Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Kas dėl marketingo, tai tuom užsiema ne tik geležinkeliečiai, bet ir mokslininkai. Prieš priemant tokius sprendimus, kaip maršrutų apkrapymas yra išanalizuojami duomenys įvairiausiais pjūviais, atliekami įvairūs skaičiavimai, modeliavimai ir t.t. Duomenys nagrinėjami, ne tik apie geležinkeliais pervežtus keleivius, bet ir kelių transportu.
    Kas dėl derinimo su Klaipėda, tai matyt yra kažkokių problemų. Visų pirma, tai geležinkelių eismo grafikai, visų antra, gal tuo metu kažkur didesnis riedmenų poreikis yra...
    Keleiviai dažniausiai geriau mato, kaip reikia keisti tvarkaraščius, kad jiems būtų patogiau. O teorija visada skiriasi nuo praktikos. Modeliuoti tvarkaraščius ir keleivių srautus kompiuteriu yra vieną, o pavažiuoti kelis kartus patiems kuriuo nors maršrutu ir pažiūrėti patiems, yra visai kas kitą. Bent jau vasaros metu suderinus tvarkaraštį Rokiškis - Šiauliai - Klaipėda - Rokiškis ir paleidus gerą reklaminę kompaniją, būtų galima pritraukti keleivių ir iš Ignalinos, Utenos ir Anykščių. Dabar į Klaipėdą nuvažiuoti rytiniu traukiniu labai patogu, bet grįžimas sukelia problemų. O jei LG nėra gerų viešųjų ryšių specialistų, kurie sugebėtų išpopuliarinti keliones traukiniais, tai galų gale galima pasamdyti kokią įmonę, kuri atliktų šį darbą. O dėl apsidraudimo, tai dėl atlyginimo reikia sutarti, kad jis bus mokamas tik tada kai pasimatys rezultatai ir jie išsilaikys kažkiek laiko.

    Comment


      #22
      Parašė sknts Rodyti pranešimą
      Keleiviai dažniausiai geriau mato, kaip reikia keisti tvarkaraščius, kad jiems būtų patogiau. O teorija visada skiriasi nuo praktikos. Modeliuoti tvarkaraščius ir keleivių srautus kompiuteriu yra vieną, o pavažiuoti kelis kartus patiems kuriuo nors maršrutu ir pažiūrėti patiems, yra visai kas kitą. Bent jau vasaros metu suderinus tvarkaraštį Rokiškis - Šiauliai - Klaipėda - Rokiškis ir paleidus gerą reklaminę kompaniją, būtų galima pritraukti keleivių ir iš Ignalinos, Utenos ir Anykščių. Dabar į Klaipėdą nuvažiuoti rytiniu traukiniu labai patogu, bet grįžimas sukelia problemų. O jei LG nėra gerų viešųjų ryšių specialistų, kurie sugebėtų išpopuliarinti keliones traukiniais, tai galų gale galima pasamdyti kokią įmonę, kuri atliktų šį darbą. O dėl apsidraudimo, tai dėl atlyginimo reikia sutarti, kad jis bus mokamas tik tada kai pasimatys rezultatai ir jie išsilaikys kažkiek laiko.
      Dar iš sovietmečio prisimenu, kaip Panevėžio, Anykščių, Utenos rajonų (siauruko ruožas Utena-Rubikiai dar buvo, o gal dar buvo ir Utena-Švenčionėliai - metų neprisimenu...) -gyventojai rašinėjo pretenzijas, kai vieną vasarą pasikeitus tvarkaraščiui siaurukas traukinys į Panevėžio geležinkelio stotį ~12h atvykdavo 20 minučių vėliau už keleivinį traukinį Maskva-Kaliningradas, važiuodavusį per Daugpilį, Panevėžį, Šiaulius, Klaipėdą, Pagėgius, Sovietską).

      Comment


        #23
        Sveiki. Siandien maciau preliminaru ir dar kolkas nepatvirtinta elektriniu traukiniu tvarkarasti. Dalis traukiniu vazines be pakeitimu o kita dalis... Tas kas sudarinejo toki grafika tikriausiai Tokiu nelogisku dalyku padaryta kad nei keleiviams patogu nei darbuotojams(masinistui ir el.tr. konduktoriui). Kaip pavyzdi paimkim pati pirma traukini i Kauna. 811 traukinys. Pagal dabar esama traukiniu eismo tvarkarasti darbo pradzia, traukinio priemimas 3.47val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.50val. Keleiviu iki Vilniaus - 0. Vilnius. Kiek teke dirbti sitame traukinyje - max 3 keleiviai iki Kauno. O kartais net tuscias is Vilniaus isvaziuoja. Kaisiadorys. Kaip taisykle, 5 keleiviai. Nei daugiau nei maziau.

