Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    pastabos

    o yra skirtumas ar 9:35 ar 9:45 val?
    vistiek traukinys Kybartuose stovi 2 valandas,nes jeigu ji leisti atvykusi i
    Kybartus is kart i Kauna, tada butu nereikalingas 10:00 val.
    labai lengvai galime nuimti ir ji.
    siaip 691 asis reikalingas tik iki Kazlu Rudos.
    Siap paprastas zmogus niekuo nesusijes su gelezinkeliu tikrai neraso taip ,akip Jus.
    gal ir Jus tas inkognito. kuris vos ne kas antra diena svetimu vardu rasote skundus?

    Comment


      #82
      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
      o yra skirtumas ar 9:35 ar 9:45 val?
      vistiek traukinys Kybartuose stovi 2 valandas,nes jeigu ji leisti atvykusi i
      Kybartus is kart i Kauna, tada butu nereikalingas 10:00 val.
      labai lengvai galime nuimti ir ji.
      siaip 691 asis reikalingas tik iki Kazlu Rudos.
      Siap paprastas zmogus niekuo nesusijes su gelezinkeliu tikrai neraso taip ,akip Jus.
      gal ir Jus tas inkognito. kuris vos ne kas antra diena svetimu vardu rasote skundus?
      Nesu joks inkognito, čia rašau tik vienu vardu. Skundų nerašinėju. Paprasčiausiai -skųstis geležinkelyje neturiu dėl ko, nors traukiniais važinėju dažnai. Kas liečia nelabai gerą keleivinių traukinių tvarkaraštį, tai forume minčių parašinėju nemažai. Į LG vieną kitą pasiūlymą dėl tvarkaraščio rašiau prieš kokius du metus... Prisimenu, rašiau kad elektrinis iš Kauno į Lentvarį atvažiuoja prieš pat išvykstant dyzeliniam į Varėną, kada vasarą pats tuo maršrutu važinėjau.
      Skirtumas 9:35 ar 9:45h. tik tas, kad nepavėluoti arba nereikėtų pernelyg ilgai laukti... Ir, žinoma, dar derinys Kazlų Rūdoje su autobusais į Višakio Rūdą ar Jankus arba iš ten...
      Čia rašiau tik savo pamastymus... Manau, kad forumas tam ir yra, kad į jį rašyti... Ypač, kai rašyti yra ką...
      O jei nesinori tikėti, kad aš ne LG darbuotojas, tai įrodymų pateikinėti nesiruošiu... Kažin ar mane ten priimtų dirbti...
      Paskutinis taisė Vitas; 2011.03.10, 09:17.

      Comment


        #83
        Į Rokiškį ir Šilutę žvalgomasi intensyviai, o kada tušti elektriniai traukiniai važiuoja iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių, pastebėti nenorima...
        Tai dar kartą rodau savo nuomonę, kad tvarkaraštyje turėtų būti kažkiek sezoniškumo. Žinoma, jo yra: antai, vienas elektrinis traukinys į Trakus važinėja tik vasarą - iki rugpjūčio pabaigos. Iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių ankstyviems rytiniams ir vėlyviems vakariniams traukiniams užtektų važinėti pvz. nuo balandžio vidurio iki spalio vidurio.
        Kai tiek daug "inkščiama" dėl maršrutų į Rokiškį ir Šilutę, apmaudu matyti iš Kauno 4:53h išvykstantį ER9M su 5 keleiviais, ne ką pilnesnius - tokį pat 5:39h. ir 6:05h. į Kauną atvykstantį dviaukštį.

        Comment


          #84
          nuo naujo grafiko dali ER9M traukiniu i Trakus pakeis Pesos .
          o siap Rokiskis ir Silute ,kaip ir Marcinkonys senai kalbami ,kad bus uzdaromi .tik simet kazkodel uzsimojo nuimti net abu.

          Elektrinuose traukiniuose 811 872 874 keleiviu skaicius nera didelis ,bet ju atsisakyti nesiruosiama \,nes yra ponas Anatolijus,Linas kuriam is Gudienos ir kitu kaimu reikia buti Vilniuje 7 val.

          Comment


            #85
            Taip, Trakų ruožas irgi mirštantis, nes keleivių daugiau būna tik vasarą... Šiaip žmonės į Trakus ir atgal važinėja autobusais ir mikroautobusais, o ne traukiniais. Vakar 15.30 traukinyje į Trakus buvo daug keleivių. Beveik visi išlipo Lentvaryje. Čia įlipo keli žmonės. Toliau nuvažiavo gal tik kokie 10 keleivių. Keli iš jų tikriausiai išlipo Senuosiuose Trakuose... Toks didelis potencialas vežti trakiškius į Vilnių traukiniais, bet jis neišnaudojamas...
            Paskutinis taisė Al1; 2011.03.11, 10:57.

            Comment


              #86
              Valstybės politika. Kažkur skaičiau, kad sąnaudos (su visom infrastruktūros išlaidom) vežti keleivius yra pigiau geležinkeliu nei autokeliais (į autobusų parką nesįskaičiuotos realios milžiniškos nei autokelių statybos nei priežiūros sąnaudos - ypač pavasrį matyti kaip keliai yra nusidėvėję).

              Comment


                #87
                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                ...
                Elektrinuose traukiniuose 811 872 874 keleiviu skaicius nera didelis, bet ju atsisakyti nesiruosiama, nes yra ponas Anatolijus,Linas kuriam is Gudienos ir kitu kaimu reikia buti Vilniuje 7 val.
                Gal panašių ponų, ponių, ponaičių, panelių (kuriems/kurioms būtų reikalingas traukinys) yra Rokiškyje, Šilutėje, Varėnoje...??????????

