na o kuri tuomet skaitytusi "garazine" numeracija,kuri atitiktu ta kur ant autobusu rasaomi garaziniai numeriai? Gal galima placiau apie tas numeracijas
o tai ir viena ir kita rasoma ant traukinio sonu? Kuri tuomet prilygsta valstybiniams reg.nr.,o kuri garaziniams? Beje-matyt kazkuri is ju rasoma ir ant vagonu,juk vagonai tai manau neturi tokio numerio kur ant silumvezio priekio rasoma?
Buvusioje SSRS priimtas toks žymėjimas: Gamyklinėje lentelėje rašoma lokomotyvo (ar kito riedmens) serija ir modifikacija, po brūkšnelio eina gamyklinis numeris, pagal tą tvarką, kuria riedmenys pagaminti.
Pvz. TEP70BS-002 : TEP70 - lokomotyvo serija, BS - modifikacija, 002 - gamyklinis numeris (antrasis pagamintas tokios modifikacijos lokomotyvas). Jeigu po gamyklinio numerio dedamas brūkšnelis ir rašomas dar vienas skaičius - jis nurodo sekcijos numerį, lokomotyvuose sekcijos paprastai žymimos raidėmis.
Pagal šias lenteles geležinkelių įmonėje vykdoma registracija, specialaus garažinio numerio jie neturi.
Kai kurios privačios įmonės įveda garažinius numerius, tad lokomotyvui priskiriamas papildomas numeris, kuris lentelėje nerašomas, o užrašomas lokomotyvui ant šono dideliu šriftu. Tai tik tam, kad darbuotojams būtų lengviau susigaudyti. Kai lokomotyvų parkas didelis - toks žymėjimas netenka prasmės.
UIC numeracija yra Europoje priimtas žymėjimas, kuris yra tokios formos:
du skaičiai - riedmens kategorija, du - šalies kodas (24 - Lietuva), du - riedmens serijos kodas, trys - riedmens gamyklinis numeris, du - sekcijos numeris, paskutinis skaitmuo yra kontrolinis ir apskaičiuojamas pagal tam tikrą formulę.
tai sis numeris skaitytusi kaip transporto priemones valstybinis? o tie gamykliniai kaip ir garazo,teisingai?
Manau, būtų neteisinga lyginti su valstybiniais ar su garažo numeriais. Teisingiau būtų lyginti su autotransporto priemonių VIN (kėbulo numeris). O sena numeracija ar UIC - tik skiriasi jo pateikimo forma, skaičiai vis tiek tie patys.
Anksčiau nebuvo šių UIC numerių iš viso. Nežinau ar juos tik ant riedmenų užrašo dabar, ar jie įforminami ir dokumentuose. Šiaip nors ir užrašyti nauji, tačiau lengviau susišnekėti naudojant senuosius - kaip ir aukščiau esančiame pranešime - RA2-034-2. Čia pačių geležinkelininkų reikėtų klausti ar kur nors figūruoja ta UIC numeracija.
Manau, būtų neteisinga lyginti su valstybiniais ar su garažo numeriais. Teisingiau būtų lyginti su autotransporto priemonių VIN (kėbulo numeris). O sena numeracija ar UIC - tik skiriasi jo pateikimo forma, skaičiai vis tiek tie patys.
Anksčiau nebuvo šių UIC numerių iš viso. Nežinau ar juos tik ant riedmenų užrašo dabar, ar jie įforminami ir dokumentuose. Šiaip nors ir užrašyti nauji, tačiau lengviau susišnekėti naudojant senuosius - kaip ir aukščiau esančiame pranešime - RA2-034-2. Čia pačių geležinkelininkų reikėtų klausti ar kur nors figūruoja ta UIC numeracija.
Reiskia UIC gali ir nefiguruoti? Bet juk ta senoji kaip jau mineta-sovietiniu laiku,kaip tik galbut ji dabar jau nelabai skaitytusi?
Idomu aisku kaip LG dokumentuose rasosi numeracija? O pagal senaja numeracija kokia dar gali butu numerio pradzia be TEP ir ka ji reikstu?
Ant naujų dviaukščių traukinių EJ575 ir dyzelinių RA2 rašoma pagal naują, o štai ant naujų lenkiškų automotrisų 620M prieky puikuojasi užrašas pagal seną tvarką.
TEP - keleivinis šilumvežis su elektrine pavara (Тепловоз Электрическая передача Пассажирский). Buvo visokių: šilumvežiai - TEM2, ČME3, M62; Dyzeliniai traukiniai - D1, DR1; Elektriniai - ER9, EJ575.
Iš viso, man pačiam keista, kad rašinėju čia viską iš naujo, matyt gera nuotaika. Reikia nepatingėti ir pasiskaityti pačiam, yra temų rodyklė - apie riedmenis yra nemažai prirašyta jau anksčiau.
Suprasciau jog ta senoji numeracija yra tarybinis palikimas nes numeriu pradzia-tai vertiniai is rusu kalbos ir reiketu naudoti naujaja,be to ir dokumentuose pamaniau jog rasoma naujoji gal but. Taciau uzejes i litrail.lt pastebejau jog keleiviniu traukiniu tvarkarasciuose taip traukinio nr. zymimas: EJ,D ir pan. idomi situacija cia su tais numeriais..
Suprasciau jog ta senoji numeracija yra tarybinis palikimas nes numeriu pradzia-tai vertiniai is rusu kalbos ir reiketu naudoti naujaja,be to ir dokumentuose pamaniau jog rasoma naujoji gal but. Taciau uzejes i litrail.lt pastebejau jog keleiviniu traukiniu tvarkarasciuose taip traukinio nr. zymimas: EJ,D ir pan. idomi situacija cia su tais numeriais..
Ten yra jau pačio reiso (nežinau kaip čia paprasčiau apibūdinti, kad asocijuotųsi su autobusais) numeris ir kodas. EJ - dviaukštis, D - dyzelinis traukinys. Ta numeracija niekaip nesusijusi su "asmeniniais" vagonų/lokomotyvų numeriais.
Suprasciau jog ta senoji numeracija yra tarybinis palikimas nes numeriu pradzia-tai vertiniai is rusu kalbos ir reiketu naudoti naujaja,be to ir dokumentuose pamaniau jog rasoma naujoji gal but. Taciau uzejes i litrail.lt pastebejau jog keleiviniu traukiniu tvarkarasciuose taip traukinio nr. zymimas: EJ,D ir pan. idomi situacija cia su tais numeriais..
Šie numeriai yra maršruto numeriai. Jie irgi ne iš oro nuleidžiami. Skaičiaus lyginumas parodo, kuria kryptimi važiuojama (nelyginis - į pietus/vakarus, lyginis - į šiaurę/rytus), kuo didesnis skaičius, tuo mažesnis traukinio prioritetas (greitieji - dviženkliai, keleiviniai - triženkliai, prekiniai - keturženkliai), na ir pagal maršruto numerio pradžią galima maždaug spręsti, kur jis prasideda ir kur baigiasi Pavyzdžiui, 90x, 91x ir 92x yra „Vilnius-Oro Uostas“, 63x yra „Vilnius-Jašiūnai-(Stasylos)“, 353x yra „Kirtimai-Jašiūnai(Vaidotai)“ ir t.t.
Comment