Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tęsiu toliau.

    Ant Kaišiadorių stoties tilto.

    Kauno link.





    Vilniaus link.







    Čia vėl nuotraukos iš kitos dienos apsilankymo, kai buvo apsiniaukę. Pėsčiųjų tiltas.



    Vandentiekio bokštas.





    Šie du pastatai žemiau esančiose nuotraukose važiuojant traukiniu nesimato. Gyvenamasis namas yra už geležinkelio infrasturktūrso naudojamų pastatų ties maždaug vandentiekio bokštu iš miesto pusės.



    Šis pastatėlis yra arčiau stoties pastato iš buv. Liepojos - Romnų kelyno pusės, taip pat nuo miesto pusės, ne tarpe buv. Liepojos - Romnų ir Vilniaus - Kauno linijų.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.10, 07:48.

    Comment


      Štitoj bokšto pusėje būta Liepojos - Romnų geležinkelio kelyno.



      Buvusi Liepojos - Romnų kelyno vieta, ir jau buvusi autobusų stotis.



      Vaizdas nuo pirmojo perono Vilniaus link.



      Šalia stovi toks pastatas.



      Toliau einu pirmuoju peronu.



      Už stoties pastato, Vilniaus link.



      Einu kairėn, buvusio Liepojos - Romnų kelyno vieton. Ten dabar gatvelė, kairėje tipiniai geležinkeliečių namai, dalis caro laikų, galbūt tarpukario, keli tarybinių metų statybos.



      Ties kelyno Vilniaus link galu. Liepojos - Romnų geležinkelio kelynas kairėje baigėsi aklikeliais, tačiau turėjo (logiškai mąstant) būti ir jungtis su Vilniaus - Kybartų geležinkeliu. Aišku, ji buvo tikriausiai ir prieš stotį (judant nuo Jonavos pusės).



      Vaizdas stoties link.



      Vėl buv. Liepojos - Romnų geležinkelio kelyno vieta, vaizdas stoties link iš stoties galo.



      Grįžtu atgal. Rampa ir sandėliai.



      Vilniaus, Žaslių link.

      Paskutinis taisė Al1; 2016.03.10, 08:00.

      Comment


        Vėl apsiniaukusios kitos dienos nuotraukos. Sandėliai ant rampos.







        Stoties link.



        Ant pirmojo perono, Kauno link.



        Stoties pastatas iš buv. Liepojos - Romnų kelyno pusės.



        Stoties pastatas iš kelyno pusės.





        Einu palei geležinkelį rytinio kelyno galo link. Vaizdas stoties pastato link.



        Stotis baigiasi tiltu per Gedimino g. ir Lomeną, tekančia po važiuojamąja dalimi.



        Tęsinys bus.
        Paskutinis taisė Al1; 2016.03.10, 08:06.

        Comment


          "Šalia stovi toks pastatas. "
          Buvo viešasis tualetas. Laikomas seniausiu pastatu Kaišiadoryse. Dar carinių laikų.

          Comment


            Nelabai yra kuo didžiuotis...

            Comment


              Tęsiu toliau. Ežero g. pravažiavimas po geležinkeliu Kaišiadorių pakraštyje.



              Saugomas valstybės.



              Iš kitos pusės.



              Užlipus ant pylimo.



              Žaslių link.



              Kaišiadorių link.



              Traukinys į Vilnių.

              Comment


                Už maždaug 4,8 km nuo Kaišiadorių buvo Riečionių stotelė. Ties šiuo namu.



                Vaizdas Kaišiadorių link.



                Žaslių link.



                Kiek paėjus iki konteinerio, kuris matosi aukščiau esančioje nuotraukoje. Kas tai?



                Iš arčiau.



                Pravažiavimas po geležinkeliu ties Gerais Vakarais. Nors upelio nesimato, vandens buvo tiek, kad aš su lengva mašina pravažiuoti nerizikuočiau. Tik su visureigiu.



                Ties tilteliu, Žaslių link.

                Paskutinis taisė Al1; 2016.03.11, 08:14.

                Comment


                  Žaslių stoties prieigos. Tiltas per Gurionių upelį. Kaip matyti, kapitališkai suremontuotas.



                  Ties tiltu stoties link. Namelis tolumoje tipinis, neatrodo, kad būtų nuolat gyvenamas, bet ir ne negyvenamas. Gali būti, kad iš šio upelio buvo imamas vanduo Žaslių stočiai, o tame namelyje gyveno siurblinę aptarnaujantis darbuotojas.



                  Už Žaslių pervažos, stoties link.



                  Stovint ant bėgių į traukos pastotę.



                  Vaizdas atgal, Kaišiadorių link.



                  Kelias į traukos pastotę.



                  Paskutinis taisė Al1; 2016.03.11, 08:20.

