Tai buvo, bet dabar nėra. Veikiantis ruožas tik 68 km...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąSiūlau suskirstyti:
Panevėžio - Anykščių - Rubikių ruožas
Panevėžio - Biržų ruožas (ir jo atšakos)
Buvę siaurieji geležinkeliai Lietuvoje
Durpynų siaurieji geležinkeliai
Siaurojo geležinkelio riedmenys
Siaurieji geležinkeliai Latvijoje
Užsienio Siaurieji Geležinkeliai
Nors gal būt galima ir stambint iki 3-4 temų pradžiai.
Bent jau ASG ir viską, kas su juo susiję, tikrai vertėtų išskirti.
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąSiūlau suskirstyti:
Panevėžio - Anykščių - Rubikių ruožas
Panevėžio - Biržų ruožas (ir jo atšakos)
Buvę siaurieji geležinkeliai Lietuvoje
Durpynų siaurieji geležinkeliai
Siaurojo geležinkelio riedmenys
Siaurieji geležinkeliai Latvijoje
Užsienio Siaurieji Geležinkeliai
Anksčiau Linkuvos-Biržų veikė kaip Šiauliai-Biržai.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.11, 22:19.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąEismo nėra, bet juk bėgiai liko. Jeigu ne tilto būklė per Sanžylą, tai tik teisinius formulumus sutvarkius traukinukas važiuotų iki Pušaloto. Liktų tik krūmus/medžius iškirsti ir patikrinti bėgius.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąO kur tuomet dingsta Joniškėlio-Petrašiūnų-Linkuvos ruožas? Arba koreguoti potemę "Panevėžio-Biržų" į "Panevėžio-Joniškėlio ir Linkuvos-Biržų".
Anksčiau Linkuvos-Biržų veikė kaip Šiauliai-Biržai.
Jei atkreipsite dėmesi i kilometru numeracija buvo numeruojama :
Šiauliai (0) - Biržai (105), Joniškis - Kobilnik (285) (+Joniškis - Žeimelis km.)
Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimąŠiek tiek patikslinsiu tave. Sanžilės tiltas yra juokai palyginus su VIA BALTIKA. Ten per kelia nebėra bėgiu ir nėra pervažos. Tai kad nuo Panevėžio gali davažiuoti iki Via Baltica ir STOP.
Kiek to siauruko buvo kažkada praeity - tai jau duomenys į skyrelį "istorija", bet ir lyginti tada juos reikia su kitų šalių praeitimi, o ne dabartimi.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąGeriau jau skaičiuoti tik veikiantį ruožą, o ne kažkada veikusį arba kuris būti veiktiantis jeigu nebūtų apardytas.
Kiek to siauruko buvo kažkada praeity - tai jau duomenys į skyrelį "istorija", bet ir lyginti tada juos reikia su kitų šalių praeitimi, o ne dabartimi.
Comment
-
Čia yra Šiaulių planas su siauruoju geležinkeliu.
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=112
Comment
-
Žurnalas "Kelias" 2010 kovo mėn. 14 d. 15:58
Karina Vilkauskaitė,
Siaurukas – valstybės pamestas turtas?
Praeitų metų vasarą „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka išreiškė rūpestį dėl jau kelis dešimtmečius nenaudojamų jo vadovaujamos bendrovės priežiūrai paliktų šiaurinių siaurojo geležinkelio ruožų Panevėžys–Linkuva ir Joniškėlis–Biržai. Jau spalį Susisiekimo ministerijoje vyko pasitarimas dėl šių ruožų ateities perspektyvų. Susitikimui pirmininkavo susisiekimo viceministras Arūnas Štaras, jame aktyviai dalyvavo Kultūros ministerijos, Panevėžio apskrities viršininko administracijos, „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ bei „Lietuvos geležinkelių“ atstovai. S. Dailydka išreiškė rūpestį dėl siaurojo geležinkelio būklės bei pasiūlė šiaurinius ruožus įtraukti į valstybės programą, pritaikyti visuomenės reikmėms ir perduoti juos Susisiekimo ministerijai ar vietos savivaldybėmsŠiaurinių siauruko ruožų būklė apgailėtina. Dėl nesuskaičiuojamų bėgių ir grunto vagysčių likusios tik atskiros vėžių atkarpos, jos užaugusios žole ir berželiais.Prieš dešimt metų „Lietuvos geležinkeliai“ neskubėjo kitiems perduoti neveikiančių ruožų. Jiems prižiūrėti 1999 m. buvo įsteigta ir „Lietuvos geležinkeliams“ pavaldi UAB „Gelsita“. 2008 m. vasarą UAB „Gelsita“ paskelbta likviduojama įmone.Praeitų metų balandį Panevėžio teritorinio padalinio pareigūnai patikrino siaurojo geležinkelio komplekso – ruožų ir statinių būklę ir nustatė, kad, negalutiniais duomenimis, valstybei padaryta didesnė nei 1,797 mln. litų žala. Taip pat buvo nustatyta, kad UAB „Gelsita“ direktorius pardavė įvairiems asmenims valstybei nuosavybės teise priklausančių statinių ir jų dalių Panevėžio apskrities teritorijoje už 84,11 tūkst. litų.
