Prekiniai vagonai neturi UIC numeracijos. Jie turi tarybinę numeraciją iš 8 skaitmenų. Jais yra užkoduota informacija apie vagono tipą, ašių skaičių ir kt.
Rusiškai čia:
http://www.nvc-vagon.ru/data/File/in...ing_system.doc
Šilumvežių ar kitų riedmenų numeriai ne visada sutampa su gamykliniais. Šilumvežiai Lietuvoje irgi turi UIC numerį. Šį numerį turi ir keleiviniai LG vagonai.
UIC numeryje paskutinis skatmuo yra kontrolinis, apskaičiuojamas pagal tam tikrą formulę iš kitų skaitmenų. Toliau šeši skaitmenys nuo galo yra riedmens numeris.
Pavyzdžiui, DR1A-298, prikabinamo vagono UIC numeris 92 24 5 002988 4. 4 - kontrolinis, vagono numeris 002988, paskutinis skaitmuo 8 reikšia 8 vagoną DR1A traukinio Nr. 298 sąstate.
Kiek kita situacija su dviaukščiais traukiniais EJ575. Pavyzdžiui, UIC numeris 92 24 5 307 003 4. 4 - kontrolinis, 003 - traukinio numeris, o 307 vagono gamyklinis numeris. Todėl, kad DR1A gamyklinis numeris sutampa su traukinio numeriu.
Rusiškai čia:
http://www.nvc-vagon.ru/data/File/in...ing_system.doc
Šilumvežių ar kitų riedmenų numeriai ne visada sutampa su gamykliniais. Šilumvežiai Lietuvoje irgi turi UIC numerį. Šį numerį turi ir keleiviniai LG vagonai.
UIC numeryje paskutinis skatmuo yra kontrolinis, apskaičiuojamas pagal tam tikrą formulę iš kitų skaitmenų. Toliau šeši skaitmenys nuo galo yra riedmens numeris.
Pavyzdžiui, DR1A-298, prikabinamo vagono UIC numeris 92 24 5 002988 4. 4 - kontrolinis, vagono numeris 002988, paskutinis skaitmuo 8 reikšia 8 vagoną DR1A traukinio Nr. 298 sąstate.
Kiek kita situacija su dviaukščiais traukiniais EJ575. Pavyzdžiui, UIC numeris 92 24 5 307 003 4. 4 - kontrolinis, 003 - traukinio numeris, o 307 vagono gamyklinis numeris. Todėl, kad DR1A gamyklinis numeris sutampa su traukinio numeriu.
Comment