Jonavoje betoniniai, vienas viename tilto gale , kitas kitame... Geriau matosi, kai važiuoji su mašina...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja
Collapse
X
-
per laisvas dienas teko pabuvot Mažeikių krašte šiek tiek vaizdinės medžiagos:
nuardyti bėgiai žiūrint link Mažeikių, už Ventos stoties ~1-2 km, nuo Mažeikių ~10 km, kas žino vietovę - pervaža ties Ruzgais
apsisukus į kitą pusę - vaizdas link MN
paėjus šiek tiek du tiltai per Varduvą
atsisukus atgal
tiltas į MN
link Latvijos vedęs kelias
už tilto bėgiai taip pat nuardyti
Ruzga - žemaitiškai
tiltas į MN atrodo labiau pasenęs...
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNesupratau. Tai ką, linija Venta - Priekulė irgi demontuota??????
nebent būtų pravažiavimas per MN
jei ką dar pridedu žemėlapį iš maps.lt
Paskutinis taisė dariusn; 2009.04.14, 21:58.
Comment
-
ir dabar žavi
Parašė specialistas Rodyti pranešimąJonavoje kažkaip jų nepastebėjau.
Šiaip mane labai žavi senovinė architektūra. Kai pagalvoji, kad visi granitiniai akmenys pamatuose nutašyti žmonių rankomis, kiek tuometiniai inžinieriai dvasios įdėjo, kad tiltas būtų ne tik tvirtas, bet ir išvaizdus bei ilgaamžis - kelia nuostabą.
Kaip latvių kolegos sako: nauju šedevru už 2,5 milijardų LTL (0,5 mlj. LVL) - nauju "pietiniu" tiltu Rygoje per Dauguvą susidomėjo amerikiečiai (kas per technikos šedevras už tokius pinigus) bei kiniečiai, kur už tokią sumą nutiesiamas 20 km ilgio tiltas.
Comment
-
šioks toks temos atnaujinimas - Lūšė - vaizdai iš paskutinės stoties Lietuvos pusėje prieš išlendant į Latviją.
stoties fasadas
grįžtant iš Latvijos pasitinka aptrupijęs užrašas
taip atrodo stoties kiemo pusė
bėgiai link Mažeikių
bėgiai link Latvijos
kaip prieš tai paaiškėjo, dalis bėgių šiame ruože yra išardyti. Deja keliavau ne dvirate transporto priemone, todėl pasakyti kiek nuo stoties dar yra bėgių negaliu
šalia stoties stovi kryžius tremties aukoms atminti
Comment
-
Iš Kultūros paveldo departamento puslapio:
Nyksta kultūros vertybė – Geležinkelio tilto statinių kompleksas
http://www.kpd.lt/lt/node/871
Comment
-
Ruožas Mažeikiai-Vainiuodė-Priekulė 1 dalis
Teko lankytis ruože Venta-Vainiuodė-Priekulė-Skuodas.
Geležinkelio ruožas Liepoja-Kaišiadorys oficialiai atidarytas 1871 m. rugsėjo 4 d. Iki 1891 m. priklausė Liepojos-Romnų geležinkelio bendrovei, po to - valstybei. 1919 m. liepos 1 d. 4 val. šiame ruože pradėjo kursuoti pirmasis nepriklausomos Latvijos traukinys Liepoja-Langiai. Jį sudarė 3 platformos su sėdynėm ir lokomotyvas, kurie suremontuoti Liepojos dirbtuvėse. Iki 1929 m. pastačius Glūdos-Liepojos geležinkelį šis geležinkelio ruožas buvo vienintelis jungęs Liepoją su kitais Latvijos regionais. Nereikia pamiršti, kad geležinkelio ruožas Mažeikiai-Priekulė-Kretinga buvo svarbesnis daugiau Lietuvai: 1923 m. juo judėjo Lietuvos kariuomenė užimant Klaipėdą "sukilimo" metu, iki 1932 m. jis jungė Kauną, Šiaulius su Klaipėda iki tol kol nebuvo pastatytas geležinkelis per Telšius.
Iki 1940 m. bėgiai buvo 1435 mm pločio, o tai leido organizuoti tiesioginį keleivių ir prekių judėjimą su Vakarų Europa.
Po Antrojo pasaulinio karo geležinkelio ruožas Liepoja-Mažeikiai prarado strateginę reikšmę, o atkūrus nepriklausomybę visiškai sunyko. Sovietmečiu ir nepriklausomybės pradžioje įvairu metu kursavo traukiniai Radviliškis-Lūšė (1976 m. 1 kartą), Klaipėda-Mažeikiai (1 kartą), Liepoja-Vainiuodė (4 kartus), Ryga-Klaipėda (1 kartą) (žr. temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...t=8214&page=2; jei ką domina nepatalpinti tvarkaraščiai informuokite), Ryga-Mažeikiai-Liepoja (penktadieniais, sekmadieniais vietoj buvusio Liepoja-Klaipėda-Kaliningardas 1993-1994 m.).
Paskutiniai keleiviniai traukinai išvažiavo: Ryga-Mažeikiai-Klaipėda - 1993 m., Liepoja-Vainiuodė - 1998 m. vasario 24 d., Liepoja-Mažeikiai-Ryga - 1994 m., Klaipėda-Mažeikiai - 1997 m.
"Mažeikių nafta" nuo plento ties Dapšiais
Nuo Ventos stoties iki pervažos ties Dapšiais (iki plento įvažiuojant į "Mažeikių naftą") bėgiai link Priekulės nurinkti (nuotraukos dešinėje). Tačiau traukiniu iš Priekulės ir Mažeikių galima važiuoti per Bugenius "trikampiu" (nuotraukos kairėje). Žr. žemėlapį šios temos 4 ar 5 puslapyje.
Toliau link Lūšės nuo šio "trikampio" ŠV dalies, už minėtos pervažos į "Mažeikių naftą" eina visai padorūs bėgiai. Lietuviškoje dalyje nėra apaugę krūmais kaip kad Latvijoje. Būklė visai padori - tikriausiai profilaktiškai prižiūrima.
Geležinkelis šalia Lūšės stoties.
Geležinkelis už Lietuvos-Latvijos sienos link Vainiuodės stoties. Per tuo 11 m. užaugo "miškas". Kaip latviai teigia - atrodo kaip keletas metų po "Didžiojo Tėvynės karo".
Kai kur bėgiai mažiau apaugę mišku.
Gražuolė buvusi Lietuvos-Latvijos pasienio stotis Vainiuodė. Joje buvo 2 peronai. Kelynas nurinktas, liko tik 1 kelias.
Artėjant prie Priekulės.
Taigi, apibendrinus pirmąją kelionės dalį matyti, kad geležinkelio ruožas visai geros būklės - pabėgiai visur betoniniai. Vienintelė problema - nenaudojamas tikriausiai nuo 1998 m. (tikslių duomenų neturiu) apaugo krūmais ir žole.
Kodėl jį uždarė (oficialiai Latvijoje šis ruožas nėra uždarytas) ir taip "nugyveno", mano nuomone, versijų būtų keletas: 1) Latvijos susisiekimo ministerija teigia, kad ruožas iš Kretingos link Priekulės turi privažiuojamojo kelio statutsą, o tai trukdo jo plėtrą; 2) tie patys ekonominiai karai kaip ir Mažeikių-Rengės ruože (šiuo klausimu kalbinti latviai kaltina save, kad užleido Priekulės ruožą, o lietuvius dėl Rengės); 3) lietuviško ruožo Kretinga-Skuodas prasta būklė - supuvę medininiai pabėgiai, kas ir trukdė vystyti krovą ruože Mažeikiai-Klaipėda.
Siūlau padiskutuoti kodėl ta linija buvo uždaryta.
Tęsinys apie ruožą Priekulė-Skuodas rytoj.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.03, 16:57.
Comment
-
Sorry sumaišiau , nebuvo... Ten apie klaipėdą... Beje, dar vienas skelbimas susijęs su šia tema :
Lietuvos geležinkeliai VIEŠO KONKURSO TVARKA PARDUODA:
Geležinkelio tiltas su dviem apsaugos bokšteliais (68,54 ir 68,87 kv. m). (unikalus Nr.4400-1665-8063) , Mažeikių raj.
Pradinė pardavimo kaina 44200 Lt (be PVM).
taigi, kiek suprantu parduodamas tiltas per Ventą, kuris įtrauktas į kultūros paveldo objektus...
Plačiau:
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RK2/#
Comment
-
Tiltas šitas.
http://www.miestai.net/forumas/showp...7&postcount=76
http://www.kpd.lt/lt/node/871
Kokiu tikslu parduodamas tiltas? Supjaustymui?
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RK2/#Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.26, 18:50.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąČia kuris tiltas?
Šitas http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=82
ar šitas
http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=82
Kas darosi jau sunku suvokti? Kokiu tikslu parduodamas tiltas? Supjaustymui? Baigia viską išparduoti. Sąžinė jau seniai tikriausiai parduota.
Comment
-
Ventos stotis
Senajame stoties pastate gyvena žmonės, o stotis įsikūrusi toliau esančiame silikatinių plytų pastate.
Link Latvijos. Tolumoje kelio Nr. 219 tiltas per geležinkelį. Tai į MN vedantis kelias.
Ties rajoninio kelio 2718 pervaža. Vaizdas link Mažeikių.
Tiltai per užtvenktą Varduvą.
Einant prie tiltų pylimu. Bėgiai suka link naftos perdirbimo gamyklos, o tiesiai einanti magistralinė geležinkelio Mažeikiai - Vainiuodė linija išardyta.
Kaip matyti, magistralinės linijos tiltas buvo dviejų kelių ir yra pastatytas ant senojo dvikelio tilto atramų. Užtvenkus upę, vandens lygis pakilo, todėl teko pakelti tiltą aukščiau.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.14, 21:06.
Comment
Comment