Parašė bosco
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKokiu pagrindu matai?
T.y. kokios priežastys, dėl kurių atsirastų kas nors (ASG? LG? valdžia?), kas investuotų dideles lėšas tam?
P.S Ne matau, o maNau
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąKažkada investuos, tik sakau - po penkių, gal po dešimt metų. Ir manau ASG, galbūt valdžia ir savanoriai prisidės. Be to nesakau, kad kursuotu reguliarūs reisai, tiesiog turistinis, pramoginis traukinys.
P.S Ne matau, o maNau"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Linkuvos stotis ir ruožas
Linkuva yra paskutinė ir ko kgero vienintelė ruožo Petrošiūnai - Linkuva stotis. Bendras ruožo ilgis - apie 7 km.
Šiuo metu išlikę 3 stoties kelyno keliai, 3 iešmų kryžmės, 3 arba 4 stoties pastatai, naudojami kitoms reikmėms.
Aklikelis prie pat autobusų stotelės.
Buvęs sandėlis
Ir dar vienas lyg ir geležinkelio pastatas
Dviejų pastatų grupė. Mūrinis tikrai turėjo būti geležinkelio, medinukas - gal ir ne.
Kelias link Petrošiūnų.
Per 2 iešmus vienas kelias iš karto nuvedamas į šoną
Kur? Kažkur link akmens dirbtuvių
2 keliai suka į stotį
Stulpelio numeris...
Sekančio - 7. Kas gi jį apvertė?
Bėgiai lyg nėra labai seni?
Ar tik ne stoties grindinio ieškota?
Ir abu keliai sueina į tą patį aklikelį.
Tiek ir tos Linkuvos
Pervaža lauko kelyje, siaurukui pakeliui link Linkuvos:
Ir link Petrošiūnų:
Nepastebėjau kaip siaurukas pasivijo kelią
Siaurukas - ir statybinių medžiagų šaltinis. Kad jiems kas rankas išsukiotų..
Tiltas per Mūšą
Nenuostabu kad vaikščioti negalima
Kairysis Petrošiūnuose kelias kaip tik ir veda į Linkuvą
Ir beje, kodėl Petrošiūnai:
Comment
-
Parašė enigma Rodyti pranešimąGaila taip užleistio ir nuniokoto Linkuvos ruožo. Ar beprisikels jis kada?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrivati iniciatyva susives į ištiestą ranką prašant valdiškų pinigų.
O dėl atsiperkamumo nereikėtų per daug jaudintis — beveik unikalus 100-metis objektas, turizmui tinkamos apylinkės, belieka tik prigalvot gerų ir originalių renginių, suorganizuot nakvynę bei atvykimą/išvykimą, po to dar gera reklama, ir turistų yra.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO dėl atsiperkamumo nereikėtų per daug jaudintis — beveik unikalus 100-metis objektas, turizmui tinkamos apylinkės, belieka tik prigalvot gerų ir originalių renginių, suorganizuot nakvynę bei atvykimą/išvykimą, po to dar gera reklama, ir turistų yra.
Dar jeigu Panevėžys būtų kokis tai milijoninis miestas būtų galima fantazuot, kad vietiniai mielai naudosis šitokia pramoga ir masiškai darys išvažiuojamasias pjankes ant ratų. Bet taip irgi nėra. O važiuot iš Vilniaus, Kauno ar Rygos tam, kad prabildėt keliasdešimt kilometrų siauruku reikia gan specifinių laisvalaikio poreikių.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąNu nu. Tinkamos turizmui apylinkės tai yra praktiškai bet kokios, tačiau reikia atsižvelgti į tai ar jos patrauklios. O tos lygumos į šiaurę nuo Panevėžio nėra itin patrauklios net Lietuvos mastu. Apart Biržų (kurie irgi, būkim atviri, nėra pasaulinės klasės turizmo objektas) ten žiūrėt eiliniam turistui paprasčiausiai nėra į ką.
Dar jeigu Panevėžys būtų kokis tai milijoninis miestas būtų galima fantazuot, kad vietiniai mielai naudosis šitokia pramoga ir masiškai darys išvažiuojamasias pjankes ant ratų. Bet taip irgi nėra. O važiuot iš Vilniaus, Kauno ar Rygos tam, kad prabildėt keliasdešimt kilometrų siauruku reikia gan specifinių laisvalaikio poreikių.
