Ambicinga vizija
Miesto Taryba vakar oficialiai patvirtino milijardinės vertės Kauno intermodalinio terminalo projektą
Artimiausiu metu Kauno meras Arvydas Garbaravičius turėtų pasirašyti viešosios įstaigos “Kauno intermodalinis terminalas” steigimo sutartį. Tokį sprendimą vakar priėmė miesto Taryba.
Be Savivaldybės, šios įstaigos steigėjais taps “Lietuvos geležinkeliai” bei “Kauno nova”. Tarybos narys Gediminas Petrauskas tikino, kad tai - ypatingos svarbos projektas, ir žadėjo, jog jau kitais metais galima laukti pirmųjų investicijų. Interesų konflikto nebus
Kauno politikai vakar taip pat nusprendė rengti Kauno intermodaliniam terminalui reikalingų sklypų detaliuosius planus. “Šis sprendimas mums buvo itin svarbus. Be detaliųjų planų mes negalime teikti paraiškų Europos Sąjungos fondams. Visi projektai yra parengti, tačiau dabar juos reikia įteisinti”, - teigė miesto Tarybos narys G.Petrauskas.
Jis yra ir viešosios įstaigos “Kauno nova” vadovas. G.Petrauskas vakar tikino, kad jokio interesų konflikto nebus. “Tikrai nepretenduoju į Kauno intermodalinio terminalo direktoriaus postą. Būsiu valdybos narys”, - tikino politikas.
Savivaldybė, prieš steigdama viešąją įstaigą, užsitikrino veto teisę. Svarbiausiems sprendimams reikia visų trijų steigėjų pritarimo.
Didžiulis potencialas
Kauno intermodalinio terminalo kūrėjai įsitikinę, kad šio projekto potencialas yra didžiulis. Palemono geležinkelio mazgas, Kauno oro uostas, būsimasis europinės vėžės geležinkelis, dviejų transeuropinių transporto koridorių sankirta - tai tik keletas rengiamo projekto privalumų.
Pasak G.Petrausko, bus išnaudota esama infrastruktūra, o papildomai į ją planuojama investuoti apie 1,5 milijardo litų. Jeigu šį projektą pavyktų įgyvendinti, Kaune būtų sukurtas modernus transporto, pramonės ir logistikos terminalas.
“Įsteigtos viešosios įstaigos tikslas - sudaryti verslininkams palankias sąlygas. Mes patys jokių terminalų nestatysime”, - teigė G.Petrauskas. Jo teigimu, šis projektas paskatintų ne tik Kauno, bet ir visos šalies plėtrą.
Uosto klausimas liko atviras
Vakar turėjo būti svarstomas ir Nemuno uosto Petrašiūnuose klausimas. Kauno intermodalinio terminalo kūrėjai neslėpė, kad, jų nuomone, ši vieta tinkama tokiam objektui. Tačiau paskutiniu momentu šis klausimas buvo išbrauktas iš miesto Tarybos posėdžio darbotvarkės.
“Apie uostą kol kas dar per anksti kalbėti. Šiuo metu krovinių uostas yra įsikūręs H.ir O.Minkovskių gatvėje. Dviejų tokio tipo objektų miestui nereikia. Iki šiol niekas nepriėmė sprendimo, kad esamas uostas naikinamas. Jeigu mes dabar pradėtume rengti detalųjį uosto planą Petrašiūnuose, kai kurie gudruoliai tuo pasinaudotų ir panaikintų jau esantį krovinių uostą”, - teigė G.Petrauskas.
“Kauno diena” rašė, kad H.ir O.Minkovskių gatvėje susikirto verslininkų ir upeivių interesai. Pastarieji žada atlikti studiją ir tik po to spręsti uosto likimą. Tam pritarė ir specialų posėdį surengę įvairių sričių specialistai. Tačiau susidaro įspūdis, kad verslininkai nelinkę laukti studijos rezultatų.
