Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Aciu besibeldziantiems i pakrascius visokius ir fotografuojantiems. Vienas labiausiai dominanciu krastu man sitas. Kazkas ties Skuodu, Mazeikiais... (ir vel tenka pasikratot: nors ir niekad ten nebuves).

    Comment


      #42
      ziuru tiltas jau kaip ir nuardytas virs Varduvos sito nenaudojamo kelio. ankstesnese idetose nuotraukose dar buvo tiltas normalus ant tilto uzrasyta RUZGA

      Comment


        #43
        Šalia yra Ruzgų kaimas.

        Tęsiu toliau.

        Žemėlapyje pažymėjau Bugenių st., pagrindinį įvažiavimą (PĮ) į MN teritoriją ir Naudvario buvusią stotelę.



        Tolumoje - Bugenių stotis.



        Žvilgsnis atgal, Ventos stoties pusėn.



        Bugeniai. Kelias dešinėje į Ventos stotį, o kairėje - mažai naudojamas (tik manevravimui ir tai retai) kelias link magistralinės linijos Mažeikiai - Vainiuodė. Dabar link Latvijos iš Mažeikių traukinys gali nuvažiuoti tik per Bugenius, pakeisdamas judėjimo kryptį.





        Depas.



        Peronų nėra, o gal jų čia niekada ir nebuvo. Kur sustodavo dyz. traukiniai? Ar jie veždavo dirbančiuosius tiesiai į gamyklos teritoriją?



        Stotis



        Suskystintų dujų pripildymo estakada. Ir vagonų traukėjas.





        Prie pagrindinio įvažiavimo į naftos perdirbimo gamyklą.





        Kelias iš Bugenių link Latvijos.

        Paskutinis taisė Al1; 2010.10.15, 20:53.

        Comment


          #44
          Žvelgiant į Mažeikių pusę. Tiesiai - išardytas magistralinis kelias Vainiuodė - Mažeikiai. Kelias kairėje - MN link..



          Ten pat, Latvijos link. Čia magistralinė linija ir kelias į MN susijungdavo.



          Paėjus pora šimtų metrų Latvijos link. Žvilgsnis atgal, Mažeikių link.



          Ties buvusia keliuko tarp Kugių ir Pikelių pervaža buvo Naudvario stotelė. Nors pati vietovė žemėlapyje pažymėta kaip Naudvarė. Gal koks rusiškas iškraipymas (stotelę radau tik rusiškame žemėlapyje, o lietuviškame pažymėta stotelė be pavadinimo)?
          Vaizdas link Lūšės stoties.



          Mažeikių link. Gerai įsižiūrėjus matyti Bugenių stoties šviesoforas.



          Gamta atsikariauja, kas jai priklauso.



          Čia tikriausiai būta (dešiniau buvusios pervažos stovint Kugių pusėje) stotelės pastato, o gal geležinkeliečių namo.
          Nuotraukoje nelabai matosi, bet yra sodas - kelios obelys, kriaušė.



          Tęsinys bus.
          Paskutinis taisė Al1; 2010.10.15, 22:24.

          Comment


            #45
            Bugeniuose neprisistatė vyrai juodais drabužiais (apsauga)?

            Comment


              #46
              Ne. Arčiau prie kelyno link MN teritorijos ir nėjau. Kamerų yra, apsauga budi prie įvažiavimo į suskystintų dujų užpildymo cechą. Pačioje Bugenių stotyje keli geležinkeliečiai į mane kreivai pažiūrėjo, bet nieko nesakė.

              Comment


                #47
                Kaip pastebėjau, bėgiai nuo Mažeikių link Lūšės visai geros būklės ir įdomu, kodėl jais neberieda sąstatai... Dabar MN nusities produktotiekį į Latviją ir bus "Amen Juze" LG'iams. Gal ne į temą. bet atsimenu dar kai mažas buvau, eidavau į Panevėžio GS su seneliu žiūrėt kaip D1 medinukas į Daugpilį lėkdavo 18:00, ir būdavo 3 vagonų ir žmonių nemažai, dabar Lietuvos geležinkelių sistema (keleivių vežimo) yra silpniausiai išvystyta Europoje. Nebūtų vagių (kalbu apie LT valdžią) šalis. Bile prasukt sau į kišenę, o daugiau, ai, nuostolinga, uždaryt, išardyt, nugriaut... Gaila, bet ką padarysi...
                P.S O kiek pinigų buvo sukišta į ruožų statybas, kurie jau dabar išardyti, ar nenaudojami, ir kiek dar bus sukišta į jų nuardymą. Ar čia protingi žmonės mąsto?..
                Paskutinis taisė bosco; 2010.10.15, 22:59.

                Comment


                  #48
                  Produktotiekis tai tik spaudimas LG. Šnekos, kurios kol kas turi nedaug šansų virsti realybe. Nepriklausomybės pradžioje atsitvėrus sienomis su visais kaimynais (tą patį darė visos buvusios TSRS šalys), vežant krovinius iš MN į Klaipėdą per Latviją reikėjo du kartus kirsti sieną, mokėti latviams už infrastruktūrą ir tikriausiai traukos paslaugas (jei LG lokomotyvų neįleisdavo). Tiesiog pigiau ir paprasčiau buvo per Kužius, Telšius.

                  Comment


                    #49
                    Ačiū, Al1, už geležinkelių nuotraukas iš Lietuvos pakraščių (ne tik iš Latvijos pasienio).
                    Atsiprašau, bet ne visos nuotraukos matomos.

                    Toks nekuklus klausimas - keliavai tais geležinkeliais mašina, pėsčiomis ar turi nuosavą dreziną?

                    Comment


                      #50
                      Pas mane visos matosi. Tik kartais ne visos iš pirmo ar antro karto matosi. Visgi po kelių refresh'u matosi visos. Keliavau mašina, kai kur paeidamas po kokį kilometrą kitą pėsčiomis. Ne visur įmanoma privažiuoti.

                      Comment


                        #51
                        Parašė bosco Rodyti pranešimą
                        Kaip pastebėjau, bėgiai nuo Mažeikių link Lūšės visai geros būklės ir įdomu, kodėl jais neberieda sąstatai... Dabar MN nusities produktotiekį į Latviją ir bus "Amen Juze" LG'iams.
                        Liepojoje – farvateris per seklus (kad ir nusities – kokius 10 metų iš tos investicijos nebus jokios naudos), į Ventspilį vargiai nusities – toli, ir dar būti susisiejus su vienu terminalu, į Klaipėda vamzdį taip pat vargiai ties – LG, kad pakariauti su MN, reikėjo visą geležinkelio ruožą Mažeikiai – Rengė nulupti, o vamzdžio atveju – tik kranelį Klaipėdos naftos terminale užsukti (todėl lenkai taip atkakliai ir siekia Klaipėdos naftos terminalo kontrolės). Jei būtų veikiantis geležinkelis per Latviją, traukiniai su naftos produktais, ir ne tik, važiuotų per ten į Klaipėdą daug metų.
                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                        Comment


                          #52
                          Reikia nuo Skuodo link Lūšės savo teritorijoje nutiesti geležinkelį ir visiems bus gerai.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #53
                            Pasiūlyk pinigų šaltinį.

                            Comment


                              #54
                              nebūtina tiesti - labai paprasta schema - nusiperki geležinkelius tarp Kretingos Skuodo ir Lavijoje, paverti juos privažiuojamaisiais keliais, pradedi važineti savais lokomotyvais ir labai giliai tada spjauni į kai ką...

                              Comment


                                #55
                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Reikia nuo Skuodo link Lūšės savo teritorijoje nutiesti geležinkelį ir visiems bus gerai.
                                Jei RailBalticai negali išpirkti žemės, tai šis variantas dar labiau nerealus.
                                Yra ir kitas LV SM pasiūlytas variantas - LG arba MN latvišką ruožą gali išsinomuoti 99 m. Visiems šis variantas tiktų.
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.16, 19:56.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  nebūtina tiesti - labai paprasta schema - nusiperki geležinkelius tarp Kretingos Skuodo ir Lavijoje, paverti juos privažiuojamaisiais keliais, pradedi važineti savais lokomotyvais ir labai giliai tada spjauni į kai ką...
                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Jei RailBalticai negali išpirkti žemės, tai šis variantas dar labiau nerealus.
                                  Yra ir kitas LV SM pasiūlytas variantas - LG arba MN latvišką ruožą gali išsinomuoti 99 m. Visiems šis variantas tiktų.
                                  Kažin ar LG pasirengusi į kapitalinį ruožų remontą investuoti lėšas. Kažin ar MN pasirengusi investuoti į tų linijų kapitalinį remontą, šilumvežius. Ar tai atspirks? Vis tiek teks naudotis LG paslaugomis, nes Bugeniai su visu kelynu priklauso LG, ruožas iki Latvijos taip pat. Skuodas - Kretinga irgi LG. LG jų nė už ką MN neparduos, nes žino, kuo tai kvepia - kliento praradimu. Čia reikia politinio sprendimo iš viršaus. Bet jei MN lenkai parduos rusams, tuomet geležinkelio tikrai niekas neparduos ar išnuomos. O lenkams irgi nėra jokio reikalo linijų parduoti, nes jie šiko, šika ir toliau dar labiau šiks ant Lietuvos.

                                  Comment


                                    #57
                                    Tęsiu toliau.

                                    Lūšė. Žvelgiant nuo Mažeikių pusės.



                                    Ten pat, žvilgsnis Mažeikių link.



                                    Stotis.





                                    Paminklas tremtiniams.





                                    Tarpukario geodezinis ženklas.



                                    Stoties komplekso gyvenamieji namai. Čia tik pora, yra dar berods du.



                                    Traukiniai seniai nebevažiuoja, autobusai taip pat jau seniai nebeužsuka. Tiesą sakant, Lūšė nėra be visuomeninio transporto. Priemiestiniai autobusai važiuoja. Tik prie geležinkelio stoties neužsuka.



                                    Ties lūšės pervaža. Latvijos link.



                                    žvilgsnis į priešingą pusę.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2010.10.16, 22:01.

                                    Comment


                                      #58
                                      Realiai manau viską nulems pinigai - vienos ar kitos spalvos... Nes LDZ šita šaka kaip šuniui penkta koja, norint ją prižiūrėti reikia sutvarkyti liniją tarp Liepojos ir Priekulės, kuri yra visa ant medinių pabėgių...

                                      Comment


                                        #59
                                        O gal paskelbti Latvijai karą ir atkariauti visą teritoriją iki geležinkelio Skuodas - Priekulė - Lūšė + 2 km apsauginės juostos nuo jo.
                                        Bet dar geriau įvykdyti viduramžių Lietuvos (tiksliau jos tuometinio valdančiojo elito) norą valdyti Livoniją. Kartu prigriebtume ir Estiją.

                                        Comment


                                          #60
                                          Latvijoje, netoli Vainiuodės ties pervaža.
                                          Vaizdas Vainiuodės link.



                                          Lietuvos link.



                                          Vainiuodės stotis. Stotyje veikia geležinkelio muziejus. Bet jis dirba tik iki 14 val. Pavėlavau.





                                          Užželiantys kelias, peronai.





                                          Viskas.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2010.10.16, 22:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X