Stabdžių tikrinimas elektriniams ar dyzeliniams traukiniams yra praeities anachronizmas. Jis būtinas tik lokomotyvų traukai. O elektrinis ar dyzelinis traukinys stabdžius turi pasitikrinti išvažiavęs iš depo, bet ne keisdamas važiavimo kryptį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Temoje "Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą"
http://www.miestai.net/forumas/showt...t=3262&page=20
įvyko nukrypimas nuo temos, ir pradėta diskutuoti apie įvairius klausimus važiuojant elektriniais traukiniais iš Vilniaus į Kauną, ypač - dėl galimybių didinti susisiekimo greitį, t.y. - mažinant kelionės trukmę. Gal elektrinių traukinių važiavimo iš Vilniaus į Kauną klausimas geriau rašinėti šioje temoje...Paskutinis taisė Vitas; 2013.02.23, 14:29.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
http://lt.wikipedia.org/wiki/Kūlupėn...inkelio_tiltas
Comment
-
www.litrail.lt
skelbia traukinių eismo tvarkaraščio keitimąsi laikotarpyje sausio 12-17 d.d. tarp Vilniaus ir Kauno. Kai kurie traukiniai atšaukiami, kai kurie išvyks anksčiau. Iš tvarkaraščio matyti, kad kelio darbai vyks tarp Amalių ir Palemono (o gal tarp Kauno ir Palemono). Galima spręsti, kad eismas vyks vienais bėgiais. Nesunkiai pastebima, kad traukiniai iš Kauno į Palemoną (taip pat iš Palemono į Kauną važiuos gerokai ilgiau, galima įžvelgti atskirų greitųjų ir ekspresinių traukinių Vilnius-Kaunas priverstinį pastovėjimą Palemone (antai 16:30h iš Vilniaus išvykstantis ekspresas Kaune bus tik 17:58h).
Sausio 16 d.(penktadienį) anksčiau (15:10h) išvyks automotrisa Kaunas-Šiauliai.Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.13, 10:34.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąPažiūrėjau, kad laikotarpiu 2015.01.13 -- 01.17 Nr. EJ872, kuris iš Kauno išvažiuoja 0533, Amaliuose būna 0551, t.y., važiuoja 18 min vietoje įprastinių ~6 min. Kas ten vyksta tame ruože? Ir ar ne prasmingiau vėliau išvažiuoti iš Kauno, negu vilktis/stovėti tame ruože?Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.13, 10:32.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąPažiūrėjau, kad laikotarpiu 2015.01.13 -- 01.17 Nr. EJ872, kuris iš Kauno išvažiuoja 0533, Amaliuose būna 0551, t.y., važiuoja 18 min vietoje įprastinių ~6 min. Kas ten vyksta tame ruože?
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąNežinau, ar dėl naujo tvarkaraščio, bet ~0715 traukinys Amalių stotelėje stovėjo pastebimai ilgiau. Nežinau, kiek laiko tiksliai, nes kai pastebėjau, jis jau stovėjo. Petrašiūnai užsikimšo negyvai.
Žinoma, traukinys pastovėti galėjo kitais tikslais... Gal būt važiuoti neleido netoli pervažos esantis šviesoforas...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKuriuo keliu (kuriais bėgiais) traukinys važiavo? Dešiniuoju (savo krypties) ar kairiuoju ("prieš eismą")?
Šiaip ta Amalių pervaža ne taip seniai atnaujinta, tai nemaniau, kad čia viskas dėl pervažos. Galvojau, gal jau dėl RB ką nors krutina.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąŠiandien mano pastebėjimu į Kauną turėjęs atvykti traukinys 9:07 , atvyko 6min anksčiau , 9:01.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimą(...)
Šiaip ta Amalių pervaža ne taip seniai atnaujinta, tai nemaniau, kad čia viskas dėl pervažos. Galvojau, gal jau dėl RB ką nors krutina.
Iš Kauno geležinkelio stoties traukiniai link Vilniaus išleidžiami per raudoną signalą. Kokiu būtu išleidžiami, įsitikinti netaip lengva. Prieš traukinio išvykimą ateina geležinkelininkas, mašiništui įteikia kažkokį lapelį (perspėjimo ar leidimą išvykti, įsitikinti nepavyko). Kai vienas elektrinis traukinys pajudėjęs tuoj pat vėl sustojo ir padavė garsinį signalą, maniau, kad tai atsitiktinumas. O kai tą patį padarė kitas, buvo aišku kad ne. Bet ką tai reiškia, liko neaišku.
