Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    video pirmame dyzelyje apie 20 keleiviu ,antrame gal 10 .

    Comment


      Chebra, baikit pjautis.
      O dėl revizorių, tikrai tiesa. Aplink Vilnių jie irgi dar tikrina, o toliau - nesu matęs. Nenuostabu, kad ir pats nuolat matau, kad važiuojantiems 2-3 stoteles bilietai beveik niekad nemušami arba jei įlipa 3 moteriškės, vienai muša, kitoms dviems ne. Tokia realybė.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        video pirmame dyzelyje apie 20 keleiviu ,antrame gal 10 .
        Pirmame vaizdo įraše panašiau į 30.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          video pirmame dyzelyje apie 20 keleiviu ,antrame gal 10 .
          Tu gal matai vieną pusę, antros ne. Prieš tai teigei, kad dirbi su keleivių direkcija, dabar jau nebe. Na, iš tikrųjų nieko čia nepakeisim, mes eiliniai varguoliai. Taip, kad liksim be keleivinio susisiekimo šiaurės rytų Lietuvoje. Ačiū, kad žlugdot mūsų susisiekimą su Lietuva.

          Comment


            Parašė bosco Rodyti pranešimą
            Tu gal matai vieną pusę, antros ne. Prieš tai teigei, kad dirbi su keleivių direkcija, dabar jau nebe. Na, iš tikrųjų nieko čia nepakeisim, mes eiliniai varguoliai. Taip, kad liksim be keleivinio susisiekimo šiaurės rytų Lietuvoje. Ačiū, kad žlugdot mūsų susisiekimą su Lietuva.
            Palaikau tamsta...
            Saunuolis...
            Jo o tas ponas Nerijus, tegul apsisprendzia kur jis dirba ir koki rysy palaiko su kuom... Nes pats prisimeluoja ir paskui uzmirsta ka melavo...
            Turedamas tokias zinias, turetu zmogus dirbti direkcijoje, nes bet koks rysys su kazkuo dirbanciu direkcijoje tokia informacija nebutu prieinama...
            Cia tik darbuotojas, gali zinoti ir disponuoti tokia informacija.

            Comment


              apskritai apgailetini tie musu LG, mat nuostoliai nuostoliai, tai jei uzdirbat uz kroviniu vezima, tai bukit malonus but socialiai atsakingi ir dengt keleiviu vezima savo uzdarbiu, jei nemokat pasireklamuot ir galvot kaip padaryt, kad zmonems i darba butu patogu ir smagu vaziuot. Nes as nesutikciau kad pro mano ir kaimynu langus diena nakti tik krovinius veziotu, reikia ziuret ne tik savo interesu, o imone beje valstybine, taigi turi nest nauda musu visuomenes gerovei. Manau , kad tuoj ir oro krovinius vezt pradesit, ner mat kolkas konkurencijos....

              Comment


                Parašė bosco Rodyti pranešimą
                Įdedu pora video su traukiniu Klaipėda - Šilutė. Atkrepkit dėmesį kiek keleivių važiuoja. PESA manau būtų pilna.
                O tarp Klaipėdos ir Šilutės kursuoja net du D1 traukiniai? Juk pilnai susitvarkytu vienas...

                Comment


                  Parašė auris88 Rodyti pranešimą
                  apskritai apgailetini tie musu LG, mat nuostoliai nuostoliai, tai jei uzdirbat uz kroviniu vezima, tai bukit malonus but socialiai atsakingi ir dengt keleiviu vezima savo uzdarbiu, jei nemokat pasireklamuot ir galvot kaip padaryt, kad zmonems i darba butu patogu ir smagu vaziuot. Nes as nesutikciau kad pro mano ir kaimynu langus diena nakti tik krovinius veziotu, reikia ziuret ne tik savo interesu, o imone beje valstybine, taigi turi nest nauda musu visuomenes gerovei. Manau , kad tuoj ir oro krovinius vezt pradesit, ner mat kolkas konkurencijos....
                  Jei nežinojot, tai keleivių vežimo nuostolius ir dengia iš krovinių gautas pelnas.

                  Comment


                    Keisciausia,kad Vilnius-Kaunas dar kursuoja dyzeliniai ir dar seni...
                    "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                    Comment


                      Tarp Vilniaus ir Kauno nė vienas dyzelinis nekursuoja, išskyrus Vilnius - Šeštokai (modernizuotas DR1A)

                      Comment


                        Parašė Giedrius-J Rodyti pranešimą
                        O tarp Klaipėdos ir Šilutės kursuoja net du D1 traukiniai? Juk pilnai susitvarkytu vienas...
                        Kai vos tik atkūrė maršrutą Klaipėda-Šilutė (apie 2007m.), ar tik ne Eimantas minėjo, kad šiame maršrute dirba tie patys traukiniai ir brigados kaip ir maršrute Klaipėda-Radviliškis. Traukinys, atvažiavęs iš Radviliškio į Klaipėdą, toliau važiuoja jau kitu maršrutu į Šilutę, tas pats tik atvirkščias variantas atgalios. Taigi šiam maršrutui joks atskiras traukinys nebuvo paskirtas.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė auris88 Rodyti pranešimą
                          apskritai apgailetini tie musu LG, mat nuostoliai nuostoliai, tai jei uzdirbat uz kroviniu vezima, tai bukit malonus but socialiai atsakingi
                          Išties, geras klausimas pamastymui. LG krovinių vežimas - pelningas, ir visai padoriai. O keleivių vežimas - visiški beviltiški nuostoliai, tiesiog juodoji skylė. Kaip taip gali būti, kad toje pačioje įmonėje, prie tos pačios valdžios, toje pačioje veiklos srityje tokie astronominiai skirtumai - kažkas čia ne taip...

