektuoto intermodalinio terminalo charakteristikas, pajėgumus, paslaugas bei privalumus.
Tokiu būdu tikimasi sudominti verslo partnerius Vilniaus VLC, Lietuvos transporto sistemos teikiamais privalumais ir nauda, supažindinti viešąją erdvę su Europos Sąjungos Sanglaudos fondo lėšomis remiamu projektu. Taip pat siekiama pasidalinti praktine patirtimi logistinių projektų srityje su Lietuvos ir užsienio kolegomis, nustatyti šiandieninius ir būsimus verslo poreikius bei tolimesnes projekto plėtros kryptis.
Renginio metu Vilniaus VLC projektu tikimasi sudominti investuotojus, kurie suinteresuoti logistikos verslu šiame regione, nekilnojamojo turto plėtotojus, kolegas ir partnerius iš Lietuvos bei užsienio, įgyvendinančius ar dalyvaujančius analogiškuose projektuose, taip pat kartu su valdymo institucijomis aptarti Vilniaus VLC perspektyvas bei bendrų veiksmų galimybes, užtikrinsiančias sėkmę projekte. Tai būtų naudinga būtų ne vien tik partneriams ir investuotojams, bet ir visai Lietuvos transporto sistemai, kadangi būtų skatinama vežti krovinius geležinkeliais. Tokiu būdu projektas prisidės ir prie Europos ,,žaliųjų koridorių“ koncepcijos įgyvendinimo, nes didesnę krovinių vežimų dalį sudarys būtent intermodaliniai vežimai geležinkelių transportu tarptautiniais transporto koridoriais.
Steigiamas Vilniaus VLC atneš neįkainojamą naudą tiek regionui, tiek ir globaliniu atžvilgiu, t. y. paskatins miesto infrastruktūros bei smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą, sukurs daug naujų darbo vietų, pagerins verslo sąlygas regione.
Vilniaus logistikos centro steigimo aptarimas forume – tai galimybė aptarti projekto naudą ir paspartinti jo plėtojimą bendrų pastangų dėka.
Į organizuojamą renginį planuoja atvykti Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko patarėjas Algirdas Šakalys, Transporto investicijų direkcijos vadovybė bei kiti viešojo sektoriaus atstovai, taip pat Lietuvos logistikos asociacijos, ekspeditorių, nekilnojamojo turto plėtotojų įmonių vadovai, investuotojai. Laukiama svečių ir iš žinomų užsienio šalių transporto, logistikos ir verslo plėtojimo kompanijų: Polzug Intermodal GmbH vykdantysis direktorius Walter Schulze-Freyberg, Interporto Bologna SpA Projektų ir plėtros skyriaus vadovas Angelo Aulicino, WAGENER & HERBST Management Consultants GmbH vykdantysis direktorius Norbert Wagener ir kt.
AB “Lietuvos geležinkeliai” informacija
Comment
-
Vilniaus geležinkelio terminalas sutrumpins vilkikų vilkstines Lietuvos keliuose
Artūras Jančys 2012-06-26 07:42
Antradienį „Lietuvos geležinkeliai“ forume pristatys Vilniaus logistikos centro projektą. Geležinkelio atkarpoje ties Pagirių ir Vaidotų (Vilniaus r.) gyvenvietėmis, prie sostinės pietinio aplinkkelio jau kitų metų pavasarį turėtų būti pastatytas konteinerinis terminalas. Čia būtų traukiniais atvežami kroviniai iš Klaipėdos jūrų uosto, vėliau sunkvežimiais paskirstomi po Vilniaus regioną, gabenami į Baltarusiją, Rusiją, kitas Rytų rinkos šalis. Gabenti geležinkeliais krovinius iš uosto pigiau, mažiau kenkia aplinkai. Tikimasi, jog intermodalinis terminalas sumažins Lietuvos kelių, ypač magistralės Vilnius-Klaipėda apkrovą. Logistikos centras bus pirmasis didelis pramoninis parkas Vilniaus regione.
