Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tęsiu toliau.
    Panerių stoties pastatas. Kasos jau kelis metus kaip neveikia, nors keleivių yra nemažai. Kaip ne kartą teko įsitikinti, į Vilnių važiuojančiuose traukiniuose, keleiviams, įlipusiems Paneriuose, konduktoriai neskuba tikrinti ir parduoti bilietų, todėl neretai tie, kurie neturi mėnesinių, važiuoja į Vilnių nemokamai. Tai dar vienas argumentas už bilietų automatų įdiegimą LG.



    Pirmas peronas, vaizdas Lentvario link.



    Vaizdas Vilniaus link. Paneriuose būtina požeminė perėja į antrąjį peroną. Nes dabar nėra jokios perėjos ir keleiviai priversti eiti per bėgius, nes per tiltą susidaro papildomi keli šimtai metrų + lipimas laiptais.



    Stoties pastatas iš gatvės pusės.



    Einu palei geležinkelį. Vaizdas atgal.



    Toliau einu palei geležinkelį Vilniaus link. Dešinėje - tarnybinė požeminė perėja.



    Dar kiek paėjus. Vaizdas atgal. Priekyje pervaža per privažiuojamąjį kelią į metalų bazės ir muitinės sandėlių teritoriją.



    Įvažiavimas į minėtą teritoriją iš arčiau.



    Ties minėta pervaža Vilniaus link. Tiesiai - Panerių tunelis. Dešinėje tipinis (nors ir aplipdytas priestatais) geležinkeliečių namelis. Ties juo, pagal tarpukario lenkų duomenis, turėjo būti Panerių stotelės vieta.



    Kiek paėjus, vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus, vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.27, 20:51.

    Comment


      Einu stoties kelyno galo Vilniaus link kryptimi.



      Ten pat, vaizdas atgal. Tiesiai - kažkoks, berods kontaktinio tinklo, infrastruktūros padalinys.



      Kiek paėjus, vaizdas atgal.



      Dar kiek paėjus, vaizdas atgal.



      Vaizdas Vilniaus link.



      Vaizdas atgal, Panerių stoties keliai.



      Dar kiek paėjus Vilniaus link, vaizdas atgal.



      Eismo valdymo pastatas.



      Skirstymo kalnelis ir manevruojantis šilumvežis. Vilniaus link.



      Pravažiavo į Vilnių krovininis traukinys.

      Paskutinis taisė Al1; 2016.04.27, 09:17.

      Comment


        Panerių stotis iš rytinio kelyno galo stovint ant magistralinių kelių.



        Kiek dešiniau, stovint ant stoties kelių.



        Kiek paėjus Vilniaus link, vaizdas atgal.



        Kiek paėjus Vilniaus link. Vėl vaizdas atgal.



        Vaizdas Vilniaus link. Trečias iš dešinės kelias - privažiuojamasis į Ž. Penerius. Kairysis - ištempimo kelias, naudojamas skirstant vagonus ant kalnelio.



        Vilniaus link, stovint ant ištempiamojo kelio.



        Panerių stoties link.



        Kiek kairiau stovint, Panerių link.



        Į Vilnių pravažiavo prekinis traukinys.



        Tęsinys bus.
        Paskutinis taisė Al1; 2016.04.27, 09:25.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Vaizdas Vilniaus link. Paneriuose būtina požeminė perėja į antrąjį peroną. Nes dabar nėra jokios perėjos ir keleiviai priversti eiti per bėgius, nes per tiltą susidaro papildomi keli šimtai metrų + lipimas laiptais.

          Atvaizdas


          Dėdė nieko nesakė?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Palaukiau momento, kai nusisuko. Fotoaparatas buvo kišenėje, todėl manė, kad atėjau laukti traukinio.

            Comment


              Tęsiu toliau. Paskutinė dalis.

              Ties rytiniu įvažiavimu į Panerių tunelį yra įsikurusi "gyvenvietė" - Zuikių g. (ant buvusio geležinkelio pylimo) ir Voverių gatvė, prieinanti iki naujos trasos geležinkelio pylimo. Tame pylime yra didelio (~ 1-1,2 m) skersmens pralaida - apvalus vamzdis. Vanduo juo niekada neteka. Naujos trasos, aplenkiančios tunelį, pylimas yra aukštas ir pereiti į kitą geležinkelio pusę lipant per pylimą labai sunku. Todėl vamzdis naudojamas pereiti į kitą geležinkelio pusę, nors tam ir nepritaikytas. Būtent dėl to, kad vietiniai gyventojai neturi normalaus susisiekimo su Ž. Paneriais, jau daug metų jie reikalauja padaryti normalią požeminę perėja ar pravažiavimą lengviesiems automobiliams. Būtent dėl to prieš maždaug gerą penkmetį buvo paleistas 9 maršruto autobusas nuo Panerių geležinkelio stoties iki Zuikių g. Nors einant Zuikių gatve iki jos susikirtimo su geležinkeliu, galima nelipant per aukštą pylimą patekti kitą geležinkelio pusę, tačiau žmonių tai netenkina - susidaro papildomas puskilometris. O ir vieta nesaugi. Berods 1987 ar 1988 m. Zuikių g. netoli geležinkelio buvo nužudyta moteris ar mergaitė, vietiniai tą puikiai pamena. Toje vietoje stovi kryžius su užrašu.