Nuo 1999 iki 2009 metų nusikalstamais veiksmais pagrobta 2 882 m siaurojo geležinkelio bėgių, 111 m kontrabėgių su tvirtinimo detalėmis ir sugadinta 210 m siaurojo geležinkelio bėgių
Comment
-
/\ Su ta "Gelsita" yra/buvo kažkokia mistinė įmonė. Ne kažin kiek informacijos apie ją pavyksta surinkti:
http://www.cr.lt/imones/imone-UAB-Ge...m/info/141736/
Kas per vienas tas UAB "Gelsita" V. Toporkov? Internete apie jį tas pats kas nieko. Įtariu, kad žurnalistai klaidingai užrašė pavardę, o ir vardo bene tyčia neparašė?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29986347
.... Nuo 1999 iki 2009 metų nusikalstamais veiksmais pagrobta 2 882 m siaurojo geležinkelio bėgių, 111 m kontrabėgių su tvirtinimo detalėmis ir sugadinta 210 m siaurojo geležinkelio bėgių....
Labai įdomu 2882m, kur tiek metru buvo paklota ?Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29986347
Labai įdomu 2882m, kur tiek metru buvo paklota ?
2. į statybas vietoje sijųSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Tuoj bus 1000 pranešimų temoje "Siaurieji geležinkeliai" (50 puslapių).
Jei tai ne plepalų "čatas", kur svarbi tik prieš pusvalandį parašyta replika, gerai būtų, kad galėtum kažką dominačio surasti.
O surasti galima temoje, kurioje yra apie 10-15 puslapių (o jei daug nuotraukų - dar mažiau)
Gal reikėtų pagalvoti apie šitos temos skaidymą.
Mano pasiūlymas:
1. Bendros diskusijos apie Lietuvos siauruosius geležinkelius
2. Veikiantis ruožas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai
2.1. stotys
2.2. riedmenys
2.3. kelionės, tvarkaraščiai, renginiai
2.4. depai, įranga
3. Uždaryti ruožai (ruožų ir stočių nuotraukos, istoriniai tvarkaraščiai) labiau smulkinti neverta)
3.1. Šiaurinė dalis (Panevėžys - Joniškėlis - Biržai, Žeimelis, Linkuva)
3.2. Rubikiai - Utena - Švenčionėliai - Švenčionys - Lentupis
3.3. Durpynų geležinkeliai
3.4. Kiti geležinkeliai (Dūkštas - Apsas - Druja; Ukmergė -Jonava; Marcinkonys, Šventoji)
Comment
-
Savaitgalį aplankiau vakarinį ruožą.
Pabėgiai dauguma gero stovio. Yra puvėkų bet jų nėra daug. Nemažai gelžbetoninių pabėgių.
Na ir vakarinio ruožo grožybės:
Gali būti kad tai semaforo likučiai.
Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vakar aplankiau Joniškėlio - Biržų ruožą. Daudžgirių nei stotelės nei stoties neradau. Navigacija nuvedė kažkur i laukus .
Radau tik Gulbinų stotį ir Kraštų stotį .
Kraštų stotis žemumoje. Visur šlapia. Stoties langai užkalti. Liūdnas vaizdas. Su visureigiu taip sėdome kad vos išsistūmėme. Pajiešmenės ir Migonių net nebeieškojome.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment