Parašė WastedYears
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSkaičiau žmonės galėjo iš miesto ateitį tiesiai į peroną - dabar teks vaikščioti ratais-kvadratais.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSkaičiau žmonės galėjo iš miesto ateitį tiesiai į peroną - dabar teks vaikščioti ratais-kvadratais.
- 1 patinka
Comment
-
Nieko gero iš tokių sienų statymo nematau. Dar pusė bėdos, jei bus skaidri. O gali padaryti pigiau - akliną. Niekur V. Europoje taip geležinkelių neužkala į vamzdžius. Namai daug kur stovi taip arti, kad galima iškišus ranką pro traukinio langą juos pasiekti, ir nėra jokių aklinų tvorų. Ypač miestuose. Iškirto medžius ir triukšmo padaugėjo. Kam reikėjo prieš stotį Kaišiadoryse medžius iškirsti, kurie buvo natūralus triukšmo barjeras? Be to ne tiek jau ir daug ten gyvena prie geležinkelio, namai tolėliau ir to triukšmo ne tiek ir daug. Miestas išaugo geležinkelio dėka, o dabar miestas jo kratosi kaip raupsuoto.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimąLegaliai geležinkelį pereit galima tik per dabar esantį pėsčiųjų viaduką. Kai bus sienutė baigsis laipiojimai per bėgius.
Comment
-
Čia bus Rail Baltica, greičiai 200-265 km/val. todėl sienutė tikrai reikalinga. Be to, pirminė jos idėja buvo dėl triukšmo. Tuos medžius kirst reikėjo, nes buvo peraugę, pavojingi ir aplipę kuosų lizdais. O ten viena labai pavojinga vieta kirtimo yra, už pastato kampo ir dar lankstas. O dėl žūčių, tai dešimtimis Lietuvoje per eilę metų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimąČia bus Rail Baltica, greičiai 200-265 km/val. todėl sienutė tikrai reikalinga. Be to, pirminė jos idėja buvo dėl triukšmo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip RB eis iki Vilniaus dar nenuspręsta. Be to juk žadėjo, kad ji Kaišiadoris iš viso aplenks.
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
Viena iš regioninių RB stočių jau numatyta Kaišiadoryse.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKuriame ruože pasieks tuos 265 km/h., jei stotys bus kiekvienoj derevnioj?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Konkreti trasa nenumatyta. Bet tikriausiai bus kaip Panevėžyje - stotis už 10 km nuo miesto. Nafig toks geležinkelis reikalingas? Ir kam ta stotis iš viso tada? Mauna traukiniai pro šalį ir geriau jau tegul nestoja, nei gaišta laiką dėl 0 keleivių už 10 km nuo miesto...
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
Rekonstruos esamą trasą. Lentvaris, Vievis irgi kaip regioninės stotys. Nuo Kauno iki Palemono tiesė esamoj trasoj. Taip ko gero bus ir čia.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Iš kur tokios žinios, ar spėlionės čia?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...km-val-greicio
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
„Rail Baltica“ linijoje planuojami trys regioniniai maršrutai – juose traukiniai įsibėgės iki 200 km/val. greičio
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...km-val-greicio
"Nuo Kauno iki Vilniaus ir nuo Kauno iki Lenkijos sienos dabar vyksta specialusis planavimas ir šis sąrašas dar nėra galutinis. Metų-pusantrų laikotarpyje planuojame baigti specialųjį planavimą ir poveikio aplinkai vertinimą, po kurio galutinai pasakysime, kaip atrodys šios linijos“, – teigė „RB Rail AS“ valdybos narys.
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
Tarptautiniai 265 km/val., regioniniai 200 km/val.
Comment
-
Fotoreportažas iš ruožo Paneriai - atšaka į Vaidotus, kuris buvo pertvarkytas, įrengiant naują jungtį Vaidotais ir išardant senąją.
Pradedu Paneriuose.
Šiek tiek paėjus pirmyn, Kaunas - dešinėn. Kairėn - Vaidotai.
Ten pat, vaizdas buvusios jungties su Vaidotais, kuri kirto liniją Vilnius - Kaunas viaduku.
Čia kairėje buvusios jungties su Vaidotais bėgių vieta. Likę bėgiai - kelias į A. Panerių pramoninė zoną ir aklikelis.
Ten pat. Vaizdas Panerių stoties link. Aklikelis dešinėje - buvusi jungtis su Vaidotais.
- 2 patinka
Comment
-
Ties buvusios Vilniaus - Gardino trakto pervažos vieta. Vaizdas Panerių link.
Kiek paėjus pirmyn, Kauno link. Kairėje išardytos jungties su Vaidotais vieta. Tolumoje matosi buvusio viaduko virš linijos į Kauną vieta - pylimas.
Kiek paėjus pirmyn, senoji jungties su Vaidotais vieta.
Ten pat. Vaizdas Vaidotų link.
Vaidotų link, stovint ant buvusios linijos.
Vaizdas Panerių link. Čia dešinėn suko buvusi jungtis į Vaidotus.
Vaizdas Kauno link. Pylimas buvusios jungties į Paneriai - Vaidotai.
Paskutinis taisė Al1; 2021.05.03, 17:10.
- 3 patinka
Comment
-
Pylimas iš arčiau. Panerių pusės pylimas atžvilgiu linijos į Kauną.
Vaidotų pusės pylimas.
Užlipus ant pylimo. Pylimo vaizdas Panerių link.
Ten pat. Vaizdas Kauno pusėn.
Ten pat. Vaidotų link. Buvusio geležinkelio vieta užauga.
Ties Kirtimų g. viaduku per geležinkelį. Vaizdas Kauno link. Tolumoje Galvės g. viadukas ir ties juo naujas jungtis su Vaidotais.
Ten pat. Vaizdas Panerių link.
Užlipus ant Kirtimų g,. viaduko, Panerių link.
- 5 patinka
Comment
Comment