Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai-Joniškis-Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gelžk. Šiauliai-Joniškis-Jelgava

    Taigi šiandien prasilėkiau laukais dviračiu. Stabtelėjau prie tilto per Sidabros upę šalia Šarkių geležinkelio stoties.
    Tiltas atrdodo ne naujas. Su tašytų akmenų atramomis gal statytas 1916 m. kai buvo nutiestas geležinkelis Tilžė-Jelgava, kairėje pusėje matosi vėlesnio betoninio tilto atramos (tikriausiai statyto kartu su antruoju geležinkelio keliu Antrojo pasaulinio karo metais). Antrasis kelias jau senokai nurinktas, išliko tik sampilas.

    Beje, klausimas specialistams. Atrkreipkite nuotraukose dėmesį, kad vietomis akmenukai ir betoniniai pabėgiai pabaltavę - lyg trinti vienas į kitą. Kas tai per reiškinys? Įtariu, kad nuo trinties kilnojantis pabėgiams važiuojant traukiniui.

















    10
    Jų nebus
    40,00%
    4
    Ateityje bus populiarus tarptautinių keleivinių traukinių susisiekimas
    20,00%
    2
    Ateityje bus populiarus vietinių traukinių susisiekimas
    10,00%
    1
    Ateityje bus populiarus vietinių ir tarptautinių traukinių susisiekimas
    30,00%
    3

    The poll is expired.

    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.26, 23:01.

    #2
    Parašė boo Rodyti pranešimą
    Tauragės geležinkelio stotis (1927m. E.Frykas)

    Atvaizdas
    Stotis graži, restauruota, peronai sutvarkyti kaip ir kitose šioje geležinkelio linijoje. Kaip ir tarkim Joniškio 2007 m.
    Klausimas kam tas stotis reikėjo renovuoti kai šiame ruože nėra keleivinių traukinių? Gal šie remontai buvo nurašyti į bendrą keleivių pervežimo nuostolių katilą?

    Joniškio (trečioji) stotis 2009 m. vasario 18 d.






    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.20, 23:11.

    Comment


      #3
      Otkatai ir tiek Pasakytu tau: padėk parašą remontui kokio tais pastato (nors gal jam išvis nereikia to remonto) ir gausi tai n% "padėka" ir remontuosi nieko nežiūrėdamas, svarbu kad ant popieriaus gražu ir teisėta būtu. Neūkiškumas ir tiek

      Comment


        #4
        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Stotis graži, restauruota, peronai sutvarkyti kaip ir kitose šioje geležinkelio linijoje. Kaip ir trakim Joniškio 2007-2008 m.
        Klausimas kam tas stotis reikėjo renovuoti kai šiame ruože nėra keleivinių traukinių? Gal šie remontai buvo nurašyti į bendrą keleivių pervežimo nuostolių katilą?

        Stotis turbut veikia kaip prekine. Gal tikisi, kad kursuos traukiniai i Ryga?

        Comment


          #5
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Stotis turbut veikia kaip prekine. Gal tikisi, kad kursuos traukiniai i Ryga?
          Tai ji visą laiką veikia kaip prekinė stotis. Keleivinių nebėra nuo 2006 m.

          Paaiškinkit: kam prekinei stočiai reikalingi naujutėliai 2 peronai, suoliukai ir klombos su gėlėmis, suremontuota laukiamoji keleivių salė su užrašais "Keleivių laukiamoji salė" bei "Bilietų kasa" ir 2008 m. planuoto traukinių Ryga-Vilnius tvarkaraštis?
          Ant peronų kraus kartonines dėžutes su prekėmis ir neš į keleivių laukiamąją salę?

          Kam ta ironija. Traukinio nei į Rygą, nei kur kitur nebus (ta tema jau išsemta). Kaip ir Tauragėje. Na dar viltis liko buvęs estų Talinas-Ryga-Kaunas-Šeštokai. Nebus - ne Pasaulio pabaiga.
          Dėl stočių remonto reikėtų klaust tų, kurie davė nurodymą jas remontuoti?
          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.20, 10:32.

