Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    būsi

    labas.
    bus blogai. nes atvažiuosiuos apsaugos darbuotojai ir duos bizūno.
    beto gali nubausti geležinkelių inspekcija nes važinėji uždarytu ir netinkamu naudoti keliu.
    geriau sudaryti nuomos sutartį. bet sudarius sutartį teks atremontuoti geležinkelio atkarpą, nes juk negalima tokiu blogu keliu važinėti.
    tiek minčių

    Comment


      Parašė zasiukas Rodyti pranešimą
      labas.
      bus blogai. nes atvažiuosiuos apsaugos darbuotojai ir duos bizūno.
      beto gali nubausti geležinkelių inspekcija nes važinėji uždarytu ir netinkamu naudoti keliu.
      geriau sudaryti nuomos sutartį. bet sudarius sutartį teks atremontuoti geležinkelio atkarpą, nes juk negalima tokiu blogu keliu važinėti.
      tiek minčių
      Iš kokio miesto tie apsauginiai atvyktų ? Biržuose jų tikriausiai nėra...
      Kabinėjimųsi atvejais iš LG ir geležinkelių inspekcijos pusės turėtų būti didelė gėda dėl rekordinio aplaidumo. Pagaliau "bizūnas" prilygtų smurtavimui.

      Comment


        Geležinkelio institucijos tikrai nesikabinės, nes jų atstovų ten nei kvapo nėra. Policija gali prisikabinti.

        Comment


          Važinėk kiek nori, nieks ten neprisikabins. Policija paprasčiausiai nieko nesupras ką tu ten darai, o supratę nežinos galim ar negalim Aš pats iš Biržų kilęs, žinau ką sakau.

          Comment


            Geležinkelio stotis Pasvalyje. Apie 1938 m.



            Jonas Aničas Pasvalio krašto istorija 1918-1940 m. 2012

            Comment


              Parašė Grillz Rodyti pranešimą
              Važinėk kiek nori, nieks ten neprisikabins. Policija paprasčiausiai nieko nesupras ką tu ten darai, o supratę nežinos galim ar negalim Aš pats iš Biržų kilęs, žinau ką sakau.
              gerai kol gerai.
              bet kai geležinkeliai pamatis kad jų turto kažkas naudojasi, jie tikrai pradės ieškoti kas ir reikalaus pirmiausia nuomos. beto jei atsitiks kokia nors nelaimė vėl kreipsis į geležinkelius. vienos bėdos.

              siūlau pirkti visą geležinkelį

              Comment


                Nedurniuok - stotis ispardavete, peronus taip pat, nusiperki gelezinkeli ir ka su juo darai? Nes islipti prie stociu negalima - viskas privatu. Patys zinote, kad pardavimai buvo neteiseti, bet ne vis viena pardavinejote. Ispirkite, ka pardavete neteisetai, tada ir snekesime apie pirkimus

                Comment


                  Emilis Trečiokas. „Biržų rajonas“. Vilnius, „Mintis“, 1985. Nuotraukos Viliaus Mizaro
                  Siaurukas Biržuose

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Nedurniuok - stotis ispardavete, peronus taip pat, nusiperki gelezinkeli ir ka su juo darai? Nes islipti prie stociu negalima - viskas privatu. Patys zinote, kad pardavimai buvo neteiseti, bet ne vis viena pardavinejote. Ispirkite, ka pardavete neteisetai, tada ir snekesime apie pirkimus
                    o pirksite?
                    o už 1 lt? 2lt? 100000 lt? 1,3 mln lt? ar 3 mln lt?
                    nes išpirkus kaina pakils.
                    gal norite geležinkeliams pateikti pasiūlyma: kad sutinkate Jūs nupirkti siauruką už 3-4 mln lt pasirašyti sutartį pirkimo-pardavimo ir su mokėti pinigus iš anksto, su salyga kad LG išpirks jums reikalingas stotis. už gautus pinigus manau kad LG išpirks stotis nesunkiai.

                    ar geriau būtų kad LG išpirktų ir parduotų visą kompleksą už simbolinį 1 lt?

                    Comment


                      Taip, perku uz 3 milijonus , imetu dar savo 25 milijonus stociu, peronu ispirkimui, kelio atstatymui, isvogtu begiu nupirkimui, neteisetai nuriktu keliu atstatymui ir leiskite paklausti koks bus mano biznis?

                      Gal vis tik reikejo pirma:
                      1. nekurti neaisku kokios strukturos siauruko "apsaugai"
                      2. neleisti tai strukturai neteisetai pardavineti siauruko turto (beje, kaip ten su tais semoforais, kuriuos nuveze nelegaliai savo laiku I metalo lauza?)
                      3. neleisti privatizuoti bent jau peronu

                      Dabar nuperku siauruka ir atleiskite kur man isodinti turistus???

                      Comment


                        parduodamas neveikiantis SG.
                        jei jūs dar norėsite kad jums jį padarytų veikiantį tai ir 50 mln neužteks.
                        kiekvienam sustojime kas pora kilometrų nestosit.
                        reiks kokių 5 pagrindinių stočių.

                        koks skirtumas ar LG išpirks ar jūs pats išsipirksit.
                        dar blogiau jei LG išpirks, bus žymiai brangiau nei pats išpirktumėt.

                        tema be galo, ginčai irgi.

                        Comment


                          Fotoreportažas iš ruožo Panevėžys - Joniškėlis.
                          Panevėžio stoties siaurojo geležinkelio kelyną palieku kitam kartui. Pradedu nuo Katkų g. pėsčiųjų perėjos per geležinkelį. 1976 m. topografinio žemėlapių (dviejų suklijuotų) fragmentas. Mėlynu 1 pažymėjau Katkų g. perėją.



