Kam dabar naudojama, neaišku. Bet kam buvo taip padaryta, kai elektrifikavo liniją - kitas klausimas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Tęsiu toliau.
Pereinu į kitą geležinkelio pusę.
Ties "Palemono keramika". Palemono stoties senojo pastato (peronų) link.
Kitu rakursu ir su priartinimu.
Vaizdas Vilniaus link. Vagonai dešinėje stovi "Palemono keramikos" privažiuojamajame kelyje.
Nenaudojama "Palemono keramikos" pastatai ir įranga. Ten yra geležinkelio keliai.
Palemono stoties eismo valdymo ir administracinis pastatas iš kelyno pusės.
Kiek paėjus Vilniaus link, vaizdas Kauno link.
Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 08:26.
Comment
-
Vilniaus link.
Stoties pastato ir kalnelio link.
Intermodalinio terminalo krano vaizdas iš stoties kelyno pusės.
Vilniaus link, kiek paėjus. Aiškiai matosi, kur baigiasi stoties kelynas ir prasideda magistralinė linija į Vilnių.
Grįžtu šiek tiek atgal. "Palemono keramikos" vaiduoklis.
Yra žole užaugę bėgiai.
Vagonų tempimo trosu mechanizmas.
Kiek toliau, matosi ir patys bėgiai.
Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 08:30.
Comment
-
Nueinu prie anksčiau buvusio geležinkeliečių gyvenamojo namelio Palemono stoties kelyno gale. Nameliai statyti tikriausiai tarpukaryje, nors mūrinis gali būti ir caro laikų. Jie yra trikampyje, apribotame iš dviejų pusių geležinkelio linijų (Vilnius - Kaunas, Palemonas - Gaižiūnai) ir automagistralės Vilnius - Kaunas.
Ties nameliais, tolumoje matosi kelio Vilnius - Kaunas viadukas.
Čia prieš gerą dešimtmetį dar buvo "Palemono keramikos" siaurasis geležinkelis į molio karjerus.
Palemono stoties vaizdas nuo Vilniaus - Kauno automagistralės viaduko per Vilniaus - Kauno geležinkelio liniją.
Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 08:42.
Comment
-
Palemono stoties vaizdas nuo greta esančio viaduko per Palemono - Gaižiūnų geležinkelio liniją.
Intermodalinis terminalas tada dar buvo nebaigtas.
Dešinėje pusėje matyti sukantys į dešinę privažiuojamieji keliai. Jie veda į "Kauno tiekimo" ir kt. teritorijas. Nuotraukos iš ten bus temoje apie Kauno miesto geležinkelius.
Statant intermodalinį terminalą, buvo pailgintas automagisralės viadukas, kad po juo tilptų normalus pravažiavimas. Iki tol buvo siauras pravažiavimas.
Kaip matyti, yra vietos ir RailBalticos 1435 mm keliui. Jis čia bus, nes ties Neveronimis yra numatytas didelis 1435 mm kelynas vagonų atstovai.
Terminalo vaizdas nuo žemės už viaduko.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 08:54.
Comment
-
Tęsiu toliau. Siaurasis "Palemono keramikos" geležinkelis pralįndo po plačiuoju tarp automagistralės viaduko ir Neveronių pervažos. Bet geležinkelį išardžius, buvo išardytas ir pralanda. Nieko nelikę.
Neveronių pervaža. Viena iš dažnai uždaromų pervažų Lietuvoje su palyginti nemažu automobilių eismu.
Pravieniškių link.
Palemono link.
Karčiupis. Kauno link. Kairėje pusėje nemažas sodų masyvas, kuriame dabar gyvenama nuolat. Bet keleivių, deja, daug nebūna.
Pravieniškių link.
Vilniaus krypties paviljonas.
Kauno krypties paviljonas. Abu statyti 199x m.
Tualetas.
Tarpukaryje ir po Antrojo pasaulinio Karčiupyje būta atšakos, galbūt su rampa. Medienos iš aplinkinių miškų išvežimui.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 12:17.
Comment
-
Tarybiniame pokariniame žemėlapyje ties Aleksandruvka pavaizduota stotis ar stotelė. Vietiniai gyventojai, kurie čia gyvena nuo pokario, sako, kad jokios stotelės nebuvo.
Stotelė ar stotis galėjo būti čia.
Pravieniškių stotis. Vakarinis kelyno galas.
Ten pat, Palemono link.
Tipinis gyvenamasis namas.
Ir sandėliukas.
Stoties kelynas.
Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 12:23.
Comment
-
Paleomono link. Dešinėn atsišakoja privažiuojamasis kelias į Pravieniškių kalėjimą. Atšaka nenaudojama.
Stoties keliai.
Vėl Palemono link.
Nuo perono galo.
Perono gale iš Kauno pusės yra zekų iškrovimo ir pakrovimo aikštelė. Nenaudojama. Vis dar yra tvoros likučiai (kadre nesimato), apšvietimo stulpai.
Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 12:26.
Comment
-
Einu stoties pastato link.
Stoties pastatas.
Ūkinis pastatas ir tipinis gyvenamasis namas už jo.
Nuo perono galo Kaišiadorių link.
Ties Pravieniškių pervaža Kaišiadorių link.
Stoties kelyno vaizdas nuo pervažos.
Pervaža.
Tipinis gyvenamasis namas prie pervažos.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 12:31.
Comment
-
Tiltas per Pravieną.
Ties tiltu, Pravieniškių link.
Pagiriai. Kaišiadorių link.
Pravieniškių link. Kaip matyti pagal kontaktinio tinklo atramas su metalinėmis skersinėmis konstrukcijomis, peronai anksčiau buvo arčiau gyvenamojo namo.
