Pirmojoje nuotraukoje tolimesniame gale yra naudojamos patalpos, o ta dalis su kolonomis nenaudojama ir su išdaužytais langais. Tarpukariu tokios didelės stoties reikėjo, nes tai buvo Latvijos pagrindiniai vartai (sausumos) į Vakarus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai-Joniškis-Jelgava
Collapse
X
-
Fotoreportažas iš ruožo Šiauliai - Joniškis. Tiksliau Žaliūkai - Joniškio prieigos. Būtent Žaliūkuose atsišakoja geležinkelio linija į Joniškį, Jelgavą. Vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metais čia buvo pastatę stotį. Gali būti, kad namas iš tų laikų. Tarpukaryje čia buvo kelio postas ir iešmininkai perjunginėjo iešmus, nukreipdami traukinius reikiama linkme. Panaikintas jis buvo įdiegus automatinį iešmų valdymą.
Kužių/Gubernijos link.
Šiaulių link.
Priėjus arčiau prie namo.
Ten pat, Šiaulių link.
Kiek paėjus Gubernijos link vedančiais bėgiais.
Vaizdas atgal.
Vilniaus g. pervaža, Šiaulių stoties link.
Ten pat, Gubernijos link.
Vijolės pralaida.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.18, 21:08.
Comment
-
Ties pralaida Gubernijos link.
Ties pralaida Šiaulių link.
Ties Birutės g. pervaža Gubernijos link.
Ten pat, į priešingą pusę.
Ties Sodo g. pervaža Gubernijos link.
Ten pat, Šiaulių link.
Gubernija.
Tą pačia dieną, tik pavakaryje. Seniau stotį kirto V. Bielskio g. Dabar čia tik pėsčiųjų perėja.
Stoties pastatas.
Vaizdas nuo perėjos Joniškio link.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.18, 21:15.
Comment
-
Nuo perėjos į priešingą pusę, Šiaulių link.
Kiek paėjus - buvusi naftos produktų iškrovimo aikštelė
Pakhauzas.
Šiaurinio kelyno galo link.
Pakhauzo ir stoties pastato link.
Dešiniau pakhauzo seniau buvo siaurojo geležinkelio stoties kelynas.
Siaurojo geležinkelio stoties vieta. Asfaltas - buvusio perono. Silikatinis pastatas - siaurojo geležinkelio laikų ūkinis pastatas. Išlikęs vienas perono šviestuvo stulpas.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.18, 21:19.
Comment
-
Ryte visgi teko pabūti šiaurinėje Gubernijos kelyno dalyje. Vaizdas stoties link.
Ten pat, į priešingą pusę.
Kiek paėjus ir priartinus, Gubernijos stoties pastato link.
Paėjus šiaurinio kelyno galo link.
Privažiuojamieji keliai nuo šiaurinio kelyno galo. Tądien pavaikščioti privažiuojamaisiais keliais nebuvo laiko.
Dar kiek paėjus šiaurinio kelyno galo link.
Stoties kelyno galas. Joniškio link.
Į priešingą pusę.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.18, 21:23.
Comment
-
Už 7,9 km nuo Gubernijos būta Kėblių stoties ar pralankos. Vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metais vadino Kėbliais-Daumantais. Stotis ar pralanka panaikinta tarybiniais metais.
Stoties pastatas
Joniškio link.
Šiaulių link.
Joniškio link.
Kelio A12 pervaža. Joniškio link.
Į priešingą pusę.
Ties Daugėlaičių pervaža Joniškio link.
Šiaulių link.
Už maždaug 200 metrų nuo pervažos - pralaida per bevardį upelį ar griovį. Tokių pralaidų vietoje tiltelių linijoje yra kelios.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2013.10.18, 21:35.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Tęsiu toliau. Meškuičiai - vienintelė stotis tarp Gubernijos ir Joniškio.
Vaizdas iš pietinio kelyno galo.
Ten pat, Gubernijos link.
Nebenaudojamas sandėlis.
Stoties pastatas, peronas.
Ties stoties pastatu, Joniškio link.
Netoli stoties pastato, kitoje gatvės pusėje yra buvęs geležinkeliečių gyvenamasis namas.
Kiek paėjus bėgiais Joniškio link. Vaizdas stoties pastatų link.
Ten pat, Joniškio link.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.19, 20:59.
Comment
-
Štai šis medinis namas arti bėgiu ar negalėjo kartais būti tarpukaryje stotimi?
Šiaurinio kelyno galo link.
Tiltas per Tautinį Meškuičiuose.
Stovint ties tiltu, Joniškio link.
Ties Rupeikių pervaža, Joniškio link.
Meškuičių stoties link.
Ir dar vienas tiltas per Tautinį ties Meškuičiais.
Joniškio link.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.19, 20:59.
