Prieš Bernatonius pralaida per upelį.
Bernatonių geležinkelio stotis:
Palei stoti buvo ir traukinių prasilenkimo linija. Kiek pasakojo vietinis gyventojas kuris dirbo vyr. konduktoriumi tai per dieną pravažiuodavo šeši keleiviniai traukiniai. Trys pirmyn ir atgal. Kiek krovininių važiuodavo jau nebepamena.
Vietinio gyventojo pasakojimas: "Pamena kad vieną garvežį sudaužė jo pamainos metu. Girtas mašinistas su padėjėju greičiau norėjo padaryti "pochmela" ir padidino greitį. Nulėkė garvežys nuo bėgių. Juos visus uždarė ir po apklausos paleido tik ji kadangi jis buvo blaivus ir jis prie viso to nebuvo prisidėjęs. Kiti liko "sedėti". Dar pamena kaip pjaustė "čekus" tai net ašaros bėgo. (Čekų gamybos garvežiai).Kaip sako už tokius darbus prie sienos reikia statyti."
Tiltukas už Bernatonių. Pats esu panevėžietis, o nežinojau, kad už Bernatonių yra užtvankėlė. Sprendžiant pagal esama tilta tai panašu kad kiti tiltukai taip pat turėjo atrodyti panašiai. Su metaliniais turėklais.
Bernatonių geležinkelio stotis:
Palei stoti buvo ir traukinių prasilenkimo linija. Kiek pasakojo vietinis gyventojas kuris dirbo vyr. konduktoriumi tai per dieną pravažiuodavo šeši keleiviniai traukiniai. Trys pirmyn ir atgal. Kiek krovininių važiuodavo jau nebepamena.
Vietinio gyventojo pasakojimas: "Pamena kad vieną garvežį sudaužė jo pamainos metu. Girtas mašinistas su padėjėju greičiau norėjo padaryti "pochmela" ir padidino greitį. Nulėkė garvežys nuo bėgių. Juos visus uždarė ir po apklausos paleido tik ji kadangi jis buvo blaivus ir jis prie viso to nebuvo prisidėjęs. Kiti liko "sedėti". Dar pamena kaip pjaustė "čekus" tai net ašaros bėgo. (Čekų gamybos garvežiai).Kaip sako už tokius darbus prie sienos reikia statyti."
Tiltukas už Bernatonių. Pats esu panevėžietis, o nežinojau, kad už Bernatonių yra užtvankėlė. Sprendžiant pagal esama tilta tai panašu kad kiti tiltukai taip pat turėjo atrodyti panašiai. Su metaliniais turėklais.
Comment