          Comment


            #6
            Gal ir bus traukinys i Ryga. Po desimtmecio... Ar kai RailBaltica nuties, kaip zadama, po penkmecio. Nors tikrai buvo galima sutvarkyti kitus pernonus kituose ruozuose, kur vyksta keleiviniu traukiniu eismas. Kad ir Vilniaus - Kauno ruoze puses stoteliu peronai tragiski.

            Comment


              #7
              Joniškio geležinkelio stotis

              Nusprendžiau dviračiu pasivažinėti ir pasidomėti Joniškio miesto geležinkelio stotimi. Tikiuosi, kad niekur nesuklydau pateikdamas duomenis.
              Geležinkelis Tilžė-Jelgava per Joniškį vokiečių kariuomenė nutiesė 1916 m. (tiesė 1916-05-07-1916-10-01), oficialiai atidarytas spalio 1 d.
              Tais pačiais metais nutiestas siaurasis 600 mm pločio geležinkelis Joniškis-Žeimelis (http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=162).
              Joniškyje buvo 3 plačiojo geležinkelio stotys (antroji neišliko arba sunku identifikuoti pagal nuotraukas, nuotraukų albumą žr. http://www.miestai.net/forumas/album.php?albumid=141).

              Trečioji stotis. Renovuota 2007 m. Aištėje prieš stotį iki 1986 m. buvo autobusų stotis (pirmoje nuotraukoje erdvė prieš stotį). Pamenu kai vaikystėje laukdavom autobuso į Duobelę pravažiuodavo keleiviniai traukiniai.
              Paskutinis keleivinis traukinys Ryga-Vilnius pravažiavo 2004-01-13/14, o Ryga-Truskavecas 2007 m.




              Sutvarkyti peronai


              Peronai po renovacijos gerokai sutrumpinti (tai pastebėjo forumietis Specialistas)


              Kelynas, vandens bokštas ir 1916 m. statyta medinė pirmoji stotis (dešinėje)


              Pirmoji stotis (vis kai taikau ją nufotografuoti nepavyksta - tai apsiniaukę, tai šešėliai. Lyg koks prakeikimas)


              Po javapjūtės ruošiami sąstatui su grūdais išvežimui






              Išsiskirsto kelynas iš Šiaulių pusės. Suskaičiavau 9 ar 12 kelių su aklakeliais.






              Senosios geležinkelietės dovana papildys Joniškio muziejaus fondus
              Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.14, 02:39.

              Comment


                #8
                Foto: 2009-09-11

                1.Meškuičių geležinkelio stotis. Stotis yra laukuose galima sakyti, tačiau buvau apklaustas kokiais tikslais fotografuoju, atsakęs, kad asmeniniais, budėtoja-gėlių prižiūrėtoja (kai atvažiavau tvarkė šį darželį, kuris matosi nuotraukoje), tačiau išdėsčius, kad stotis yra vieša vieta ir čia nėra nuorodu, kad negalima fotagrafuoti, sutiko leisti nufotografuoti stotį, net dviratį patraukė tačiau vėliau dar pridūrė, kad čia vadinasi ne keleivinių traukinių stotis,todėl esą negalima net joje būti - esą jai taip teigė valdžia.


                2. Meškuičių stotyje - Šiaulių pusė.


                3. Meškuičių stotyje - Joniškio pusė.


                4. Linija Meškuičiai-Joniškis, pervažoje ties keliu nuo Meskuičių i Meškuičių oro uostą.


                Laukiau, kad užfiksuoti traukinuką, deja, per pusvalandą nei vienas nepravažiavo, todėl teko grįžti tuščiam...

                Tai tiek šįkart iš Šiaulių apskrities geležinkelių
                Paskutinis taisė copper; 2009.09.11, 16:14.

                Comment


                  #9
                  Meškuičių stoties pastatas turbūt medinis, bet apmūrytas.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #10
                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Meškuičių stoties pastatas turbūt medinis, bet apmūrytas.
                    Architektūriniu šedevru tikrai nepavadinsi Paprastas baltų plytų namas, tik su užrašu, kuris nurodo, kad čia ne paprastas namas, o stotis. Tokia pat nyki (t.y. įprastas statinys, kuris nei kiek nepanašus į stotį) yra ir Kužių stotis.