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Kai vos tik atkūrė maršrutą Klaipėda-Šilutė (apie 2007m.), ar tik ne Eimantas minėjo, kad šiame maršrute dirba tie patys traukiniai ir brigados kaip ir maršrute Klaipėda-Radviliškis. Traukinys, atvažiavęs iš Radviliškio į Klaipėdą, toliau važiuoja jau kitu maršrutu į Šilutę, tas pats tik atvirkščias variantas atgalios. Taigi šiam maršrutui joks atskiras traukinys nebuvo paskirtas.
                            Dėkui už išsamu atsakyma

                            Comment


                              kad jie is kroviniu pervezimu tiek uzdirba kad keleiviu vezimas nors ir nuostolingas kazkiek bet nesijaucia

                              Comment


                                Gal jau kas nors matėte naujai sudaromus "siūlus"?

                                Comment


                                  Lyg dar forume ir nepaskelbta informacija: traukinys Šiauliai - Rokiškis visiškai neuždaromas, į Rokiškį bus vykstama kiekvieną penktadienį ir sekmadienį: http://www.aina.lt/naujienos/aukstai...-traukini.html

                                  Comment


                                    Šiandieną iki naujo tvarkaraščio įsigaliojimo dienos lieka lygiai mėnuo. Tai jau norėtųsi kažko tikslesnio.
                                    Džiugu nors tai, kad išsaugotas trauknys Šiauliai-Rokiškis. Kad ir dvi dienas per savaitę, bet išlieka...
                                    http://www.grokiskis.lt/temos/dienos...goti-traukini-
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2011.04.30, 09:53.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Džiugu nors tai, kad išsaugotas trauknys Šiauliai-Rokiškis. Kad ir dvi dienas per savaitę, bet išlieka...
                                      http://www.grokiskis.lt/temos/dienos...goti-traukini-
                                      Pripažinkite, kad tai gana karti laimė. Pats netyčia esu susipažinęs su keliais žmonėmis, kurie teigė itin dažnai besinaudojantys maršruto Šiauliai-Rokiškis traukiniais. Pvz vienas dirba įmonėje „Panevėžio keliai“, kurios būstinė yra prie pat Panevėžio GS, o pats gyvena Kupiškyje. Kasdien į darbą atvažiuoja ir parvažiuoja namo traukiniu. Dabar jam belieka arba važiuoti autobusu (ir iš stoties dar važiuoti miesto autobusu į darbą), arba įsigyti asmeninį automobilį, arba keisti darbą. Penktadieniniai ir sekmadieniniai reisai skirti tik studentams ir gal keliems internatuose gyvenantiems mokiniams, kurie moka tik 1/2 kainos, todėl maršruto nuostolingumo ne mažina, gal net didina. Vasarą tokiu maršrutu dar gali važiuoti keli turistai, dar keli priklydę keleiviai ar railfanai. Dėl studentų šiame maršrute linkęs abejoti, nes KTU PI ir Panevėžio kolegija yra centre, prie pat autobusų stoties.
                                      Ką aš siūlau?
                                      Jau daug esu apie tai prirašęs, belieka nebent pasikartoti.
                                      1. Maršrutą Klaipėda-Radviliškis pratęsti bent iki Panevėžio.
                                      2. Paleisti miesto autobusų maršrutą, kuris tiesiogiai sujungtų Panevėžio GS su PC „Babilonas“, maršrutas eitų pro „Cido“ areną. Jau šią vasarą ir rudenį tai neblogai atsipirktų.
                                      3. Iškelti AS prie GS. Panaikinus degalinę, buvusią adresu S. Kerbedžio 7c (prie pat GS), dabar vietos naujai stočiai daugiau nei pakankamai. Darbai būtų finansuojami pardavus senąją AS miesto centre.
                                      4. Pagaliau imtis ryžto ir sutvarkyti apleistą buvusį mėsos kombinatą, kuris yra keli šimtai metrų nuo GS. Jeigu pavyks įrodyti, kad šeimininkai tyčia jo netvarko, paimti visuomenės poreikiams ir pakeisti paskirtį — gyvenamieji namai, biurai, prekybos centras. Tai pritrauktų daugiau žmonių į GS apylinkes, čia būtų sukurta naujų darbo vietų, ir žmonėms iš aplinkinių vietovių apsimokėtų važiuoti traukiniu į darbą Panevėžyje.
                                      5. Kiti legalūs ir logiški būdai.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment



                                        Nuotrauka is railwayz.info
                                        Paskutinis taisė ivanivanov; 2011.05.03, 20:08.
                                        http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                        Comment


                                          Tai ar kas nors jau turi naujus 2011-ųjų gegužes pabaigos ir toliau "traukinių siūlus" ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X