Kažkada apie "Transsibirekspres" vadinamą prestižinį Rusijos turistinį traukinį skaičiau straipsnį "Kauno dienoje". Straipsnio pavadinimas buvo (berods) "Į Kauną buvo atvažiavęs garvežys".
Gal nuotraukoje ir yra užfiksuotas tas pats turistinis traukinys, kurio maršrutas vis siekia Kaliningradą?
Kokia turizmo firma yra to traukinio savininkas, neprisimenu. Prisimenu, kad kažkokia iš Sankt Peterburgo. Tą patvirtina nuotraukoje ant vagono matomas užrašas OKT ŽD.
Kaip buvo rašyta, tą turistinį traukinį būtinai traukia garvežys. Pasiguosta, kad garvežiai genda, bet paminėta kad vienam garvežiui sugedus į Lietuvą kitas atvažiuotų iš Baltarusijos.
Nežinau, kiek tame straipsnyje yra tiesos, bet netiesa buvo straipsnio autoriaus žodžiuose apie garvežio eksploatavimo "pigumą", nes atseit garvežys "vartoja vandenį" (žurnalistas "nežinojo", koks kuras ir kiek jo sunaudojama vandeniui užvirinti).
Būtent vieną naktį Kauno stotyje tas turistinis traukinys ir sustojo garvežį papildyti vandeniu ir sutaisyti netikėtai užgesusį prožektorių. Lietuvos stotyse vandens kolonėlių jau nėra (bent nemačiau), tai garvežio vandens atsargas tada papildė LG gaisrininkai.
Prisimenu, buvo rašyta kad garvežio švilpukas girdėti už 5 km.
Kiek supratau iš straipsnio, traukinys važiuoja naktį, dieną stovi stotyse (kaip ir sovietmečiu į Lietuvą atvažiuodavę turistiniai traukiniai), visame maršrute garvežį veda RŽD mašinistas ir jo padėjėjas, lydint vietiniams mašinistams-instruktoriams.
P.S.: parašiau, ką prisimenu; klystu? - taisykite .
Ir dar: būtų labai pravertę kažkam palaukti vėlyvo vakaro ir užfiksuoti Transsibirekspreso išvažiavimą. Gal būt tikrai su garvežiu ?
Nebent jie tą garvežį paslėpė kur nors, būčiau pamatęs...
Kaip įprasta, turistinį (ir ne tik) traukinį atitraukęs lokomotyvas (nesvarbu, kuriai šaliai jis priklauso - LT ar BY) atkabinamas ir nuvažiuoja į depą. Jei "Trans-Sibir-Ekspresas" sena tvarka buvo vežamas garvežio, tai jam dieną vietą irgi depe (paremontuoti atsirastų ką, o mašinistui ir jo padėjėjui reikalingas poilsis), gal ir būti "paslėptam" depo angare (ceche).
P.S.: dar kartą prašyčiau nepulti manęs, jei kažkur suklydau...
Kaip įprasta, turistinį (ir ne tik) traukinį atitraukęs lokomotyvas (nesvarbu, kuriai šaliai jis priklauso - LT ar BY) atkabinamas ir nuvažiuoja į depą. Jei "Trans-Sibir-Ekspresas" sena tvarka buvo vežamas garvežio, tai jam dieną vietą irgi depe (paremontuoti atsirastų ką, o mašinistui ir jo padėjėjui reikalingas poilsis), gal ir būti "paslėptam" depo angare (ceche).
P.S.: dar kartą prašyčiau nepulti manęs, jei kažkur suklydau...
Sis vagonas atkeliavo prikabintas prie traukinio Maskva - Vilnius, berods ketvirtadieni 2009-05-07
Sveiki visi.Jau žinau kas ten per turistai,jie iš Maskvos,stovejo Dūkšte 45min,teko pabendrauti ir padėti,pirmai fotkinau traukini iš visu pusiu,einu jau ant perono ir jie žiuriu stovi,galvojau velnių gausiu,kad fotkinu,negavau pasisveikinau ir toliau snekejom,kur mes sakau Dūkšte,parode žemelapi ir parodžiau kur jie,o atgal jie važuos pro Baltarusija ir į Maskva,dar sakė ,kad Dūkšte buvo pries 2 savaites,bet kažkaip nemačiau.kalbejau daug apie ka,bet va jau žalia užsidege ir išvare,atsisveikinau ,net sekmės palinkejo,tikuosiu kita vasara juos,vel sutikti.Mieli buvo tie rusai i Trakus jie važuos
Tai buvo Liepos 10 diena,beto TEP60 stovejo tyliai,nes miegojo masinistai
Reikia tikėtis, kad ne į Senuosius Trakus.
Būtų įdomu, jei kas TEP'ą su tuo turistiniu traukiniu užfiksavo Trakų geležinkelio stotyje.
Ir įdomu, kur tas TEP'as dėjosi į aklikelį nuvažiavęs stotyje, kur nėra antrųjų bėgių...
Reikia tikėtis, kad ne į Senuosius Trakus.
Būtų įdomu, jei kas TEP'ą su tuo turistiniu traukiniu užfiksavo Trakų geležinkelio stotyje.
Ir įdomu, kur tas TEP'as dėjosi į aklikelį nuvažiavęs stotyje, kur nėra antrųjų bėgių...
Žinokit, labai abejoju, ar pats traukinys važiavo iki Trakų stoties aklakelio. Nelogiška. Tokiu atveju traukiniui reikėtų manevruoti atgal iki Senųjų Trakų vagonais priekin, o Senųjų Trakų stotyje vėl persikabinti iš vieno galo į kitą.
Labiau tikėtina, jei tas traukinys liko Vilniuje, o rusų turistai buvo nuvežti autobusais iki Trakų.
Žinokit, labai abejoju, ar pats traukinys važiavo iki Trakų stoties aklakelio. Nelogiška. Tokiu atveju traukiniui reikėtų manevruoti atgal iki Senųjų Trakų vagonais priekin, o Senųjų Trakų stotyje vėl persikabinti iš vieno galo į kitą.
Labiau tikėtina, jei tas traukinys liko Vilniuje, o rusų turistai buvo nuvežti autobusais iki Trakų.
Comment