Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ne. Visai kita.
    Ar steigėjai ne tie patys?

    Comment


      Kiti.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kiti.
        Kiti, tai kiti, bet su tais "kitais" ten irgi įdomiai....

        https://rekvizitai.vz.lt/imone/siaurasis_gelezinkelis/

        https://www.dirba.lt/cv/audrone-matu...ene-31015.html

        Išvadų jokių nedarau ir neperšu, bet įmonė įdomi


        Dar apie patį klubą ir Direktorę, bendram vaizdui susidaryti:

        https://eteismai.lt/byla/45735776554926/2-1029-266/2016

        https://eteismai.lt/byla/23826982727...-8098-902/2018



        Attached Files
        Paskutinis taisė Maestro!; 2020.04.25, 11:28.

        Comment


          Kad jau ieškojai ... Buvęs „siauruko“ vadovas kaltinamas pasisavinęs daugiau nei 200 tūkst. eurų

          https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...200-tukst-euru

          Comment


            Besikurianti aukštaitijos siaurojo geležinkelio gerbėjų FB grupė (:

            https://www.facebook.com/groups/329115387713296/

            Comment


              Tarpstotis Vaitkūnai - Pušalotas



              Dar kokiais 2010m pervaža prie Vaitkūnų stoties turėjo pervažos ženklus ir matėsi bėgiai. Dabar nei bėgių nei ženklų. Visas pylimas apaugęs krumais ir medžiais.
              Tačiau praeitą savaitgalį pravažiuojant vaizdas buvo pasikeitęs.

              20200508

              Krūmai pradėti pjauti ir visas krūmynas skendėjo "Drūžbu" gaudesyje.





              Po savaitgalio vaizdas pasikeitė kardinaliai:

              20200510

              Link Pušaloto


              Link Vaitkūnu pervažos





              Kelmų gausybė


              Akis


              Kairė pusė išvalyta mažiau


              Medis VS Metalas


              Dešinė išvalyta toliau


              Toliau vis dar džiunglės.


              Turbūt švilpuko ženklas prieš pervaža?


              Pylimas matomas ryškiai.



              Darbai panašu bus tęsiami. Iki tilto per Žąsa (turbūt) likę kokie 50m.

              Jei darbai pajudės kitą savaitgali apžiūrėsiu tiltą.
              Paskutinis taisė LinS; 2020.05.11, 16:18.

              Comment


                Ačiū, tik patogiau būtų užrašai prieš nuotraukas, o ne po jų. Kompiuterio ekrane kitaip skaitome nei popierinį laikraštį.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Ačiū, tik patogiau būtų užrašai prieš nuotraukas, o ne po jų. Kompiuterio ekrane kitaip skaitome nei popierinį laikraštį.
                  Perdaryta. Ačiū už pastabą

                  Comment


                    Prikeliu seną klausimą apie siauruką Šiauliuose. 1939 metų 1:100000 žemėlapyje parodyta jo trasa.
                    Po kelių manipuliacijų su Google maps, jo trasa sutampa su Geležinkelio (kaip netikėta!), Medelyno gatvėmis, o toliau ėjo tarpu tarp Gumbinęs ir Dubijos gatvių. Trasa ėjo laukais nuo dab. Medelyno/ Birutės g. sankryžos iki Medelyno / M. K. Čiurliono gatvių sankryžos.Ir nors toje vietoje būta pasikeitimų, sakyčiau sklypų ribos ir pastatai gan neblogai parodo buvusią siaurojo geležinkelio vietą.
                    Click image for larger version  Name:	firefox_ngsYey9ecn.jpg Views:	129 Size:	310,7 kB ID:	1822661

                    Nemanau kad bus likę kažkokių artefaktų. Nebent kažkur Medelyno / Skirgailų gatvių vietoje galėtų būti žemėlapyje pažymėto namo pamatai
                    Kaip rašė klasikas, kraujas jau senai susigėrė į žemę ir toje vietoje auga vynmedžiai.

                    Pats žemėlapis guli http://maps4u.lt/lt/includes/siuntin...lapai/1204.jpg

                    Viename šaltinyje radau kad Šiaulių - Pakruojo ruožas uždarytas 1984 metai, kas man pasirodė gerokai per vėlai. Gal kas žinote tiksliau?
                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.08.25, 14:52.

                    Comment


                      Pirmiausiai buvo uždarytas ruožas Šiauliai - Gubernija. Gal dar kokiais 196x. O dalis iki Pakruojo tikriausiai uždaryta nutiesus platųjį Radviliškis - Pakruojis. 1984 tikrai per vėlai, tikriausiai kažkur 197x pabaigoje.

                      Comment


                        Šalia Joniškėlio, prie buvusios plytinės, kurioje dabar yra įsikūrusi firma, prekiaujanti žemės ūkio technika, neseniai įrengta ekspozicija - šilumvežis TU6A-2455 ir platformos, ant kurių sustatyti traktoriai T-74. Idėja priklauso tos įmonės savininkui. Visas šitas sąstatas stovi ant magistralinės linijos Joniškėlis - Petrošiūnai. Beje, plytinė turėjo savo atšaką.













                        Paskutinis taisė Al1; 2020.08.26, 18:34.

                        Comment


                          Ruožas Panevėžio mieste nuo buv. Žiedo g. pervažos iki 3 km posto prie stiklo fabriko.

                          Vaizdas vakarų link. Stovi sustojimo ženklas tarp bėgių.



                          Ten pat, vaizdas atgal, stoties link.