Comment
-
Ties Mekių pervaža. Joniškio link. Gyvenamasis namas tikriausiai buvo statytas geležinkeliečiams.
Ten pat, Meškuičių link.
Mekių stotis buvo kiek toliau nuo pervažos.
Išlikęs stoties pastatas ir ūkiniai pastatai.
Nuo buvusios Mekių stoties matosi didelis metalinis tiltas per Mūšą.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.19, 21:02.
Comment
-
Ties Gataučių pervaža, Joniškio link.
Meškuičių pusėn.
Kita buvusi stotis - Niūraičiai. Tačiau, atrodo, kad anksčiau ji buvo kitoje vietoje, nei dabartinė uždarytoji. T.y. keliais šimtais metrų piečiau nuo dabartinės. Maždaug čia. Tolumoje matosi naujos Niūraičių stoties pastatas.
Ten pat, pasisukus dešinėn. Čia tikriausiai buvęs stoties pastatas.
Ten pat, Meškuičių link.
Netoli Niūraičių pervažos pralaida vietoje tiltelio per griovį.
Comment
-
Buvusi Niūraičių stotis nuo pervažos.
Ties pervaža, Meškuičių link.
Buvusios stoties pastatas. Pirmame aukšte negyvenama, antrame gyvenama.
Kelyno vieta šalia stoties pastato; Joniškio link.
Befotografuojant įsijungė pervažos signalizacija. Maniau, kad važiuos traukinys. Bet pravažiavo kelininkai. Tądien iš tolo mačiau tik vieną traukinį, važiuojantį Joniškio link - 2M62 su cisternomis.
Ties Kirnaičių pervaža. Joniškio link.
Niūraičių link.
Kelio A12 pervaža Joniškio prieigose.
Ties pervaža, Joniškio link.
Ties pervaža, Šiaulių link.
Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2013.10.19, 21:15.
Comment
-
2013-11-08 iš Jelgavos į Radviliškį ir atgal į Jelgavą pravažiuos išbandymams modernizuotas latvių šilumvežis ČME3M.
Joniškis - 8:41
Radviliškis - 10:13
ir atgal
Radviliškis - 12:50
Šiauliai - 13:20
Gubernija - 13:28
Meškuičiai - 13:48
Joniškis - 14:10
Taigi reiks pagaudyt su kameraPaskutinis taisė Salvijus; 2013.11.07, 00:15.
Comment
-
Turiu klausimą geriau besiorientuojantiems geležinkelių srityje.
Aplinkos apsaugos agentūros tinklapyje radau dokumentą apie išvadą dėl poveikio aplinkai vertinimo ruože Šiauliai - Joniškis - Lietuvos/Latvijos siena. Kalbama apie viso ruožo rekonstravimą (56,612 km).
http://gamta.lt/files/Atrankos%20isv...0218148178.pdf
Pasižvalgius litrail.lt svetainėje galima rasti informacijos pagal kurią projektas "Dabartinės geležinkelio linijos rekonstrukcija tarpvalstybinėje atkarpoje Šiauliai – Joniškis – Lietuvos ir Latvijos valstybių siena" bus vykdomas tik 2020 - 2030 metais. Tačiau, dar 2010 m. pradėtas rengti šio ruožo rekonstrukcijos techninis projektas. 2014 m. rugsėjį pasirašyta sutartis dėl "tarpvalstybinės atkarpos Šiauliai – Latvijos pasienis rekonstrukcijos" viešinimo paslaugų. Išvada dėl poveikio aplinkai vertinimo taip pat galioja tik tris metus. Tai rodytų, kad rekonstrukcija gali prasidėti ir ne tokioje tolimoje ateityje.
Turint omenyje Rail Baltic'ą ir jos kainą, bei kitus svarbius investicinius projektus neatrodytų, kad šis projektas yra pirmos būtinybės. Visgi, ar realu, kad netolimoje ateityje šis projektas gali būti pradėtas vykdyti ?
Comment
-
Joniškio stotis prižiūrima ir labai išpuoselėta, bet žiūrėdamas nuotraukas pasigedau garvežių vandens krano. Gal šis daiktas ir kitaip vadinasi, prašom pataisyti. Šis įrenginys stovėjo tiesiai prieš stoties pastatą, vienos iš platformų. Prastovėjo visą sovietmetį, buvo prižiūrimas, perdažomas. Įdomu kada ir dėl kokių priežasčių jis buvo pašalintas?Paskutinis taisė Eisinas; 2015.02.19, 21:23.
Comment
-
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąJoniškio stotis prižiūrima ir labai išpuoselėta, bet žiūrėdamas nuotraukas pasigedau garvežių vandens krano. Gal šis daiktas ir kitaip vadinasi, prašom pataisyti.
Comment
Comment