Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O čia dėl ko? Ką planuoja daryt?

    Comment


      "Mažins kėglių skaičių"
      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

      Comment


        Fotoreportažas Kalnėnai - Mažeikiai - Viekšniai.

        Kalnėnai - Pirmojo pasaulinio karo metu vokiečių įsteigta stotis tarp Mažeikių ir Ventos. Buvo už 3,9 km nuo Mažeikių.

        Stotis turėjo būti ties šiuo nameliu. Vaizdas Ventos link.



        Ties nameliu, Ventos link.



        Ten pat, Mažeikių link.



        Už kelių šimtų metrų Mažeikių link yra kur kas labiau tinkantis sočiai mūrinis geležinkeliečių pastatas. Dabar gerokai perstatytas gyvenamasis namas.



        Mažeikių link. Didesnėje nuotraukoje tolumoje matytųsi Mažeikių stoties kelyno apšvietimo bokštai.



        Mažeikiai. Palaida. Už nugaros privažiuojamasis kelias į pramoninę teritoriją Montuotojų, Troškūnų gatvėse.



        Ties Algirdo g. pervaža. Mažeikių link. Dešinysis kelias - aklikelis, pasibagiantis ties pervaža. Vidurinysis - privažiuojamasis kelias į minėta pramoninę teritoriją. Kairysis kelias - magistralinis.



        Ten pat, į priešingą pusę. Kairysis kelias - privažiuojamasis. Daugiau nuotraukų iš pramoninės atšakos bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.

        Paskutinis taisė Al1; 2012.12.27, 22:26.

        Comment




          Ties ortofotonuotraukoje pažymėta mėlynai vieta, Algirdo g. pervažos link nuo Sandėlių g. pusės.



          Beveik ten pat, tik kiek arčiau priėjus prie geležinkelio. Akmens anglies iškrovimo ir prekybos aikštelė.



          Keik paėjus nuo pervažos stoties link, už akmens anglies aikštelės. Kelias dešinėn - buvusio trikampio (žr. ortofotonuotrauką) šiaurinė "kraštinė".



          Nedaug paėjus stotes link. Žvilgsnis atgal. Kelias kairėn - ta pati trikampio šiaurinė "kraštinė".



          Paėjus trikampio "kraštine". Vaizdas atgal.



          Vėl kiek paėjus trikampio "kraštine". Vaizdas Gamyklos g. link. Daugiau nuotraukų iš trikampio bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.

          Paskutinis taisė Al1; 2012.12.27, 22:25.

          Comment


            Tarp trikampio ir magistralinio kelio yra birių krovinių estakada, gerai matoma ortofotonuotraukoje.



            Pietinės trikampio "kraštinės" liekanos. Stovint nugara į birių krovinių estakadą. Šios vietoje jau trikampio liekanų nebėra, nes tądien toje vietoje darbavosi buldozeris ir ardė pylimą, užpildamas griovus atliekomis ir žemėmėmis.



            Kažkur ties trikampiu. Stovint ant magistralinio kelio, stoties link.



            Beveik ten pat, Algirdo g. pervažos link.



            Kiek paėjus stoties link.



            Ten pat, vaizdas atgal.



            Vandens bokštas yra atokiau nuo geležinkelio. Ir dar neaišku, ar jis tikrai priklausė geležinkeliui. Dabar visai šalia jo pastatyta "Norfa", yra kiti pastatai, todėl nugriauti jį bus nepaprasta...



            Tęsinys bus.
            Paskutinis taisė Al1; 2012.12.27, 22:38.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vandens bokštas yra atokiau nuo geležinkelio. Ir dar neaišku, ar jis tikrai priklausė geležinkeliui. Dabar visai šalia jo pastatyta "Norfa", yra kiti pastatai, todėl nugriauti jį bus nepaprasta...

              Atvaizdas


              Tęsinys bus.
              Geležinkeliui priklausęs vandentiekio bokštas (jis buvo netoli esamo) yra senai nugriautas. Šitas bokštas priklauso savininkui su tokia buvusia intencija: savininkui įsigijus bokštą, jam priklausiusi žemė (keli metrai aplink bokštą) buvo padidinta likusios laisvos žemės sąskaita, kurioje, itin skubant, buvo pastatyta Norfa. Dabar šitas bokštas bus nekas kitas, kai „dovanėlė“ miestui.
              Paskutinis taisė Combat; 2012.12.28, 09:45.
              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

              Comment


                Bet iki privatizacijos jis priklausė geležinkeliui? Ar miestui? Pramonei? Tai kad ir nesant "Norfos", jį nugriauti būtų buvę sunku. Nuotraukoje už jo lyg ir kažkokia sporto salė, pastatyta turbūt apie 1990-uosius, garažai, dešiniau - penkiaaukštis namas.

