Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai-Joniškis-Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Joniškio-Meitenės tarpstotis šiandien vakare Joniškio kryptimi, prie aplinkelio.


    Comment


      #22
      Ar taip atrodo ar trumpas sąstatas?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        Trumpas, tarp 20-30, ne daugiau

        Comment


          #24
          O šilumvežis, matyt, vėl perduotas Radviliškio lokomotyvų depui (2M62M-0671 po modernizacijos priklausė Vilniaus lokomotyvų depui).

          Comment


            #25
            Tai, kad pastaruoju metu gan įdomūs dalykai vyksta su LT-1.
            Atvažiuoja sulūžę šilumvežiai , kartais net brigados. Kol sugalvoja pasiimt atgal Vilnius, po Jelgava
            ir siuntinėja(važiavo ir 675,568).
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              #26
              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              O šilumvežis, matyt, vėl perduotas Radviliškio lokomotyvų depui (2M62M-0671 po modernizacijos priklausė Vilniaus lokomotyvų depui).
              Ar ne iš Radviliškio buvo perduotas?

              Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
              Tai, kad pastaruoju metu gan įdomūs dalykai vyksta su LT-1.
              Atvažiuoja sulūžę šilumvežiai , kartais net brigados. Kol sugalvoja pasiimt atgal Vilnius, po Jelgava
              ir siuntinėja(važiavo ir 675,568).
              Ir brigados sulūžusios?
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #27
                Aha, buvo toks atvėjis.
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  #28
                  Vakar važinėjantis po Žiemgalą, pastebėjau atliekamus geležinkelio tvarkymo darbus (pavasarį iškirsti krūmai ir medžiai, vasarą pakeista skalda, ties Platone keičiami bėgiai, technika intensyviai dirba Meitenės stoties priegose) Meitenės-Jelgavos tarpstotyje, tarp buv. Meitenės ir Mazmeitenės stotelių, buv. Platonės toties prieigose.

                  Pervaža prie buv. Mazmeitenės stotelės (Lielpatonė)
                  Meitenės kryptis




                  Platonės Kryptis


                  buv. Platonės soties prieigos, Platonės kryptis


                  Jelgavos kryptis


                  rengiamų pakloti ilgabėgių bėgių detalė
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2012.07.17, 11:43.

                  Comment


                    #29
                    Vakar tekos kirsti geležinkelį ties Elėja Bauskės-Duobelės plentu - kapitalinis (?) remontas ties Meitenės stotim baigtas - pakloti nauji ilgabėgiai su naujais pabėgiais (gardelėm). gaila, kad neturėjau fotoaparto.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.08.27, 00:09.

                    Comment


                      #30
                      Fotoreportažas Joniškis - Meitenė.

                      Pradedu nuo stoties pastato ir judu į pietinį stoties galą (Šiaulių link).

                      Ortofotonuotraukoje sužymėjau kai kuriuos objektus, kad būtų lengviau.



                      Stoties pastatas (Ortofotonuotraukoje S).





                      Vagonai ties stoties pastatu. Žvilgsnis Šiaulių link.



                      Pirmoji stotis ir vandens bokštas. Ortofotonuotraukoje jie pažymėti SS ir VB atitinkamai.









                      Maždaug ties vandens bokštu dabartinio stoties pastato link.



                      Į priešingą pusę.



                      Ortofotonuotraukoje M raide pažymėtas sandėlis, kuriame tarpukaryje buvo muitinė (dalis pastato nugriauta).



                      Iš kito galo.



                      Ten pat, tik į priešingą pusę. Rampa. Ji yra ten, kur centre ortofotonuotraukos yra geltonas O ir pažymėta Siauruko gatvė. Pats gatvės pavadinimo užrašas ortofotonuotraukoje yra ant rampos.



                      Ten pat, žvilgsnis kiek atsitraukus nuo rampos, dabartinio stoties pastato link.



                      Einu toliau į pietinė stoties galą. Vaizdas Šiaulių link.



                      Ten pat, buvusio muitinės sandėlio link.

                      Paskutinis taisė Al1; 2012.08.28, 18:44.

