Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    [nuo vasaros i trakus keliais reisais vaziuos automotrises ,o reisus aptarnaus dyzeliniu traukiniu depo brigados .

    ateity svarstoma jog vakare i Kauna vel gali vaziuoti automotrise ir grizti 4:53.
    Ar kartais tamsta Nerijus_kns nesate ponios Onikienes desinioji ranka? Kad taip viska gerai ismanote ir ar kartais tik pats nedirbate prie keleiviniu traukiniu eismo tvarkarascio derinimo?

    Comment


      trakai

      butent trys ir vaziuos matrises i Trakus nuo naujo grafiko. kitais 7 reisais vaziuos ER 9M

      Comment


        -l--

        ne tik desnioji ranka, bet ir koja.

        (jei jau taip svarbu)
        tikrai ne musu valioje yra keitimas ir koregavimas. viska reguliuoja dotacijos ,ir poreikis.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          ne tik desnioji ranka, bet ir koja.

          (jei jau taip svarbu)
          tikrai ne musu valioje yra keitimas ir koregavimas. viska reguliuoja dotacijos ,ir poreikis.
          Kokia ironija.....
          O kieno valioje?, poreikis yra poreikis, bet visi sprendimai priklauso nuo tamstos ir ponios Onikienes... Kaip tas poreikis bus igyvendintas.
          Kartais poreikis yra, o kazkas taip visai netycia paima ir neatsizvelgia i tai...
          Patys pripazinot aisku ne tamsta, dar toks ponas Kalvaitis buvo (dabar siltai sedi infrastrukturoj ir vagia sekminagai toliau), kad jusu konduktorine sistema negali is tikruju parodyti kiek keleiviu pravaziavo vienu ar kitu marsrutu, jei konduktorius neparduoda bilieto, o sau i kisene isideda...
          Pats laikas butu ka nors objektyvesnio sioje vietoje sumastyti, nes jusu gaunami duomenis apie keleiviu srautus, uzimtumus yra subjektyvus, ir negali parodyti tikslios situacijos...
          Ir dar klausimas, ar toks marsrutai pvz. kaip Siualiai-Rokiskis ar Klaipeda-Silute, buvo kada nors tikrinti konduktoriai kontrolieriu-revizoriu ar yra parduodami bilietai ar zuikiai vazineja, per paskutinius metus?
          Atsakymas: Ne.
          Pati jusu sitema yra supuvusi is vidaus ir tebepuna, ir niekas nedaroma, kad kazkas pasikeistu, nes atlyginimus ir taip gaunate nieko neveikdami, ir nemastydami..... Su profesiniais bakalaurais, kuriuos Vileisio fakultete visi nusipirke esat, tai galiu garantuoti, nes pats kiekvienais metais sprendziu neakivaizdinikams egzaminus.... ir uzduotis.

          Comment


            jei veztume zmones ,o ne ora .

            nereikia varyti. jei zmogus taip raso-spreskite ,koks jis pats yra.
            traukiniai buvo ir yra tikrinami Klaipedos pardavimu agenturos administracijos,
            o Siauliai -Rokiskis Siauliu pardavimu agenturos darbuotoju ir revizoriu kontrolieriu reidiniais patikrinimais.

            Siuo metu traukinius nuimame ne del menku pajamu kuriuos gauname is siu marsrutu ,bet del to ,kad vezame ora.

            Ruoze Klaipeda -Silute vaziuoja apie 30 keleiviu ( 10 proc) , todel nematome poreikio palikti si marsruta . Jei sprendziant apie pajamas gautas is sio marsruto .jos bus labai labai mazos.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              Ruoze Klaipeda -Silute vaziuoja apie 30 keleiviu ( 10 proc) , todel nematome poreikio palikti si marsruta . Jei sprendziant apie pajamas gautas is sio marsruto .jos bus labai labai mazos.
              O grafikas tinkamas, kad važiuotų daugiau? Reklamos kompanija buvo?
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Silute

                vienas traukinys yra tikrai tinkamas. is Silutes 6:18 ,o 7:30 Klaipedoje. labai gerai dirbantiems nuo 8 ryto.
                na ir pietinis traukinys dirbantiems pamainomis turetu tikti .taciau automobiliai nukonkuravo viska, ir amziams uzmigs sio traukinio marsrutas