„Šį projektą remia ES, nes gabenti krovinius geležinkeliu pigiau, ekologiškiau, nei automobilių keliais. Jie mažiau apkraunami. Galima tikėtis, kad lengvieji automobiliai šalies magistralėmis važinės laisviau: gabenant krovinius iš jūrų uosto traukiniais, sumažės vilkikų keliuose“, – tikino intermodalinio terminalo privalumus vardijo „Lietuvos geležinkelių“ logistikos projektų skyriaus viršininkas Mindaugas Butnorius.
Antradienį bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ rengia forumą „Logistikos centrų reikšmė transporto sistemos efektyvumui. Vilniaus viešojo logistikos centro pristatymas“.
Renginio metu pristatoma naujausia informacija apie Vilniaus viešojo logistikos centro (VLC) projektą ir viešosios ,,Vilniaus logistikos parkas“ veiklą, naujas galimybes investuotojams, suprojektuoto intermodalinio terminalo charakteristikas, pajėgumus, paslaugas.
Investuotojus, verslo atstovus, nekilnojamojo turto plėtotojus, kolegas ir partnerius iš Lietuvos bei užsienio, įgyvendinančius ar dalyvaujančius analogiškuose projektuose, tikimasi sudominti Vilniaus VLC bei Lietuvos transporto sistemos teikiamais privalumais ir nauda, supažindinti viešąją erdvę su Europos Sąjungos Sanglaudos fondo lėšomis remiamu projektu.
Pagal projektą, kitų metų pavasarį Vaidotų (Vilniaus r.) gyvenvietėje, prie geležinkelio ketinama įrengti konteinerinį geležinkelio terminalą, kuriame bus sukraunamos geležinkeliu atgabentos prekės iš Klaipėdos jūrų uosto.
Vėliau prekes automobiliais galima išvežioti po Vilniaus regioną, gabenti į Baltarusiją, Rusiją, Kazachstaną. Tokias logistikos galimybes suteikia Vilniaus pietinis aplinkkelis.
Naujais terminalas – dalis Vilniaus logistikos parko projekto. M. Butnorius sakė, kad logistikos parkas svarbus ne tik tranzito prekybai, bet ir Vilniaus regiono ekonomikai.
„Iki šiol Vilniuje nebuvo didelių pramoninių parkų, laisvųjų ekonominių zonų, kaip Kaune ir Šiauliuose“, – pastebėjo M. Butnorius.
Jo teigimu, „Lietuvos geležinkelių“ ir Vilniaus miesto savivaldybės projektais jau susidomėjo Lietuvos ir užsienio verslininkai, didelės logistikos kompanijos.
Pagal projektą Vilniaus logistikos centras (VLC) įsikurs 460 ha teritorijoje. Pirmuoju etapu bus vystoma Vilniaus miesto savivaldybės administracinėse ribose esanti 57 ha teritorijos dalis šalia Vaidotų geležinkelio skirstymo stoties. Konteinerinis geležinkelių terminalas, sukursiantis Vilniaus VLC kaip „sausumos uosto“ koncepciją.
Terminale bus galima sandėliuoti konteinerius ir laikyti transporto priemones bei vykdyti konteinerių priežiūros ir remonto darbus. Terminalą sudarys: 4 kelių geležinkeliai apie 1000 metrų ilgio, iš jų 2 bus pabaigti per pirmąjį statybų etapą, o likę 2 - per vėlesnius plėtros etapus; 2 ožiniai konteinerių kranai, kurių kiekvieno maksimali keliamoji galia - 40 t; sandėliavimo talpa - iki 960 TEU (sąlyginis konteinerių vienetas) su galima plėtra iki dar 180 TEU.
Comment
-
Labai smagus ir optimistinis komentaras. Labai tinka prie šito - Rusiškos propagandos legionai šturmuoja lietuvių protus.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąVasiuku projektas. Sitas projektas neturi ateiteities, nes kai sužinos kyšių dydžius ir korupcijos lygi Vilniuje jie tikrai nesirinks šito projekto. (apie užsieniečius)
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąVasiuku projektas. Sitas projektas neturi ateiteities, nes kai sužinos kyšių dydžius ir korupcijos lygi Vilniuje jie tikrai nesirinks šito projekto. (apie užsieniečius)
Comment
-
Vilniaus logistikos centras pripažintas miestui svarbiu ekonominiu projektu
Vilniaus miesto taryba pripažino Vilniaus viešąjį logistikos centrą savivaldybei svarbiu ekonominiu projektu ir artimiausiu metu ruošiasi prašyti Vyriausybės perduoti 23,4 hektaro ploto keturis valstybinės žemės sklypus, kuriuose bus plečiamas centras, skelbiama Vilniaus savivaldybės tinklalapyje.