                Comment


                  #88
                  O kas tie Anatolijus ir Linas?

                  Comment


                    #89
                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                    nuo naujo grafiko dali ER9M traukiniu i Trakus pakeis Pesos .
                    o siap Rokiskis ir Silute ,kaip ir Marcinkonys senai kalbami ,kad bus uzdaromi .tik simet kazkodel uzsimojo nuimti net abu.

                    Elektrinuose traukiniuose 811 872 874 keleiviu skaicius nera didelis ,bet ju atsisakyti nesiruosiama \,nes yra ponas Anatolijus,Linas kuriam is Gudienos ir kitu kaimu reikia buti Vilniuje 7 val.
                    O neapsimokėtų labiau vietoj šitų pustuščių traukinių leisti automotrises?

                    Comment


                      #90
                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      O neapsimokėtų labiau vietoj šitų pustuščių traukinių leisti automotrises?
                      Apsimokėtu, tačiau jie pustuščiai turbut važiuoja į vieną pusę, atgal grižta su keleiviais. LG maršrutų dauguma tokios problemos. Šioje vietoje matau vienintelį sprendimo būdą, likti nakvoti Kaune didžiajai daugumai traukinių..

                      Comment


                        #91
                        Seniai aišku, kad Kaune turi nakvoti vienas dviaukštis.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Seniai aišku, kad Kaune turi nakvoti vienas dviaukštis.
                          Vienas papildomas sargas Kauno GS per mėnesį tikrai nekainuotų daugiau, nei keturi (ar kiek ten jų) tušti reisai kasdien.

                          Comment


                            #93
                            Tikrai ne keturi.

                            Comment


                              #94
                              Tiek Silute ,tiek Rokiskis neisgelbes nei verksmai ,nei kolektyviniai prasymai ,kai renkami parasai visame mieste .o pasiraso tiek,kurie nei vieno karto nera vaziave traukiniu.Kur yra paklausa -yra ir pasiula.

                              Anatolijus .Linas ir kiti ... didieji skundu rasytojai, kurie sugebu vienu metu ,,vaziuoti dviems traukiniais'' ir operatyviai ,,danesti'' kas ivyko dar penkiose.
                              laiudiskai - stukaciai.

                              Ruoze Vilnius- Kaunas prognozuoti keleiviu skaiciaus ir koki traukinio tipa leisti -negalime.
                              kolkas vazineja 4 dviauksciai ir 4 paprastieji ER9M traukiniai. (3 moderinzuotieji.)

                              na jei nakvotu tas ,,vienas dviaukstis'' tada jis vaziuotu is Kauno 4:53 visiskai tuscias.
                              Paskutinis taisė Eimantas; 2011.03.17, 08:55.

                              Comment


                                #95
                                apsauga

                                Traukinius priziuri ne sargas ,o Gelsaugos imone.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Nerijus_kns
                                  na jei nakvotu tas ,,vienas dviaukstis'' tada jis vaziuotu is Kauno 4:53 visiskai tuscias.
                                  Kam jis tokiu laiku iš viso reikalingas? Keleivių tokiu laiku nėra. Keleiviai įlipa nebent tik Lentvaryje. O pro Lentvarį į Vilnių jis pravažiuoja prieš pat dyzelinį iš Varėnos...
                                  Vietoj tų dviejų primųjų elektrinių traukinių iš Kauno pakaktų vieno, išvykstančio 5.30 ir atvykstančio 7.00 į Vilnių, t.y. nestojančio keliose stotelėse arčiau Kauno. Nakvojantis dviaukštis galėtų išvykti į Vilnių pagal +/- dabartinį tvarkaraštį.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2011.03.16, 21:01.

                                  Comment


                                    #97
                                    Kaunas

                                    [nuo vasaros i trakus keliais reisais vaziuos automotrises ,o reisus aptarnaus dyzeliniu traukiniu depo brigados .

                                    ateity svarstoma jog vakare i Kauna vel gali vaziuoti automotrise ir grizti 4:53.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      Traukinius priziuri ne sargas ,o Gelsaugos imone.
                                      Esmė ta pati.

                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      [nuo vasaros i trakus keliais reisais vaziuos automotrises ,o reisus aptarnaus dyzeliniu traukiniu depo brigados .

                                      ateity svarstoma jog vakare i Kauna vel gali vaziuoti automotrise ir grizti 4:53.
                                      Tai gal ir kontaktinį tinklą į Trakus planuojama demontuoti?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        ...
                                        Tai gal ir kontaktinį tinklą į Trakus planuojama demontuoti?
                                        Iš Vilniaus į Trakus ir atgal per dieną traukinių reisai ne du ir en trys. Dviejuose ankstyvuose rytiniuose vietoje 4 vagonų ER9M tikrai pakaktų automotrisos. Tolesniuose reisiuose keleivių daugiau, tada tinka ER9M. Kontaktinis tinkgas gal niekam nemaišo, tai demontuoti nevertėtų (juo labiau - Lietuvoje ir taip daug geležinkelių demontuota).

                                        Comment


                                          Kol kas nemaišo. Bet jei mažai naudojamas, o priežiūra kainuoja, tai po kurio laiko natūraliai iškyla demontavimo reikalas. Kontaktinis tinklas tai dar tik viena medalio pusė. Visa atšaka nuo Senųjų Trakų iki Trakų jau verkiant reikalauja kapitalinio remonto. Greitis ten tragiškas - apie 25 km/h.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X