Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Taip, ir ne viena. Tik ne visas žinau. Vieną net esu nufotografavęs ir įkėlęs į forumą — įvažiavimas į stiklo fabriko teritoriją. Važiuojant iš Panevėžio į Biržus ar Saločius, vos pravažiavus Pasvalį net neįtartum, kad pervažiuoji buvusį siauruką. Ar tik ne Vytautas_LT įkėlęs nuotrauką kažkur prie Biržų, kur irgi užasfaltuoti bėgiai. Už Via Balticos į Joniškėlio pusę kokios trys pervažos yra smulkiu žvyru užpiltos. Bėgius primena tik neaukštas pylimas ir abipus kelio išlikę ~0,5m aukščio betoniniai stulpeliai.
    Dažnas atvejis, kai bėgiai nupjaunami ir išlyginamas žvyrkelis ar klojamas asfaltas.

    Comment


      paskelbtas konkursas:

      Siaurosios vėžės geležinkelio tilto, esančio Petrašiūnai-Biržai 59+150 km projektavimo ir remonto darbų pirkimas (konkurso šifras IF-3-057)

      AB 'Lietuvos geležinkeliai' filialas 'Šiaulių geležinkelių infrastruktūra'

      Comment


        Kur čia tas tiltas yra?

        Comment


          įtariu, kad per mūšos upę, o gal lavens upę
          Paskutinis taisė nepolitikas; 2010.09.22, 14:26.
          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

          Comment


            tai kad siaurukas Mūšos nekerta? Gal Lėvens upę?

            Comment


              Parašė LinS Rodyti pranešimą
              tai kad siaurukas Mūšos nekerta? Gal Lėvens upę?
              mostelėjau į šoną ties petrašiūnais yra nenaudojama atšaka į linkuvą ir tiltukas per mūšą
              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

              Comment


                man tai didesnis klausimas kodel remontuoja

                Comment


                  Parašė LinS Rodyti pranešimą
                  tai kad siaurukas Mūšos nekerta? Gal Lėvens upę?
                  Lėvens upės siaurukas niekur nekerta, dar yra Daugyvenės upė. Jei nurodytas ruožas Petrašiūnai-Biržai tai Mūša mažai tikėtina.
                  Neaišku kokiu tikslu planuojama remontuoti tiltą jei ruožu nevyksta eismas.

                  Comment


                    o čia kas ne tiltas?
                    http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...s=vector,stops

                    o kam remontuoja tikrai geras klausimas.
                    Paskutinis taisė LinS; 2010.09.22, 16:05.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Lėvens upės siaurukas niekur nekerta, dar yra Daugyvenės upė. Jei nurodytas ruožas Petrašiūnai-Biržai tai Mūša mažai tikėtina.
                      Neaišku kokiu tikslu planuojama remontuoti tiltą jei ruožu nevyksta eismas.
                      Siauruko bėgiai kerta Lėvens upę pačiame Pasvalyje, o Mūšą kertą tik nuo Petrašiūnų atkarpoje į Linkuvą. Kokiu tikslu remontuoja įtariu, bet nenorėčiau skleisti nepatvirtintos informacijos. Gal Vismantas plačiau žinotų. Beje, įdomu, kokio lygio tie remontai — kosmetinis ar kapitalinis?
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Pastaruoju dažnai tenka pravažiuoti maršrutu Pakruojis - Linkuva. Nuo penktadienio pastebėjau keistą dalyką, Petrašiūnuose kelios moteriškės...ravi siauruką.Šiandien buvo nuravėta apie 30 m. Gal kas žinot kodėl būtent ravi, ar ką nors su siauruku darys?