Pasak “Lietuvos geležinkelių” Viešųjų logistikos centrų viršininko Mindaugo Butnoriaus, centras kuriamas dviem etapais: pirmuoju etapu numatyta 53,5 hektaro teritorija, kurioje geležinkeliai kuria konteinerių terminalą, o kitu etapu 23,4 hektaro sklype bus kuriamas logistikos parkas, kur bus formuojami sklypai privačioms investicijoms.
“Tie 23,4 hektaro yra logistikos parkas, kur bus formuojami sklypai privačioms investicijoms. Todėl reikėjo pripažinti savivaldybei svarbiu ekonominiu projektu ir gauti tarybos pritarimą, kad galėtų kreiptis į Vyriausybę dėl sklypo perdavimo”, - sakė M.Butnorius.
Pasak jo, konteinerių terminalui numatytos apie 100 mln. litų investicijos.
Investicijos į logistikos parką šiuo metu neskelbiamos. Vilniaus miesto savivaldybės atstovas spaudai Antonas Nikitinas sakė, kad kol kas deramasi su 4-5 investuotojais ir planuojamos investicijos į logistikos parką bus paskelbtos tik po sutarčių pasirašymo.
Centre bus įkurtas konteinerių terminalas, logistikos sandėliai, muitinė, maisto ir veterinarijos tarnyba.
Pernai liepą Vilniaus savivaldybė ir „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė sutartį, pagal kurią iki 2014 metų Naujininkų-Vilkpėdės rajone bus įkurtas logistikos centras.
Praėjusių metų liepą susisiekimo ministras Eligijus Masiulis teigė, kad planuojama parką plėsti iki 200 hektarų ploto ir jame įdarbinti iki 1300 žmonių.
Teigiama, kad logistikos centras paskatins miesto infrastruktūros bei smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą, sukurs daug naujų darbo vietų, pagerins verslo sąlygas regione. 2009 metų pabaigoje atliktoje galimybių studijoje numatyta, kad projektui pradėjus gyvuoti į valstybės biudžetą papildomai turėtų būti surinkta apie 55 mln. litų, o visa skaičiuojama projekto ekonominė ir socialinė nauda – 370 mln. litų per visą projekto gyvavimo laikotarpį.
BNS informacija
Comment
-
www.DELFI.lt
2012 m. lapkričio 21 d. 14:48
„Autoverslas“ kursis Vilniaus viešajame logistikos centre
© DELFI (V.Kopūsto nuotr.)
,,Lietuvos geležinkeliai” ir VšĮ ,,Vilniaus logistikos parkas“ pasirašė sutartis su bendrove „Autoverslas“ dėl verslo planų bei investicijų į Vilniaus viešąjį logistikos centrą (VLC). Šalys kartu sieks plėtoti VLC veiklą ir krovinių vežimus geležinkeliais.
„Autoverslas“, esant tinkamoms sąlygoms, numato išsinuomoti apie 3,1 – 3,5 ha ploto žemės sklypą.
VLC įsikurs 15 km nuo Vilniaus centro, šalia Vaidotų geležinkelio stoties. Čia planuoja įrengti ne tik logistikos centrą, bet ir degalines, autoservisą, konteinerių terminalą, viešbutį.
DELFI Jums tiekia kokybišką nemokamą turinį. Jūs atsidėkotumėte mums, jei dalintumėtės šiuo tekstu siųsdami jo nuorodą, o ne kopijuodami tekstą.
Comment
-
"Fegda" už 127 mln. Lt statys Vilniaus krovinių terminalą
Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė "Fegda" laimėjo šimtamilijoninės vertės valstybės valdomos bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" konkursą statyti Vilniaus intermodalinį krovinių terminalą. Bendrovė, be to, pretenduoja gauti ir kitą - 98 mln. Lt vertės - užsakymą statyti tokį terminalą Kaune.
