Aciu besibeldziantiems i pakrascius visokius ir fotografuojantiems. Vienas labiausiai dominanciu krastu man sitas. Kazkas ties Skuodu, Mazeikiais... (ir vel tenka pasikratot: nors ir niekad ten nebuves).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja
Collapse
X
-
Šalia yra Ruzgų kaimas.
Tęsiu toliau.
Žemėlapyje pažymėjau Bugenių st., pagrindinį įvažiavimą (PĮ) į MN teritoriją ir Naudvario buvusią stotelę.
Tolumoje - Bugenių stotis.
Žvilgsnis atgal, Ventos stoties pusėn.
Bugeniai. Kelias dešinėje į Ventos stotį, o kairėje - mažai naudojamas (tik manevravimui ir tai retai) kelias link magistralinės linijos Mažeikiai - Vainiuodė. Dabar link Latvijos iš Mažeikių traukinys gali nuvažiuoti tik per Bugenius, pakeisdamas judėjimo kryptį.
Depas.
Peronų nėra, o gal jų čia niekada ir nebuvo. Kur sustodavo dyz. traukiniai? Ar jie veždavo dirbančiuosius tiesiai į gamyklos teritoriją?
Stotis
Suskystintų dujų pripildymo estakada. Ir vagonų traukėjas.
Prie pagrindinio įvažiavimo į naftos perdirbimo gamyklą.
Kelias iš Bugenių link Latvijos.
Paskutinis taisė Al1; 2010.10.15, 20:53.
Comment
-
Žvelgiant į Mažeikių pusę. Tiesiai - išardytas magistralinis kelias Vainiuodė - Mažeikiai. Kelias kairėje - MN link..
Ten pat, Latvijos link. Čia magistralinė linija ir kelias į MN susijungdavo.
Paėjus pora šimtų metrų Latvijos link. Žvilgsnis atgal, Mažeikių link.
Ties buvusia keliuko tarp Kugių ir Pikelių pervaža buvo Naudvario stotelė. Nors pati vietovė žemėlapyje pažymėta kaip Naudvarė. Gal koks rusiškas iškraipymas (stotelę radau tik rusiškame žemėlapyje, o lietuviškame pažymėta stotelė be pavadinimo)?
Vaizdas link Lūšės stoties.
Mažeikių link. Gerai įsižiūrėjus matyti Bugenių stoties šviesoforas.
Gamta atsikariauja, kas jai priklauso.
Čia tikriausiai būta (dešiniau buvusios pervažos stovint Kugių pusėje) stotelės pastato, o gal geležinkeliečių namo.
Nuotraukoje nelabai matosi, bet yra sodas - kelios obelys, kriaušė.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.15, 22:24.
Comment
-
Kaip pastebėjau, bėgiai nuo Mažeikių link Lūšės visai geros būklės ir įdomu, kodėl jais neberieda sąstatai... Dabar MN nusities produktotiekį į Latviją ir bus "Amen Juze" LG'iams. Gal ne į temą. bet atsimenu dar kai mažas buvau, eidavau į Panevėžio GS su seneliu žiūrėt kaip D1 medinukas į Daugpilį lėkdavo 18:00, ir būdavo 3 vagonų ir žmonių nemažai, dabar Lietuvos geležinkelių sistema (keleivių vežimo) yra silpniausiai išvystyta Europoje. Nebūtų vagių (kalbu apie LT valdžią) šalis. Bile prasukt sau į kišenę, o daugiau, ai, nuostolinga, uždaryt, išardyt, nugriaut... Gaila, bet ką padarysi...
P.S O kiek pinigų buvo sukišta į ruožų statybas, kurie jau dabar išardyti, ar nenaudojami, ir kiek dar bus sukišta į jų nuardymą. Ar čia protingi žmonės mąsto?..Paskutinis taisė bosco; 2010.10.15, 22:59.
Comment
-
Produktotiekis tai tik spaudimas LG. Šnekos, kurios kol kas turi nedaug šansų virsti realybe. Nepriklausomybės pradžioje atsitvėrus sienomis su visais kaimynais (tą patį darė visos buvusios TSRS šalys), vežant krovinius iš MN į Klaipėdą per Latviją reikėjo du kartus kirsti sieną, mokėti latviams už infrastruktūrą ir tikriausiai traukos paslaugas (jei LG lokomotyvų neįleisdavo). Tiesiog pigiau ir paprasčiau buvo per Kužius, Telšius.
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąKaip pastebėjau, bėgiai nuo Mažeikių link Lūšės visai geros būklės ir įdomu, kodėl jais neberieda sąstatai... Dabar MN nusities produktotiekį į Latviją ir bus "Amen Juze" LG'iams.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąReikia nuo Skuodo link Lūšės savo teritorijoje nutiesti geležinkelį ir visiems bus gerai.
Yra ir kitas LV SM pasiūlytas variantas - LG arba MN latvišką ruožą gali išsinomuoti 99 m. Visiems šis variantas tiktų.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.16, 19:56.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąnebūtina tiesti - labai paprasta schema - nusiperki geležinkelius tarp Kretingos Skuodo ir Lavijoje, paverti juos privažiuojamaisiais keliais, pradedi važineti savais lokomotyvais ir labai giliai tada spjauni į kai ką...Parašė Sovijus Rodyti pranešimąJei RailBalticai negali išpirkti žemės, tai šis variantas dar labiau nerealus.
Yra ir kitas LV SM pasiūlytas variantas - LG arba MN latvišką ruožą gali išsinomuoti 99 m. Visiems šis variantas tiktų.
Comment
-
Tęsiu toliau.
Lūšė. Žvelgiant nuo Mažeikių pusės.
Ten pat, žvilgsnis Mažeikių link.
Stotis.
Paminklas tremtiniams.
Tarpukario geodezinis ženklas.
Stoties komplekso gyvenamieji namai. Čia tik pora, yra dar berods du.
Traukiniai seniai nebevažiuoja, autobusai taip pat jau seniai nebeužsuka. Tiesą sakant, Lūšė nėra be visuomeninio transporto. Priemiestiniai autobusai važiuoja. Tik prie geležinkelio stoties neužsuka.
Ties lūšės pervaža. Latvijos link.
žvilgsnis į priešingą pusę.
Paskutinis taisė Al1; 2010.10.16, 22:01.
Comment
Comment