Kaip ten yra reikalai su buvusiu Pakruojo-Petrašiūnų siauruku? Palei plentą matyti, kad žemės sustumdytos, supiltas naujas žvyro pylimas.
Vieni šneka, kad ruošiasi atkuri siauruką Pakruojis-Petrašiūnai-Linkuva, o kiti, kad daro dviračių taką. Kaip ten yra iš tikrųjų?
Kaip ten yra reikalai su buvusiu Pakruojo-Petrašiūnų siauruku? Palei plentą matyti, kad žemės sustumdytos, supiltas naujas žvyro pylimas.
Vieni šneka, kad ruošiasi atkuri siauruką Pakruojis-Petrašiūnai-Linkuva, o kiti, kad daro dviračių taką. Kaip ten yra iš tikrųjų?
Arčiau tiesos dviračių takas, nes šiuo metu šiaurinis ruožas (Panevėžys-Linkuva ir Joniškėlis-Biržai) formaliai priklauso LG, kuri niekada ir neplanavo atkurti traukinių eismo šiame ruože (kuris buvo nutrauktas 1983m.). Pagaliau dviračių takas — gerokai pigiau nei bėgių restauravimas ar kapitalinis remontas (ar ne panašiai buvo padaryta Alytuje Gardino gatvėje?)
Teisingai. Ten ruošiama dviračių takui. Pakruojo savivaldybėje buvo pasakyta: "Jei atvarysite siauruka iki Petrašiūnų tai uždėsime ir bėgius".
O tai yra mandagus pasakymas, kad savivaldybė nieko daryti neplanuoja. Nes iki Petrašiūnų siauruko jūs (beje, kas tie jūs? ASG? siauruko mylėtojų klubas?) neatvarysite.
600 mm geležinkelio bėgius kažkada vokietijoje per parą 30 km nutiesė
O 1916 m. platusis geležinkelis Pagėgiai-Jelgava nutiestas per 5 mėn. Juo naudojamės ir dabar.
Dabar keliasdešimt kartų ilgiau trunka geležinkelių tiesimas "liežuviais".
Vakarinis ruožas ne toks baisus kaip ji visi "piešia". Rytinis ruožas vietomis net baisesnis. Didžiausia bėda Viabaltika. Jei tai išsprendžia toliau "gėlytės".
Teisingas pastebėjimas. Dabar kol kas liežuviu malimas vyksta. Tie kurie nori padaryti veikianti, kol kas to padaryti negali, o kas gali - to daryti nenori. Manau tai metu bėgyje turėtu išsispręsti.
Teisingas pastebėjimas. Dabar kol kas liežuviu malimas vyksta. Tie kurie nori padaryti veikianti, kol kas to padaryti negali, o kas gali - to daryti nenori. Manau tai metu bėgyje turėtu išsispręsti.
Vyksta vakarinio ruožo perėmimo procedūra iš LG į Susisiekimo ministerija. O kaip žinia Aukštaitijos siaurasis geležinkelis taip pat pereina į susisiekimo ministerija.
Tai ir bus perduota Siaurukui.
Vyksta vakarinio ruožo perėmimo procedūra iš LG į Susisiekimo ministerija. O kaip žinia Aukštaitijos siaurasis geležinkelis taip pat pereina į susisiekimo ministerija.
Tai ir bus perduota Siaurukui.
Vakarinis ruožas ne toks baisus kaip ji visi "piešia". Rytinis ruožas vietomis net baisesnis. Didžiausia bėda Viabaltika. Jei tai išsprendžia toliau "gėlytės".
Štai ta Via Baltikos ir siauruko „pervaža“ iš palydovo. Į viršų nuo rodyklės (t.y. į šiaurę nuo „pervažos“) — Bernatoniai.
Keista, kodėl jie kažką ten daro, jeigu netrukus tas objektas net jiems nepriklausys?
Ne viską žinau, bet ASG gen. direktorius Gintaras Kerbedis siekia, kad LG perduotų siauruką tokios pačios būklės, kokios jis buvo berods iki 1996m. (tais metais siaurukas pripažintas peveldo objektu). Tam buvo įkurta antrinė LG įmonė „Gelsita“, kurios veikla tebuvo siaurojo geležinkelio šiaurinio ruožo apsauga ir priežiūra. Deja, bet ta įmonė praktiškai tik darbuotojams atlyginimus mokėjo, kurie dar, anot gandų, išparceliavo dalį turto. Matyt Eligijus Masiulis ar kiti veikėjai dabar LG užspaudė, kad ši grąžintų pirminės būklės ruožą
2010 m. gegužės 26 d. Surdegio geležinkelio stotyje įvyko knygos „Siaurasis Lietuvos geležinkelis“ pristatymas. Iškylą organizavo Siaurojo geležinkelio rėmėjų sąjunga ir Aukštaitijos siaurasis geležinkelis. Renginio svečiai į renginį Surdegio stotyje atvyko siauruku. Garbingų svečių tarpe buvo bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius S. Dailydka, Susuisiekimo ministro visuomeninis konsultantas strateginio valdymo klausimais Š. Gustainis, Siaurojo geležinkelio rėmėjų sąjungos pirmininkas L. P. Lingaitis, knygos autorė, istorikė O. Stasiukaitienė ir kt.
Susirinkusieji aptarė nuomonių virsmą nuo siaurojo geležinkelio uždarymo ir likvidavimo iki jo išsaugojimo. Svečiai, įsigiję naujausią knygą apie siaurąjį geležinkelį, turėjo galimybę gauti ir autorės autografą. Siauruko mecenatas Lietuvos geležinkeliai knygos leidybai skyrė 10 000 Lt paramą.
Leidinį siaurojo geležinkelio keleiviai galės įsigyti Anykščių ir Surdegio geležinkelio stotyse.
Comment