"Fegda" Vilniaus terminalo rangovo konkursą laimėjo, pasiūliusi 126,792 mln. Lt (su PVM) kainą, pirmadienį BNS pranešė Vidmantas Gudas, "Lietuvos geležinkelių" atstovas .
Konkurse dalyvavo viena didžiausių šalyje kelių ir geležinkelių statybos bendrovių "Panevėžio keliai" (siūlyta kaina - 131,771 mln. Lt), Alytaus kelių ir tiltų statybos bendrovė "Alkesta" (132,252 mln. Lt), Gargždų statybos bendrovė "Hidrostatyba" (139,031 mln. Lt), viena didžiausių Lietuvoje statybos įmonių Panevėžio statybos trestas (139,183 mln. Lt), "Kauno dujotiekio statybos" ir "Alvoros" konsorciumas (142,053 mln. Lt), "LitCon" ir Sankt Peterburgo "A plus development" susivienijimas (147,021 mln. Lt), "Žilinskio ir ko" bei "Litana ir Ko" konsorciumas (153,442 mln. Lt) ir "Lemminkainen Lietuvos" bei "Šiaulių plento" susivienijimas (166,2 mln. Lt).
Rangovas turės suprojektuoti ir pastatyti intermodalinį terminalą, kuris bus įrengtas Vilniaus viešajame logistikos centre.
85% projektų vertės finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai.
Susisiekimo ministerija anksčiau skelbė, kad iki 2014 metų Vilnius turės analogų Rytų ir Vidurio Europoje neturintį konteinerinį sausumos terminalą, kurio statybai ketinama skirti 84 mln. Lt. Logistikos parkas kuriasi teritorijoje netoli Pagirių gyvenvietės ir vienos didžiausių IX geležinkelių transporto koridoriuje Vaidotų skirstymo stoties, be to, jis yra šalia Vilniaus oro uosto ir Vilniaus pietinio aplinkkelio.
Comment
-
Puikios žinios http://www.15min.lt/naujiena/verslas...uku-667-364194
Vilniaus viešajame logistikos centre, Vaidotų geležinkelio stoties teritorijoje, prasidėjo Vilniaus intermodalinio terminalo (VIT) statybos. Per 100 mln. Lt kainuojančio terminalo statybos truks pusantrų metų, tikimasi, kad jis sukurs naujų darbo vietų ir pritrauks papildomų įplaukų į biudžetą.
Comment
-
http://www.vilnius.lt/index.php?3050354076
Prie Vilniaus pradėtas statyti Viešasis logistikos centras, kuriame per metus bus perkraunama iki 100 tūkst. konteinerių
2013-08-27
Vaidotų geležinkelio stoties teritorijoje kapsulės įkasimo ceremonija šiandien prasidėjo Vilniaus viešojo logistikos centro intermodalinio terminalo statybų darbai. Bendra projekto vertė– 110 mln. litų, iš kurių 85 mln. ES parama. Per metus naujajame terminale bus perkraunama iki 100 tūkst. konteinerių.
„Pagaliau Vilnius priartės prie Klaipėdos, o Klaipėda – prie Vilniaus. Šio projekto dėka, tapsime svarbia uosto dalimi“, - šypsodamasis kalbėjo sostinės meras Artūras Zuokas.
Vilniaus miesto savivaldybei šis projektas svarbus ne tik dėl didžiulių krovinių, bet ir todėl, kad pastačius terminalą, o pietinį Vilniaus aplinkkelį sujungus su Minsko plentu, Vilnius bus išvaduotas nuo sunkiasvorio transporto. Vien tas faktas, kad naujame terminale galima bus perkrauti iki 100 tūkst. konteinerių per metus liudija, kad sostinė galės atsikvėpti lengviau, nes miesto gatvėmis kasdien riedės 273 sunkvežimiais mažiau, tai yra 100 tūkst. per metus. Naujasis terminalas galės priimti traukiniais atgabenamus krovinius, perkrauti juos į specialią aikštelę, o jau iš ten galutiniams vartotojams nugabenti sunkvežimiais. Pirmiausia šitaip turėtų būti perkraunamos prekės konteineriuose į Vilniaus regioną atkeliaujančios iš Klaipėdos uosto.