              Senoji geležinkelio trasa per tunelį - kairėje esanti Zuikių g. Minėta žmogžudystės vieta už maždaug 100 m.



              Dešinėje žemyn eina privažiuojamasis kelias į Ž. Panerius.



              Ten pat, Vilniaus link.



              Už maždaug 50 m nuo tos vietos, kur senoji trasa susieina su nauja, Vilniaus link, yra pralaida.





              Antrojo pasaulinio karo metais ties pervaža, kuri buvo dabartinės Riovonių g. gale, buvo stotelė Revenčiai (iškreipta iš lenkų kalbos Riovonių pavadinimas). Kai kur dar minima stotelė 409 km, bet pagal kilometražą nuo Vilniaus, tai maždaug atitinka Revenčių st.
              Ties buvusia pervaža, Vilniaus link.



              Ten pat, Panerių link.



              Už 20-30 m nuo buvusios pervažos Vilniaus link yra pralaida. Sena, tikriausiai dar nuo geležinkelio pastatymo laikų išlikusi originali. Kaip, tikriausiai, ir pralaida ties Zuikių g.



              Paskutinis taisė Al1; 2016.04.28, 09:50.

              Comment


                Už maždaug 650 m nuo buv. Riovonių pervažos yra gyvenamasis geležinkeliečių namas. Pagal išvaizdą atrodo, kad statytas tarpukaryje. Kai fotografavau, jis buvo apleistas ir atrodė, kad ruošiamasi jį griauti. Klydau - dabar jis vis dar remontuojamas, jame bus gyvenama.





                Ties namu Vilniaus link.



                Panerių link.





                948 km turbūt nuo Maskvos.

                Comment


                  Vilnius stoties vakarinis kelyno galas. Prieš porą metų
                  Čia dešinėje būta Vilniaus prekinio stotelės perono.



                  Vaidas į statomą kelio mašinų depą.



                  O taip atrodo šiemet.



                  Į Kauno pusę.



                  Privažiuojamieji keliai į minėta depą.



                  Vaizdas atgal.



                  Vaizdas pro vienus ir kitus vartus. Pats dešinysis kelias - buvęs privažiuojamasis kelias į geležinkeliečių ligoninę ir Panerių g. pramonės įmones, sandėlius. Dabar jis baigiasi ties buvusia Panerių g. (dabar ta gatvė jau ir kitaip vadinasi - Vilkpėdės (pratęsta)) pervaža.



                  Paskutinis taisė Al1; 2016.04.28, 10:05.

                  Comment


                    Ties vartais su priartinimu, vaizdas Vilniaus stoties link.



                    Nedidelis pasivaikščiojimas palei tvorą. Prieš tvorą eina privažiuojamasis kelias į Ž. Žanerius ir Vilkpėdę. Teritorija kažkodėl tai dar pilnai neaptverta ir ties aklikelių galais galima patekti į ją.



                    Vaizdas Kauno link. Dešinėje buvusio ištempiamojo kelio vieta.



                    Depo pastatas



                    Minėtas privažiuojamasis kelias į geležinkeliečių ligoninę ir Panerių g. įmones.



                    Ten pat, stoties link.





                    Einu link Tūkstantmečio g. viaduko.



                    Vaizdas į stotį nuo viaduko.





                    Vaizdas atgal, kelio mašinų depo link.



                    Vaizdas stovint ant magistralinių kelių, Kauno link.

                    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.28, 10:11.

                    Comment


                      Čia vėl nuotraukos to, kas buvo ties Tūkstantmečio g. viaduku prieš maždaug porą metų.





                      Iš Vilniaus stoties pajudėjo prekinis traukinys.



                      Rusijos geležinkelių nauji prekiniai vagonai jau su Barber S-2-R vežimėliais, gaminamais pagal JAV kompanijos licenciją su kasetiniai guoliais. LG kol kas tokių neeksploatuoja.





                      Tūkstantmečio g. viadukas.



                      Šalia jo esantis senasis, po juo praeina Iešmininkų g.

                      Paskutinis taisė Al1; 2016.04.28, 10:20.

                      Comment


                        Vilniaus depo vaizdas iš Prūsų g. pusės.



                        Vaizdas nuo Naujininkų viaduko.



                        Į priešingą pusę.



                        Depas.



                        Azerbaidžano geležinkelių TEM2.



                        Stoties ir peronų link,iš Pelesos g. pusės.



                        Kiek paėjus palei tvorą aukščiau ir arčiau.



