Tarybiniais metais Sulinkių ir Tyrulių sistemos buvo sujungtos. Dabar jungtis išardyta.
Ties buvusia rajoninio kelio pervaža Tyrulių link.
Į priešingą pusę
Siaurasis geležinkelis ir plačiojo geležinkelio linija Pagėgiai - Radviliškis kirtosi skirtinguose lygiuose. Siaurojo geležinkelio bėgiai ėjo po plačiojo geležinkelio tiltu. Tam buvo iškasta nemenka iškasa (žr. žemėlapį). Dabar ji užpildyta vandeniu.
Buvęs geležinkelių susikryžiavimas skirtinguose lygiuose.
Tytuvėnų ir Šiluvos tyrelių durpynų geležinkelio sistemos turėjo jungtį su plačiuoju geležinkeliu Tytuvėnų stotyje. Dabar ši jungtis išardyta. Pylimas nuo buvusios pervažos kelyje Nr. 148 iki Apušio ežero panaudotas dviračių takui.
Pervaža Tytuvėnuose, Durpyno g. Pervaža prastos būklės ir nepažymėta kelio ženklais. Nors labai retas traukinių eismas vyksta.
Ties pervaža, žvilgsnis į šiaurę. Ta kryptimi važiuojant patenkama į Tytuvėnų tyrelį, o per jį ir į Šiluvos tyrelį.
Ties pervaža, žvilgsnis į priešingą pusę. Ta kryptimi važiuojant patenkam į Tytuvėnuose esantį depą ir buvusią durpių perdirbimo įmonę.
Viena iš pervažų. Nors neseniai pravažiuota greiderio ir pervaža užpilta žvyru, bėgiai blizga (nuotraukoje nesimato), nes retkarčiais siauruoju geležinkeliu pravažiuoja traukiniai.
Viena iš pervažų. Nors neseniai pravažiuota greiderio ir pervaža užpilta žvyru, bėgiai blizga (nuotraukoje nesimato), nes retkarčiais siauruoju geležinkeliu pravažiuoja traukiniai.
O ten vagonai pastoviai krenta nuo bėgiu. Maždaug kas antrą kartą važiuodama traukiniu pro šalį matau nukritusi vagoną. Matyt jie neatsidaro, kad galėtų išversti durpes, tai išverčia visą vagoną
Comment