Per tunelį traukinys važiavo dviračio greičiu(kaip ir priklauso pšvažiavus per raudoną signalą gal būt pagal stoties budėtojo leidimą radijo ryšio priemone), išvažiavęs iš tunelio sustojo. Koks signalas degė šviesofore stoties kelyno dalyje už tunelio, nepamačiau, o toliau automatinės traukinių eismo blokuotės šviesoforai veikė kaip priklauso (gal po kelių dienų degs raudoni ir jie?), ir traukinio greitis buvo kiek didesnis. Gal dėl to traukinys sutaupė laiko, ir Amaliuose pastovėjo (abipus pervažos sukeldamas automobilių eiles).
Iš Palemono į Kauną eismas vyksta abejais bėgiais, todėl labai neaišku, kam panaikinti arba pakeisti atskiri traukiniai, kad išvengti jų prasilenkimo tarp Kauno ir Palemono stočių. Beje, vienam traukiniui stovint Amaliuose kitais bėgiais pravažiavo manevrinis šilumvežis. Tai kodėl negalėjo važiuoti kitas elektrinis?
Amalių pervažoje šviesoforas neužsidega, šviesofore pėstiesiems visada dega raudonas ir čirškia kambutis, o traukiniui artėjant du žmonės per gatvę uždaro tokius vartus.
Anksčiau skelbta, kad visa tai truks iki sausio 17 d. vakaro, dabar skelbiama, kad iki 21 dienos vakaro.
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimątaip ir turejo.Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.15, 09:42.
Comment
-
[QUOTE=Vitas;854013]Kokie darbai vykdomi, supratau ne iki galo... Buvau pasižvalgyti Kauno geležinkelio stotyje, Amalių stotelėje (pervažoje), bet supratau ne viską...
Iš Kauno geležinkelio stoties traukiniai link Vilniaus išleidžiami per raudoną signalą. Kokiu būtu išleidžiami, įsitikinti netaip lengva. Prieš traukinio išvykimą ateina geležinkelininkas, mašiništui įteikia kažkokį lapelį (perspėjimo ar leidimą išvykti, įsitikinti nepavyko). Kai vienas elektrinis traukinys pajudėjęs tuoj pat vėl sustojo ir padavė garsinį signalą, maniau, kad tai atsitiktinumas. O kai tą patį padarė kitas, buvo aišku kad ne. Bet ką tai reiškia, liko neaišku.
Per tunelį traukinys važiavo dviračio greičiu(kaip ir priklauso pšvažiavus per raudoną signalą gal būt pagal stoties budėtojo leidimą radijo ryšio priemone), išvažiavęs iš tunelio sustojo. Koks signalas degė šviesofore stoties kelyno dalyje už tunelio, nepamačiau, o toliau automatinės traukinių eismo blokuotės šviesoforai veikė kaip priklauso (gal po kelių dienų degs raudoni ir jie?), ir traukinio greitis buvo kiek didesnis. Gal dėl to traukinys sutaupė laiko, ir Amaliuose pastovėjo (abipus pervažos sukeldamas automobilių eiles).
Iš Palemono į Kauną eismas vyksta abejais bėgiais, todėl labai neaišku, kam panaikinti arba pakeisti atskiri traukiniai, kad išvengti jų prasilenkimo tarp Kauno ir Palemono stočių. Beje, vienam traukiniui stovint Amaliuose kitais bėgiais pravažiavo manevrinis šilumvežis. Tai kodėl negalėjo važiuoti kitas elektrinis?
Amalių pervažoje šviesoforas neužsidega, šviesofore pėstiesiems visada dega raudonas ir čirškia kambutis, o traukiniui artėjant du žmonės per gatvę uždaro tokius vartus.
Anksčiau skelbta, kad visa tai truks iki sausio 17 d. vakaro, dabar skelbiama, kad iki 21 dienos vakaro.
Pagal iki sausio 21 d. galiojantį laikiną tvarkaraštį elektrinis traukinys EJ823 į Kauną turėjo atvykti 9:07h. Kadangi tarp Palemono ir Kauno automatinė traukinių eismo blokuotė dar veikia, tai traukinys greičio neprarado, ir laiko užtaupė)...[/QUO
isvyksta is Pravieniskiu ir (ar) Palemono laiku. tvarkarastyje rasomas veliausias atvykimas i Kauna ( visais atvejais masinistas laika sutaupo ir atvyksta anksciau) . per visus tuos pajungimus taip buna, nes duodama maksimaliai laiko nes vaziavimo greitis yra 25 km/h
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąPažiūrėjau, kad laikotarpiu 2015.01.13 -- 01.17 Nr. EJ872, kuris iš Kauno išvažiuoja 0533, Amaliuose būna 0551, t.y., važiuoja 18 min vietoje įprastinių ~6 min. Kas ten vyksta tame ruože? Ir ar ne prasmingiau vėliau išvažiuoti iš Kauno, negu vilktis/stovėti tame ruože?
Comment
Comment