                          Kiek paėjus pirmyn yra dar vienas aklinas susikirtimas su plačiojo geležinkelio privažiuojamuoju keliu. Pirmasis toks susikirtimas yra arčiau stoties.



                          Tolumoje matosi Pušaloto g. pervaža.



                          Pušaloto g. pervaža. Vaizdas Panevėžio stoties link.



                          Ten pat, į priešingą pusę.



                          Pervažos budėtojo pastatas ir siaurasis geležinkelis kairėje.



                          Palei geležinkelį yra Priemiesčio g. Vaizdas Panevėžio stoties link.



                          Ten pat, į priešingą pusę. Priekyje buvusi Įmonių g. pervaža.



                          Comment


                            Ties katiline. Priekyje matosi įvažiavimas į teritoriją iš Pušaloto g.

                            ​​


                            Ten pat, vaizdas atgal, Panevėžio stoties link.



                            Ties įvažiavimu į katilinę, 3 km posto pusėn.



                            Ten pat, vaizdas atgal, Panevėžio stoties link.



                            Ties pėsčiųjų taku iš autobusų stotelės į stiklo fabriką. Priekyje buvusio 3 km posto vieta.



                            Ten pat, vaizdas atgal.



                            Pėsčiųjų takas. Bėgiai užbetonuoti.



                            3 km postas. Bėgiai žolėje. Matosi iešmų perjungimo mechanizmas.



                            Iešmas.



                            Bėgiai žolėje. Čia yra pagrindinis kelias ir kito kelio fragmentai su iešmu.



                            Bėgiai žolėje.



                            Pabaiga.


                            Comment


                              Matomi keleiviniai vagonai siauruko?

                              (V. Purono asmeninio archyvo nuotr.)
                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė LinS Rodyti pranešimą
                                Matomi keleiviniai vagonai siauruko?

                                (V. Purono asmeninio archyvo nuotr.)
                                Abejoju. Garvežys - tikrai siauruko, už jo matosi laiptai žemyn į ko gero būsimą geležinkelio muziejų.
                                Vagonai stovi tokioje vietoje, kad jų kelias turėtų kirsti gan daug plačiosios vėžės kelių, o ir aerofoto iš https://www.miestai.net/forumas/foru...io-karo-metais nerodo siauruko kelių plačiojoje vėžėje, visas perkrovimas vyko tarp stoties pastato ir Tilžės g.

                                Comment


                                  Parašė LinS Rodyti pranešimą
                                  Matomi keleiviniai vagonai siauruko?

                                  (V. Purono asmeninio archyvo nuotr.)
                                  Ten vagonai tikrai ne siauruko. Jei neklystu ten būdavo aklakelis ir ten stovėjo vagonai kuriuose buvo įrengtas avarinis stoties valdymas ar kažkas panašaus.

                                  Comment


                                    Parašė Tomas13 Rodyti pranešimą

                                    Jei neklystu ten būdavo aklakelis ir ten stovėjo vagonai kuriuose buvo įrengtas avarinis stoties valdymas ar kažkas panašaus.
                                    Papasakok prašau daugiau, jei turi informacijos, apie avarinį stoties valdymą.

                                    Comment


                                      I pasaulinio karo metais buvo nutiestas siaurojo geležineklio Gubernija-Pasvalys-Joniškėlis- (Biržai) su tilt per Mažupę ties Joniškėliu.
                                      Apie 1938-1939 m. sujungus Panevėžį ir Joniškėlį buvo tęsiama siauruko statyba link Žeimelio. Ties Švobiškiu buvo pastatytas iki dabar išlikęs gelžbetoninis tiltas per Mūšą.
                                      Nežinia, kada buvo rekonstruojamas tiltas per Mažupę

                                      Nukritęs garvežys prie Mažupės
                                      XX a. 3-asis dešimtmetis



                                      Pasvalio M.Katiliškio biiblioteka. Kunigo Juozapo Mineikio archyvas
                                      http://www.pasvalia.lt/dokumentai/?start=1300


                                      Pasvalio M.Katiliškio biiblioteka. Kunigo Juozapo Mineikio archyvas
                                      http://www.pasvalia.lt/dokumentai/24...azupe-statybos

                                      Comment


                                        Click image for larger version

Name:	20220420_144009.jpg
Views:	524
Size:	122,8 kB
ID:	2040732 Click image for larger version

Name:	20220420_144100.jpg
Views:	522
Size:	123,6 kB
ID:	2040733 To pačio įvykio nuotraukos. Fotografas A. Janeliūnas, Joniškėlis.

                                        Comment


                                          Aukštaitijoje parduodamos siaurojo geležinkelio atkarpos
                                          Viešajai įstaigai „Siaurojo geležinkelio klubas“ iškėlus bankroto bylą aukcione už 4,4 mln. eurų parduodamos jos valdomos siaurojo geležinkelio atkarpos tarp Panevėžio ir Biržų, skelbia portalas e. varžytynės.

                                          Pirmadienį prasidėjusiame aukcione parduodama 14 objektų: geležinkelio atkarpos Panevėžys–Joniškėlis, Biržai–Petrašiūnai, Petrašiūnai–Linkuva, taip pat Pasvalio geležinkelio stotis, Linkuvos ir Petrašiūnų geležinkelio stočių keliai, tiltas per Sanžilės kanalą Panevėžio rajone.

                                          Tarpukariu statytas 750 milimetrų pločio vėžės geležinkelis šiuo metu nenaudojamas, dalis parduodamo turto įtraukta į kultūros vertybių registrą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X