Tęsiu toliau.
Panerių stoties pastatas. Kasos jau kelis metus kaip neveikia, nors keleivių yra nemažai. Kaip ne kartą teko įsitikinti, į Vilnių važiuojančiuose traukiniuose, keleiviams, įlipusiems Paneriuose, konduktoriai neskuba tikrinti ir parduoti bilietų, todėl neretai tie, kurie neturi mėnesinių, važiuoja į Vilnių nemokamai. Tai dar vienas argumentas už bilietų automatų įdiegimą LG.
![](http://s017.radikal.ru/i400/1604/ce/5ee63e8da8d4.jpg)
Pirmas peronas, vaizdas Lentvario link.
![](http://s019.radikal.ru/i608/1604/b7/41914b71207a.jpg)
Vaizdas Vilniaus link. Paneriuose būtina požeminė perėja į antrąjį peroną. Nes dabar nėra jokios perėjos ir keleiviai priversti eiti per bėgius, nes per tiltą susidaro papildomi keli šimtai metrų + lipimas laiptais.
![](http://s011.radikal.ru/i318/1604/cc/a2177cb6dade.jpg)
Stoties pastatas iš gatvės pusės.
![](http://s018.radikal.ru/i516/1604/6e/69dbc7b71a9b.jpg)
Einu palei geležinkelį. Vaizdas atgal.
![](http://s018.radikal.ru/i506/1604/3f/dd1e95c1c38e.jpg)
Toliau einu palei geležinkelį Vilniaus link. Dešinėje - tarnybinė požeminė perėja.
![](http://i042.radikal.ru/1604/89/1e8509b73036.jpg)
Dar kiek paėjus. Vaizdas atgal. Priekyje pervaža per privažiuojamąjį kelią į metalų bazės ir muitinės sandėlių teritoriją.
![](http://s020.radikal.ru/i701/1604/0c/78e8e26386ba.jpg)
Įvažiavimas į minėtą teritoriją iš arčiau.
![](http://s018.radikal.ru/i516/1604/50/f4e851a6c21d.jpg)
Ties minėta pervaža Vilniaus link. Tiesiai - Panerių tunelis. Dešinėje tipinis (nors ir aplipdytas priestatais) geležinkeliečių namelis. Ties juo, pagal tarpukario lenkų duomenis, turėjo būti Panerių stotelės vieta.
![](http://s019.radikal.ru/i610/1604/45/a071dca16107.jpg)
Kiek paėjus, vaizdas atgal.
![](http://s48.radikal.ru/i119/1604/57/b4140f266764.jpg)
Dar kiek paėjus, vaizdas atgal.
Panerių stoties pastatas. Kasos jau kelis metus kaip neveikia, nors keleivių yra nemažai. Kaip ne kartą teko įsitikinti, į Vilnių važiuojančiuose traukiniuose, keleiviams, įlipusiems Paneriuose, konduktoriai neskuba tikrinti ir parduoti bilietų, todėl neretai tie, kurie neturi mėnesinių, važiuoja į Vilnių nemokamai. Tai dar vienas argumentas už bilietų automatų įdiegimą LG.
![](http://s017.radikal.ru/i400/1604/ce/5ee63e8da8d4.jpg)
Pirmas peronas, vaizdas Lentvario link.
![](http://s019.radikal.ru/i608/1604/b7/41914b71207a.jpg)
Vaizdas Vilniaus link. Paneriuose būtina požeminė perėja į antrąjį peroną. Nes dabar nėra jokios perėjos ir keleiviai priversti eiti per bėgius, nes per tiltą susidaro papildomi keli šimtai metrų + lipimas laiptais.
![](http://s011.radikal.ru/i318/1604/cc/a2177cb6dade.jpg)
Stoties pastatas iš gatvės pusės.
![](http://s018.radikal.ru/i516/1604/6e/69dbc7b71a9b.jpg)
Einu palei geležinkelį. Vaizdas atgal.
![](http://s018.radikal.ru/i506/1604/3f/dd1e95c1c38e.jpg)
Toliau einu palei geležinkelį Vilniaus link. Dešinėje - tarnybinė požeminė perėja.
![](http://i042.radikal.ru/1604/89/1e8509b73036.jpg)
Dar kiek paėjus. Vaizdas atgal. Priekyje pervaža per privažiuojamąjį kelią į metalų bazės ir muitinės sandėlių teritoriją.
![](http://s020.radikal.ru/i701/1604/0c/78e8e26386ba.jpg)
Įvažiavimas į minėtą teritoriją iš arčiau.
![](http://s018.radikal.ru/i516/1604/50/f4e851a6c21d.jpg)
Ties minėta pervaža Vilniaus link. Tiesiai - Panerių tunelis. Dešinėje tipinis (nors ir aplipdytas priestatais) geležinkeliečių namelis. Ties juo, pagal tarpukario lenkų duomenis, turėjo būti Panerių stotelės vieta.
![](http://s019.radikal.ru/i610/1604/45/a071dca16107.jpg)
Kiek paėjus, vaizdas atgal.
![](http://s48.radikal.ru/i119/1604/57/b4140f266764.jpg)
Dar kiek paėjus, vaizdas atgal.
![](http://s018.radikal.ru/i521/1604/37/68373d61d837.jpg)
Comment