Taigi ten sodai, ne užkampis, o gyvenama vietovė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi ten sodai, ne užkampis, o gyvenama vietovė.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMiškai miškais, o sodai ten už kokio 100 m. prasideda.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
www.litrail.lt skelbia, kad 2012 m. rugsėjo 2 d. dėl remonto darbų elektrinis traukinys Nr 874 Kaunas-Vilnius (5:32-7:20h) važiuos lygiai pusvalandžiu vėliau.
Rugsėjo 2 d. yra sekmadienis, todėl labai įdomu, kokie kelio darbai vyks naktį iš šeštadienio į sekmadienį?
Kitų traukinių tvarkaraščiuose tą rytą pakeitimų neradau.
Iš Kauno 4:52h išvykstantis 872-as sekmadieniais nevažiuoja, ankstyvasis iš Varėnos tą rytą nenuimtas.
Comment
-
<...>reikės padidinti kelio stabilumą – įrengti apsauginį sluoksnį, sutvarkyti žemės sankasas, pakeisti viršutines kelio konstrukcijas ir papildomai suvirinti bėgius. Statyboms numatyta skirti apie 1 mlrd. litų, dar apie 700 mln. litų – komunikacijų tinklų, signalų sistemos ir elektros tiekimo įrenginiams.
Bus įrengta daugiau dviejų lygių pėsčiųjų perėjų stotyse, daugiau garsą izoliuojančių sienučių, rekonstruoti tiltai, viadukai, peronai.<...>
Kitas klausimas, mastau kaip save priversti naudotis geležinkeliu? Labai norėčiau, bet vis nepavyksta, matyt nepatogu. Galbūt padėtų nemokamų automobilių aikštelių įrengimas prie stočių. Nes pabandau dabar įsivaizduot kaip su vaikais eiti iki troleibuso stotelės, tada važiuot iki stoties, tada eiti iki traukinio ir tt. Ne tik kad laiko požiūriu gerokai išilgės, bet dar ir bilietai kainuoja brangiau. O jei dar pamąstyti apie kainą traukiniu vežantis dviračius...
Comment
-
Nebūtinai parkavimo aikštelė. Lietuvoje nėra viešojo transporto politikos, o jau apie kompleksinius sprendimus tai iš viso nėra minčių. Tik lygiagrečiai sprendžiant ir VT miestuose klausimus, galima žmones priversti naudotis tolimojo susisiekimo transportu. Atitinkamai ir su priemiestiniu susisiekimu.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąMastau kaip save priversti naudotis geležinkeliu? Labai norėčiau, bet vis nepavyksta, matyt nepatogu. Galbūt padėtų nemokamų automobilių aikštelių įrengimas prie stočių. Nes pabandau dabar įsivaizduot kaip su vaikais eiti iki troleibuso stotelės, tada važiuot iki stoties, tada eiti iki traukinio ir tt. Ne tik kad laiko požiūriu gerokai išilgės, bet dar ir bilietai kainuoja brangiau. O jei dar pamąstyti apie kainą traukiniu vežantis dviračius...
Žinoma, VT strategai dar ne viską padarė. Autobusai/troleibusai dar stovi kamščiuose, vienkartinio bilieto kaina nėra patraukli, kai kuriuose maršrutuose yra per retas kursavimas, nėra galimybės nusipirkti traukinio bilietą internetu, per dideli įkainiai už bilieto pirkimą traukinyje kasų darbo metu ir už dviračių vežimą (manau, dviratis 3 klasės traukiniuose turėtų būti vežamas nemokamai, o 2 klasės traukiniuose — 1/10 keleivio bilieto kainos netaikant jokių lengvatų).