                        Pabaiga.

                        Comment


                          Prieš kelias dienas Kauno geležinkelio stotyje atsirado skelbimas, kad dėl paruošiamųjų "Rail Baltica" statybai nuo 2016m. birželio 1 d. naikinama elektrinių traukinių stotelė AMALIAI.
                          Ką iš tikrųjų ruošiamasi statyti (1435 mm bėgius iš Kauno į Palemoną ar viaduką vietoje Amalių pervažos?), kol kas neaišku.
                          P.S.: Taip pat neaišku, kodėl tokias "naujoves" dažniausiai pirmas pastebiu ir apie jas forume parašau aš?

                          Comment


                            Tai čia tik pradžia, taip sakant. Bus dar ir tunelis uždarytas ir tikriausiai traukiniai kurį laiką važinės iki Palemono, galbūt vėl laikiną stotelė Kaunas 1 bus įrengta. Viskas priklausys nuo to, kaip bus suplanuoti darbai ir kaip nuspręs LG.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai čia tik pradžia, taip sakant. Bus dar ir tunelis uždarytas ir tikriausiai traukiniai kurį laiką važinės iki Palemono, galbūt vėl laikiną stotelė Kaunas 1 bus įrengta. Viskas priklausys nuo to, kaip bus suplanuoti darbai ir kaip nuspręs LG.
                              Deja, tos pradžios dar nebuvo.
                              Sumanymas nuo birželio 1 d. panaikinti elektrinių traukinių sustojimą Amaliuose buvo atšauktas, darbai atidėti nežinia iki kada. Todėl sėkmingai traukiniu važinėju iki Amalių stotelės ir iš jos vaikštau į Technikos gatvę.
                              Stotelėje jokių permainų nėra.

                              Comment


                                Geležinkelio linijos rekonstrukcijai – 27,5 mln. Eur
                                Už šią sumą geležinkelio linija Vaidotai–Paneriai bus prijungta prie Vilniaus–Kauno linijos, o tai leis krovinius Kauno ir Klaipėdos kryptimis gabenti greičiau.

                                Projektas finansuojamas ES ir valstybės valdomos AB „Lietuvos geležinkeliai“

                                Bendrovės skelbtą konkursą darbams atlikti laimėjo verslo konsorciumas, sudarytas iš „Eurovia CS“, AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Vitras-S“. Tikimasi, kad darbai bus atlikti per 2,5 m.
                                „Numatoma pertvarkyti kelius, einančius link Panerių stoties. Rekonstruojant šiuos kelius kartu bus pertvarkyta ir sutvirtinta sankasa, sutvarkyti vandens nuvedimo, signalizacijos įrenginiai bei kiti inžineriniai tinklai“, – teigiama LG išplatintame pranešime.
                                Rkonstravus kelius bus galima pradėti ir Vilniaus aplinkkelio elektrifikavimo darbus, tad netolimoje perspektyvoje IX B koridoriaus keliais vežamų krovinių sąstatus trauks švaria energija maitinami elektrovežiai.

                                http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...ai-275-mln-eur
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Vokė











                                  Comment


                                    IXB koridoriaus antrojo kelio statybos



















                                    Comment


                                      Įdomu, kam ruošiamas pagrindas šalia geležinkelio (paskutinė nuotrauką ir kitos)? Bus perkelta magistralinė linija, o jos vietoje įrengti papildomi keliai nusukimui į Vaidotus? Projekto brėžiniuose toje vietoje jokie pertvarkymai nenumatyti. Ar čia tik laikinas kelias bus paklotas?
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.11.06, 13:55.

                                      Comment


                                        Amaliuose įrengiama požeminė perėja po geležinkeliu šalia pervažos (po Vilniaus krypties peronu). Aplinkkelio, kuris pakeis Amalių pervažą, statybos darbai vyksta. Taip pat pradėta Palemono pervažos likvidavimui skirto viaduko statyba (kol kas tik aikštelių paruošimo darbai iš abiejų pusių).
                                        Paskutinis taisė Al1; 2018.01.04, 18:14.

                                        Comment


                                          Vilniaus savivaldybė nori naktinių traukinių iš Kauno, geležinkelininkai sako – jau yra

                                          Vilniaus miesto savivaldybė norėtų, kad iš Kauno į Vilnių penktadieniais ir šeštadieniais kursuotų naktinis traukinys. Tokiu būdu esą kauniečiai turėtų daugiau galimybių lankytis renginiuose Vilniuje. Tačiau „Lietuvos geležinkeliai“ tvirtina, kad ir dabar po renginių Kauno „Žalgirio“ arenoje galima į sostinę grįžti traukiniu. Ir ne tik savaitgaliais. Apie papildomus maršrutus kol kas nekalbama...
                                          Paryškintas vietas sunku suprast (vienas apie batus - kitas apie ratus)
                                          Paskutinis taisė lukass; 2018.01.30, 09:06.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X