Manau pats laikas gimti šiai temai Jeigu kas turite naujienų ar pastabų (kurias skaitantieji mūsų forumą iš LG dar spėtų panaudoti) - būtinai pasidalinkite !
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Pastaba viena yra. Reikia suderinti maršrutų Šiauliai - Rokiškis ir Klaipėda - Vilnius tvarkaraščius, kad būtų galima persėsti Šiauliuose. Į Klaipėdą nuvažiuoti ryte labai patogu. Yra pusvalandis persėdimui. Grįžtant reikėtų laukti apie tris valandas. Manau, kad tokių atveju padaugėtų keleivių Šiauliai - Rokiškis ruože, nes prisidėtų studentų. O autobusai važiuoja labai ilgai ir kaina tikrai kandžiojasi. Taip pat nepatogus autobusų išvykimo laikas.
-
Ruožo pilnai neuždarys. Planuoja maršrutą trumpinti iki Panevėžio. Ryte Šiauliai - Panevėžys - Šiauliai ir vakare taip pat. Tai jau žmonės renka parašus, kad nors penktadieniais - sekmadieniais paliktų Šiauliai - Rokiškis. LG atsakingi žmonės neoficialiai užsiminė, kad bus dar tokių drastiškų maršrutų pakeitimų. Čia "tipo" kerštas Lietuvai, kad vyriausybė užsiprašė 350mln. lt. dividendų.
Comment
-
Tokiu atveju suderinti būtu lengviau. Bet savaitgaliais tai tikrai reikia maršruto iki Rokiškio. Ypatingai sekmadieniais, kai studentai keliauja į Šiaulius ir Klaipėda. Pamėginsiu oficialiai pakalbinti žmones, atsakingus už naujus keleivinių traukinių tvarkaraščius. Tik man įdomu ar jie sutiks apie tai kalbėti.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąRuožo pilnai neuždarys. Planuoja maršrutą trumpinti iki Panevėžio. Ryte Šiauliai - Panevėžys - Šiauliai ir vakare taip pat. Tai jau žmonės renka parašus, kad nors penktadieniais - sekmadieniais paliktų Šiauliai - Rokiškis. LG atsakingi žmonės neoficialiai užsiminė, kad bus dar tokių drastiškų maršrutų pakeitimų. Čia "tipo" kerštas Lietuvai, kad vyriausybė užsiprašė 350mln. lt. dividendų.
Koks kerstas, tiesiog ruozas Panevezys - Rokiskis per daug nuostolingas. Panevzyje islipa didzioji dauguma keleiviu ir link Rokiskio pustustis pajuda.
Comment
-
Vienintelis maršrutas Vilnius - Klaipėda nėra nuostolingas. Visi kiti labdara. O apie "kerštą" gauta info iš šaltinių, kuriais pasitikiu. Yra daugiau tokių trumpinimų - naikinimų. Ir viskas pradedama daryti ne nuo to galo. Tiesiog pakeičiami maršrutai vietoje to, kad būtų ieškoma būdų, kaip pritraukti keleivius. Keleivių mažai nuo Panevėžio į Rokiškio pusę, bet ne visada. Kai kuriomis dienomis vakarais suskaičiuoju >30 įlipančių. Tačiau nemažai išlipa Subačiuje. Penktadieniais, daug studentų važiuoja į Rokiškį.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąVienintelis maršrutas Vilnius - Klaipėda nėra nuostolingas. Visi kiti labdara. O apie "kerštą" gauta info iš šaltinių, kuriais pasitikiu. Yra daugiau tokių trumpinimų - naikinimų. Ir viskas pradedama daryti ne nuo to galo. Tiesiog pakeičiami maršrutai vietoje to, kad būtų ieškoma būdų, kaip pritraukti keleivius. Keleivių mažai nuo Panevėžio į Rokiškio pusę, bet ne visada. Kai kuriomis dienomis vakarais suskaičiuoju >30 įlipančių. Tačiau nemažai išlipa Subačiuje. Penktadieniais, daug studentų važiuoja į Rokiškį.
Pats sakai , kad kaikuriomis dienomis 30 įlipa... o kiek kitomis dienomis? Ir kiek iš jų važiuoja iki Rokiškio? Tame ir esmė, kad nėra keleivių srauto tarp šių dviejų miestų, kad bent motrise būtų galima leist. Pagrinde kažkiek pavažiuoja ir išlipa, arba įlipa jau netoli Rokiškio.
Vienintelis variantas penktadieniais ir sekmadieniais važiuot iki Rokiškio.
Comment
-
Bent vasarai galėtų suderint su traukiniu Klaipėda-Vilnius laiką, tikrai pritrauktu keleivių jie. Ir negi jau tas maršrutas toks nuostolingas iki Rokiškio? Gi PESA važiuoja dažniausiai. Nebesuprantu aš jų. Naikint viską, darkyt, uždaryt, nuardyt... Tipiško, lietuvio valdžios "vyro" (bepročio) mąstymas...
Comment
-
Sunku suvokti kaip galima leisti sitam marsrutui vazineti nesuderintam su Vilnius - Klaipeda. Kodel Lietuvos gelezinkeliai 21 amziuje nera girdeje zodzio marketingas? Ka galima pasakyti apie imone kuri siulo kurkas kokybiskesnes bei pigesnes paslaugas uz konkurenta, bet konkurentas vistiek turi daugiau klientu? Panasu kad greit reikes nustoti keleivius gelezinkeliais vezioti Lietuvoje apskritai.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąSunku suvokti kaip galima leisti sitam marsrutui vazineti nesuderintam su Vilnius - Klaipeda. Kodel Lietuvos gelezinkeliai 21 amziuje nera girdeje zodzio marketingas? Ka galima pasakyti apie imone kuri siulo kurkas kokybiskesnes bei pigesnes paslaugas uz konkurenta, bet konkurentas vistiek turi daugiau klientu? Panasu kad greit reikes nustoti keleivius gelezinkeliais vezioti Lietuvoje apskritai.
Esant tokiai valstybės politikai, tikrai liks tik keletas maršrutų, kur bent teoriškai gali susidaryti tokie keleivių srautai, kuriuos racionalu vežti geležinkeliu.
Juk nuo nepriklausomybės iki šiol nepasirašyta sutartis su valstybė dėl keleivių pervežimo...
Kas dėl marketingo, tai tuom užsiema ne tik geležinkeliečiai, bet ir mokslininkai. Prieš priemant tokius sprendimus, kaip maršrutų apkrapymas yra išanalizuojami duomenys įvairiausiais pjūviais, atliekami įvairūs skaičiavimai, modeliavimai ir t.t. Duomenys nagrinėjami, ne tik apie geležinkeliais pervežtus keleivius, bet ir kelių transportu.
Kas dėl derinimo su Klaipėda, tai matyt yra kažkokių problemų. Visų pirma, tai geležinkelių eismo grafikai, visų antra, gal tuo metu kažkur didesnis riedmenų poreikis yra...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąRiedmenų poreikis nebent kroviniams vežti - daugiau LG nieko ir nemato aplinkui...
Gal šįmet įvyks stebuklas ir sulauksime atgimstančios sezoninės vasarinės Vilnius-Klaipėda ?
Comment
Comment