                      Comment


                        #31
                        Ortofotonuotraukos centre dideliu mėlynu O pažymėtas elevatorius. Šalia jo kelyje stovėjo grūdovežiai (į juos pylė grūdus) su šilumvežiu.



                        Tai "Gargždų geležinkelio" TGM3A-2742.



                        Stoties panorama.



                        Ten pat, į priešingą pusę. Tolumoje stovėjo privatus TGM23, bet jis tuojau pat pradėjo važiuoti ir aš jo nepavijau.



                        Kiek iš arčiau.



                        Ten pat, vaizdas kairiau.



                        Maždaug ten pat, vaizdas stoties link.



                        Privažiuojamieji keliai ir tolstantis TGM'as.



                        Toliau einu pietinio stoties kelyno galo link. Žvilgsnis atgal.



                        Šiaulių link. Tolumoje matosi pirmasis Joniškio stoties iešmas. Kairėje - buvęs depas.



                        Buvęs depas iš arčiau. Ortofotonuotraukoje pažymėtas D. Tikriausiai tai buvo siaurojo geležinkelio depas. Plytos silikatinės, pagal plytų dydį neatrodo, kad tai būtų tarpukario statyba. Bet ir ne pokarinė. Galbūt vėlesnė. O gal tai net ne siaurojo geležinkelio buvęs depas?



                        Privažiuojamasis kelias, kuris ortofotonuotraukoje pažymėtas mėlyna linija į pietus nuo stoties kelyno galo. Tolumoje matosi atšaka į kairę, į dar vieną elevatorių ir kuro bazę.



                        Atšaka į elevatorių ir kuro bazę. Kairėje buvusio depo gyvenamas galas.



                        Magistralinės linijos tiltelis per Klampę pietinėje Joniškio stoties prieigoje.

                        Paskutinis taisė Al1; 2012.08.28, 19:05.

                        Comment


                          #32
                          Daugiau pramoninių atšakų nuotraukų kiek vėliau bus atskiroje temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius geležinkelius.

                          Grįžtu atgal. Priekyje pirmasis stoties iešmas. Stotyje iki tol manevravęs LG M62K-1250 nustūmė vagonus į elevatorių.



                          Ties pirmuoju iešmu. Žvilgsnis Šiaulių link. Įdomus namas dešinėje.



                          Namas iš arčiau.



                          Grįžtu atgal, link stoties.



                          Žvilgsnis į dar vieno elevatoriaus pusę. Tolumoje matosi M62K.



                          Einu atgal, žvilgsnis dešiniau. Dar vienas TGM'as su grūdovežiais.



                          Dar vienas žvilgsnis į TGM3A-2742.



                          Einu keliu, kuriuo važiuoja mėlynas TGM23B. Žvilgsnis atgal, pietinio stoties galo link.



                          Keliai į dar vieną elevatorių, kuris yra ortofotonuotraukoje dešiniau buvusio muitinės sandėlio M (elevatorius nepažymėtas).



                          "Linas agro" TGM23B-2343 su vagonais. Galinis vagonas buvo ant svarstyklių.



                          Svarstyklės.

                          Paskutinis taisė Al1; 2012.08.28, 19:20.

                          Comment


                            #33
                            Grįžau atgal prie dabartinio stoties pastato. Žvilgsnis šiaurinio kelyno galo link.



                            Ant pirmo perono galo stoties pastato link.



                            Ties Stoties g. pėsčiųjų perėja stoties link.



                            Ties perėja kelias kairėn Latvijos link.



                            Dešinėn - privažiuojamasis kelias elevatoriaus (ortofotonuotraukoje didelis E viršuje) link.

                            Paskutinis taisė Al1; 2012.08.28, 19:25.

                            Comment


                              #34
                              Ties Žemaičių g. pervaža (žr. ortofotonuotrauką viršuje), Latvijos link.



                              Ten pat, Joniškio stoties link (ji už posūkio).



                              Tarpukaryje prieš pat karą ties Žagarės g. pervaža buvo įrengta stotelė Žagarės kelias. Ties Žagarės g. pervaža Latvijos link.



                              Joniškio stoties link.



                              Kiek paėjus nuo pervažos Latvijos link.



                              Tiltas per Sidabrą. Akmeninės atramos sumūrytos geležinkelio tiesimo metu. Antrasis kelias ir gelžbetotinės atramos - Antrojo pasaulinio karo metų vokiečių darbas.







                              Latvijos link.



                              Ties tiltu Joniškio stoties link.

                              Paskutinis taisė Al1; 2012.08.28, 19:34.

                              Comment


                                #35
                                1939 m. LG schemoje yra pažymėta stotelė 48,9 km, kuri nutolusi nuo Joniškio stoties 4,9 km. Pažiūrėjus į ortofotonuotrauką ten nieko nėra.

                                Kita buvusi stotelė - Satkūnai, 7 km nuo Joniškio. Ji buvo ties Satkūnais.

                                Maždaug čia, vaizdas Latvijos link.



                                Joniškio link.



                                Tęsinys bus.
                                Paskutinis taisė Al1; 2012.08.28, 19:41.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Buvęs depas iš arčiau. Ortofotonuotraukoje pažymėtas D. Tikriausiai tai buvo siaurojo geležinkelio depas. Plytos silikatinės, pagal plytų dydį neatrodo, kad tai būtų tarpukario statyba. Bet ir ne pokarinė. Galbūt vėlesnė. O gal tai net ne siaurojo geležinkelio buvęs depas?

                                  Atvaizdas

                                  Taip, siauruko depas, 1939 metų statyba.

                                  Comment


                                    #37
                                    Tęsiu toliau.
                                    Ties kelio Nr. 1607 pervaža Latvijos link. tolumoje matosi dar vienas tiltas per Sidabrą.



                                    Ties pervaža į Joniškio pusę.



                                    Tiltas iš arti.









                                    Ties tiltu pervažos link.

                                    Comment


                                      #38
                                      Už 10 km nuo Joniškio buvo Šarkių stotis. Ortofotonuotraukoje ji pažymėta, apačioje matosi ir tiltas per Sidabrą. Ortofotonuotrauka sena, naujesnėje versijoje stoties vietoje pastatų jau nebėra.





                                      Šarkiuose kurį laiką buvo pasienio stotis. Senas (tarpukarinis) stoties pavadinimas - Svirpliai, naudotas ir pokaryje. Po to schemose jos nebėra. Matyt naujai stotis buvo atidaryta jau vėlėsniais tarybiniais metais ir pavadinta Šarkiais.

                                      Kaip matyti iš ortofotonuotraukos, stotyje buvo pervaža, kuri buvo skirta privažiuoti prie kitoje bėgių pusėje buvusių stoties pastatų. Ties buvusia pervaža Latvijos link.



                                      Joniškio link.



                                      Buvusi pervaža. Už krūmų dešinėje yra asfaltuota aikštelė, kuri gerai matosi ortofotonuotraukoje.



                                      Antrojo kelio liekanos - pabėgiai ir daug tepalo... Čia stovėdavo šilumvežiai.



                                      Kiek paėjus (apie 200 m) Joniškio link, žvilgsnis Latvijos link. Kairėje buvo Šarkių stotis.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 11:44.

                                      Comment


                                        #39
                                        Šarkiai nebuvo paskutinė stotis Lietuvoje Latvijos link. Pirmojo pasaulinio karo laikų vokiškame žemėlapyje ties Milvydžių kaimu pažymėta Milvydžių stotis. Ji buvo kaimo pusėje, t.y. kairėje. Vaizdas Latvijos link. Dabar ten nieko nėra.



                                        Tarybiniais metais Milvydžių stotelė buvo įrengta keliais šimtais metrų toliau Latvijos link. Čia būta stotelės, dešinėje buvo tikriausiai gyvenamas namas, o ne stotelės pastatas.



                                        Meitenė.









                                        Daugiau fotografuoti neišėjo, nes prisistatė apsauga ir mandagiai paprašė nefotografuoti... Atseit, pasienio objektas.



                                        Pabaiga.
                                        P.S. Visos kelionės metu nemačiau nei vieno traukinio.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 11:53.

                                        Comment


                                          #40
                                          Meitenės stotis apgriuvusi. Ne taip, kaip Joniškio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X