        Pagal nauja eismo tvarkarasti. Traukinys 811. Darbo pradzia ir traukinio priemimas 2.57val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.00val. Beveik valanda anksciau. Taip pat ir is Vilniaus beveik valanda anksciau isvyks. Manau toliau pasakoti ir nereikia. Nes savaime aisku jei traukinys pagal esama eismo tvarkarasti i Kauna atveza iki 10 zmoniu tai pagal naujaji eismo tvarkarasti abejoju ar aplamai zmoniu bus. Vaziuojant i Kauna jei keleiviu nebus tai salone net sviesos galima bus nejungti. Elektra taupysim

        Comment


          #24
          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Dar iš sovietmečio prisimenu, kaip Panevėžio, Anykščių, Utenos rajonų (siauruko ruožas Utena-Rubikiai dar buvo, o gal dar buvo ir Utena-Švenčionėliai - metų neprisimenu...) -gyventojai rašinėjo pretenzijas, kai vieną vasarą pasikeitus tvarkaraščiui siaurukas traukinys į Panevėžio geležinkelio stotį ~12h atvykdavo 20 minučių vėliau už keleivinį traukinį Maskva-Kaliningradas, važiuodavusį per Daugpilį, Panevėžį, Šiaulius, Klaipėdą, Pagėgius, Sovietską).

          Kelintais metais važiuodavo šis tranzitas per Panevėžį? Kada paskutinis reisas buvo?

          Parašė HADDAWAY Rodyti pranešimą
          Sveiki. Siandien maciau preliminaru ir dar kolkas nepatvirtinta elektriniu traukiniu tvarkarasti. Dalis traukiniu vazines be pakeitimu o kita dalis... Tas kas sudarinejo toki grafika tikriausiai Tokiu nelogisku dalyku padaryta kad nei keleiviams patogu nei darbuotojams(masinistui ir el.tr. konduktoriui). Kaip pavyzdi paimkim pati pirma traukini i Kauna. 811 traukinys. Pagal dabar esama traukiniu eismo tvarkarasti darbo pradzia, traukinio priemimas 3.47val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.50val. Keleiviu iki Vilniaus - 0. Vilnius. Kiek teke dirbti sitame traukinyje - max 3 keleiviai iki Kauno. O kartais net tuscias is Vilniaus isvaziuoja. Kaisiadorys. Kaip taisykle, 5 keleiviai. Nei daugiau nei maziau.

          Pagal nauja eismo tvarkarasti. Traukinys 811. Darbo pradzia ir traukinio priemimas 2.57val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.00val. Beveik valanda anksciau. Taip pat ir is Vilniaus beveik valanda anksciau isvyks. Manau toliau pasakoti ir nereikia. Nes savaime aisku jei traukinys pagal esama eismo tvarkarasti i Kauna atveza iki 10 zmoniu tai pagal naujaji eismo tvarkarasti abejoju ar aplamai zmoniu bus. Vaziuojant i Kauna jei keleiviu nebus tai salone net sviesos galima bus nejungti. Elektra taupysim

          Tai kažkaip reikia padaryt, kad keleivių vežimas būtų nuostolingas....

          Comment


            #25
            Parašė bosco Rodyti pranešimą
            Kelintais metais važiuodavo šis tranzitas per Panevėžį? Kada paskutinis reisas buvo?
            Iki 199?.

            Comment


              #26
              Parašė bosco Rodyti pranešimą
              Kelintais metais važiuodavo šis tranzitas per Panevėžį? Kada paskutinis reisas buvo?
              Kai atsirado normalios sienos ir vizos, t.y. kažkur 1992 m. pabaigoje - 1993 m. pradžioje
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                #27
                2010-05-29

                Nuo naujojo traukinu eismo tvarkarascio 2011 05 29 dienos neliks traukiniu KLAIPEDA-SILUTE -KLAIPEDA , o traukiniai SIAULIAI-ROKISKIS -SIAULIAI vaziuos marsrutu SIAULIAI- PANEVEZYS -SIAULIAI.


                tai pat atsiras du papildomi reisai MARIJAMPOLE -KAUNAS,
                truputi keiciamas KAUNAS- VILNIUS-KAUNAS eismo tvarkarastis.
                marsrutu VILNIUS -TRAKAI -VILNIUS tam tikrais reisais vaziuos AUTOMOTRISE PESA.

