Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno intermodalinis terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Jau atsidarinėja:

    Terminalas mūsų, tačiau jo raktas Lenkijoje

    Kauno intermodalinis terminalas turėtų pradėti veikti šių metų kovą, ateityje į jį planuojama nutiesti ir europinę vėžę, tačiau jo perspektyvos labiausiai priklauso nuo Lenkijos investicijų į savo geležinkelių tinklą.



    Kauno intermodalinio terminalo Palemone pirmojo etapo darbus šių metų kovą turėtų priimti komisija, o darbą jis turėtų pradėti balandį, teigia AB „Lietuvos geležinkeliai“, kuri patikėjimo teise ir valdo šią infrastruktūrą. Anksčiau skelbta, kad veikti jis pradės pernai spalį.

    Pagrindinė terminalo funkcija kol kas bus tvarkyti plačiąja (1.520 mm pločio) vėže iš rytų ar šiaurės geležinkeliu į jį atvežtus krovinius, jie bus perkraunami ant automobilinio transporto ir paskirstomi Kaune, Kauno rajone bei apskrityje. Rimantas Sinkevičius, susisiekimo ministras, „Verslo žinių“ transporto sektoriui skirtoje konferencijoje ragino verslininkus investuoti į teritorijas šalia terminalo. „Kaune susijungs rusiška ir europinė vėžė, Kauno LEZ, Marvelės prieplauka, keliai“, – akcentavo ministras. Verslininkai Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje gali statyti logistikos centrus, sandėlius, biurus. „Lietuvos geležinkeliai“ prognozuoja, kad kitąmet terminalas planuoja perkrauti 1.000 TEU (sąlyginiai konteineriai). Susisiekimo ministerija tikisi, kad 2020 m. krova terminale išaugs iki 12.000 TEU. Šiuo metu Palemono terminale nutiesti keturi geležinkelio keliai po 350 m, pastatytas ožinis kranas, galintis krauti konteinerius, aikštelėje telpa 17 vilkikų su priekaba ir yra vietos 1.120 konteinerių.

    Skiriasi nuo plano

    Ankstesniuose dokumentuose galima rasti daug didesnės krovos prognozių. 2011 m. patvirtintame Vyriausybės nutarime dėl šio projekto pripažinimo svarbiu objektu rašoma, kad veiklos pradžioje jis galėtų atimti 3% krovinių iš krypties Vakarų Europa–Kaunas (540.000–600.000 t) ir tiek pat iš Rytų į Vakarus keliais keliaujančio krovinių srauto. Anot „Lietuvos geležinkelių“ vienas TEU siekia 20 t, vadinasi, 600.000 t yra 30.000 TEU. Minėtame dokumente rašoma, kad 2039 m. terminalas gali iš vežėjų pasiglemžti 15% minėtų krypčių krovinių, arba 114.000 TEU.

    Šių ilgalaikių planų sėkmė priklauso nuo Lenkijos. Minėtame Vyriausybės dokumente skaičiuojama, kad be europinės vėžės krovinių srautai 2039 m. būtų tris kartus mažesni.

    Susisiekimo ministerija pabrėžia, kad šiuo metu Lietuva teikia paraišką gauti ES paramą dėl europinės 1.435 mm vėžės tiesimo nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Palemono intermodalinio terminalo. Tačiau ir nutiesus šį geležinkelį daug kas priklausys nuo geležinkelio linijos Lenkijoje būklės – šiuo metu kai kuriuose jo ruožuose galima riedėti kelių dešimčių kilometrų per valandą greičiu. Susisiekimo ministerija tikina, kad Lenkija planuoja iki 2020 m. skirti dideles lėšas šiai linijai modernizuoti. Vykdant modernizacijos darbus galimi trukdžiai ir eismo stabdymas.

    Verslo žinios

    Comment


      #22
      Prie ko čia ta Lenkija. Vienas kitas raukinys dabar ten pravažiuoja, tai ir esant esamai situacijai vežk ir vežk dar.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        ​Antradienį atidaryti Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai.Vaidotuose ir Palemone antradienį buvo atidaryti intermodaliniai terminalai, kurie yra laikomi naujo etapo pradžia Lietuvos ekonomikos, transporto ir logistikos srityje.http://www.15min.lt/verslas/naujiena...lai-667-505540

        Comment


          #24
          http://vz.lt/article/2015/5/26/kauno...alo-atidarymas - keletas nuotraukų.

          Comment


            #25
            Kranai po 40 t -- ar tiek užtenka? Pagal vaizdą atrodytų, kad jie didesnės galios.

            Comment


              #26
              Aišku, kad užtenka. Perkrovimas kol kas numatytas tik į iš autotransportą. Perkrovinės konteinerius. Praktiškai kitokių krovinių (ant platformų, pusvagoniuose dengtuose vagonuose terminale bus perkraunama labai nedaug, jei iš viso bus.

              Comment


                #27
                Parašė r08n Rodyti pranešimą
                Kranai po 40 t -- ar tiek užtenka? Pagal vaizdą atrodytų, kad jie didesnės galios.
                Maksimalus leistinas pakrovimas į 40 pėdų konteinerį apie 26t., į 20 pėdų - dar mažiau.

