Parašė ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Gerai jau prisijungsiu ir aš prie šios diskusijos.
Kadangi aš labai daug laiko skiriau dėl šio ruožo atgaivinimui tai galiu pasakyti. LR ministerijai tas ruožas ".........". Pinigu jam neskirs. Cituoju vieno iš aukščiausio "valdininko" pasisakymus dėl šio ruožo: Bėgius i metalo lauža, stotis išparduoti, sklypa išdalinti. Per akis Panevėžys - Rubikiai".
Apie tai kad valstybė užsiims šio ruožo atkurimui - mažai vilčių. Privatus į šį ruoža neateis. Nebent "susipykes su pinigais". Šio ruožo išlikę tik bėgiai ir pylimas. Tokio turizmo kaip "Rytiniame ruože" nepadarysi. Stotys su peronais net išparduotos. O tvarkyti 1km kelio reikia apie 300000 Lt. (Jei atstatoma ukio būdu). Dar dvi pervažos po 1mil. Lt. Tiltai kur reikia pakeisti visa medine dali. Dabar rekonstruojamas viadukas kainavo apie 700000 Lt, ir tai tik hidroizoliacija, krantines atramos, bėgių išardymas ir atstatymas.
Kiek mano patirtis rodo tai "MĘS MYLIME SIAURUKĄ" - daugiau tuo ir pasibaigia. Todėl kad mylėti ji lengviau nei jam padėti. Užduokite klausimą. Ka gero padarėte siaurukui ? ,...... . Vat ir atsakymas kodėl "Šiaurinis ruožas nyksta".Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tarkim, kad sudės nemažus pinigus į rekonstrukciją, tačiau jei ruožas nebus taip pat naudojamas ir ūkinėms reikmėms - krovinių ir keleivių vežimui - panašiai kaip Bulgarijoje ar Gruzijoje - jis neturi ateities.
Su keleiviais būtų galima kažką sureguliuoti, bet ką daryti su kroviniais? Vieno iš galimo varianto - cukraus fabriko Panevėžyje neliko.
Comment
-
Su kroviniais sunkiau. Galima mediena, nors miškovežiais pigiau ir paprasčiau, dolomitas (Petrošiūnai) ir neaišku kam jis butu vežamas, nes kelininkai veža sunkvežimiais jau į vietą kur dirbama. Traukinio eksplotacija brangesnė nei sunkvežimiu.
PVZ:
Kad traukinys važiuotu reikia: 1 - mašinistas, mašinisto padėjėjas, stoties budėtojas, pakrovimo iškrovimo reguliuotojas. (Neskaitant visų darbuotojų prižiūrinčių kelią).
Sunkvežimis: Sunkvežimio vairuotojas.
Tam kad iškrauti vis tiek reikia perkrovimo į sunkvežimius, nebus taip kad traukinys važiuoja nuo pakrovimo vietos iki iškrovimo.
Vienintelė ateitis yra turizmas. Bet iki jo ten dar daug reikia pinigų įdėti.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimąGerai jau prisijungsiu ir aš prie šios diskusijos.
Kadangi aš labai daug laiko skiriau dėl šio ruožo atgaivinimui tai galiu pasakyti. LR ministerijai tas ruožas ".........". Pinigu jam neskirs. Cituoju vieno iš aukščiausio "valdininko" pasisakymus dėl šio ruožo: Bėgius i metalo lauža, stotis išparduoti, sklypa išdalinti. Per akis Panevėžys - Rubikiai".
Juk yra veikiantis ruožas. Ir ką matom? Džiugu, kad ASG juda, kruta, bet nepasakyčiau, kad Anyksčių stotis lūžta nuo norinčių važinėti. Prigalvojama renginių, bet nėra jų tiek jau daug, ir žmonių juose ne tiek jau daug (žiūriu į sąrašą čia - http://www.siaurukas.eu/lt/sventines_keliones , geriausiais 2009 metais suskaičiuoju 16 kelionių, plius dar vasaros savaitgalio važiavimai prie Rubikių ežero ir nežinomas kiekis užsakomųjų kelionių). Tikėkimės, ASG bent jau einamąsias išlaidas padengia iš veiklos?
Net jeigu paskaičius fantazuotojų fantazijas, tai nieko radikaliai geresnio nei tai, ką dabar daro ASG, nematau (dvaras, stotis, semaforas, upeliukas, ežeriukas). Skirtumas tik toks, kad šiaurinį ruožą reikėtų atstatyti beveik nuo nulio, ir turizmą vystyti ir nuo nulio. O turizmą šiame krašte vystyt irgi galima gerokiai efektyviau, nei užkasant milijonus į geležinkelio sankasą.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJuk yra veikiantis ruožas. Ir ką matom? Džiugu, kad ASG juda, kruta, bet nepasakyčiau, kad Anyksčių stotis lūžta nuo norinčių važinėti. Prigalvojama renginių, bet nėra jų tiek jau daug, ir žmonių juose ne tiek jau daug (žiūriu į sąrašą čia - http://www.siaurukas.eu/lt/sventines_keliones , geriausiais 2009 metais suskaičiuoju 16 kelionių, plius dar vasaros savaitgalio važiavimai prie Rubikių ežero ir nežinomas kiekis užsakomųjų kelionių). Tikėkimės, ASG bent jau einamąsias išlaidas padengia iš veiklos?