                Comment


                  #28
                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  Nuo naujojo traukinu eismo tvarkarascio 2011 05 29 dienos neliks traukiniu KLAIPEDA-SILUTE -KLAIPEDA , o traukiniai SIAULIAI-ROKISKIS -SIAULIAI vaziuos marsrutu SIAULIAI- PANEVEZYS -SIAULIAI.


                  tai pat atsiras du papildomi reisai MARIJAMPOLE -KAUNAS,
                  truputi keiciamas KAUNAS- VILNIUS-KAUNAS eismo tvarkarastis.
                  marsrutu VILNIUS -TRAKAI -VILNIUS tam tikrais reisais vaziuos AUTOMOTRISE PESA.
                  Iš kur tokios naujienos?

                  Na, jei tai tiesa, tai manau LG naglėt pradeda. Prisipirko PESŲ, vistiek nuostolingas maršrutas... ( Kalbu apie Šiauliai - Rokiškis ) Blyn, galėtų paleist sezoninį Klaipėda - Rokiškis.. Keleivių būtų vien iš Panevėžio kiek... Ehh... gaila, kad bambukai sėdi valdžioj, o p.Masiuliui tai nė motais.. Tuoj visai nebeliks susisiekimo Panevėžiui su Šiauliais geležinkeliu... Gaila...

                  Comment


                    #29
                    LG

                    dirbu LG . zinau.

                    Comment


                      #30
                      ne pirmi metai kalbama ,jog si ruoza uzdarys. ar pats vaziavote ir tiksliai zinote kiek ten keleiviu vaziuoja?
                      gal keleiviai nemokus gelezinkelieciai ,ar sumokantys konduktoriams i delna?

                      Comment


                        #31
                        naujasis grafikas, siu metu eismo skyriuje

                        Nuo naujojo traukinu eismo tvarkarascio 2011 05 29 dienos neliks traukiniu KLAIPEDA-SILUTE -KLAIPEDA , o traukiniai SIAULIAI-ROKISKIS -SIAULIAI vaziuos marsrutu SIAULIAI- PANEVEZYS -SIAULIAI.


                        tai pat atsiras du papildomi reisai MARIJAMPOLE -KAUNAS,
                        truputi keiciamas KAUNAS- VILNIUS-KAUNAS eismo tvarkarastis.
                        marsrutu VILNIUS -TRAKAI -VILNIUS tam tikrais reisais vaziuos AUTOMOTRISE PESA.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          ne pirmi metai kalbama ,jog si ruoza uzdarys. ar pats vaziavote ir tiksliai zinote kiek ten keleiviu vaziuoja?
                          gal keleiviai nemokus gelezinkelieciai ,ar sumokantys konduktoriams i delna?
                          Na gerai, paprasta diena nedaug, bet penktadienį ir sekmadienį tai pilni traukiniai važiuoja, daug kas rašė. Nors ir paprastą dieną būna tų keleivių. PESA manau optimaliausias variantas, nei trivagonis D1.

                          P.S Vien vasarą į sodus kiek žmonių važiuoja...

                          Comment


                            #33
                            del Siauliai _Rokiskis

                            pats marsrutas yra per ilgas. kiekvienam nuvaziuotma kilometrui patiriami nuostoliai.
                            darbo dienomis visu marsrutu(Siauliai -Rokiskis) vidutiniskai vaziuoja 2 keleiviai.
                            na reisas tikrai bus sutrumpintas. sio metu visas projektas pas grafistus daromi siulai.

                            Comment


                              #34
                              Na, gerai, o kaip dėl sezoninio tarkim Klaipėda - Rokiškis ar bent Klaipėda - Panevėžys? Nors karta diskutavo valdžios vyrai apie tai? Ir jei Jūs dirbate LG, nusiųskite savo viršininkams šio forumo nuorodą, tegul pasiskaito, čia tikrai labai DAUG protingų žmonių pasireiškia, kurių pasiūlymai taip čia ir pasilieka. Na, gal aš čia ir pafantazavau, niekas juk neskaitys, niekam neįdomu

                              P.S Kur galima būtų pamatyti siūlus? Naujo ir dabartinio tvarkaraščio.

                              Comment


                                #35
                                Pnv

                                mes duodame projekta , eismo skyrius piesia paveiksla kaip atrodys traukiniu judejimas.
                                PANEVEZYJE nakvynes nebus.
                                Jus pats vaziuojate traukiniu?

