Beje, nuo kada vakarinis traukinys Klaipėda - Vilnius stoja.... Lentvaryje grįžtant į Vilnių? Ir, kokio velnio.... juk po niolikos minučių važiuoja Kaunas-Vilnius, o išlipus jau niekur Trakų kryptimi nebenuvažiuosi, tad kam tas sustojimas ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąO man bus patogu grįžt iš Klaipėdos.
Nes iš Vilniaus tokiu laiku jau nieko nebėr, jei nestotu Lentvaryje.
Comment
-
с 12 ноября отменяется курсирование поезда сообщением калининград – харьков
согласно решению администраций украинской и белорусской железных дорог поезд № 312/311 отправится в последний рейс из калининграда в харьков 12 ноября 2011 года. об этом сообщается в телеграмме администрации украинской железной дороги.
напомним, что в составе двухгрупного поезда №312/311 также курсировала группа вагонов до гомеля. учитывая важность данного сообщения, руководство калининградской железной дороги обратилось к руководству оао "федеральная пассажирская компания" и белорусской железной дороги с предложением сохранить сообщение между калининградом и гомелем. предложения калининградской железной дорогой приняты оао "фпк" и руководством белорусской железной дороги к рассмотрению. предполагается, что на маршруте калининград – гомель будет курсировать беспересадочный вагон.
о принятом оао "федеральная пассажирская компания" и белорусской железной дорогой решении будет сообщено дополнительно.
http://kzd.rzd.ru/isvp/public/kzd?ST...e_end=&id=3417Paskutinis taisė ivanivanov; 2011.11.01, 21:54.
Comment
-
Nuo spalio 30 d. pasikeitė per Lietuvą važiuojančių Rusijos keleivinių traukinių tvarkaraštis. Visi traukiniai važiuoja maždaug valanda anksčiau. Akivaizdu - Rusijoje nepereita prie žiemos laiko.
Kas liečia Lietuvos vietinius traukinius, pastebėjau pasikeitimą Kazlų Rūdoje: anksčiau 20:47h į Kauną išvykdavęs traukinys Kazlų Rūda-Kaunas dabar išvyksta 20:30h. (tokiu laiku jau netrukdo traukinys Nr 148 Kaliningradas-Maskva). Traukinys į Kauną atvyksta 21:06h., kai iki paskutinio traukinio į Vilnių būna likę 11 minučių.
Ar daugiau pakeitimų su vietiniais traukiniais atsirado, kol kas nepastebėjau.
-------------------------------------------------------------------
Į kaliningradinių traukinių tvarkaraštį pasigilinęs įdėmiau, pamačiau, kad vakarinio traukinio Kazlų Rūda-Kaunas tvarkaraštis pakeistas ne dėl greitesnio grįžimo į kauną mašinisto poilsiui ir ne keleiviams persėsti į paskutinį traukinį Kaunas-Vilnius.
Senu laiku (20:47h)iš Kazlų Rūdos išvykdamas ir palyginti lėtai važiuodamas (nors Pabališkiuose ir Garliavoje nestoja) jis kelyje painiotųsi kitam RŽD traukiniui - Nr 360 Kaliningradas-Adleris (iš Kybartų išvykstančiam 20:17h, pro Kazlų Rūdą pravažiuojančiam kažkur 20:50h).
Susidariusi persėdimo galimybė Kaune yra gerai. Bet ji ko gero vėl išnyks paskutinį kovo mėnesio sekmadienį, kai pereisime prie vasaros laiko (ir taip dar kelis metus), o Rusijoje laikas jau nekaitaliojamas...Paskutinis taisė Vitas; 2011.11.03, 09:17. Priežastis: dėl papildymo (papildomą žinutę rašyti nesinori).
Comment
-
Girdejau gandus, jog nuo Gruodzio vidurio i Warzsawa norint nuvykti "tiesioginiu" reisu per Sestokus, dabar teks persest jau du kartus... Vilnius - Kaunas, Kaunas - Sestokai, Sestokai - Warzsawa...
Gal kas turi naujienu siuo klausimu ? Galbut reise Kaunas - Sestokai bus atgaivinti mazesni sustojimai nuo Marijampoles link Sestoku ?
Comment
-
Parašė statybaGirdejau gandus, jog nuo Gruodzio vidurio i Warzsawa norint nuvykti "tiesioginiu" reisu per Sestokus, dabar teks persest jau du kartus... Vilnius - Kaunas, Kaunas - Sestokai, Sestokai - Warzsawa...
Gal kas turi naujienu siuo klausimu ? Galbut reise Kaunas - Sestokai bus atgaivinti mazesni sustojimai nuo Marijampoles link Sestoku ?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGirdejau gandus, jog nuo Gruodzio vidurio i Warzsawa norint nuvykti "tiesioginiu" reisu per Sestokus, dabar teks persest jau du kartus... Vilnius - Kaunas, Kaunas - Sestokai, Sestokai - Warzsawa...
Gal kas turi naujienu siuo klausimu ? Galbut reise Kaunas - Sestokai bus atgaivinti mazesni sustojimai nuo Marijampoles link Sestoku ?
