Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    O grįžti jau nepatogu... Reklamos turbūt jokios nebuvo Šilutėje, nors net menkiausi cecheliai ar meistrai sugeba visur skrajučių primesti. Bet visų kalčiausia SM, kuri nusišalinusi nuo savo tiesioginio darbo. Dar koją kiša labai prastos būklės geležinkelio ruožas.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #62
      Parašė sknts Rodyti pranešimą
      Gal kompetetingas asmuo galėtų surašyti visas išlaidas važiuojat keleiviniui traukiniui (konkrečiai PESA)?
      P.S. Paprašiau vienos rinkodaros kompanijos darbuotojų paanalizuoti situaciją dėl keleivių vežimo. Konkrečiai dėl maršruto Vilniaus GS - Oro uostas. Tai kelių savaičių eigoje pateiks savo mintis kas buvo blogai padaryta ir kaip galima nors kiek pagerinti situaciją.
      Apart kuro sanaudu ir smulkiu remontu bus sunku ivertinti, nes dar PESA'ai nebuvo daryti dideles apimties remontai, kurie zenkliai itakoja riedmens kilometro kaina.
      Kuro ryja apie 50-60 litrų.

      Comment


        #63
        Nejaugi? Buvo rašoma, kad apie 30 l/100 km.

        Comment


          #64
          Šiauliai - Rokiškis sutrumpinus iki Panevėžio, tikėtina, kad sumažės keleivių ruože tarp Šiaulių ir Panevėžio. Todėl gan greitai iškils reikalas panaikinti maršrutą visiškai.

          Comment


            #65
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Šiauliai - Rokiškis sutrumpinus iki Panevėžio, tikėtina, kad sumažės keleivių ruože tarp Šiaulių ir Panevėžio. Todėl gan greitai iškils reikalas panaikinti maršrutą visiškai.
            Ir tada bosco eis prigult ant bėgių, paprotestuot

            Comment


              #66
              PESA 620M
              Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.

              Informacija iš www.litrail.lt

              Comment


                #67
                Parašė copper Rodyti pranešimą
                PESA 620M
                Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.

                Informacija iš www.litrail.lt
                Kaikuriuose ruožose gal tiek ir ryja. Bet LG maršrutuose begėjasi/stabdo/begėjasi tai vidurkis toks ir gaunasi. Patys suprantat, kas turi automobilius, kad toks važiavimas stipriai įtakoja kuro sąnaudas. Skirtumas tarp kuro sąnaudų autostradoje(važiuojant iki 100km/h) ir mieste skiriasi labai stipriai. Ir čia automobiliui, o ką kalbėt, kai reikia išjudinti 60-70 t. sveriantį riedmenį...
                P.S. autobusas ryja apie 17-23 ltr/100km.

                Neprisimenu, ką deklaravo pati PESA, bet iš to parašymo "Vieno variklio degalų sąnaudos", manau čia apie RA-2.
                Paskutinis taisė Kasnis; 2011.03.06, 07:46.

                Comment


                  #68
                  Parašė copper Rodyti pranešimą
                  PESA 620M
                  Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.

                  Informacija iš www.litrail.lt
                  Pesa 620m marsrutui Radviliskis-Siauliai-Rokiskis sunaudoja nuo 80 iki 110 litru.

                  Comment


                    #69
                    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
                    Pesa 620m marsrutui Radviliskis-Siauliai-Rokiskis sunaudoja nuo 80 iki 110 litru.
                    Pirmyn atgal?