Tipinis gyvenamasis namas Pagirių stotelėje. Ant sienos matosi stotelės pavadinimo vieta.
Kol kas tiek. Vėliau bus nuotraukos iš ruožo Kaišiadorys - Lentvaris.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.08, 20:09.
Comment
-
Patalpintas fotoreportažas apie privažiuojamuosius kelius nuo Palemono stoties iki tiekimo bazių (dab. "Lytagra", "Kauno tiekimas" ir kt.), "Kauno tiltų" ir kt.
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=329
Comment
-
Tęsiu fotoreportažą toliau. Kaišiadorys - Lentvaris.
Kaišiadorių stoties gale nuo Kauno pusės. Vaizdas stoties link.
Kiek paėjus pirmyn, vaizdas Kauno pusėn.
Dar kiek paėjus pirmyn. Kairėje privažiuojamieji keliais.
Kadangi tai neilgas privažiuojamasis kelias, tai neverta talpinti nuotraukų atskiroje temoje. Vaizdas stoties link.
Einu privažiuojamuoju keliu, kuris leidžiasi žemyn.
Vaizdas atgal su priartinimu. Aukščiau esančioje nuotraukoje matyti, kad du keliai susieina ir toliau į įmonių teritoriją eina vienas kelias. Taigi, vienas kelias ateina nuo magistralinės linijos, o kitas iš toliau, nuo buvusio depo ir tolimesnio kelyno. Čia pastarasis kelias.
Privažiuojamasis kelias eina žemyn ir suka dešinėn.
Paskutinis taisė Al1; 2016.03.09, 11:21.
Comment
-
Dar kiek paėjus, vaizdas atgal.
Pirmyn.
Ties teritorijos riba. Tvoros ir vartų nėra. Tolumoje keliai baigiasi.
Grįžtu atgal. Pro šalį pravažiuoja kontaktinio tinklo priežiūrai naudojama ADM-366, kuri bazuojasi Žasliuose.
Einu privažiuojamuoju keliu depo link.
Vaizdas atgal.
Paskutinis taisė Al1; 2016.03.09, 11:25.
Comment
-
Nuo privažiuojamojo kelio pereinu ant magistralinių. Vaizdas stoties link.
Vaizdas priešingą pusę. Dešinėn atsišakoja minėtas privažiuojamasis kelias.
Šalia depo yra šis gyvenamasis ar geležinkelio administracinės paskirties pastatas. Ilgą laiką stovėjo nenaudojamas. Dabar remontuojamas. Kas jame bus, neaišku.
iš kito šono.
Ten pat, vaizdas depo link. Šalia depo pastato yra medinis tipinis gyvenamasis namas. Ten tikriausiai gyveno depo darbininkai.
Depo pastato remonto metu suiręs plytų mūras iš šonų buvo aptinkuotas.
Paskutinis taisė Al1; 2016.03.09, 11:30.
Comment
-
Norėjosi nuotraukų ir iš kito pastato šono, bet jis buvo šešėlyje. Todėl nutariau atvažiuoti kitą dieną. Deja, nors išvažiuojant iš Vilniaus švietė saulė, Kaišiadoryse buvo apsiniaukę.
Šalia depo pastato eina dar vienas privažiuojamasis kelias.
Ties depo pastatu esančia pervaža stovi šis senas pervažos ženklas, maždaug 60-70 metų standarto. Labai gerai išsilaikęs.
Minėtas privažiuojamasis kelias stoties link.
Einu privažiuojamuoju keliu. Jo galas ties metalo laužo supirkimu užsiimančia įmone. Kartais čia stovi pusvagonis, į kurį kraunamas metalo laužas.
Paskutinis taisė Al1; 2016.03.09, 11:35.
Comment
-
Ant privažiuojamojo kelio, kuris veda į įmonių teritoriją - žr. 154 pranešimą. Vaizdas stoties link.
Dar kiek paėjus pirmyn. Kelias kairėn - į metalo laužo supirkimo įmonę, kelias ant kurio stoviu - į aukščiau minėtų įmonių teritoriją.
Ten pat, vaizdas atgal, depo link.
Vėl nueinu ant magistralinė linijos. Stoties link.
Kauno link.
Paskutinis taisė Al1; 2016.03.09, 11:41.
Comment
-
Toliau einu stoties link. Ties linijos į Radviliškį keliais, kurie jau ima atitolti nuo kelių į Kauną.
Vaizdas Gaižiūnų link.
Dar kiek paėjus, stoties link, stovint ant linijos į Radviliškį kelio.
Į priešingą pusę.
Ties suspausto oro kompesorine. Čia seniau būta pervažos per geležinkelį.
Vaizdas stoties link. Seniau tarp dabartinių bėgių ir namų kairėje būta daugiau kelių. Iki Pirmojo pasaulinio karo ten buvo Liepojos - Romnų geležinkelio kelyno vieta. Bet ir po to ten būta kelyno, kuris likviduotas tikriausiai po 1990 m., nors gal kiek apmažintas dar tarybiniais metais.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.09, 11:48.
Comment
-
Tas mūrinis pastatas šalia buvusios depo - iki 2008 m. šautinių panaikinimo, jame buvo karinis komisariatas, paskui trumpam buvo persikėlęs į miesto centrą.
Kelias į metalo laužo supirkimo bendrovę - anksčiau ten buvo klijų fabrikas. Jį nugriovė, liko tik vienas pastatas ir sargo vartai dabar naudojami minėtos bendrovės.
Comment
Comment