                    Comment


                      #11
                      Šiauliai-Joniškis

                      1. Nuo čia prasideda šis geležinkelio ruožas. Dešinėje į Gubernijos stotį, kairėje į Kužius. Foto 2006-06-03


                      2. Gubernijos geležinkelio stotis 2005-06-09. Niekas per tiek metų čia nepasikeitė


                      3. Gubernijos stotyje esantis elevatorius 2005-06-09


                      4. Tarpstotis Gubernija-Meškuičiai nuo Šiaulių aplinkelio A18 2010-05-13


                      5. Toliau esanti Meškuičių geležinkelio stotis jau buvo aprašyta anksčiau skelbtame pranešime

                      6. Joniškio geležinkelio stotis 2011-01-12


                      7. Joniškio geležinkelio stotis nuo perono 2011-01-12


                      8. Joniškio geležinkelio stotyje 2011-01-12


                      9. Ir man labai pasisekė - LDZ lokomotyvas 2M62U-2X7 Joniškio geležinkelio stotyje 2011-01-12

                      Comment


                        #12
                        Taip dabar pasižiūrėjau elevatorių, čia kaži tas pats , ar ne ?

                        Comment


                          #13
                          O mane labiau sudomino šviesoforas toje pačioje nuotraukoje: ar tik nebus pirmasis mano matomas prožektorinio šviesoforo (visiems signalams ta pati lempa, keičiama tik spalvotas lęšis) pavyzdys Lietuvoje?

                          Comment


                            #14
                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            O mane labiau sudomino šviesoforas toje pačioje nuotraukoje: ar tik nebus pirmasis mano matomas prožektorinio šviesoforo (visiems signalams ta pati lempa, keičiama tik spalvotas lęšis) pavyzdys Lietuvoje?
                            Tikrai ne, tokie šviesoforai neeksploatuojami mūsų sistemoje. Šis yra specialios paskirties - greičiausiai - antrinis, kuris dubliuoja pagrindinio šviesoforo leidžiamąjį signalą. Tokiu atveju dega arba žalia, arba iš viso nedega.
                            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2011.01.12, 18:45.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Tikrai ne, tokie šviesoforai neeksploatuojami mūsų sistemoje. Šis yra specialios paskirties: įspėjamasis ar antrinis. Arba dega tam tikra spalva, arba iš viso nedega.
                              Turėtų tada būti su kvadratiniu skydu (GST 2.2.8.2). Kitas dalykas, kad Gubernijoje nelabai yra ką antrinti: šiokia tokia kreivė yra nebent šiauriniame stoties gale ir nepanašu, kad ten kas nors trukdytų matomumui...

                              Comment


                                #16
                                Na reiks pasistengti užsukti į stotį nufotografuoti šviesoforus. Nors dabar per sniegus bus sunkoka prieiti. Be to, per 5,5 metų šviesoforai galėjo ir pasikeisti.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                  O mane labiau sudomino šviesoforas toje pačioje nuotraukoje: ar tik nebus pirmasis mano matomas prožektorinio šviesoforo (visiems signalams ta pati lempa, keičiama tik spalvotas lęšis) pavyzdys Lietuvoje?
                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Tikrai ne, tokie šviesoforai neeksploatuojami mūsų sistemoje. Šis yra specialios paskirties - greičiausiai - antrinis, kuris dubliuoja pagrindinio šviesoforo leidžiamąjį signalą. Tokiu atveju dega arba žalia, arba iš viso nedega.
                                  Prašom, Gubernija:
                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                  Tryškiai:
                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                  Varėna ar Matuizos:
                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #18
                                    Vadinasi, nebėra prožektorinio šviesoforo Gubernijoje. Gaila, būčiau nuvažiavęs pasižiūrėti į tą geležinkelio signalizavimo technikos antikvarą

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                      Vadinasi, nebėra prožektorinio šviesoforo Gubernijoje. Gaila, būčiau nuvažiavęs pasižiūrėti į tą geležinkelio signalizavimo technikos antikvarą
                                      O aš išsirašau sau baudos...

                                      Comment


                                        #20
                                        Atkelti susiję pranešimai iš temos [LT] Geležinkelių fotografavimas.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X