video pirmame dyzelyje apie 20 keleiviu ,antrame gal 10 .
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąvideo pirmame dyzelyje apie 20 keleiviu ,antrame gal 10 .
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąvideo pirmame dyzelyje apie 20 keleiviu ,antrame gal 10 .
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąTu gal matai vieną pusę, antros ne. Prieš tai teigei, kad dirbi su keleivių direkcija, dabar jau nebe. Na, iš tikrųjų nieko čia nepakeisim, mes eiliniai varguoliai. Taip, kad liksim be keleivinio susisiekimo šiaurės rytų Lietuvoje. Ačiū, kad žlugdot mūsų susisiekimą su Lietuva.
Saunuolis...
Jo o tas ponas Nerijus, tegul apsisprendzia kur jis dirba ir koki rysy palaiko su kuom... Nes pats prisimeluoja ir paskui uzmirsta ka melavo...
Turedamas tokias zinias, turetu zmogus dirbti direkcijoje, nes bet koks rysys su kazkuo dirbanciu direkcijoje tokia informacija nebutu prieinama...
Cia tik darbuotojas, gali zinoti ir disponuoti tokia informacija.
Comment
-
apskritai apgailetini tie musu LG, mat nuostoliai nuostoliai, tai jei uzdirbat uz kroviniu vezima, tai bukit malonus but socialiai atsakingi ir dengt keleiviu vezima savo uzdarbiu, jei nemokat pasireklamuot ir galvot kaip padaryt, kad zmonems i darba butu patogu ir smagu vaziuot. Nes as nesutikciau kad pro mano ir kaimynu langus diena nakti tik krovinius veziotu, reikia ziuret ne tik savo interesu, o imone beje valstybine, taigi turi nest nauda musu visuomenes gerovei. Manau , kad tuoj ir oro krovinius vezt pradesit, ner mat kolkas konkurencijos....
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąĮdedu pora video su traukiniu Klaipėda - Šilutė. Atkrepkit dėmesį kiek keleivių važiuoja. PESA manau būtų pilna.
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimąapskritai apgailetini tie musu LG, mat nuostoliai nuostoliai, tai jei uzdirbat uz kroviniu vezima, tai bukit malonus but socialiai atsakingi ir dengt keleiviu vezima savo uzdarbiu, jei nemokat pasireklamuot ir galvot kaip padaryt, kad zmonems i darba butu patogu ir smagu vaziuot. Nes as nesutikciau kad pro mano ir kaimynu langus diena nakti tik krovinius veziotu, reikia ziuret ne tik savo interesu, o imone beje valstybine, taigi turi nest nauda musu visuomenes gerovei. Manau , kad tuoj ir oro krovinius vezt pradesit, ner mat kolkas konkurencijos....
Comment
-
Parašė Giedrius-J Rodyti pranešimąO tarp Klaipėdos ir Šilutės kursuoja net du D1 traukiniai? Juk pilnai susitvarkytu vienas...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimąapskritai apgailetini tie musu LG, mat nuostoliai nuostoliai, tai jei uzdirbat uz kroviniu vezima, tai bukit malonus but socialiai atsakingi
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKai vos tik atkūrė maršrutą Klaipėda-Šilutė (apie 2007m.), ar tik ne Eimantas minėjo, kad šiame maršrute dirba tie patys traukiniai ir brigados kaip ir maršrute Klaipėda-Radviliškis. Traukinys, atvažiavęs iš Radviliškio į Klaipėdą, toliau važiuoja jau kitu maršrutu į Šilutę, tas pats tik atvirkščias variantas atgalios. Taigi šiam maršrutui joks atskiras traukinys nebuvo paskirtas.
Comment
-
Lyg dar forume ir nepaskelbta informacija: traukinys Šiauliai - Rokiškis visiškai neuždaromas, į Rokiškį bus vykstama kiekvieną penktadienį ir sekmadienį: http://www.aina.lt/naujienos/aukstai...-traukini.html
Comment
-
Šiandieną iki naujo tvarkaraščio įsigaliojimo dienos lieka lygiai mėnuo. Tai jau norėtųsi kažko tikslesnio.
Džiugu nors tai, kad išsaugotas trauknys Šiauliai-Rokiškis. Kad ir dvi dienas per savaitę, bet išlieka...
http://www.grokiskis.lt/temos/dienos...goti-traukini-Paskutinis taisė Vitas; 2011.04.30, 09:53.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąDžiugu nors tai, kad išsaugotas trauknys Šiauliai-Rokiškis. Kad ir dvi dienas per savaitę, bet išlieka...
http://www.grokiskis.lt/temos/dienos...goti-traukini-
Ką aš siūlau?
Jau daug esu apie tai prirašęs, belieka nebent pasikartoti.
1. Maršrutą Klaipėda-Radviliškis pratęsti bent iki Panevėžio.
2. Paleisti miesto autobusų maršrutą, kuris tiesiogiai sujungtų Panevėžio GS su PC „Babilonas“, maršrutas eitų pro „Cido“ areną. Jau šią vasarą ir rudenį tai neblogai atsipirktų.
3. Iškelti AS prie GS. Panaikinus degalinę, buvusią adresu S. Kerbedžio 7c (prie pat GS), dabar vietos naujai stočiai daugiau nei pakankamai. Darbai būtų finansuojami pardavus senąją AS miesto centre.
4. Pagaliau imtis ryžto ir sutvarkyti apleistą buvusį mėsos kombinatą, kuris yra keli šimtai metrų nuo GS. Jeigu pavyks įrodyti, kad šeimininkai tyčia jo netvarko, paimti visuomenės poreikiams ir pakeisti paskirtį — gyvenamieji namai, biurai, prekybos centras. Tai pritrauktų daugiau žmonių į GS apylinkes, čia būtų sukurta naujų darbo vietų, ir žmonėms iš aplinkinių vietovių apsimokėtų važiuoti traukiniu į darbą Panevėžyje.
5. Kiti legalūs ir logiški būdai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Comment