Tačiau nepaisant šių ir kitų trūkumą, vis tiek reikėtų bent vaikams parodyti, kad traukinys yra tokia transporto priemonė, kuria galima važiuoti. Tuo pačiu rekomenduočiau išbandyti ir siauruką. Šiaip ar taip, į traukinį galima pažiūrėti ne tik kaip į transporto priemonę, bet ir kaip į pramogą — nuvažiuoti į Trakus, Pavilnį (Belmonto parkas ir pramogų kompleksas), turint daugiau laiko — į Ignaliną, Lazdėnus (Neries regioninis parkas), Kauną/Vilnių, etc..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na jei gyveni tarkim Užupyje tai traukiniu į Belmontą važiuot niekaip nesinorės.
O dėl parkavimo, tai labai patogus variantas būtų, kad įvažiuodamas į aikštelę, per automobilio langą automatinėje kasoje nusiperki bilietą, atsidaro užtvaras, pastatai automobilį ir laiptais nusileidi į peroną. Gal taip ir bus kai pastatys seniai planuojamą aikštelę virš peronoPaskutinis taisė Rimas_OK; 2012.08.27, 22:44.
Comment
-
Padariau maršruto Vilnius-Kaunas-Vilnius greičio analizę, gal kam bus įdomu.
Žemiau galite sužinoti kuriose vietose traukinys važiuoja greičiausiai ir padaryti neblogų vaizdo įrašų.
GPS įrašas darytas 2013-02-15.
Interaktyvus žemėlapis
Interaktyvus žemėlapis
EDIT: Norint matyti interaktyvų žemėlapį reikia ant nuorodų spausti dešinį klavišą ir pasirinkti "save link as" arba "išsaugoti nuorodą kaip", tuomet atidaryti parsiųstą failą naršyklėje.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąPadariau maršruto Vilnius-Kaunas-Vilnius greičio analizę, gal kam bus įdomu.
Žemiau galite sužinoti kuriose vietose traukinys važiuoja greičiausiai ir padaryti neblogų vaizdo įrašų.
GPS įrašas darytas 2013-02-15.
Atvaizdas
Interaktyvus žemėlapis
Atvaizdas
Interaktyvus žemėlapis
Comment
-
Todėl kad keliai ir signalizacija pritaikyta greičiams iki 120 km/h.
Kaip matyti, nemažas rezervas kelionės laiko trumpinimui yra Vilniaus stoties kelyno pertvarkymas, kad jame būtų galima važiuoti 80-100 km/h greičiu. Nes dabar Velkamasis apie 6-8 minutes, kai būtų galima laiką sutrumpinti iki 3-4 minučių. Taip pat tunelyje neišnaudojamas leistinas greitis iki berods 83 km/h nei viena, nei kita kryptimi.Paskutinis taisė Al1; 2013.02.16, 20:32.
Comment
-
Bus tas greitis padidintas, tik labai lėtai pas mus viskas vyksta. Tai vienas iš prioritetų. Nes ruožas apkrautas. Padidinti pralaidumą yra keli būdai - didinti keleivinių traukinių greitį (krovininiams didesnio pasiekti neįmanoma dėl vagonų greičio), krovininius traukinius tampyti elektrovežiais arba tiesti atskiruose tarpstočiuose 3-ąjį kelią, didinti krovininių sąstatų masę.
Tačiau trečiojo kelio tiesimas yra brangiausias iš būdų padidinti pralaidumą. Sąstato masės didinimas irgi susijęs su didelėmis investicijomis į stočių kelynų ilgį. Be to dažnai stabdant sunkius traukinius, kad būtų praleidžiami keleiviniai, ekonominės naudos iš didesnės sąstato masės kaip ir nelieka. Krovininių traukinių tampymas elektrovežiais be bent jau elektrifikacijos iki Kybartų irgi duotų mažai naudos. O investicijos gan didelės būtų į elektrifikaciją ir elektrovežius. Todėl tikriausiai geriausias variantas yra pagreitinti keleivinių taukinių eismą tokiu būdu padidinant linijos pralaidumą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip pat tunelyje neišnaudojamas leistinas greitis iki berods 83 km/h nei viena, nei kita kryptimi.
Iš Kauno važiuojantys traukiniai tunelyje stabdžius tikrina, tai irgi įsibėgėti iki 80 km/h matyt negali.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
Comment