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                  mes duodame projekta , eismo skyrius piesia paveiksla kaip atrodys traukiniu judejimas.
                                  PANEVEZYJE nakvynes nebus.
                                  Jus pats vaziuojate traukiniu?
                                  Taip, mieliau renkuosi kelionę į Šiaulius traukinuku, nei nuosavu automobiliu, jei važiuoju aplankyt giminaičių ir draugų. jei reikalus tvarkyti, kai reikia aplėkt kelias vietas mieste, tada savo automobiliu. Ko trūksta, tai mano minėtas Klaipėda - Panevėžys. Vasarą, tikrai pigiau būtų nulėkt prie jūros traukiniu, nei savu automobiliu. Tada būtų galima ir dieną pasilikt ir kelias. O nuo Klaipėdos iki Palangos ar Šventosios galima autobusu nulėkt. Jeigu gerai išreklamavus šį maršrutą, tikrai manau būtų keleivių. Bent LG pabandytų vieną sezoną ar du. Nesakau, kad šis traukinys važiuotu 5 kart per dieną, bent jau ryte, dieną ir vakare. Ir manau užtektu nuo ketvirtadienio iki pirmadienio šio traukinio.
                                  Paskutinis taisė bosco; 2011.03.03, 14:17.

                                  Comment


                                    #37
                                    LG

                                    autobusi lengiau sudaryti grafika paskaiciuoti km ,sanaudas,
                                    o tokiu grafiku pirmadieniais- ketvirtadieniais jau nebera. yra kasdien arba darbo dienomis.
                                    ko gero jus gelezinkelio darbuotojas>
                                    geros dienos

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      autobusi lengiau sudaryti grafika paskaiciuoti km ,sanaudas,
                                      o tokiu grafiku pirmadieniais- ketvirtadieniais jau nebera. yra kasdien arba darbo dienomis.
                                      ko gero jus gelezinkelio darbuotojas>
                                      geros dienos
                                      Ne, aš ne geležinkelio darbuotojas. Na taip, nesiginčysiu, gal ir lengviau, bet autobuso kaina didesnė. Ir daug kas manau rinktųsi važiuot prie jūros traukiniu, nei savo automobiliu ar kratytis autobusu. Juolab, kad savo automobiliu greit bus važiuoti didelė prabanga. Kai kuro kainos jau perkopė 4,50lt už litrą ribą.

                                      P.S O jei ( ne jei, bet tikrai nedarys ) nedarytų to maršruto, tai bent jau manau būtų įmanoma SUDERINTI būsimąjį Šiauliai - Panevėžys su Vilnius - Klaipėda traukiniu, kad bent būtų patogu ir nuvažiuot ir grįžt.
                                      Paskutinis taisė bosco; 2011.03.03, 14:50.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Nuo naujojo traukinu eismo tvarkarascio 2011 05 29 dienos neliks traukiniu KLAIPEDA-SILUTE -KLAIPEDA , o traukiniai SIAULIAI-ROKISKIS -SIAULIAI vaziuos marsrutu SIAULIAI- PANEVEZYS -SIAULIAI.


                                        tai pat atsiras du papildomi reisai MARIJAMPOLE -KAUNAS,
                                        truputi keiciamas KAUNAS- VILNIUS-KAUNAS eismo tvarkarastis.
                                        marsrutu VILNIUS -TRAKAI -VILNIUS tam tikrais reisais vaziuos AUTOMOTRISE PESA.
                                        Kaip LG darbuotojas, gal galėtum paaiškinti kodėl nedirbama su rinkodara? Kartais toks vaizdas, kad viskas specialiai daroma, kad nuostoliai būtų kuo didesni. Vien kiek kainuoja kai kuriuose maršrutuose išlaikyti po du kontrolierius. Tai pasitaikydavo ir važiuojant į Rokiškį. Nuo Šiaulių iki Radviliškio jie reikalingi. Bet toliau, tai jau išsidirbinėjimas. Nežinau ar įmanoma, bet reisuose, kuriuose mažai keleivių, kontrolieriaus pareigas gal galėtų atlikti mašinisto padėjėjas. Taip pat nėra jokios reklamos spaudoje, internete kitose vietose. Prašome pasižiūrėti kaip reklamuojasi autobusų kompanijos. Man atrodo, kad reikia sukelti visuomenėje nemažą atgarsį apie LG darbą. Parašyti kokį straipsnį. Taip pat pakalbinti nepriklausomus įvairių sričių specialistus. Ir pasidomėti kokia vidiniai LG atlyginimai ir kokie kokio skyriaus rezultatai.

                                        Comment


                                          #40
                                          Ar yra numatyta žymesnių pokyčių Vilniaus regione - t.y. Turmanto, Varėnos, Kenos, Stasylų kryptimis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X