Miesto Taryba vakar oficialiai patvirtino milijardinės vertės Kauno intermodalinio terminalo projektą
Artimiausiu metu Kauno meras Arvydas Garbaravičius turėtų pasirašyti viešosios įstaigos “Kauno intermodalinis terminalas” steigimo sutartį. Tokį sprendimą vakar priėmė miesto Taryba.
Be Savivaldybės, šios įstaigos steigėjais taps “Lietuvos geležinkeliai” bei “Kauno nova”. Tarybos narys Gediminas Petrauskas tikino, kad tai - ypatingos svarbos projektas, ir žadėjo, jog jau kitais metais galima laukti pirmųjų investicijų. Interesų konflikto nebus
Kauno politikai vakar taip pat nusprendė rengti Kauno intermodaliniam terminalui reikalingų sklypų detaliuosius planus. “Šis sprendimas mums buvo itin svarbus. Be detaliųjų planų mes negalime teikti paraiškų Europos Sąjungos fondams. Visi projektai yra parengti, tačiau dabar juos reikia įteisinti”, - teigė miesto Tarybos narys G.Petrauskas.
Jis yra ir viešosios įstaigos “Kauno nova” vadovas. G.Petrauskas vakar tikino, kad jokio interesų konflikto nebus. “Tikrai nepretenduoju į Kauno intermodalinio terminalo direktoriaus postą. Būsiu valdybos narys”, - tikino politikas.
Savivaldybė, prieš steigdama viešąją įstaigą, užsitikrino veto teisę. Svarbiausiems sprendimams reikia visų trijų steigėjų pritarimo.
Didžiulis potencialas
Kauno intermodalinio terminalo kūrėjai įsitikinę, kad šio projekto potencialas yra didžiulis. Palemono geležinkelio mazgas, Kauno oro uostas, būsimasis europinės vėžės geležinkelis, dviejų transeuropinių transporto koridorių sankirta - tai tik keletas rengiamo projekto privalumų.
Pasak G.Petrausko, bus išnaudota esama infrastruktūra, o papildomai į ją planuojama investuoti apie 1,5 milijardo litų. Jeigu šį projektą pavyktų įgyvendinti, Kaune būtų sukurtas modernus transporto, pramonės ir logistikos terminalas.
“Įsteigtos viešosios įstaigos tikslas - sudaryti verslininkams palankias sąlygas. Mes patys jokių terminalų nestatysime”, - teigė G.Petrauskas. Jo teigimu, šis projektas paskatintų ne tik Kauno, bet ir visos šalies plėtrą.
Uosto klausimas liko atviras
Vakar turėjo būti svarstomas ir Nemuno uosto Petrašiūnuose klausimas. Kauno intermodalinio terminalo kūrėjai neslėpė, kad, jų nuomone, ši vieta tinkama tokiam objektui. Tačiau paskutiniu momentu šis klausimas buvo išbrauktas iš miesto Tarybos posėdžio darbotvarkės.
“Apie uostą kol kas dar per anksti kalbėti. Šiuo metu krovinių uostas yra įsikūręs H.ir O.Minkovskių gatvėje. Dviejų tokio tipo objektų miestui nereikia. Iki šiol niekas nepriėmė sprendimo, kad esamas uostas naikinamas. Jeigu mes dabar pradėtume rengti detalųjį uosto planą Petrašiūnuose, kai kurie gudruoliai tuo pasinaudotų ir panaikintų jau esantį krovinių uostą”, - teigė G.Petrauskas.
“Kauno diena” rašė, kad H.ir O.Minkovskių gatvėje susikirto verslininkų ir upeivių interesai. Pastarieji žada atlikti studiją ir tik po to spręsti uosto likimą. Tam pritarė ir specialų posėdį surengę įvairių sričių specialistai. Tačiau susidaro įspūdis, kad verslininkai nelinkę laukti studijos rezultatų.
Comment