                Comment


                  Tęsiu toliau.
                  Vis artėju prie Mažeikių stoties pastato. Žvilgsnis atgal, Ventos link.



                  Dar kiek paėjus stoties link. Stoties gatvėje yra šis apleistas namas. Tikriausiai jame gyveno geležinkeliečiai.



                  Maždaug ties namu, stoties link.



                  Irgi Stoties gatvėje esantis geležinkeliečių namas.



                  Mažeikių stoties pastatas remontuojamas. Bus uždengtas naujas stogas, pradėta pamatų hidroizoliacija. Galbūt vien tik tuo remontas nepasibaigs?



                  Senasis stoties pastatas jau nebe vienus metus uždarytas keleiviams. Pastato galas nuo Šiaulių pusės išnuomotas dėvėtų drabužių parduotuvei. Kitos patalpos tarnavo LG nebent kaip sandėlis. Geležinkeliečiai glaudžiasi šiame pastate šalia senojo stoties pastato.



                  Paskutinis taisė Al1; 2012.12.28, 19:43.

                  Comment






                    Nuo Šiaulių pusės.



                    Pastatai šalia stoties pastato iš miesto pusės.





                    Netoli stoties pastato, Šiaulių link.

                    Comment


                      Perėjau į kitą kelyno pusę. Žvilgsnis stoties link. Šiek tiek kairiau buvo didelis depas, kuris sugriautas Antrojo pasaulinio karo metais (žr. tarpukario nuotrauką žemiau).





                      http://www.mke.lt/Ma%C5%BEeiki%C5%B3...inkelio_stotis

                      Štai čia stovėjo depas.



                      Vaizdas į priešingą pusę. Išlikę pastatai, matomi ir tarpukario nuotraukoje. Tiesa, prie sandėlio dešinėje pristatytas priestatas.



                      Kokia pirminė paskirtis???



                      Sandėlis.



                      Iš kito sandėlio galo yra ;yg ir rūsys.



                      Šitie bėgiai, ant kurių stovėjau, eina palei sandėlį. O tie, kurie nusuka į kairę, eina iš kitos sandėlio šono. Toliau einu jais.

                      Paskutinis taisė Al1; 2012.12.28, 20:01.

                      Comment


                        Užeinu iš kito sandėlio šono, į Geležinkelio g.



                        Nuo Geležinkelio g. pusės pasirodo, kad tie lyg ir rūsiai yra du.



                        Kelias, einantis palei Geležinkelio g., veda elevatoriaus link.



                        Elevatorius veikiantis.



                        Žvilgsnis pro elevatoriaus vartus. Kairėje už tvoros matosi svarstyklių namelis.



                        Svarstyklės nebenaudojamos.



                        Ties svarstyklėmis, vaizdas atgal.



                        Už svarstyklių, vaizdas Šiaulių link.

                        Paskutinis taisė Al1; 2012.12.28, 20:09.

                        Comment


                          Nuo svarstyklių grįžtu prie stoties kelyno. Vaizdas stoties pastato link. Matosi pėsčiųjų perėja. Stoties kelyno aptvėrimas tuomet, kai buvau, jau buvo gerokai pažengęs. Pėsčiųjų "eismas" per geležinkelį iš tiesų labai didelis. Aptvėrus geležinkelį, bus paliktas tik šis vienas praėjimas.



                          Ten pat, vaizdas Šiaulių link.



                          Šiek tiek grįžau atgal, iki pėsčiųjų perėjos. Nuo pėsčiųjų perėjos stoties link.



                          Ten pat, vaizdas kairiau.



                          Į Mažeikius atvyksta automotrisė.



                          Buvę geležinkeliečių gyvenamieji namai netoli perėjos per geležinkelį.



                          Paskutinis taisė Al1; 2012.12.28, 20:15.

                          Comment


                            Vėl einu į pietrytinio stoties kelyno galo link. Kairėn - išardytos linijos į Jelgavą pradžia.





                            Į priešingą pusę.



                            Už iešmo, stoties link.



                            Nuėjus į kitą kelyno pusę, stoties link.



                            Į priešingą pusę.



                            Kažkada ties sandėliais būta kelio.



                            Vaizdas pietrytinio stoties galo link (Viekšnių, Šiaulių link).



                            Ties linijos į Jelgavą pradžia šalia geležinkelio yra šis, jei neklystu, tarpukario pastatas. Tikriausiai prie jo irgi būta geležinkelio atšakos. Dabar jame parduotuvės.



                            Stoties link nuo Laisvės g. pervažos.



                            Ties pervaža, į priešingą pusę, Viekšnių link.



                            Tęsinys bus.
                            Paskutinis taisė Al1; 2012.12.29, 16:50.

                            Comment


                              Tęsiu toliau.
                              Mažeikiai. Tiltelis per Dubupį.



                              Pirmojo pasaulinio karo metais tarp Mažeikių ir Viekšnių, 6,3 km nuo Mažeikių, buvo Krakių stotis.
                              Maždaug čia. Vaizdas Viekšnių link.



                              Ten pat, Mažeikių link.



                              Viekšnių link ties tilteliu per Baibelį.



                              Ties Maigių pervaža, Viekšnių link.



                              Į priešingą pusę.

                              Paskutinis taisė Al1; 2012.12.29, 16:53.

                              Comment


                                Viekšnių stotis. Vaizdas nuo kelyno galo (Mažeikių pusės).



                                Ten pat, vaizdas atgal.



                                Žvyro, skaldos arba akmens anglies iškrovimo vieta.



                                Nuo perono Akmenės pusėn.



                                Stoties vaizdas.

                                Paskutinis taisė Al1; 2012.12.29, 17:41.

                                Comment


                                  Viekšnių stoties pastatas buvo štai čia. Pastatas nugriautas po 2004 m.



                                  Stotis tarpukariu.



                                  Viekšnių stoties pastatas 2004 m. Atrodo, kad tai tas pats medinis namas, tik apmūrytas silikatinėmis plytomis.
                                  Abi nuotraukos iš http://www.mke.lt/Viek%C5%A1ni%C5%B3...inkelio_stotis



                                  Tualetas.



                                  Dabar geležinkeliečiai glaudžiasi čia.



                                  Stoties komplekso vieno iš pastatų (tikriausiai gyvenamojo namo) pamatai žvelgiant nuo perono.



                                  Kelynas. Vaizdas Akmenės link.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2012.12.29, 17:50.

                                  Comment


                                    Gyvenamasis namas prie stoties.



                                    Dar vienas.





                                    Ties pervaža, Akmenės link.



                                    Ties pervaža - Viekšnių stoties (nors tikriausiai dabar tai tik pralanka) panorama.



                                    Pabaiga.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Atvaizdas

                                      Kokia pirminė paskirtis???
                                      Atvaizdas
                                      Iki lokomotyvų atsiradimo, ten buvo skysto kuro garvežiams (mazuto) kaitinimo katilinė, kad juo užpildyti garvežių ištuštėjusias talpas, o dešinėje, rūsyje, jame buvo visokių tepalų garvežiams atsargos. Prieš rūsį (kairiau nuo įėjimo) yra užkasta talpa (atrodo, garvežio tenderis), kuriame buvo sandėliuojamas mazutas. Nuo tos vietos kaip ir prasidėjo garvežių/ lokomotyvų depo teritorija.
                                      Žvelgiant pro „skylę“ tarp katilinės ir pastato dešinėje, už techninio praėjimo (jis klaidingai vadinamas „pėsčiųjų perėja“, nes, panašu, statytas be jokio projekto; geležinkelininkai tiesiog geranoriškai leidžia juo naudotis miesto gyventojams), buvo depo teritorija. Kairiau geležinkelio kelio buvo tech. apžiūrų ir remonto duobė, smėlio saugykla ir kompleksas jam džiovinti, dešiniau kelio – depo „administracijos“ pastatėlis, o toliau – anglių sandėlis (geležinkelininkams aprūpinti ir garvežiams ekipiruoti). Iš tos vietos, kur fotografuota, atgal ir dešiniau buvo dar vienas pastatas, kuris vėliau buvo nugriautas (jungėsi prie dabar esamų pastatų). Jame buvo „vagoninikai“ ir gyvenamosios patalpos.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ties linijos į Jelgavą pradžia šalia geležinkelio yra šis, jei neklystu, tarpukario pastatas. Tikriausiai prie jo irgi būta geležinkelio atšakos. Dabar jame parduotuvės.

                                      Atvaizdas
                                      Buvęs „Lietūkio“ sandėlys. Iki jo buvo geležinkelio atšaka, matosi buvusi aukšta rampa.
                                      Paskutinis taisė Combat; 2012.12.30, 00:42.
                                      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                      Comment


                                        Per oficialų Lietuvos prezidentės D. Gribauskaitės vizitą Latvijoje susisiekimo ir užsienio reikalų ministrai prašė atkurti geležinkelius iš Mažeikių Vainiuodės ir Rengės kryptimis.

                                        http://nra.lv/ekonomika/73881-ronis-...s-virziena.htm

                                        Comment


                                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                          Per oficialų Lietuvos prezidentės D. Gribauskaitės vizitą Latvijoje susisiekimo ir užsienio reikalų ministrai prašė atkurti geležinkelius iš Mažeikių Vainiuodės ir Rengės kryptimis.

                                          http://nra.lv/ekonomika/73881-ronis-...s-virziena.htm
                                          Žiūrint iš šono, jų prašymai yra tokie beviltiški....Visai ne ta taktika ir metodika reikalinga.
                                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X