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  vienas traukinys yra tikrai tinkamas. is Silutes 6:18 ,o 7:30 Klaipedoje. labai gerai dirbantiems nuo 8 ryto.
                  na ir pietinis traukinys dirbantiems pamainomis turetu tikti .taciau automobiliai nukonkuravo viska, ir amziams uzmigs sio traukinio marsrutas
                  Į vieną pusę tinkamas, tai gal atgal labai nepatogiu metu ? Jei jau imant rytinius keleivius, tokie greičiausiai važinėtu nusipirkę nuolatinius bilietus, nes važiuoja į darbus ar pan. Vadinasi jei važiuoti atgal nėra patogu, niekas nevažiuos ir į priekį.

                  Comment


                    Silute nuimama

                    galima pirkti terminuotaji tik i viena puse. o tgal grizti ,kada patogu. vienpusiai terminuotieji labai patogus ruose Vilnius -Kaunas ,Vilnius-Lentvaris.
                    Gyventoju Lt mazeja ,o vaziuojanciuju taip pat.

                    nepades tuscios diskusijos ,siuo metu ne i tema.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      galima pirkti terminuotaji tik i viena puse. o tgal grizti ,kada patogu. vienpusiai terminuotieji labai patogus ruose Vilnius -Kaunas ,Vilnius-Lentvaris.
                      Gyventoju Lt mazeja ,o vaziuojanciuju taip pat.

                      nepades tuscios diskusijos ,siuo metu ne i tema.
                      Vaziuojanciuju mazeja, vienintele tamstos loiska mintis siandien... Ponas protinguoli...
                      O jusu? traukiniu marsrutu mazeja, mazeja, tiek vietiniu, tiek tarptautiniu, o administracijos daugeja ir daugeja, kaip tarakonai dauginasi, net papildomai 3 auksta ruosiamasi statyti Pelesos 10.
                      Tikrai tikrinami tie traukiniai, o kai konduktorius vaziuoja traukinyje ir nemusa bilietu daugumoje atveju, tai jokia pardavimu agenturu adminstracija jam uz nugaros nestovi ir neziuri ka jis daro tam traukiny vienas ar keliese susitare...
                      Jei zmogus dirbantis toki darba nera saziningas, tai ir nebus, o be to yra ir daug pagundu pinigus i kisene paimti... suveikia zmogiskasis faktorius.

                      O apie revizorius, kada paskutini karta idomu buvo reidinis patikrinimas marsrute Siauliai-Rokiskis,Silute-Klaipeda... man atrodo per paskutinius 2010uosius nebuvo nei karto...

                      Comment


                        Parašė 2pajuris Rodyti pranešimą
                        Vaziuojanciuju mazeja, vienintele tamstos loiska mintis siandien... Ponas protinguoli...
                        O jusu? traukiniu marsrutu mazeja, mazeja, tiek vietiniu, tiek tarptautiniu, o administracijos daugeja ir daugeja, kaip tarakonai dauginasi, net papildomai 3 auksta ruosiamasi statyti Pelesos 10.
                        Tikrai tikrinami tie traukiniai, o kai konduktorius vaziuoja traukinyje ir nemusa bilietu daugumoje atveju, tai jokia pardavimu agenturu adminstracija jam uz nugaros nestovi ir neziuri ka jis daro tam traukiny vienas ar keliese susitare...
                        Jei zmogus dirbantis toki darba nera saziningas, tai ir nebus, o be to yra ir daug pagundu pinigus i kisene paimti... suveikia zmogiskasis faktorius.

                        O apie revizorius, kada paskutini karta idomu buvo reidinis patikrinimas marsrute Siauliai-Rokiskis,Silute-Klaipeda... man atrodo per paskutinius 2010uosius nebuvo nei karto...
                        Kiek man teko girdeti tai marsrute Silute - Klaipeda nei karto nebuvo ilipes revizorius per visa marsruto gyvavimo laika. Siauliai - Rokiskis marsrute revizoriai pasitaiko tik atkarpoje Siauliai - Radviliskis

                        Comment


                          Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
                          Kiek man teko girdeti tai marsrute Silute - Klaipeda nei karto nebuvo ilipes revizorius per visa marsruto gyvavimo laika. Siauliai - Rokiskis marsrute revizoriai pasitaiko tik atkarpoje Siauliai - Radviliskis
                          Gal ir pasitaiko, o visa esme ir yra nuo radviliskio iki rokiskio...
                          Ir kas cia snekama apie marsruto reidinius patikrinimus, juokas ima...
                          O paskui verkia deklaruodami, kad nera keleiviu... pati sistema kalta ir niekas nedaroma, kad kazkas pasikeistu... Tik kabinetuose vietas uzima...