Šiuo metu iš uosto geležinkelių vežama apie 25 proc. konteinerių. Pastačius naująjį terminalą balansas pasikeis geležinkelių naudai, Lietuvos ir sostinės keliuose sumažės sunkiasvorio transporto, o prekės į sostinę iš Lietuvos uosto bus atgabenamos gerokai greičiau ir didesniais kiekiais.
Planuojama, kad terminalo statybos darbų trukmė – 17 mėnesių, vertė – 104,8 mln. Litų (be PVM). Iš viso VšĮ „Vilniaus logistikos centras“ pirmojo plėtros etapo metu užims 23 ha teritorijos.
Vilniaus Viešojo logistikos centro intermodalinis terminalas yra toks pirmasis Lietuvoje. Investuotojai statybas šioje teritorijoje turėtų pradėti jau kitais metais. Vilniaus miesto kartu su Lietuvos geležinkeliais įsteigta įstaiga „Vilniaus logistikos parkas“ atsakinga už žemės sklypų infrastruktūros parengimą nuomai ir Vilniaus viešojo logistikos centro teritorijos plėtrą, investuotojų paiešką ir atranką, sutarčių sudarymą su investuotojais bei projekto plėtrai reikalingo finansavimo paiešką. Vilniaus miesto savivaldybei priklauso 51 proc. Logistikos centro akcijų. Likusį akcijų paketą valdo AB „Lietuvos geležinkeliai“.
Comment
-
MSC Vilniuje statys sausumos uostą
Vienai didžiausių pasaulyje laivybos kompanijų „Mediterranean Shipping Company“ priklausanti „MSC Vilnius“ ketina Vilniuje įkurti konteinerių terminalą, į kurį klientai galėtų pristatyti krovinius tomis pačiomis sąlygomis, kaip ir Klaipėdoje.
„MSC Vilnius” priklauso TIL holdingui, valdančiam didžiąją dalį bendrovės „Klaipėdos Smeltė” akcijų. Vakar kompanija pasirašė ketinimų protokolą su valstybės įmone „Lietuvos geležinkeliai”. Didžiulį konteinerių terminalą „MSC Vilnius“ planuoja artimiausiu metu įkurdinti Vilniaus intermodaliniame terminale, rašoma „Lietuvos geležinkelių“ pranešime.
Comment
-
Ruošiamasi Vilniaus intermodalinio terminalo startui
Šiemet Kaune ir Vilniuje pradės veikti intermodaliniai terminalai, o vienas paskutinių darbų – vasario pradžioje pradėjęs veikti terminalų valdymo centras, praneša AB „Lietuvos geležinkeliai“.
„Šiuo metu terminalų statybos darbai jau atlikti, pastatytus terminalus liko priduoti valstybinei komisijai. Kai tai bus padaryta, šie objektai, kaip jau veikiančios infrastruktūros, bus perduoti mums ir pradėsime veiklą. O kol kas terminaluose vyksta parengiamieji darbai: ruošiamos darbo vietos, vyksta mokymai darbuotojams, programinės įrangos paruošimas ir testavimas“, – pasakoja Arūnas Urbonas, „Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos Terminalų valdymo centro viršininkas.
Vilniaus intermodalinis terminalas (VIT), įsikūręs šalia Vilniaus logistikos parko, taps ne tik bendro naudojimo geležinkelio objektu, bet ir refrižeratorinių bei jūrinių konteinerių „sausumos uostu“, sujungtu tiesiogine vėže su Klaipėdos jūrų uostu ir galinčiu pasiūlyti tokias pat paslaugas, kaip ir pastarasis, tik patrauklesnėm sąlygom. Tai konteinerių krova, saugojimas, priežiūra, muitinės sandėlio ir kitos paslaugos.
VIT statyba ir įrengimas – tik pirmasis viso projekto etapas. Antrojo ir trečio etapų metu bus koncentruojamasi į viešojo logistikos parko plėtrą: bendras jo plotas, įskaitant ir VIT, sieks 450 ha. Planuojama, kad jame įsikurs didžiausios ne tik Lietuvos, bet ir užsienio logistikos kompanijos.