Pirmas traukinys Vilnius-Šeštokai iš Vilniaus geležinkelio stoties pajudėjo 1992m. gegužės 28 d. (tą dieną dar tuščias - daug keleivių Vilniuje nė nesusigaudė, kur yra Šeštokų stotis). Pirmas keleivinis traukinys (dar tik šventinis) iš Lenkijos į Šeštokus atvažiavo 1992m. liepos 7 d. 14val. Nuo kitos dienos maršrutu Vilnius-Suvalkai (su persėdimais Šeštokuose) traukiniai pradėjo kursuoti reguliariai.
Jei tikrai reikėtų persėdinėti Kaune, tai važiuojantiems iš Šeštokų (ar iš toliau) tur būt prapultų galimybė Vilniuje suspėti į traukinį Vilnius-Sankt.Peterburgas (ir dabar kartais vėluojant susidaro problemų)...
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąlabai gera mintis! Kaune vyksta didzioji keleiviu kaita.
Comment
-
man tai kyla klausimas o kur ekonomija??? B) vietoj vieno traukino, reiks dviejų... atitinkamai daugiau mašinistų, konduktorių.... ????
nes jeigu tai labai kažkokiu kosminiu būdu apsimoka, tai gal tada išskaidys pvz ir Vilnius - Klaipėda į Vilnius - Šiauliai ir Šiauliai - Klaipėda... ???Paskutinis taisė skunk; 2011.11.06, 01:04.Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!
Comment
-
Parašė skunkman tai kyla klausimas o kur ekonomija??? B) vietoj vieno traukino, reiks dviejų... atitinkamai daugiau mašinistų, konduktorių.... ????
nes jeigu tai labai kažkokiu kosminiu būdu apsimoka, tai gal tada išskaidys pvz ir Vilnius - Klaipėda į Vilnius - Šiauliai ir Šiauliai - Klaipėda... ???
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad dviejų maršrutų nereikės. Greičiausiai Vilnius-Šeštokai traukinys tiesiog bus sutrumpintas iki Kauno, o nuo Vilniaus iki Kauno keleiviams teks keliauti kaip kas nori- arba elektriniu Vilnius-Kaunas, arba autobusu, arba automobiliu.
Prisimenu vieną 2009 metų kovo mėnesio savaitę, kai vietoje DR1A iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo TEP-as su trim nuo Klaipėdos traukinių atkabintais vagonais.
Tad a į mano pašmaikštavimus apie TEP-o sugrįžimą į Šeštokų maršrutą vienas tada forume aktyviai rašinėjęs LG darbuotojas nelabai patenkintu tonu atkirto: Pritrūko dyzelių, tai pavažinėjo TEP-as.
Tai ir dabar sunaikinus visus D1, dvivagoniais pavertinėjant kitaip gadinant kai kuriuos DR1A tikriausiai susidarė dyzelinių traukinių stygius. Atskirą DR1A dėl šeštokų maršruto skiriant problemų susidaryti gali... Tai lengviau į šeštokus per vidudienį paleisti DR1A, kuris 8:20h iš Kybartų grįžės Kauno depe stovi visą dieną iki kito reiso į Kybartus 17:50h. O su keleiviais, kurie iš šeštokų norėtų važiuoti į Vilnių, Šiaulius ar Klaipėdą, jau "kaip nors"
Tiesa, dar dedu viltis - gal taip bus tik žiemos sezone, kai keleivių būna mažai?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTaip ir aš manau, kad vietoje maršruto Vilnius-Šeštokai beliks maršrutas Kaunas-Šeštokai, o iš sostinės į Kauną arba iš Kauno į sostinę - jau keleivių pasirinkimas kuo.
Prisimenu vieną 2009 metų kovo mėnesio savaitę, kai vietoje DR1A iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo TEP-as su trim nuo Klaipėdos traukinių atkabintais vagonais.
Tad a į mano pašmaikštavimus apie TEP-o sugrįžimą į Šeštokų maršrutą vienas tada forume aktyviai rašinėjęs LG darbuotojas nelabai patenkintu tonu atkirto: Pritrūko dyzelių, tai pavažinėjo TEP-as.
Tai ir dabar sunaikinus visus D1, dvivagoniais pavertinėjant kitaip gadinant kai kuriuos DR1A tikriausiai susidarė dyzelinių traukinių stygius. Atskirą DR1A dėl šeštokų maršruto skiriant problemų susidaryti gali... Tai lengviau į šeštokus per vidudienį paleisti DR1A, kuris 8:20h iš Kybartų grįžės Kauno depe stovi visą dieną iki kito reiso į Kybartus 17:50h. O su keleiviais, kurie iš šeštokų norėtų važiuoti į Vilnių, Šiaulius ar Klaipėdą, jau "kaip nors"
Tiesa, dar dedu viltis - gal taip bus tik žiemos sezone, kai keleivių būna mažai?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO siaip kodel zmones i Varsuva vaziuoja gelezinkeliu jei autobusu vos ne dvigubai pigiau?kaip?
Comment
Comment