                    Comment


                      #70
                      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                      Pirmyn atgal?
                      I viena puse

                      Comment


                        #71
                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        ryte vaziuos i Marijampole is Kauno 4.40 be keleiviu, o is Marijampoles 5:44 su keleiviais ,
                        9:45 val vaziuos du sukabinti traukinukai PESOS iki Kazlu Rudos ,toliau vienas vaziuos i Kybartus. o kitas i Marijampole....
                        Gandą apie dvigubos automotrisės leidimą iki Kazlų Rūdos buvau girdėjęs, tik apie abiejų tolimesnius maršrutus nežinojau nieko.
                        Dabar būtų įdomu, kada iš Marijampolės naujas traukinys važiuos atgal į Kauną - iškart po 15-30 minučių (t.y.~11:15-11:30h) ar pastovėjęs ilgiau?
                        Beje, dvigubą PESA Kaune arba Kazlų Rūdoje kai kam bus įdomu pafotografuoti...

                        Comment


                          #72
                          Marijampolė

                          Planuojama 9:35 (9:45 val laikas bus tikslinnamas kaip bus sudarytas prekiniu traukiniu eismo tvarkarastis ) is Kauno dvigubas iki Kazlų Rūdos. kazlų Rūdoje vyks atsikabinimas .viena Pesa važiuos į Kybartus ,kita Pesa į Marijampolę( pastovėjus Kazlų Rūdoje apie 26 min)
                          Iš Marijampolės traukinys išvyks iškart ,kaip Jūs ir sakėte .

                          Traukinių grafikas derinamas pagal Kazlų Rūdos stotį. link Kauno 6:15 (Marijampolinis (M) ,7:39 (K) 8:20 (M )10:53 (K) Marijampolinis naujasis ,Kybartai, Šeštokai, Marijampolė ,Kybartai, Kazlų Rūda.

                          Į Marijampolę traukinys tiesiog bus eksperimentinis. neaisku kiek važiuos ,nes kelione is Kauno ji bus apie 1:40 .
                          Į Kybartus Pesos sekmadienį tikrai bus per mazai.Nes 13:20 traukinys yra pagrindinis ,gerokai nuemes keleiviu is 17:39.

                          kai vaziavo is Kybartu 12:20 tuomet buvo klausimas ar reikalingas 10:00 is Kybartu,o dabar mielai studentai 13:20 issivazineja. tuo labiau patogus laikas ir i Vilniu 15:30 .

                          Comment


                            #73
                            sekmad

                            Sekmadieniais ko gero teks reisti DR traukinuka dviejų vagonų. todel kad skirtingu sastatu kabinti negalima prie PESOS

                            Comment


                              #74
                              Ir kas į Marijampolę važiuos iš Kauno, jei "Pesa" "smaukysis" Kazlų Rūdoje beveik pusvalandį... Atkabinimas gali užtrukti 5-7 min., bet ne 26 min. Šeštokuose lenkų šilumvežis per 5 min. "atsistoja" kitame sąstato gale... Bet juk pas lenkus sraigtinė sankaba, Šeštokuose rankiniai iešmai, kuriuos patys lenkai ir persijungia.
                              Paskutinis taisė Al1; 2011.03.08, 14:13.

                              Comment


                                #75
                                Marijampole

                                bus eilinis traukiniu mazininimas.
                                siap i Kybartus ir keleiviu daugiau vaziuoja ir nera autobusu beveik.
                                o i Marijamplole kas 20 min galima nukakti.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė bosco Rodyti pranešimą
                                  Na, gerai, o kaip dėl sezoninio tarkim Klaipėda - Rokiškis ar bent Klaipėda - Panevėžys? Nors karta diskutavo valdžios vyrai apie tai? Ir jei Jūs dirbate LG, nusiųskite savo viršininkams šio forumo nuorodą, tegul pasiskaito, čia tikrai labai DAUG protingų žmonių pasireiškia, kurių pasiūlymai taip čia ir pasilieka. Na, gal aš čia ir pafantazavau, niekas juk neskaitys, niekam neįdomu

                                  P.S Kur galima būtų pamatyti siūlus? Naujo ir dabartinio tvarkaraščio.
                                  Dabar veikiančio tvarkaraščio "siūlai" yra
                                  http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=371103 ,
                                  naujo tur būt dar nėra.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2011.03.08, 13:28.

