Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ministras E. Masiulis dėl Skuodo linijos sakė, kad problemą reikia spręsti kompleksiškai: reikia renovuoti kapitaliai visus ruožus Mažeikiai-Liepoja, Priekulė-Kretinga. Gabalais - nei ekonomiškai, nei infrastruktūros prasme nepagrįsta.

    Comment


      #62
      Solvijau, jei nesunku įmesk daugiau foto, kaip in real atrodo ruožas Latvijoje...

      Comment


        #63
        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Ministras E. Masiulis dėl Skuodo linijos sakė, kad problemą reikia spręsti kompleksiškai: reikia renovuoti kapitaliai visus ruožus Mažeikiai-Liepoja, Priekulė-Kretinga. Gabalais - nei ekonomiškai, nei infrastruktūros prasme nepagrįsta.
        Tai reiškia, kad nieko ir nebus daroma, bent jau artimiausiu laiku.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #64
          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Solvijau, jei nesunku įmesk daugiau foto, kaip in real atrodo ruožas Latvijoje...
          Pažiūrėti galima čia:
          http://www.miestai.net/forumas/showt...495#post365495

          http://www.miestai.net/forumas/showt...495#post365495

          Comment


            #65
            Gal nebuvo šio pranešimo - apie geležinkelio tunelio Mažeikiuose projektą. Kaip supratau pilietinė iniciatyva.

            http://www.mazeikiai.lt/go.php/lit/M...ristatymo/4747

            Siūloma etapais uždaryti eismą: pradžioje Kužių kryptimi ir judėjimą nukreipti per Rengę-Jelgavą-Šiaulius, įrengus šią tunelio dalį paskiau uždaryti judėjimą Rengės kryptimi.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2011.12.14, 18:03.

            Comment


              #66
              Apie tunelį jau kalbėta senokai. Bet tai absurdas ir šiaip nepakeliama investicija. Plius dar elektrifikuota linija... Visiška nesąmonė, nes elektrifikuoti reikėtų ruožą nuo Bugenių iki Radviliškio - ten keičiami lokomotyvai.

              Kelis šimtus kartų pigiau galima pastatyti tris viadukus ir tai leis išspręsti transporto problemas, kurios atsiranda uždarius pervažas. Arba netgi iškelti stoties kelyną (į Ventos stotį vagonų laikymui ir t.0t), paliekant tik dvibėgę geležinkelio liniją su stotimi ir atlaisvinti teritoriją mieste. Bet kam gi ji reikalinga? Juk miestas merdėjantis.

              Comment


                #67
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Apie tunelį jau kalbėta senokai. Bet tai absurdas ir šiaip nepakeliama investicija. Plius dar elektrifikuota linija... Visiška nesąmonė, nes elektrifikuoti reikėtų ruožą nuo Bugenių iki Radviliškio - ten keičiami lokomotyvai.

                Kelis šimtus kartų pigiau galima pastatyti tris viadukus ir tai leis išspręsti transporto problemas, kurios atsiranda uždarius pervažas. Arba netgi iškelti stoties kelyną (į Ventos stotį vagonų laikymui ir t.0t), paliekant tik dvibėgę geležinkelio liniją su stotimi ir atlaisvinti teritoriją mieste. Bet kam gi ji reikalinga? Juk miestas merdėjantis.
                Tai va būtent. Geležinkelio tunelis it turėtų „sudrebinti“ Mažeikius, o gal net ir naują gyvybę įpūstų – atlaisvinamos teritorijos užstatomos naujais turistus traukiančiais objektais.

                Dėl „nepakeliamų“ investicijų. O koks skirtumas? Jei bus pinigų iš ES, tai ko dar galvą sukti? Gal geriau tunelį Mažeikiuose pastatyti, nei pinigus išvogti per visokiausias VEKS analogijas?

                Viadukų ir autotunelių statyba Mažeikiuose idėja jau virsta atgyvenusia. Reikėjo statyti, kol pas gyventojus entuziazmas tam buvo. O dabar bus geležinkelio tunelis, tik „Lietuvos geležinkeliai“ jam iš lubų nupiešė 800 mln litų kainą; ir patys tuo pakliuvo į spąstus, bet jie to dar nežino.
                Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                Comment


                  #68
                  Apie tuos spąstus plačiau galima?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #69
                    Šiaip pamąsčius...
                    a) visas Mažeikių stoties kelynas remontuotas (visi pabėgiai betoniniai), vadinasi atliktas remontas statant tunelį taptų nuostolingas ir bereikalingas?
                    b) ka reiktų daryti su birių krovinių rampa?
                    c) rausti nuvažiavimą tuneliui reiktu pradėti mažiausiai 0,5 km iki portalo (tunelio pradžios), o jų būtų net 3 +betonuoti ir aptverti "griovio" kraštai, kadangi vietovė lygi
                    d) jeigu birių krovinių rampą paliekama vietoje, tuomet reiktų ilginti atšaką iki jos, nuo MN pusės reiktų papildomų kelių, o pačią atšaką statyti ant betono, kito varianto sąlygos neleidžia
                    e)tunelyje važinėtų tik dyzeliu varomos automotrisės ir traukos riedmenys, taigi apačioje esančiame keleivių perone dažnai būtų apsinuodijimų
                    f) vistiek atsirastų koks idiotas, kuris ir tunelyje sugebėtų palysti po traukiniu, tuomet išvis eismas jame būtų apribojamas iki minimumo, o gal ir visai sustabdytas
                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                    Comment


                      #70
                      e)tunelyje važinėtų tik dyzeliu varomos automotrisės ir traukos riedmenys, taigi apačioje esančiame keleivių perone dažnai būtų apsinuodijimų
                      Galima padaryti pakankamai gerą ventiliacijos sistemą (lyg pasaulyje trūktų dyzelinių traukinių važiuojančių tuneliais).

                      Comment


                        #71
                        Parašė [unique]y1k3s

                        Galima padaryti pakankamai gerą ventiliacijos sistemą (lyg pasaulyje trūktų dyzelinių traukinių važiuojančių tuneliais).
                        Bet ir kainuotų tokia sistema nemažai
                        Ar išvis finansiškai apsimoka ten tunelį kasti?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          #72
                          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                          Šiaip pamąsčius...
                          a) visas Mažeikių stoties kelynas remontuotas (visi pabėgiai betoniniai), vadinasi atliktas remontas statant tunelį taptų nuostolingas ir bereikalingas?
                          Visiškai taip. Gyvenimas vietoje nestovi.
                          b) ka reiktų daryti su birių krovinių rampa?
                          Ji gali likti – netrukdys. Principe į tą zoną ir dar toliau turi būti „nugrūstas“ visas krovininis darbas.

                          c) rausti nuvažiavimą tuneliui reiktu pradėti mažiausiai 0,5 km iki portalo (tunelio pradžios), o jų būtų net 3 +betonuoti ir aptverti "griovio" kraštai, kadangi vietovė lygi
                          Kai kur reikėtų betonuoti, o kai kur pakaktų ir šlaituoti.
                          d) jeigu birių krovinių rampą paliekama vietoje, tuomet reiktų ilginti atšaką iki jos, nuo MN pusės reiktų papildomų kelių, o pačią atšaką statyti ant betono, kito varianto sąlygos neleidžia
                          Papildomų kelių reikėtų, taip pat ir vadinamojo „примыкание на перегоне“ – kad manevrinių sąstatu galima būtų įvažiuoti iš Ventos pusės.
                          Viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos statomos ant žemių sankasos, padengtos smėlio arba žvyro, arba skaldos balasto; betonas po geležinkelio keliu nereikalingas.
                          e)tunelyje važinėtų tik dyzeliu varomos automotrisės ir traukos riedmenys, taigi apačioje esančiame keleivių perone dažnai būtų apsinuodijimų
                          Veikiausiai – ne. Keleiviniams traukiniams numatomas dar vienas neilgas kelias tunelyje, kuris būtų siena atitvertas nuo pagrindinio kelio, gal būt – net nuleidžiamais automatiniais vartais su ventiliacija lokomotyvų (ar dyzelinių jėgainių) stovėjimo vietoje.
                          f) vistiek atsirastų koks idiotas, kuris ir tunelyje sugebėtų palysti po traukiniu, tuomet išvis eismas jame būtų apribojamas iki minimumo, o gal ir visai sustabdytas
                          Kaip minėjau, numatomas antrasis trumpesnis kelias, kuris bus siena atitvertas nuo pagrindinio kelio, o įėjimas ne keleivinių traukinių eismo metu į keleivinę platformą uždaromas. Keleiviai po keleiviniais traukiniais ir Londone krenta. Bet tunelis Mažeikiuose mąstomas, principe, ne iš gyventojų saugumo sumetimo pozicijų. Tai – viso labo viena tunelio sumąstymo koncepcijos komponenčių, kaip ir pervažų naikinimas.

                          Galimas tunelio statybos būdas – atviras skydinis. Dar, kaip nupasakojo, galimas variantas – į žemę sukalami reikiamo ilgio metaliniai skydai, įtvirtinami gęžtiniais poliais/pamatais (net nežinau kaip pavadinti), uždengiamas tunelio viršus, pro skylę į tunelį paleidžiama technika iškasti gruntą.
                          Paskutinis taisė Combat; 2011.12.23, 12:20.
                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                          Comment


                            #73
                            Gerai pagalvojus ar tas tunelis iš vis reikalingas, aprkova šiuo ruožu gerokai sumažėtų "atkėlus" geležinkelį Priekulės-Skuodo kryptimi.
                            Įdomu kiek proc. MN produkcijos keliauja į KN?

                            Comment


                              #74
                              Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                              Gerai pagalvojus ar tas tunelis iš vis reikalingas, aprkova šiuo ruožu gerokai sumažėtų "atkėlus" geležinkelį Priekulės-Skuodo kryptimi.
                              Įdomu kiek proc. MN produkcijos keliauja į KN?
                              Ar pas kažką dar yra minčių, kad tas ruožas dar gali būti atkeltas?
                              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                              Comment


                                #75
                                Mažeikių stotis.



                                Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.

                                Comment


                                  #76
                                  Pirmadienį važiuodami po Latviją, šiuo atveju konkrečiai iš Mažeikių per Vainiuodę, Priekulę, pastebėjau, kad kai kuriuose Latvijos dalies ruožuose ir grioviuose iki Priekulės yra išgenėti krūmai.
                                  Vaizdas gerokai skiriasi nei fiksuotas 2009 m. (žr. pranešimus aukščiau).
                                  Įdomu kokiu tikslu vykdomi šie darbai?

                                  Comment


                                    #77
                                    Gal ruošiasi ardymui ? Arba vis tik yra mintis atstatyti... Kam tada planuoti ruožo Mažeikiai Lūšė rekonstrukciją?

                                    Comment


                                      #78
                                      Planuojama tokia rekonstrukcija?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #79
                                        Nežinau, bet ruožas išgenėtas kruopščiai.
                                        Jei planuotų rekontrukciją turėjo būti skelbiamas konkursas.
                                        Žinau, kad kad LDZ vadovybė šio ruožo (kaip ir Skuodo kryptimi) neplanavo 2009 m. nuardyti kaip kitų.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2012.05.11, 21:13.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                          Pirmadienį važiuodami po Latviją, šiuo atveju konkrečiai iš Mažeikių per Vainiuodę, Priekulę, pastebėjau, kad kai kuriuose Latvijos dalies ruožuose ir grioviuose iki Priekulės yra išgenėti krūmai.
                                          Vaizdas gerokai skiriasi nei fiksuotas 2009 m. (žr. pranešimus aukščiau).
                                          Įdomu kokiu tikslu vykdomi šie darbai?
                                          Eismas, principe, be esminio kapitalinio remonto ta kryptimi nebeįmanomas – medžiai per dideli ir šaknys pažeidusios sankasą stipriai; vienintelis logiškas sprendimas – nuardyti geležinkelį tame ruože. Tuo labiau, kad Lietuva puoselėja viltis pati pasistatyti geležinkelio kelią nuo Lūšės iki Skuodo.

                                          Nuardžiusi tą geležinkelio kelią, Latvija tik išloš – visi galimi naftos, ir ne tik, kroviniai į Liepojos uostą važiuos per visą Latviją, o ne per visą Lietuvą, pvz., iš Novopolocko. Lietuva, nuardydama geležinkelį Mažeikiai – Rengė, pademonstravo puikų pavyzdį, kaip susižerti visą įmanomą pelną sau. Latviai, manau, elgsis analogiškai.
                                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X