                  Comment


                    Kiek paėjus iki konteinerio, kuris matosi aukščiau esančioje nuotraukoje. Kas tai?
                    Tai yra riedmenų automatinės kontrolės prietaisai (RAKP). Važiuojančiame sąstatę fiksuoja ašidėžių kaitimus, išdaužas rato paviršiuose.

                    Comment


                      Einu link traukos pastotės. Vaizdas atgal.



                      Pirmyn.



                      Ties vartais.



                      Ten pat, vaizdas atgal.



                      Nuo automobilių kelio.



                      Vaizdas pro vartus. Dengtas vagonas ir cisterna tada dar buvo vietoje, o dabar jie stovi Vilniaus geležinkelio muziejuje.



                      Grįžtu atgal.

                      Paskutinis taisė Al1; 2016.03.11, 08:25.

                      Comment


                        Nuo perono galo Kaišiadorių link.



                        Suspausto oro kompresorinė.



                        Stoties pastatas. Kasa neveikia.



                        Tualetas ant seno pastato pamatų.



                        Tipinis gyvenamasis namas, kokių po du buvo statoma III ir IV klasės stotyse. Išlikęs tik šis, kitas nugriautas.



                        Vaizdas nuo pirmo perono galo Vievio link.



                        Nuo antro perono Vievio link.



                        Kitu rakursu.

                        Paskutinis taisė Al1; 2016.03.11, 08:42.

                        Comment


                          Einu pirmyn. Vaizdas atgal, stoties link.



                          Kryžius žuvusiems traukinio katastrofoje.



                          Paminklas žuvusiems.



                          Ties paminklu ir kryžiumi, Vievio link.



                          Einu į rytinį kelyno galą. Tiltelis per Dumsį. Šioje vietoje yra trys keliai, todėl iš kitos pusės tiltelis paplatintas gelžbetonine konstrukcija.



                          Už maždaug 100 m nuo tiltelio stovi šis tipinis namelis.



                          Vaizdas Žaslių stoties link nuo rytinio kelyno galo.



                          Tęsinys bus.
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.03.11, 08:48.

                          Comment


                            Tęsiu toliau. Tiltas per Prakusą.



                            Kaugonys. Trumpą laiką tarpukaryje vadinosi Slabada.
                            Vaizdas nuo perono Žaslių link.



                            Pravažiavo traukinys į Kauną.



                            Stoties pastatas. Dabar tai stotelė, tarpukaryje buvo stotimi ar pralanka. Pastatas tikriausiai tarpukariu statytas, nes caro laikais čia jokios sustojimo vietos nebuvo, o kaip geležinkelio ruožo prižiūrėtojo namas neatrodo.









                            Nuo perono galo Vievio link. Dešinėn eina atšaka į Elektrėnus.



                            Priartinus.



                            Stotelės bendras vaizdas.

                            Paskutinis taisė Al1; 2016.03.12, 14:36.

                            Comment


                              Tarp Kaugonių ir Vievio teka Žiežmara ir yra pralaida. Senovinė. Iš kitos pusės ji paplatinta, nes šioje vietoje eina ir privažiuojamasis kelias į Elektrėnus.



                              Ties pralaida Kaugonių link.



                              Vievio link.



                              Bebūnant pravažiavo elektrinis traukinys į Vilnių.



                              Tęsinys bus.

                              Comment


                                Ar atšaka į Elektrėnus yra naudojama ?
                                - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                - Rusija su Amerika kariauja.
                                - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                - O amerikiečiai?
                                - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                Comment


                                  Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                                  Ar atšaka į Elektrėnus yra naudojama ?
                                  Naudojama, aptarnauja Elektrėnų elektrinę.

                                  Comment


                                    Ačiū už reportažą.

                                    O su tamsta netikėtai buvom susitikę Žaslių stotyje birželio 6 d. Ar ne?

                                    Comment


                                      Grazus reportazai,tik man idomu,ar visur buvo lengva fotografuoti? T.y. ar nesikabinejo apsauga pvz.kokia palemone ir kitur?
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Ne, niekur niekas nesikabinėjo. Iš viso per ne vienerius metus tik 2 ar 3 kartai buvo, kai rimčiau atkreipiau kai kurių geležinkeliečių dėmesį, bet viskas kelių sakinių persimetimu užsibaigdavo... Kiek rimčiau buvo prie "Akmenės cemento" vartų - atvažiavo apsauga (ten netoli ir automobilių įvažiavimas į teritoriją), bet irgi viskas per porą minučių išsisprendė...

                                        Parašė vectron Rodyti pranešimą
                                        Ačiū už reportažą.

                                        O su tamsta netikėtai buvom susitikę Žaslių stotyje birželio 6 d. Ar ne?
                                        Ne, buvau ten birželio 5 ir 12 d.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 11:57.

                                        Comment


                                          Jei ne paslaptis,kiek laiko uztrunka tokios keliones reportazui? Visur peskom,ar su automobiliu davaziuot tekdavo iki vietos? O gal traukiniu?
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X