                        Comment


                          Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                          Pastaruoju dažnai tenka pravažiuoti maršrutu Pakruojis - Linkuva. Nuo penktadienio pastebėjau keistą dalyką, Petrašiūnuose kelios moteriškės...ravi siauruką.Šiandien buvo nuravėta apie 30 m. Gal kas žinot kodėl būtent ravi, ar ką nors su siauruku darys?
                          Rytoj tikiuosi Vismantas atsakys plačiau, o kiek mane pasiekia žinios, LG tvarko šiaurinį ruožą, nes yra įpareigota perduoti jį ASG tokios būklės, kokia buvo iki 2001m. (2001-03-24 nutrauktas reguliarusis keleivinis susisiekimas Panevėžys-Anykščiai, o šiauriniu ruožu traukiniai nebevažiavo nuo berods 1983m.). Greičiausiai LG tas moteriškes ir pasamdė, nors... dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Rytoj tikiuosi Vismantas atsakys plačiau, o kiek mane pasiekia žinios, LG tvarko šiaurinį ruožą, nes yra įpareigota perduoti jį ASG tokios būklės, kokia buvo iki 2001m. (2001-03-24 nutrauktas reguliarusis keleivinis susisiekimas Panevėžys-Anykščiai, o šiauriniu ruožu traukiniai nebevažiavo nuo berods 1983m.). Greičiausiai LG tas moteriškes ir pasamdė, nors... dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.
                            Tai grįžtam į 1988 m. ir nuardom ruožą Anykščiai - Panevėžys, o ruožą Anykščiai - Rubikiai palikime ilgiausiu vaikų geležinkeliu Sovietų sąjungoje, kaip ir buvo planuose, berods jau buvo ir pradėtas įgyventinti, kažkur internete buvau radę apie visus vaikų geležinkelius SSRS, yra kažkur paminėtas puslapis mano rastas, tingiu ieškot
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.
                              Tik jau ne tą ruožą, o Pakruojis-Petrašiūnai, kuris jau nuardytas.

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Rytoj tikiuosi Vismantas atsakys plačiau, o kiek mane pasiekia žinios, LG tvarko šiaurinį ruožą, nes yra įpareigota perduoti jį ASG tokios būklės, kokia buvo iki 2001m. (2001-03-24 nutrauktas reguliarusis keleivinis susisiekimas Panevėžys-Anykščiai, o šiauriniu ruožu traukiniai nebevažiavo nuo berods 1983m.). Greičiausiai LG tas moteriškes ir pasamdė, nors... dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.
                                Man tai įdomu su ta šiaurinio ruožo "būkle, kokia buvo". Buvo kada? Koks atskaitos taškas?

                                Nes jeigu perduoti tokį, koks buvo 2001 metais (daugiau nei 15 metų po to, kai ruožas apleistas), tai didelių investicijų LG daryt nereikės - paravėti, medžius nupjauti ir panašiai. Netikiu, kad jeigu eismas nutrauktas 1983 metais (ar kažkada apie tą laiką), 2001 metais tuo ruožu dar būtų galėjęs važiuot traukinys (ir ne šiaip teoriškai ekstremaliai pravažiuoti, o atitinkant reikalavimus).

                                O eismą 1983 metais nutraukė turbūt ir ne staiga netikėtai (gal kas žinote, kaip ten buvo?) - taigi ir prieš tą laiką matyt į tą ruožą investuojama nebuvo, tad ir jo būklė tuo metu galėjo būti "ne ideali".
                                Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.09.29, 09:30.

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Rytoj tikiuosi Vismantas atsakys plačiau, o kiek mane pasiekia žinios, LG tvarko šiaurinį ruožą, nes yra įpareigota perduoti jį ASG tokios būklės, kokia buvo iki 2001m. (2001-03-24 nutrauktas reguliarusis keleivinis susisiekimas Panevėžys-Anykščiai, o šiauriniu ruožu traukiniai nebevažiavo nuo berods 1983m.). Greičiausiai LG tas moteriškes ir pasamdė, nors... dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.
                                  Netiesa dėl šiaurinio ruožo eismo nutraukimo 1983 m. Keleivinius nutraukė apie 1991 m., o prekinių 1994 m. Pats matydavau pro autobuso langą 1994 m. kai Linkuvos geležinkelio stotis buvo pristumdyta vagonų su cukriniais runkeliais.
                                  Apie 1996 m. Pakruojo stotyje dar buvo bėgiai.
                                  O nuardytas ruožas ne Linkuva-Petrašiūnai, bet Pakruojis-Petrašiūnai. Apie tai buvo rašyta pernai šioje temoje.
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2010.09.29, 13:10.