VIT vertė – 31,0 mln. Eur. Iki 84,48% projekto išlaidų vertės finansuoja Europos Sąjungos Sanglaudos fondas. Planuojama, kad projekto grąža bus triskart didesnė ir sieks daugiau nei 107,2 mln. Eur, įvertinus ir naudą, kad daugiau krovinių bus perkelta vežti ekonomiškesnėmis transporto priemonėmis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Bandomieji „Vit ekspres“ reisai – sėkmingi
Lietuvos verslas turės naujų galimybių gabenti krovinius tarp Klaipėdos ir Vilniaus, praneša „Lietuos geležinkeliai“. Specialus konteinerinis traukinys „Vit ekspres“ jau artimiausiu metu iš Klaipėdos uosto konteinerių terminalų pradės reguliariai kursuoti į Vilniuje pastatytą Viešojo logistikos centro intermodalinį terminalą.
Šią savaitę vykdyti bandomieji „Vit ekspres“ vežimai buvo sėkmingi. Planuojama, kad naujasis traukinys tarp Klaipėdos ir Vilniaus kursuos du kartus per savaitę, o ateityje galės vykti ir dažniau.
„Nuo važtos dokumentų forminimo iki derinimo su muitine ir nuo vagonų užsakymo per Klaipėdos uosto terminalus iki krovinio pristatymo iki durų – visa tai atliks „Lietuvos geležinkelių“ departamentas „LG ekspedicija“. Klientams tiesiog likus dienai iki išvykimo pakaks pateikti užsakymą ir pamiršti visus tolimesnius rūpesčius“, – teigia Rima Terminaitė, departamento vadovė.
Klientų patogumui Vilniaus intermodaliniame terminale veiks Muitinės, Valstybinės augalininkystės, maisto ir veterinarijos tarnybos, bus galima vykdyti importo, eksporto ar tranzito procedūras, atlikti detalią konteinerių patikrą. Kiekvienas į terminalą atvykstantis ir iš jo išvykstantis konteineris bus kokybiškai nufotografuojamas, kad vėliau, jei iškiltų pretenzijų, būtų galima nustatyti, kada atsirado pažeidimai ir kas už juos atsakingas.
Vilniaus intermodalinis terminalas – vieta, kurioje konteineriuose esantys kroviniai bus perkraunami tarp geležinkelio ir automobilių transporto priemonių. Terminalo technologija užtikrins krovinių išskirstymą Vilniaus regione bei greitą jų perkrovimą į šaudyklinius traukinius, kursuojančius tarp Klaipėdos uosto ir Rytų Europos bei Azijos valstybių.
Terminalas pastatytas šalia Vaidotų geležinkelio stoties, per kurią reguliariai kursuoja konteineriniai traukiniai „Vikingas“, „Šeštokai Express“, „Saulė“ ir „Merkurijus“.
Oficialus Vilniaus intermodalinio terminalo atidarymo renginys vyks gegužės 26 d. Jo metu bus demonstruojami terminalo ir jame veikiančios technikos pajėgumai, bus dirbama su „Vit ekspres“ atgabentais konteineriais.
http://vz.lt/article/2015/5/6/bandom...eisai-sekmingi
p.s. siūlau temą pervadinti į
Vilniaus intermodalinis terminalas (VIT)
ir pekelti prie
Bėginis transportas
nes projektas baigtas.Paskutinis taisė Arunasx; 2015.05.06, 20:31.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Sausumos uosto pradžia Vilniuje: atvyko tūkstantasis konteineris
Vilniaus viešojo logistikos centro intermodaliniame terminale jau savaitę jaučiasi pagyvėjimas – po ilgų statybų ir logistikos grandinės kūrimo metų į sostinę plūstelėjo konteineriai. Neseniai konteineriniu traukiniu „VIT Ekspres“ atvykęs tūkstantasis sąlyginis konteineris (TEU) tik patvirtino, kad kertinis akmuo šiam logistikos terminalui padėtas tinkamoje vietoje ir „Lietuvos geležinkelių“ sukurta intermodalinių terminalų Vilniuje bei Kaune koncepcija yra gyvybinga.
Plačiau: http://vz.lt/vadyba/verslo-valdymas/...is-konteinerisNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment