Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG riedmenų numeracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Prekiniai vagonai neturi UIC numeracijos. Jie turi tarybinę numeraciją iš 8 skaitmenų. Jais yra užkoduota informacija apie vagono tipą, ašių skaičių ir kt.

    Rusiškai čia:
    http://www.nvc-vagon.ru/data/File/in...ing_system.doc

    Šilumvežių ar kitų riedmenų numeriai ne visada sutampa su gamykliniais. Šilumvežiai Lietuvoje irgi turi UIC numerį. Šį numerį turi ir keleiviniai LG vagonai.

    UIC numeryje paskutinis skatmuo yra kontrolinis, apskaičiuojamas pagal tam tikrą formulę iš kitų skaitmenų. Toliau šeši skaitmenys nuo galo yra riedmens numeris.

    Pavyzdžiui, DR1A-298, prikabinamo vagono UIC numeris 92 24 5 002988 4. 4 - kontrolinis, vagono numeris 002988, paskutinis skaitmuo 8 reikšia 8 vagoną DR1A traukinio Nr. 298 sąstate.
    Kiek kita situacija su dviaukščiais traukiniais EJ575. Pavyzdžiui, UIC numeris 92 24 5 307 003 4. 4 - kontrolinis, 003 - traukinio numeris, o 307 vagono gamyklinis numeris. Todėl, kad DR1A gamyklinis numeris sutampa su traukinio numeriu.

    Comment


      #62
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Prekiniai vagonai neturi UIC numeracijos. Jie turi tarybinę numeraciją iš 8 skaitmenų. Jais yra užkoduota informacija apie vagono tipą, ašių skaičių ir kt.

      Rusiškai čia:
      http://www.nvc-vagon.ru/data/File/in...ing_system.doc

      Šilumvežių ar kitų riedmenų numeriai ne visada sutampa su gamykliniais. Šilumvežiai Lietuvoje irgi turi UIC numerį. Šį numerį turi ir keleiviniai LG vagonai.

      UIC numeryje paskutinis skatmuo yra kontrolinis, apskaičiuojamas pagal tam tikrą formulę iš kitų skaitmenų. Toliau šeši skaitmenys nuo galo yra riedmens numeris.

      Pavyzdžiui, DR1A-298, prikabinamo vagono UIC numeris 92 24 5 002988 4. 4 - kontrolinis, vagono numeris 002988, paskutinis skaitmuo 8 reikšia 8 vagoną DR1A traukinio Nr. 298 sąstate.
      Kiek kita situacija su dviaukščiais traukiniais EJ575. Pavyzdžiui, UIC numeris 92 24 5 307 003 4. 4 - kontrolinis, 003 - traukinio numeris, o 307 vagono gamyklinis numeris. Todėl, kad DR1A gamyklinis numeris sutampa su traukinio numeriu.
      Taciau vistiek nelabai susikalbame priminsiu-kalba eina apie traukinio identifikacini nr. (kuris prilyginamas garaziniam nr.) teisingai jog prekiniai vagonai turi astuonzenkle numeracija,keleiviniai vagonai-dvylikos skaitmenu,silumveziai-taip pat dvylikos skaitmenu.Bet va specialios paskirties (techniniu) riedmenu,kai kuriu senesniu silumveziu ar nauju drezinu numeracija ne dvylikos skaitmenu,o skaiciai sudaro tik keturis ar penkis skaicius,o priekyje figuruoja raides(TCM,TEP,TCP) Tai ar tas raides taip pat galima pakeisti dabartiniais kokias skaiciais pradzioje kaip pvz.9224....?
      Idomi drezinu numeracija kuri prasideda skaiciumi 620M o po to seka keturzenklis skaicius.Esme tame kad manau jog galbut sie skaiciai 9224 yra visiems bendri numeracijoje (isskyrus krovininius vagonus) tik ne ant visu riedmenu rasomi (24-LT kodas)..
      Tai vat ir noriu suzinoti ta numeracijos eiliskuma ar visgi egzistuoja dvylikos zenklu numeracija (keleiviniai vagonai,silumveziai),astuoniu skaiciu numeracija (prekiniai,krovininiai vagonai) ir keturiu-penkiu skaitmenu numeracija(spec.riedmenys),ar visgi LG numeracija visu riedmenu sudaro dvylika skaitmenu,tik tie pirmi skaitmenys 9224 ant kai kuriu riedmenu samoningai praleidziami ir rasoma tik nuo kazkelinto skaitmens (paskutiniai skaitmenys)..kur tas LG "tikrasis" identifikacinis numeris ir keli skaitmenys ji sudaro?

      Comment


        #63
        PESOS 620M ant šono turi UIC numerius. O speciali technika UIC numerių neturi. Ir kam jai ji reikalinga? Jei UIC kodas nėra užrašytas, tai vadinasi jis ir nėra suteiktas.

        Comment


          #64
          O kaip butent zymimi dokumentuose ir ant riedmens korpuso uzrasyti identifikaciniai numeriai (prilyginti garaziniams numeriams),keliais skaitmenimis?
          Koks ju eiliskumas?
          Pagal ka sudaromas tas riedmens "garazinis" numeris?
          Paskutinis taisė Buss fanas; 2011.07.05, 17:05.

          Comment


            #65
            Nėra garažinio numerio. Yra numeris, kuris prilygsta valstybiniam riedmens numeriui.

            Comment


              #66
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Nėra garažinio numerio. Yra numeris, kuris prilygsta valstybiniam riedmens numeriui.
              Na drisciau nesutikti kolega
              perskaites riedmenu identifikavimo atmintine,susidariau nuomone,jog riedmens UIC nr. prilygsta valstybiniam numeriui,kadangi jis nesikeicia visa riedmens egzistavimo laikotarpi,o riedmens identifikacinis nr. prilygsta tarsi ir garaziniam nr.,kadangi jis gali keistis.
              Taigi riedmenyse,kaip ir autobusuose yra 2 rusiu numeriai
              Kadangi kaip supratau identifikacinis nr.yra labiau panasesnis i garazini nr. todel ir noriu paklausti,kaip jis sudaromas,kokia skaiciu seka ir tvarka? Ir kaip zymimas riedmens isoreje ir dokumentuose (gal kas zino)?

              Comment


                #67
                Tarybiniais lakais ir ilgą laiką po jų buvo naudojama aštuonženklė riedmenų numeracija. Prekiniams 1520 mm vagonams ir dabar naudojama tarybinė sistema, nors rekomenduojam suteikti ir UIC numerius. Bet UIC numeriai visiškai neturi prasmės, nes vagonai važiuoja į buv. TSRS erdvę, kurioje galioja dabar jau rusiška aštuonženklė sistema ir veikia prekinių vagonų kompiuterinė informacinę sistema, kurioje operuojama šiais numeriais.
                Keleiviniams vagonams, net ir vykstantiems į Rusiją ar Baltarusiją, naudojama UIC sistema, nes keleiviniai vagonai vyksta konkrečiu maršrutu, o prekiniai gali būti naudojami ir, tarkim, krovinių gabenimui tarp trečiųjų šalių. Bendrojo naudojimosi prekiniais vagonais sistema Rusijoje veikia dar nuo caro laikų, kai vagonai buvo bendrai naudojami skirtingų geležinkelio kompanijų, tiek valstybinių, tiek ir privačių. 1435 mm vagonams būtinas UIC nuemeris. Taip pat ir lokomotyvams bei savaeigiams keleiviniams riedmenims (dyz., elektr. traukiniams ir automotrisėms).
                Spec. technikai irgi reikia UIC numerių, bet kažkaip nelabai tenka pastebėti...

                Į UIC numerį Lietuvoje įeina arba gamyklinis riedmens numeris ir jo modelio (ar serijos, kaip tiksliau???) numeris (dviaukščių traukinių) arba tik modelio numeris (šilumvežių, ER9M elektrinių, dyzelinių, automotrisių, galbūt išskyrus keleivinius vagonus). Gamyklinis numeris nebūtinai sutampa su riedmens modelio numeriu.
                Modelio numeris, aš turiu omenyje, pavyzdžiui, TEM2-999, t.y. 999 yra modelio numeris.

                Čia ministro 2005 m. įsakymas dėl numerių ID priskyrimo.

                http://www.google.lt/url?sa=t&source...SPtzRg&cad=rja
                Paskutinis taisė Al1; 2011.07.06, 13:35.

                Comment


                  #68
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tarybiniais lakais ir ilgą laiką po jų buvo naudojama aštuonženklė riedmenų numeracija. Prekiniams 1520 mm vagonams ir dabar naudojama tarybinė sistema, nors rekomenduojam suteikti ir UIC numerius. Bet UIC numeriai visiškai neturi prasmės, nes vagonai važiuoja į buv. TSRS erdvę, kurioje galioja dabar jau rusiška aštuonženklė sistema ir veikia prekinių vagonų kompiuterinė informacinę sistema, kurioje operuojama šiais numeriais.
                  Keleiviniams vagonams, net ir vykstantiems į Rusiją ar Baltarusiją, naudojama UIC sistema, nes keleiviniai vagonai vyksta konkrečiu maršrutu, o prekiniai gali būti naudojami ir, tarkim, krovinių gabenimui tarp trečiųjų šalių. Bendrojo naudojimosi prekiniais vagonais sistema Rusijoje veikia dar nuo caro laikų, kai vagonai buvo bendrai naudojami skirtingų geležinkelio kompanijų, tiek valstybinių, tiek ir privačių. 1435 mm vagonams būtinas UIC nuemeris. Taip pat ir lokomotyvams bei savaeigiams keleiviniams riedmenims (dyz., elektr. traukiniams ir automotrisėms).
                  Spec. technikai irgi reikia UIC numerių, bet kažkaip nelabai tenka pastebėti...

                  Į UIC numerį Lietuvoje įeina arba gamyklinis riedmens numeris ir jo modelio (ar serijos, kaip tiksliau???) numeris (dviaukščių traukinių) arba tik modelio numeris (šilumvežių, ER9M elektrinių, dyzelinių, automotrisių, galbūt išskyrus keleivinius vagonus). Gamyklinis numeris nebūtinai sutampa su riedmens modelio numeriu.
                  Modelio numeris, aš turiu omenyje, pavyzdžiui, TEM2-999, t.y. 999 yra modelio numeris.

                  Čia ministro 2005 m. įsakymas dėl numerių ID priskyrimo.

                  http://www.google.lt/url?sa=t&source...SPtzRg&cad=rja
                  Taciau nelabai vistiek supratau kas atstoja LG riedmenu garazinius nr.?
                  Nejaugi nera pvz.tokio projekto kaip fotobus.msk.ru ar pan. kur surasyta riedmenu viena ir kita numeracija (valstybine/UIC ir garazine/ID)?

                  Comment


                    #69
                    Na nėra garažinių numerių. Jei peržvelgsime carinės Rusijos geležinkelių riedmenų numeracijos istoriją, tai pirmieji garvežiai, sekant anglų pavyzdžiu, turėjo vardus kaip laivai. Tas tęsėsi kelis dešimtmečius. Vėliau kiekviena geležinkelio kompanija pradėjo įvedinėti savo serijas iš raidžių ar skaitmenų ir numerius. To paties modelio lokomotyvas skirtinguose geležinkeliuose galėjo turėti skirtingas serijas ir skirtingą numeraciją.
                    Tik 1912 m. buvo įvesta vieninga visiems geležinkeliams serijų ir numeracijos sistema. Jos pagrindą sudarė jau iki tol daugelio geležinkelių naudota raidinė serijos sistema ir skaitmeninė numerių sistema. Serija buvo žymima didžiąją rusų abėcėlės raide ir indeksais viršuje bei apačioje. Indeksas apačioje reiškė gamintoją. Po to sekė numeris. Serijos raidė buvo parenkama ne šiaip sau, o su reikšme: keleivinis ar krovininis, manevrinis, žymint tam tikrus konstrukcinius ypatumus ar kai kurias gausias stambiųjų geležinkelio kompanijų garvežių serijas, stambiųjų Rusijos garvežių gamintojų pavadinimų pirmoji raidė. Indeksas reiškė konstrukcijos ypatumus, pavyzdžiui modernizaciją, rekonstrukciją, su garo perkaitinimu, gamintoją (dažnai tos pačios serijos lokomotyvus gamindavo skirtingi gamintojai, kurie įnešdavo savus neesminius konstrukcinius pakeitimus) ir kt. Serijai žymėti galima buvo naudoti ir dvi raides. Tačiau labiausiai paplitusiai C serijai buvo palikti numeriai serijoje.
                    Po revoliucijos ši sistema išliko iki 1925 m. Po to buvo ketinimų pereiti tik prie skaitmeninės numeracijos. Tačiau nevykusiai. Buvo įvesta tik pagrindinių serijų lokomotyvų skaitmeninė numeracija, pereinamuoju laikotaropiu po 1912 m. sistemos serijos su indeksais rašant skaitmeninį numerį. Bet tas laikinumas ir liko laikinumu, t.y. raidžių su indeksais nebuvo atisakyta. 1931 m. naujiems lokomotyvams buvo nutarta suteikti naujas įžymių žmonių vardo ir pavardės pirmųjų raidžių serijas (žinoma, rusiškas): ИС (Josifas Stalinas), ФД (Feliksas Dzeržinskis), СО (Sergo Ordžonikidzė) ir kt. Konstrukcinius skirtumus žymėjo dviženkliu numeriu po raidžių, o po to sekė lokomotyvo numeris. 1941 m. Įvesta serija Л (konstruktoriaus Lebedianskio konstrukcijos garvežiams). Po Antrojo pasaulinio karo buvo naudojama gamyklinė numeracija pagal modifikuotą1912 m sistemą. Išimtį sudarė trofėjiniai, reparaciniai ir importiniai lokomotyvai. Jiems pagal 1912 m. modifikuotą sistemą seriją ir numerius suteikdavo savininkas (nebūtinai NKPS'as, bet savus ir pramonės įmonės, kitos žinybos). Taip atsirado tokia keista serija kaip 9П ar 62.

                    Kas įdomu, tai po revoliucijos, reformavus rusų kalbos gramatiką ir atsisakius kelių raidžių, tos raidės lokomotyvų serijos numerių žymėjimui vis tiek buvo naudojamos iki pat galo, kol garvežiai buvo nurašyti, t.y. praktiškai beveik iki Antrojo pasaulinio karo...

                    Pirmiesiems Tarybų Sąjungos šilumvežiams suteiktos (trumpai pačioje pradžioje, numeracija buvo kiek kita) pagal galią atitinkančių garvežių serijos raidės, o indeksuose rašomas эл - elektrinė pavara arba мх - mechaninė. Vėliau po 1931 m. vienam šilumvežiui suteikta serija ВМ20 (Viačeslavas Molotovas). Po to amerikietiškiems lendliziniams šilumvežiams suteikta serija ДА ir ДБ, antrosios raidės - indeksai viršuje. Д - dyzelinis, A - Alco, Б - Baldwin. Po to įvesta nauja naujai gaminamų šilumvežių serijos sudarymo sistema, galiojanti ir dabar. Dvi arba trys raidės. T -šilumvežis, Э - elektrinė pavara, Г - hidraulinė pavara, M - manevrinis, П - keleivinis, K - Kolomnos, У - siaurasis. Šilumvežiams tam tikras serijos skaičius buvo priskirtas jį sukūrusioms (bet nebūtinai gaminančioms) gamykloms: 1-49- Charkovo gamyklai, 50-99 - Kolomnos gamyklai, 100-149 - Lugansko, 150-199 - Briansko gamyklai.
                    Todėl, pavyzdžiui, TEP60 yra Kolomnos gamyklos produktas. Po serijos skaičių seka viena arba dvi raidės, nurodančios modifikaciją. Prieš seriją skaitmenys 2, 3 arba net 4 (beros tik vienas prototipas buvo) žymi sekcijų skaičių.
                    Importiniams serija ČME išsišifruoja: Č - Čekoslovakija, M - manevrinis, E - elektrinė pavara. VME - Vengrija, kitos raidės analogiškai ČME. Toliau skaitmenys - serijos numeris. Išimtis - šilumvežis M62. Tai Vengrijai sukurtas ir pagamintas šilumvežis, o serijos raidė ir numeris - Vengrijos geležinkelių sistemos. Kad TSRS geležinkeliams buvo paskirta tokia šio šilumvežio serija, yra neva kariškių įsikišimo reikalas.

                    Elektrovežių serijos numeracija kiek kitokia. Lygiagrečiai buvo naudojamos ir 1912, ir 1925 ir 1931 m sistemos. Pagal 1931 m. sistemą ir dabar žymimi elektrovežiai VL (Vladimiras Leninas). Tiesa, tik ši viena sistema buvo palikta visų elektrovežių žymėjimui nuo 1963 m. Čekoslovakiški elektrovežiai gavo ČS seriją.
                    1963 m. įvesta septynženklė vagonų numeracijos sistema.

                    Trofėjiniai vokiški ir vengriški dyzeliniai traukiniai gavo seriją DP. Po karo Vengrijoje Ganz-MAVAG gamykloje užsakyti dyzeliniai traukiniai irgi gavo DP seriją. Tik numeryje prieš skaitmenį buvo 0. Po to naujo modelio vengriški dyzeliniai traukiniai gavo seriją D, sekanti serija buvo D1, 1 rašomas apatiniame indekse. Latvijoje gaminti dyzeliniai traukinia buvo DR1 serijos, vėliau atsirado A, P serijos. DR1 ir DR1A numeracija berods buvo ištisinė, išskyrus berods DR1P seriją.
                    se. Elektriniai traukiniai TSRS buvo S serijos (rusiška C), neskaitant pirmųjų, kurie buvo kitaip žymimi. SR, R indekdas viršuje - pagamintas Rygoje. Buvo dar ir SD, SV serijos. Vėliau visi elektriniai traukiniai buvo ER serijos, E - elektrinis, R - Rygos vagonų gamyklos. Kai kurių elektrinių traukinių serijos numeris ir po jo sekusi modifikaciją žyminti raidė buvo rašoma apatiniame indekse, kitų - be indeksų.

                    Aštuonženklė riedmenų numeracija TSRS įvesta tik 1984 m. Aukščiau aprašyta serijos ir numerių sistema irgi išliko ir naudojama.

                    Čia aš nepaminėjau tarpukario Lietuvos numeracijos, bet apie ją neturiu daug informacijos.
                    Paskutinis taisė Al1; 2011.07.06, 21:23.

                    Comment


                      #70
                      /\
                      Didelis dekui tau uz issamu paaiskinima
                      taciau nejaugi ir dabar LG naudojama ta pati tarybine numeracija?
                      O svarbiausia kaip DABAR, kokia seka is eiles eitu ta numeracija (abeceles tvarka,skaiciu dydziu ar pan.)?
                      Nes krovininiai vagonai turi 8 skaitmenis be raidziu,keleiviniai vagonai 12 skaitmenu,tehniniai riedmenys 4 skaitmenis,o drezinos (ar mazieji,vaziuojantys iki oro uosto) is vis tik 3 skaitmenis (ar ten praleista dauguma skaitmenu ir rasomas ne pilnas nr.?)?
                      Paskutinis taisė Romas; 2011.07.26, 21:48. Priežastis: Nebūtina ištisai cituoti

                      Comment


                        #71
                        LG dabar oficialiai įteisinta UIC numeracija. Ant dviaukščių traukinių šonų yra tik UIC numeris. Ant kai kurių DR1A vagonų irgi tik UIC numeris, ant ER9M tik numeris be "ER9M" ir UIC numeris ant šono... Kaip minėjau, krovininiams vagonams nėra jokios prasmės suteikinėti UIC numerį, nes jie važiuoja į buv. TSRS šalis, kuriose visose galioja aštuonženklė tarybinė sistema. Automotrisės "PESA" turi UIC numerius ant šono. Priekyje tik serija ir numeris. Tarybinė lokomotyvų numeracija irgi naudojama, tik sulietuvinta - rusiškos raidės pakeistos lietuviškomis. Bet yra lokomotyvų ir su rusiškomis lentelėmis.

                        Comment


                          #72
                          1) O kuom tuomet skiriasi UIC numeracija nuo ID numeracijos (identifikacinio numerio)?
                          Nes toje riedmenu numeravimo atmintineje yra kaip ir isskirtos sios numeracijos i atskiras..
                          2) Beto-kaip suprantu,neskaitant krovininiu vagonu,UIC numeriu neturi ir kai kurie senesni silumveziai ar lokomotyvai?
                          3) Kodel ant "Pes'u" priekyje rasoma tik serija ir numeris? Galbut tas sutrumpintas numeris ir vaidintu toki vaidmeni ar butu bent jau panasiausias i garazine numeracija?

                          Comment


                            #73
                            ID numeracija tame ministro rašte ir yra UIC numeracija.
                            Visi šilumvežiai turi UIC numerius. Net ir kai kurie privačių firmų manevriniai, nors neišvažiuoja į bendrojo naudojimo kelius, o dirba įmonių kelynuose.
                            PESŲ seriją ir numerį galima laikyti už gamyklinį. Tikriausiai gamyklinis ir yra. Beje, ant Lietuvos geležinkelių RA2 irgi nėra užrašų RA2, o gamyklinė serija yra 750. RA2 tai Rusijos geležinkelių priskirta serija.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              ID numeracija tame ministro rašte ir yra UIC numeracija.
                              Visi šilumvežiai turi UIC numerius. Net ir kai kurie privačių firmų manevriniai, nors neišvažiuoja į bendrojo naudojimo kelius, o dirba įmonių kelynuose.
                              PESŲ seriją ir numerį galima laikyti už gamyklinį. Tikriausiai gamyklinis ir yra. Beje, ant Lietuvos geležinkelių RA2 irgi nėra užrašų RA2, o gamyklinė serija yra 750. RA2 tai Rusijos geležinkelių priskirta serija.
                              O kokia seka bendrai eitu visi riedmenys pagal siuos numerius LG?

                              Comment


                                #75
                                Nėra jokios bendros sekos.

                                Comment

                                Working...
                                X