Kas dėl pjankių, dauguma stočių/stotelių yra ne gyvenvietėse (nutolusios nuo 1 iki 4 kilometrų iki artimiausio miestelio/kaimo), todėl potencialiai puiki vieta švęsti vestuves, jubiliejus, krikštynas, etc..
Akivaizdu, kad pritaikant siauruką turizmui dar toli gražu ne viskas padaryta.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Dvarų Lietuvoj pilna, stotelės bus įdomios kokiems trims railfanams ir porai istorikų - entuziastų, kuriems įdomu viskas, na, o apie semaforus tikiuosi pajuokavai. Dažnas net nežino su kuo apskritai toks daiktas valgomas.
Turint omenyje dabartinę šiaurinio ruožo būklę, regiono ir paties siauruko patrauklumą turistams reikia nefantazuoti apie tai, kad atlėks kažkoks privatus investuotojas, iščiustys viską ir dar iš to gražaus pinigo pasidarys. Jei šitas ruožas kada ir bus atgaivintas tai tik tuo atveju, jei valdžia (ar šiaip koks bagotas filantropas) pasakys: "čia mūsų paveldas, reikia jį išsaugot, dėl to skiriam tam pinigų, nors ekonomiškai tai ir neatsipirks". Šiai dienai tas nerealu, ateityje - kas žino.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąDvarų Lietuvoj pilna, stotelės bus įdomios kokiems trims railfanams ir porai istorikų - entuziastų, kuriems įdomu viskas, na, o apie semaforus tikiuosi pajuokavai. Dažnas net nežino su kuo apskritai toks daiktas valgomas.
Turint omenyje dabartinę šiaurinio ruožo būklę, regiono ir paties siauruko patrauklumą turistams reikia nefantazuoti apie tai, kad atlėks kažkoks privatus investuotojas, iščiustys viską ir dar iš to gražaus pinigo pasidarys. Jei šitas ruožas kada ir bus atgaivintas tai tik tuo atveju, jei valdžia (ar šiaip koks bagotas filantropas) pasakys: "čia mūsų paveldas, reikia jį išsaugot, dėl to skiriam tam pinigų, nors ekonomiškai tai ir neatsipirks". Šiai dienai tas nerealu, ateityje - kas žino.
O dėl valdžios bene juokauji. Valdžia yra tarsi spyna — nei pati valgo, nei kitiems duoda. palikti viską taip yra būtų tolygu prarasti net ir tai, ką šiandien dar turime. Medinė dalis supus, metalinė dalis ir sankasų žvyras/smėlis bus išvogti. Kas liko, apžels krūmais ir žole. Vat toks vaizdas iš tikrųjų skatins turizmą!I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Būkim teisingi - dabartiniam šiaurinio ruožo atkūrimui ir rekonstrukcijai reikėtų šimtų milijonų litų. Plius jo techninei priežiūrai kasmet - dar turbūt beveik tiek milijonų, kiek skiriama visų kultūros paveldo objektų priežiūrai Lietuvoje per metus. Kokios pajamos būtų iš ruožo? Abejoju, ar jos dengs bent trečdalį reikalingos sumos, kad ir ką mes ten prigalvotume.Išlaikyti tokį kompleksą ištie yra labai didelė prabanga ir nemanau, kad bet kokia vyriausybė ryšis mesti pinigus į jį.
Keliose nuotraukose matyti, kaip siaurukas eina šalia plento, plento pylimu. Kažkaip panašu, kad čia ir žemės dokumentai nėra sutvarkyti, nes, mano supratimu, turi būti kažkokios apsaugos zonos, atstumai atitinkami. Bet kai šeimininko nėra...
Gal kam žinoma, kiek LG pasistūmėjo kirsdama medžius ir rūmus Panevėžio - Joniškėlio ruože?
Comment
-
Parašė ejs Rodyti pranešimąLinkuva yra paskutinė ir ko kgero vienintelė ruožo Petrošiūnai - Linkuva stotis. Bendras ruožo ilgis - apie 7 km.
Šiuo metu išlikę 3 stoties kelyno keliai, 3 iešmų kryžmės, 3 arba 4 stoties pastatai, naudojami kitoms reikmėms
Tas tinkuotas pastatas tai buvusi stotis. Šalia didesnis tai geležinkeliečiu namai.