Net jeigu paskaičius fantazuotojų fantazijas, tai nieko radikaliai geresnio nei tai, ką dabar daro ASG, nematau (dvaras, stotis, semaforas, upeliukas, ežeriukas). Skirtumas tik toks, kad šiaurinį ruožą reikėtų atstatyti beveik nuo nulio, ir turizmą vystyti ir nuo nulio. O turizmą šiame krašte vystyt irgi galima gerokiai efektyviau, nei užkasant milijonus į geležinkelio sankasą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimą......... O tvarkyti 1km kelio reikia apie 300000 Lt. (Jei atstatoma ukio būdu). Dar dvi pervažos po 1mil. Lt. Tiltai kur reikia pakeisti visa medine dali. Dabar rekonstruojamas viadukas kainavo apie 700000 Lt, ir tai tik hidroizoliacija, krantines atramos, bėgių išardymas ir atstatymas.
.................Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąmilijonas už pervažą yra žiauriai daug. didžiajame su signalizacija vienkeliame ruože apie 150-200K. gali būti ir mažiau. priklauso kokiu atstumu reikia laidus tampyti. be signalizacijos iki 50K
Ši kaina yra iš LG. Aš taip pat padaryčiau pigiau jei ne vienas "bet". Viabaltika kiek žinau galima kirsti geležinkeliu tik skirtinguose lygiuose. T.y. viadukas. Arba sodinti budėtoja kuris stebės ar nėra kliūčių ant kelio. Tokio kaip siaurukas nėra. Jam reikalavimai keliami kaip LG (plačiajam geležinkeliui).Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKalbant apibendrintai, siūlyčiau užsienio turistui pramogas ir pažintį su tarpukario Lietuva. kaip tik būtų lyginama Lietuva su Danija. Apart paties siauruko, būtų alaus, sūrio, arbatų, naminės duonos degustacija, galimybė pačiam pasigaminti šių produktų ir dar juos parsivežti namo, pačiam pasivažinėti/palenktyniauti rankine drezina ar net valdyti lokomotyvą (stebint profesionalui ir stoties teritorijoje), pristatyti bei degustuoti Lietuvoje gaminamą serbentų ir vyšnių vyną, organizuoti įvairias varžybas, pvz orientacija, bėgimas su kliūtimis, surask traukinyje paslėptą lobį, etc..
Tačiau ji anaiptol nėra masinė, ir konkurencija didelė (įvairūs "duonos kepimai" dabar dygsta ant kiekvieno kampo). Taigi tikėtis siauruko infrastruktūros išlaikymo (apie atkūrimo išlaidas net nekalbu) iš tokių pramogų - labai drąsu.
Pats investuotum savo santaupas į tokį projektą?
Comment
-
Sukurta nauja tema
Iškelta 33 (!) puslapiai pranešimai apie neveikiančius siauruosius geležinkelius.
Senoje temoje temoje liko 47 puslapiai; kai bus iškelti durpynų geležinkeliai, sumažės keliais puslapiais.
Aišku, kad reikės išskirti temą apie geležinkelius į šiaurę nuo Panevėžio (kai kas juos vadina vakariniu ruožu):
- Gubernijos - Joniškėlio - Biržų,
- Panevėžio - Joniškėlio - Žeimelio - Joniškio
- Petrašiūnų - Linkuvos
---
Poros dienų diskusija kasbūtųjeigubūtų iškelta į atskirą temą "Diskusijos apie turizmą Lietuvoje"
Čia palikti tik pranešimai, kurie bent per kilometrą priartėja prie gelžinkelio
=====
Taisyta 2011.07.22.
Šiaurinio ruožo geležinkeliai atskirti į atskirą temą:
Šiauliai (Gubernija) - Pakruojis - Petrašiūnai - Joniškėlis - Pasvalys - Biržai
Atšaka Petrašiūnai - Linkuva
Panevėžys - Joniškėlis - Vaškai - Žeimelis
1960 m. veikęs 600 mm pločio vėžės ruožas Žeimelis - JoniškisPaskutinis taisė Romas; 2011.07.23, 01:08.
Comment
-
Aplankiau senaji siauruko tilta buvusiame ruože Joniškėlis - Žeimelis. Iš ties vaizdas įspūdingas. Nuotraukose to neperduosi.
http://www.sgk.lt/index.php?key=Gale...=lt&gallery=58Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Keletą dienų teko viešėti Pasvalyje. Pasinaudodama proga ieškojome Pasvalio siaurojo geležinkelio tilto. Bėgių būklė nenustebino: visiškai apleisti ir apaugę žolėmis bei medžiais. Pats tiltas atrodė nesaugiai, nepaisant to ant jo žaidė vaikai. Pakalbinus juos, pasirodo ant šio tilto jie užaugę ir nebijo vaikščioti.
Kelios akimirkos:
Beje, šis tiltas, saugomas objektas:
Comment
-
1938 m. Panevėžio - Joniškėlio siaurojo geležinkelio atidarymas
Lietuvos aidas 1938.12.05
Panevėžio - Joniškėlio siaurojo geležinkelio atidarymas
Naujasi geležinkelis - paminklinis jubiliejinių 1938 metų statinys
Nauji kultūros faktai
Iškilmingo geležinkelio atidarymo nuotraukos
Atsiprašau, ne visos nuotraukos - kažkam prieš 73 metus prireikė kažkokio straipsnio kitoje pusėje
Gero skaitymo
Comment
-
Joniškėlio stotis 1930 m.
Joniškelio stotyje 1935 m.
Nuotraukos iš http://www.aukstaitijosgidas.lt/inde...9&new_id=88690
Comment
-
O kurioje Joniškėlio vietoje buvo senoji stotis ?Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Aplankėme buvusį siaurojo geležinkelio ruožą Pakruojis - Šukionai - Stačiunai - Narušaičiai - Mumaičiai - Gubernija. Nuardžius kelia ir neįtraukus šio ruožo į saugomu objektų sąrašą jis pamažu nyksta. PlačiauNe žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment