Ministras E. Masiulis dėl Skuodo linijos sakė, kad problemą reikia spręsti kompleksiškai: reikia renovuoti kapitaliai visus ruožus Mažeikiai-Liepoja, Priekulė-Kretinga. Gabalais - nei ekonomiškai, nei infrastruktūros prasme nepagrįsta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąMinistras E. Masiulis dėl Skuodo linijos sakė, kad problemą reikia spręsti kompleksiškai: reikia renovuoti kapitaliai visus ruožus Mažeikiai-Liepoja, Priekulė-Kretinga. Gabalais - nei ekonomiškai, nei infrastruktūros prasme nepagrįsta.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSolvijau, jei nesunku įmesk daugiau foto, kaip in real atrodo ruožas Latvijoje...
http://www.miestai.net/forumas/showt...495#post365495
http://www.miestai.net/forumas/showt...495#post365495
Comment
-
Gal nebuvo šio pranešimo - apie geležinkelio tunelio Mažeikiuose projektą. Kaip supratau pilietinė iniciatyva.
http://www.mazeikiai.lt/go.php/lit/M...ristatymo/4747
Siūloma etapais uždaryti eismą: pradžioje Kužių kryptimi ir judėjimą nukreipti per Rengę-Jelgavą-Šiaulius, įrengus šią tunelio dalį paskiau uždaryti judėjimą Rengės kryptimi.Paskutinis taisė Salvijus; 2011.12.14, 18:03.
Comment
-
Apie tunelį jau kalbėta senokai. Bet tai absurdas ir šiaip nepakeliama investicija. Plius dar elektrifikuota linija... Visiška nesąmonė, nes elektrifikuoti reikėtų ruožą nuo Bugenių iki Radviliškio - ten keičiami lokomotyvai.
Kelis šimtus kartų pigiau galima pastatyti tris viadukus ir tai leis išspręsti transporto problemas, kurios atsiranda uždarius pervažas. Arba netgi iškelti stoties kelyną (į Ventos stotį vagonų laikymui ir t.0t), paliekant tik dvibėgę geležinkelio liniją su stotimi ir atlaisvinti teritoriją mieste. Bet kam gi ji reikalinga? Juk miestas merdėjantis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie tunelį jau kalbėta senokai. Bet tai absurdas ir šiaip nepakeliama investicija. Plius dar elektrifikuota linija... Visiška nesąmonė, nes elektrifikuoti reikėtų ruožą nuo Bugenių iki Radviliškio - ten keičiami lokomotyvai.
Kelis šimtus kartų pigiau galima pastatyti tris viadukus ir tai leis išspręsti transporto problemas, kurios atsiranda uždarius pervažas. Arba netgi iškelti stoties kelyną (į Ventos stotį vagonų laikymui ir t.0t), paliekant tik dvibėgę geležinkelio liniją su stotimi ir atlaisvinti teritoriją mieste. Bet kam gi ji reikalinga? Juk miestas merdėjantis.
Dėl „nepakeliamų“ investicijų. O koks skirtumas? Jei bus pinigų iš ES, tai ko dar galvą sukti? Gal geriau tunelį Mažeikiuose pastatyti, nei pinigus išvogti per visokiausias VEKS analogijas?
Viadukų ir autotunelių statyba Mažeikiuose idėja jau virsta atgyvenusia. Reikėjo statyti, kol pas gyventojus entuziazmas tam buvo. O dabar bus geležinkelio tunelis, tik „Lietuvos geležinkeliai“ jam iš lubų nupiešė 800 mln litų kainą; ir patys tuo pakliuvo į spąstus, bet jie to dar nežino.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Šiaip pamąsčius...
a) visas Mažeikių stoties kelynas remontuotas (visi pabėgiai betoniniai), vadinasi atliktas remontas statant tunelį taptų nuostolingas ir bereikalingas?
b) ka reiktų daryti su birių krovinių rampa?
c) rausti nuvažiavimą tuneliui reiktu pradėti mažiausiai 0,5 km iki portalo (tunelio pradžios), o jų būtų net 3 +betonuoti ir aptverti "griovio" kraštai, kadangi vietovė lygi
d) jeigu birių krovinių rampą paliekama vietoje, tuomet reiktų ilginti atšaką iki jos, nuo MN pusės reiktų papildomų kelių, o pačią atšaką statyti ant betono, kito varianto sąlygos neleidžia
e)tunelyje važinėtų tik dyzeliu varomos automotrisės ir traukos riedmenys, taigi apačioje esančiame keleivių perone dažnai būtų apsinuodijimų
f) vistiek atsirastų koks idiotas, kuris ir tunelyje sugebėtų palysti po traukiniu, tuomet išvis eismas jame būtų apribojamas iki minimumo, o gal ir visai sustabdytas"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąŠiaip pamąsčius...
a) visas Mažeikių stoties kelynas remontuotas (visi pabėgiai betoniniai), vadinasi atliktas remontas statant tunelį taptų nuostolingas ir bereikalingas?
b) ka reiktų daryti su birių krovinių rampa?
c) rausti nuvažiavimą tuneliui reiktu pradėti mažiausiai 0,5 km iki portalo (tunelio pradžios), o jų būtų net 3 +betonuoti ir aptverti "griovio" kraštai, kadangi vietovė lygi
d) jeigu birių krovinių rampą paliekama vietoje, tuomet reiktų ilginti atšaką iki jos, nuo MN pusės reiktų papildomų kelių, o pačią atšaką statyti ant betono, kito varianto sąlygos neleidžia
Viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos statomos ant žemių sankasos, padengtos smėlio arba žvyro, arba skaldos balasto; betonas po geležinkelio keliu nereikalingas.
e)tunelyje važinėtų tik dyzeliu varomos automotrisės ir traukos riedmenys, taigi apačioje esančiame keleivių perone dažnai būtų apsinuodijimų
f) vistiek atsirastų koks idiotas, kuris ir tunelyje sugebėtų palysti po traukiniu, tuomet išvis eismas jame būtų apribojamas iki minimumo, o gal ir visai sustabdytas
Galimas tunelio statybos būdas – atviras skydinis. Dar, kaip nupasakojo, galimas variantas – į žemę sukalami reikiamo ilgio metaliniai skydai, įtvirtinami gęžtiniais poliais/pamatais (net nežinau kaip pavadinti), uždengiamas tunelio viršus, pro skylę į tunelį paleidžiama technika iškasti gruntą.Paskutinis taisė Combat; 2011.12.23, 12:20.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąGerai pagalvojus ar tas tunelis iš vis reikalingas, aprkova šiuo ruožu gerokai sumažėtų "atkėlus" geležinkelį Priekulės-Skuodo kryptimi.
Įdomu kiek proc. MN produkcijos keliauja į KN?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Pirmadienį važiuodami po Latviją, šiuo atveju konkrečiai iš Mažeikių per Vainiuodę, Priekulę, pastebėjau, kad kai kuriuose Latvijos dalies ruožuose ir grioviuose iki Priekulės yra išgenėti krūmai.
Vaizdas gerokai skiriasi nei fiksuotas 2009 m. (žr. pranešimus aukščiau).
Įdomu kokiu tikslu vykdomi šie darbai?
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPirmadienį važiuodami po Latviją, šiuo atveju konkrečiai iš Mažeikių per Vainiuodę, Priekulę, pastebėjau, kad kai kuriuose Latvijos dalies ruožuose ir grioviuose iki Priekulės yra išgenėti krūmai.
Vaizdas gerokai skiriasi nei fiksuotas 2009 m. (žr. pranešimus aukščiau).
Įdomu kokiu tikslu vykdomi šie darbai?
Nuardžiusi tą geležinkelio kelią, Latvija tik išloš – visi galimi naftos, ir ne tik, kroviniai į Liepojos uostą važiuos per visą Latviją, o ne per visą Lietuvą, pvz., iš Novopolocko. Lietuva, nuardydama geležinkelį Mažeikiai – Rengė, pademonstravo puikų pavyzdį, kaip susižerti visą įmanomą pelną sau. Latviai, manau, elgsis analogiškai.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
Comment