Kiek ilgai priklauso nuo kelių faktorių. Pirmiausia, aišku, privažiavimo kelių buvimo (miško, lauko). Ne visur paprastai galima privažiuoti automobiliu, ypač prie tiltų ar kažkada buvusių stočių, stotelių vietų. Nors ir prie kai kurių dabar esančių stotelių nėra taip paprasta privažiuoti, reikia gerai išsinagrinėti ortofotonuotraukas, nes paprastuose žemėlapiuose kelių gali ir nebūti pavaizduota. Kartais kelias gali būti nepravažiuojamas - išmaltas miškovežių, perkastas, užtvertas, nepravažiuojamas po lietaus. Tenka toliau eiti pėsčiomis, kartais ir po kilometrą, kitą. Ir po to grįžti tiek pat.
Kaip nebūtų keista, Vilniaus - Kauno ruožas, nors ir eina tarp dviejų didžiausių miestų, automobiliu gan sudėtingai privažiuojamas. Galima beveik visur privažiuoti, bet dažnai tai privažiavimas darant dideles kilpas ir per miškus, laukų keliukus. Taip yra dėl to, kad daug pervažų likviduota, likęs kelių tinklas arba yra vienoje, arba kitoje geležinkelio pusėje ir norint toliau važiuoti, tenka grįžti atgal, važiuoti rajoniniu keliu ar A1, kur dar ir apsisukti galima tik ten, kur viadukas, važiuoti ten, kur yra pervaža, kad nusigauti į kitą linijos pusę... Žodžiu, iš pradžių planavau, kad išeis per 2 dienas, bet realiai gavosi 5 ar 6 dienos. Tiesa, aš specialiai nevažiavau, visus kartus taikiausi važiuodamas į komandiruotę Kaunan. Jei būčiau važiavęs tik geležinkelio fotografuoti, vis tiek nebūčiau suspėjęs per 2 dienas. Be to kartais fotografuoti reikia atvykti tam tikru paros laiku dėl saulės padėties, ypač tai aktualu stotims, tiltams beveik neaktualu.
Kaip nebūtų keista, Vilniaus - Kauno ruožas, nors ir eina tarp dviejų didžiausių miestų, automobiliu gan sudėtingai privažiuojamas. Galima beveik visur privažiuoti, bet dažnai tai privažiavimas darant dideles kilpas ir per miškus, laukų keliukus. Taip yra dėl to, kad daug pervažų likviduota, likęs kelių tinklas arba yra vienoje, arba kitoje geležinkelio pusėje ir norint toliau važiuoti, tenka grįžti atgal, važiuoti rajoniniu keliu ar A1, kur dar ir apsisukti galima tik ten, kur viadukas, važiuoti ten, kur yra pervaža, kad nusigauti į kitą linijos pusę... Žodžiu, iš pradžių planavau, kad išeis per 2 dienas, bet realiai gavosi 5 ar 6 dienos. Tiesa, aš specialiai nevažiavau, visus kartus taikiausi važiuodamas į komandiruotę Kaunan. Jei būčiau važiavęs tik geležinkelio fotografuoti, vis tiek nebūčiau suspėjęs per 2 dienas. Be to kartais fotografuoti reikia atvykti tam tikru paros laiku dėl saulės padėties, ypač tai aktualu stotims, tiltams beveik neaktualu.
Comment