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT
                                    Tik jau ne tą ruožą, o Pakruojis-Petrašiūnai, kuris jau nuardytas.
                                    Tikriausiai taip. Mano turimos informacijos kilmė yra sakytinė, todėl galimi iškraipymai

                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Man tai įdomu su ta šiaurinio ruožo "būkle, kokia buvo". Buvo kada? Koks atskaitos taškas?
                                    Nes jeigu perduoti tokį, koks buvo 2001 metais (daugiau nei 15 metų po to, kai ruožas apleistas), tai didelių investicijų LG daryt nereikės - paravėti, medžius nupjauti ir panašiai.
                                    Iki tų metų geležinkelis nors ir nebuvo intensyviai naudojamas, tačiau dar buvo nors minimaliai saugomas. Tarkime beveik visų tiltų būklė buvo tokia, kad jais galėjo saugiai pravažiuoti traukinukas. Dabar dauguma jų net drezina nebevažiuotų Beje, nemažai bėgių ir pylimo sankasos žvyro ir smėlio yra išvogta, o kaltininkai niekaip nerandami.
                                    Plačiau komentuoti nenorėčiau, kad neklaidinti forumiečių netikslia informacija.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Tai va, Šiaulių infrastruktūra taisys tiltą šalia Titonių...

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Netiesa dėl šiaurinio ruožo eismo nutraukimo 1983 m. Keleivinius nutraukė apie 1991 m., o prekinių 1994 m. Pats matydavau pro autobuso langą 1994 m. kai Linkuvos geležinkelio stotis buvo pristumdyta vagonų su cukriniais runkeliais.
                                        Apie 1996 m. Pakruojo stotyje dar buvo bėgiai.
                                        O nuardytas ruožas ne Linkuva-Petrašiūnai, bet Pakruojis-Petrašiūnai. Apie tai buvo rašyta pernai šioje temoje.
                                        Na jo, http://narrow.parovoz.com/panevezys/ irgi rašo, kad "1992 m. stotis Pakruojis nebeegzistavo", bet toliau tekste sako, kad iki Linkuvos važinėjo tik sąstatai su cukriniais runkeliais, ir toliau mini galutinį uždarymą 1996.

                                        Beje, lietuviškuose puslapiuose apie siauruką (pvz. ngr.lt arba siaurukas.lt) labai keistai pateikiama siauruko istorija. Išsamiai aprašomas siauruko tiesimas prie caro, paskui vokiečių per karą, tada plėtra prie Smetonos - o tada staigiai peršokama jau į 1990 metus, sovietinį laikotarpį paminėjus vienu ar keliais sakiniais.

                                        Taigi visa siauruko lėto smukimo istorija lieka nepapasakota (ją tenka skaityti rusiškai Parovoze). Perskaičius tokį nepilną straipsnį, gali susidaryti įspūdis, kad siaurukas klestėjo, tik staiga kažkokie debilai staiga paėmė ir jį uždarė.
                                        Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.09.29, 14:46.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Iki tų metų geležinkelis nors ir nebuvo intensyviai naudojamas, tačiau dar buvo nors minimaliai saugomas. Tarkime beveik visų tiltų būklė buvo tokia, kad jais galėjo saugiai pravažiuoti traukinukas. Dabar dauguma jų net drezina nebevažiuotų
                                          http://narrow.parovoz.com/panevezys/ rašo, kad Panevėžys - Biržai ruože greitis 15 km/h (kažkur apie 1993-95 metus). Taigi techninė būklė jau tada buvusi "kritinė". Išvada - atstatymo į 2001 metų (ir netgi 1996) būklę tikrai nepakaks, reikės daug daugiau...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X