Grindinys taip pat ten yra. Jis veda nuo Kelio link stoties. Bent tiek matėsi. Kur veda toliau tai jau kol kas man nežinoma.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPernelyg ciniškas požiūris. Dvarų pilna, bet kiek iš jų galima pasiekti geležinkeliu, nebūtinai siauruoju? Stotį galima išnaudoti ne tik kaip muziejų, bet ir kaip pobūvių salę ar net viešbutį. O semaforai tuo ir įdomūs, kad jų praktiškai Lietuvoje nebelikę.
O dėl valdžios bene juokauji. Valdžia yra tarsi spyna — nei pati valgo, nei kitiems duoda. palikti viską taip yra būtų tolygu prarasti net ir tai, ką šiandien dar turime. Medinė dalis supus, metalinė dalis ir sankasų žvyras/smėlis bus išvogti. Kas liko, apžels krūmais ir žole. Vat toks vaizdas iš tikrųjų skatins turizmą!
Kažką užsidirbt iš siauruko (ypač iš šiaurinio ruožo, kurio būklė, švelniai tariant, prastoka) nėra jokių galimybių. Čia reikia kitą klausimą kelt - kiek pinigų į jį galima sukišti vien dėl to, kad tai yra technikos paveldas. Nuo atsakymo į šį klausimą ir priklauso viso šito reikalo ateitis.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKeliose nuotraukose matyti, kaip siaurukas eina šalia plento, plento pylimu. Kažkaip panašu, kad čia ir žemės dokumentai nėra sutvarkyti, nes, mano supratimu, turi būti kažkokios apsaugos zonos, atstumai atitinkami. Bet kai šeimininko nėra...
Beje,tiltas ar brasta per Mūšą, įvertinus kelių tinklą ir galimas rekonstrukcijas, galėjo būti čia.
O žemės dokumentai daug kur nesutvarkyti. Tenka dirbti šioje srityje, žinau.
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąGal kam žinoma, kiek LG pasistūmėjo kirsdama medžius ir rūmus Panevėžio - Joniškėlio ruože?Paskutinis taisė ejs; 2011.04.17, 22:47.
Comment
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimąŠiek tiek patikslinsiu. Linkuvoje buvo apsisukimo trikampis garvėžiams apsukti. Tas kelias kur eina link tvenkinio tai yra dalis išlikusio trikampio. Nuo jo buvo atšaka ėjusi prie sandėlio.
Parašė Vismantas Rodyti pranešimąTas tinkuotas pastatas tai buvusi stotis. Šalia didesnis tai geležinkeliečiu namai.
Grindinys taip pat ten yra. Jis veda nuo Kelio link stoties. Bent tiek matėsi. Kur veda toliau tai jau kol kas man nežinoma.
Comment
-
Parašė ejs Rodyti pranešimąBūtų įdomu kur pamatyti stoties schemą. Kadangi tądien važiavau iš Rygos, nelabai turėjau laiko sukiotis ir ieškoti nesančių bėgių. Beje, net Google Maps jų nesimato, nors dar bent keturis stoties kelius galima atsekti.
Kai kas yra sukelta www.kpd.lt
http://kvr.kpd.lt/heritage/Pages/KVR...ng=lt&MC=21900Paskutinis taisė Salvijus; 2011.04.17, 23:04.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąAha, viešbutis Joniškėlyje. Turistai ir investuotojai jau dabar seilę varvina.
Italijoje važiavau gan senu kelių tinklu. SS kelia su trim skaičiais, SR tipo keliai. Ir buvau maloniai nustebintas kad bet kokioje situacijoje Umbrijoje (o tai švelniai pasakius turistų užmirštas regionas, išskyrus kelis jos miestelius) veikiantį viešbutį, B&B ar kaimo turizmo sodybą gali rasti ne toliau kaip už 10 km.
Paplanuojam: Ignalina, Biržai, Pasvalys/Joniškėlis, Žagarė, Kuldyga, Liepoja/Kolka: kodėl ne?
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąKažką užsidirbt iš siauruko (ypač iš šiaurinio ruožo, kurio būklė, švelniai tariant, prastoka) nėra jokių galimybių. Čia reikia kitą klausimą kelt - kiek pinigų į jį galima sukišti vien dėl to, kad tai yra technikos paveldas. Nuo atsakymo į šį klausimą ir priklauso viso šito reikalo ateitis.
Comment
Comment