                          Comment


                            Kad Šilutės - Klaipėdos ruože keleivių tikrai mažai, tai galiu patvirtinti. Bet dėl Panevėžio - Rokiškio netiesa: keleivių ten daugiau nei Mažeikių - Šiaulių ruože. O pastarųjų traukinių kol kas nenaikina.

                            Comment


                              Panevėžys - Rokiškis kiek artų teko praleidinėt dyzeliuką pervažoj - tai tikrai ne orą vežė. Vis gi, galėtu tamstos valdžios vyrai (labiau tinka VAGYS) patys pasivažinėt šiais maršrutais ir ne vieną dieną.

                              P.S gerbiamasai Nerijau, TAI KOKIO VELNIO PERKAT MOTRISAS IR UŽDARINĖJAT "ALE" NUOSTOLINGUS MARŠRUTUS???!!!!
                              Paskutinis taisė bosco; 2011.03.17, 20:39.

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                galima pirkti terminuotaji tik i viena puse. o tgal grizti ,kada patogu. vienpusiai terminuotieji labai patogus ruose Vilnius -Kaunas ,Vilnius-Lentvaris.
                                Gyventoju Lt mazeja ,o vaziuojanciuju taip pat.

                                nepades tuscios diskusijos ,siuo metu ne i tema.
                                Ir dar vienas klausimas, ar pardavimu agenturu darbuotojai, kurie ipareigojami tiek Klaipedoje, tiek Siauliuose tikrinti tuos traukinius. Turi atsiskaityti uz patikrinimu rezultatus (realius traukinyje keliones metu)? Abejoju....
                                Nieko tamstos nedarote, kad pamatytumete tikra realu vaziuojanciuju traukiniais keleiviu skaicius ir paskui objektyviai tai ivertintumete (jeigu zinote ka reiskia sis zodis), nes dauguma LG administracijos darbuotoju, tokiu zodziu prasmes nesuvokia....
                                Ir dar mazutis pastebejimas, toks jausmas, kad tamsta darbo metu atsakinejate i sio forumo dalyviu pasisakymus, visai kaip rysiu specialistas su visuomene...
                                Atlyginimas kapsi, kapsi, o sau darbo metu internete sedziu, nu dar truputi po darbo kartais.... Cia gali buti tik Keleiviu vezimo direkcijoje....
                                Nu dar kas valanda nueinama i lauka parukyti, kad laika greiciau prastumti...

                                Comment


                                  Įdedu pora video su traukiniu Klaipėda - Šilutė. Atkrepkit dėmesį kiek keleivių važiuoja. PESA manau būtų pilna.

                                  Video by kriupis.



                                  Paskutinis taisė bosco; 2011.03.17, 23:10.

                                  Comment


                                    O vasarą dar dviratininkų grupės būna.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Tai vat, LG valdžia susitepus juodai ir man nuo tokių jų veiksmų atkrenta noras važinėti geležinkeliais. Nors greitu laiku turbūt ir norėdamas nebegalėsiu, nes visai nutrauks dyzeliukus link Panevėžio...

                                      Comment


                                        Pastebėjimas dėl keleivių atkarpoje Panevėžys - Rokiškis. Revizorių nemačiau nei karto per du metus. Važiuoja labai nemažai LG darbuotojų, kuriems bilietų nereikia. Kaip jau minėjau, reikėjo derinti ši traukinį su kitais, tada keleivių būtų dar daugiau.

                                        Comment


                                          nu ir kas kad rasau ta tema.

                                          o kas jums sake ,kad as keleiviu direkcijoje dirbu??? as Kaune gyvenu ir tiek,kur visiskai nera vezimo direkcijos. taip, turiu rysi su direkcija,bet tikrai cia nedirbu.

                                          siap trupuciuka pagarbiau elkites su zmonemis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X