                Comment


                  #28
                  Pasirodo, terminale buvo nutiestas 1435 mm kelias, kuris, aišku, dabar yra nenaudojamas.

                  Kelios nuotraukos iš Palemono stoties.
                  Šitas kraštinis kelias ir yra 1435 mm.



                  Vaizdas iš jo galo terminalo link.



                  Apleistas pastatas, kuris bus nugriautas tiesiant RB.



                  1435 mm kelias iš arčiau.



                  1435 mm kelias kertasi su 1520 mm keliu. Ant 1435 mm uždėtas ženklas.



                  Pirmas nuo krašto 1520 mm kelias, o antras - 1435 mm. Tolumoje matosi skirtingo pločio kelių susikirtimas.



                  Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto Kauno link. Antrasis kelias iš dešinės - 1435 mm.



                  Į priešingą pusę. Antrasis iš kairės - 1435 mm.



                  Terminalo rytinis galas. Vienas iš dviejų aklikelių - 1435 mm. Kuris, sunku pasakyti.



                  Paskutinis taisė Al1; 2018.06.01, 08:35.

                  Comment


                    #29
                    Tai, kad čia senos naujienos, berods trijų metų. Neaišku kodėl taip ilgai buvo marinuojamas 1435mm kelio nutiesimas iki Palemono ?

                    Comment


                      #30
                      Tai kad nelabai buvo akcentuota, kad ten jau nutiestas 1435 mm kelias. O ir pats kai prieš 3 metus važinėjau, dar darbai nebuvo iki galo baigti, todėl ir neatkreipiau dėmesio į tai, koks tai kelias. Tada būtent tie keliai, kuriuos matome nuo tilto pakraštyje, buvo perklojami ir, kaip dabar paaiškėjo, vienas iš jų yra 1435 mm. Seniai mačiau tą kelią, pro pravažiuiojančio traukinio langą ir įtariau, kad tai 1435 mm kelias, bet tik dabar suradau laiko ten nuvažiuoti.

                      Comment


                        #31
                        Na man atrodo, kad čia kažkam atradimas iš naujo. Visi jau trys metai žinome, kad Kauno terminale yra du 1520mm ir du 1435mm keliai. Nuoroda: intermodalcenter.lt/kauno-intermodalinis-terminalas/.

                        Comment


                          #32
                          Naujiena yra tai, kad tie du keliai iš terminalo yra sujungti į vieną pravestą per pačią Palemono stotį. Ko anksčiau nebuvo.

                          Comment


                            #33
                            Tetrūksta tik jungties su Kaunu arba Rokais-Jiesia. Kas atrodo per ilgai užmarinuota.

                            Comment


                              #34
                              8,6 mln. eurų ES paramos – Kauno ir Vilniaus intermodaliniams terminalams https://www.vz.lt/2019/03/26/86-mln-euru-es-paramos--kauno-ir-vilniaus-intermodaliniams-terminalams
                              Kauno ir Vilniaus intermodalinių terminalų rekonstrukcijai skirta 8,6 mln. eurų paramos iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (angl. „Connecting Europe Facility“, CEF). Už šias lėšas bus modernizuoti du terminalai, jų paskutinio kilometro infrastruktūra ir krovos įranga, pranešė Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje. EK pasiūlė investuoti iš viso 421 mln. eurų į 69 svarbius transporto projektus, kurie bus remiami CEF.
                              Vilniaus ir Kauno terminalai atidaryti 2015 m. gegužę. Vilniaus intermodalinio terminalo vertė – 31,77 mln. Eur, Kauno – 25,4 mln. Eur. Pastarasis yra dalis europinio standarto geležinkelio vėžės projekto „Rail Baltica“.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                #35
                                Kauno intermodaliniame terminale – pirmasis europine vėže atriedėjęs traukinys
                                vz.lt

                                Kauno intermodaliniame terminale (KIT) pasitiktas pirmasis konteineriais bei puspriekabėmis pakrautas traukinys iš Nyderlandų, kuris į terminalą atvyko europinio standarto geležinkeliu.

                                Comment


                                  #36
                                  vienas svarbiausių KIT išskirtinumų yra tai, kad terminalas pritaikytas pakrauti į vagonus ne tik konteinerius ar kitos rūšies krovinius, bet ir vilkikų priekabas. Kasmet per Lenkijos-Lietuvos sieną sausumos kelių transportu pervežama apie 24 mln. t krovinių, o tai didžiulis potencialas KIT ir europinės vėžės panaudojimui, eismo saugos didinimui ir taršos emisijų mažinimui.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    #37
                                    keista, kad leciausiai imanomu budu buvo pristatyta saldyta mesa is Olandijos, kuria reiketu, siaip jau, kuo greiciau pristayti. Jei jau tokia paejo, tai kitos prekes gal irgi prasimus?

                                    Comment


                                      #38
                                      Šaldyta mėsa tam ir yra šaldyta, kad nereiktų niekur skubėti
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Šaldyta mėsa tam ir yra šaldyta, kad nereiktų niekur skubėti
                                        Jo, bet tokiam karštyje vagonuose gali ir atitrpti

                                        Comment


                                          #40
                                          Tam yra refrižeratoriai ir niekas ten neatitirps, jei jie tvarkingi. Tas pats galioja ir autotransportui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X