                                  Comment


                                    #77
                                    naujas

                                    naujas siulas kai tvarkarasti patvirtins Pieslikas .

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Dabar veikiančio tvarkaraščio "siūlai" yra
                                      http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=371103 ,
                                      naujo tur būt dar nėra.
                                      Dėkui Vitai, bet deja neveika nuoroda.Manau dėl to, kad forumo "kažkoks skriptas" ją sutrumpina ir tas tritaškis ne vietoj, dėl to ir neatidaro. Jei nesunku parašyk asmeninę žinutę. Mane bent jau domina Šiaulių - Rokiškio ruožas, kuris eina per Panevėžį, keleivinių ir krovininių traukinių sąstatai, kad galėčiau pafilmuoti, pamedžioti juos ir įkelt į šį forumą. Dėkui.
                                      Paskutinis taisė bosco; 2011.03.08, 22:09.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė bosco Rodyti pranešimą
                                        Dėkui Vitai, bet deja neveika nuoroda.Manau dėl to, kad forumo "kažkoks skriptas" ją sutrumpina ir tas tritaškis ne vietoj, dėl to ir neatidaro. Jei nesunku parašyk asmeninę žinutę. Mane bent jau domina Šiaulių - Rokiškio ruožas, kuris eina per Panevėžį, keleivinių ir krovininių traukinių sąstatai, kad galėčiau pafilmuoti, pamedžioti juos ir įkelt į šį forumą. Dėkui.
                                        Mėginu pakartoti kitaip
                                        http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=371103

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          Planuojama 9:35 (9:45 val laikas bus tikslinnamas kaip bus sudarytas prekiniu traukiniu eismo tvarkarastis ) is Kauno dvigubas iki Kazlų Rūdos. Kazlų Rūdoje vyks atsikabinimas. Viena Pesa važiuos į Kybartus , kita Pesa į Marijampolę( pastovėjus Kazlų Rūdoje apie 26 min). ...
                                          Nesu geležinkelio darbuotojas, bet kažką drįstu patikslinti. Dyzelinio traukinio Kaunas-Kybartai išvykimo laikas 9:35-9:45h priklausys ne nuo prekinių traukinių eismo, o nuo RŽD tranzitinio keleivinio traukinio Nr 425 Čeliabinskas-Kaliningradas važiavimo grafiko. Šis traukinys važiuoja tik atskiromis vasaros mėnesių datomis, bet prie jo grafiko LG traukiniai taikosi ištisus metus. Pagal dabar galiojantį tvarkaraštį iš Vilniaus šis traukinys vasarą išvykdavo 9:15h., Palemoną pravažiuodavo 10:22h., Jiesią 10:37h., Kazlų Rūdą 10:58h., į Kybartus atvykdavo 11:34h (jei kažką nepratėminau žiūrėdamas grafiko "siūlus"). Taigi, nuo Jiesios iki Kybartų jis lyg vydavosi dyzelinį į Kybartus. Pagal 2011/2012m. tvarkaraštį traukinys Čeliabinskas-Kaliningradas gal būt važiuos anksčiau, ir "kybartiniui" reikia "pabėgti" , kad 425-ąją (numeris gali pasikeisti) nereikėtų sulaikyti Vilkaviškyje arba Pilviškiuose (nuo Mauručių iki Kybartų automatinės blokuotės nėra, kol kas - tik pusiau automatinė). Atitinkamai tarp "kaliningradinių" "įrėmintas" būdavo tas pats dyzelinis traukinys 2009/2010m, kai jis atgal į Kauną išvažiuodavo 12:20h. (~12h. išvažiuodavo 426-as į Čeliabinską, ~13h.- 80-as į Sankt.Peterburgą), pagal 2010/2011m. iš Kybartų į Kauną išvyksta 13:20h., kaip jau yra informacijos, - panašiu laiku važiuos ir nuo 2011m. gegužės 29d.
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2011.03.09, 10:21. Priežastis: korekcija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X