                          Ties Katkų g. perėja, vakarų pusėn.



                          Ten pat, Panevėžio stoties link.



                          Netoli perėjos, kiek paėjus nuo jos į vakarų pusę. Siaurojo ir plačiojo geležinkelio linijų persikirtimas. Plačiojo atšaka naudojama.



                          Pušaloto g. pervaža. Kaip matyti žemėlapyje ir nuotraukoje (dešiniau šlagbaumo ir pervažos apšvietimo stulpo) būta antrojo kelio. Iešmas turėjo būti prieš pervažą, jei judama nuo Panevėžio stoties pusės.



                          Ties pervaža, stoties link.



                          Ties Įmonių g. (topografiniame žemėlapyje ji yra, tik pavadinimo nėra. Šiaurės vakarų link.



                          Ten pat, Panevėžio stoties link.



                          Paėjus už krūmų nuotraukoje viršuje, yra antrojo kelio pylimas. Vaizdas Pušaloto g. pervažos link.



                          Kaip matyti topografiniame žemėlapyje, už Įmonių g. pervažos prasidėjo kelynas, kurį žemėlapyje pažymėjau skaičiumi 2. Buvusio kelyno vietoje šiaurės vakaru link.



                          Ten pat, Pušaloto g. pervažos link.

                          Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 22:35.

                          Comment


                            Ties įvažiavimu į "Panevėžio energijos" teritoriją iš Pušaloto g. Vaizdas šiaurės vakarų kryptimi.



                            Ten pat, į priešingą pusę. Matosi pervaža, kuri, nors ir traukinių eismo, nėra, sužymėta visais reikiamasi ženklais, tame tarpe ir "Stop" iš abiejų pusių.



                            Ties pėsčiųjų taku nuo AB "Panevėžio stiklas" stotelės link šios įmonės. Per geležinkelį neseniai įrengta perėja - ant nenaudojamų bėgių užpilta betono. Vaizdas Pramonės g. pervažos link.



                            Einu nuo perėjos bėgiais Pramonės g. link. Kairėje krūva bėgių. Kažkur čia būta 3 km posto. O gal jis buvo ties Pramonės g. pervaža?



                            Iešmas. Kelias tiesiai į Joniškėlį. Kairėn eina atšaka į "Panevėžio stiklo" teritoriją.



                            Kiek paėjus toliau. Kairėn į "Panevėžio stiklą".



                            Ten pat, vaizdas atgal.

                            Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 22:43.

                            Comment


                              Privažiuojamasis kelias į "Panevėžio stiklą". Vartai į įmonės teritoriją. Topografiniame žemėlapyje atšaka parodyta kaip plačiojo geležinkelio, bet tai tikriausiai klaida.



                              Ten pat, vaizdas atgal, magistralinės linijos link.



                              Vaizdas pro vartus. "Panevėžio stiklo" teritorijoje tvarka.



                              Kiek paėjus palei tvorą. Iešmas.



                              Tvoros stulpai iš bėgių.



                              Bėgiai eina į pastatą. Ar čia įvažiavimas į cechą, ar tai stiklo fabriko manevrinio šilumvežio depas? Jei tokį gamykla turėjo.



                              Ties Pramonės g. pervaža. Panevėžio stoties link.



                              Bernatonių link. Bėgiai pervažoje yra, bet kelio ženklų nėra. Galbūt ties šia pervaža būta 3 km posto?

                              Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 23:21.

                              Comment


                                Tipinis vaizdas prie eilinės pervažos. Bėgiai sunkiai matomi.



                                Pirma stotis nuo Panevėžio - Bernatoniai. Stoties pastatas nuo bėgių pusės.



                                Irgi nuo bėgių pusės.



                                Stoties buvusio kelyno galas Panevėžio link.



                                Skaistgirių link. Išlikę ties pastatu pirmojo perono likučiai ir žole bei samanomis apaugę antrojo perono likučiai. Bėgiai yra antrame kelyje.



                                Ūkinis stoties pastatas.



                                Stoties pastato fragmentas.



                                Tarpukarinis.

                                Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 22:59.

                                Comment


                                  Laiptai.



                                  Stotis saugoma valstybės.



                                  Panevėžio link. Bėgiai apaugę žole.



                                  Stoties pastatas iš kitos pusės.



                                  Vaizdas Bernatonių stoties link nuo pervažos.



                                  Bernatonių pervaža. Skaistgirių link.

                                  Comment


                                    Didelis tiltas per Sanžilę.









                                    Bernatonių link. Tilto būklė prasta.







                                    Comment


                                      Kita stotis - Skaistgiriai. 1969 m. topografinis žemėlapis. Kaip matyti, būta siaurojo geležinkelio į karjerą. Kaip sakė stotyje gyvenanti moteris, vėliau buvo kasamos ir durpės iš gretimų durpynų bei vežamos į Panevėžį kurui. Dabar atšakos į karjerą vietoje yra keliai.



                                      Skaistgirių stoties pastatas.



                                      Kaip matyti, tipinis. Toks pats Bernatonyse, Medikonyse.



                                      Buvę peronai. Medikonių link.



                                      Bernatonių link.







                                      Garvežių malkų sandėlis.



                                      Tiltas per Paltį.





                                      Tęsinys bus.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2013.11.16, 23:19.

                                      Comment


                                        Geras reportažas. Fototechnika ta pati?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Aišku, kad ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X