na o kuri tuomet skaitytusi "garazine" numeracija,kuri atitiktu ta kur ant autobusu rasaomi garaziniai numeriai? Gal galima placiau apie tas numeracijas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG riedmenų numeracija
Collapse
X
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąAtrodo, kad gamyklinė...
Comment
-
Buvusioje SSRS priimtas toks žymėjimas: Gamyklinėje lentelėje rašoma lokomotyvo (ar kito riedmens) serija ir modifikacija, po brūkšnelio eina gamyklinis numeris, pagal tą tvarką, kuria riedmenys pagaminti.
Pvz. TEP70BS-002 : TEP70 - lokomotyvo serija, BS - modifikacija, 002 - gamyklinis numeris (antrasis pagamintas tokios modifikacijos lokomotyvas). Jeigu po gamyklinio numerio dedamas brūkšnelis ir rašomas dar vienas skaičius - jis nurodo sekcijos numerį, lokomotyvuose sekcijos paprastai žymimos raidėmis.
Pagal šias lenteles geležinkelių įmonėje vykdoma registracija, specialaus garažinio numerio jie neturi.
Kai kurios privačios įmonės įveda garažinius numerius, tad lokomotyvui priskiriamas papildomas numeris, kuris lentelėje nerašomas, o užrašomas lokomotyvui ant šono dideliu šriftu. Tai tik tam, kad darbuotojams būtų lengviau susigaudyti. Kai lokomotyvų parkas didelis - toks žymėjimas netenka prasmės.
UIC numeracija yra Europoje priimtas žymėjimas, kuris yra tokios formos:
du skaičiai - riedmens kategorija, du - šalies kodas (24 - Lietuva), du - riedmens serijos kodas, trys - riedmens gamyklinis numeris, du - sekcijos numeris, paskutinis skaitmuo yra kontrolinis ir apskaičiuojamas pagal tam tikrą formulę.
Pvz. dyzelinio traukinio motorinis vagonas RA2-033-01 žymimas taip:
92 24 90 033 01 9
92 - dyzelinis traukinys, 24 - Lietuva, 90 - RA2 serijai suteiktas kodas, 033 - gamyklinis nr., 01 - pirmoji sekcija (nelyginis skaičius - motorinis vagonas), 9 - kotrolinis sk.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.10.04, 22:30.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimątai sis numeris skaitytusi kaip transporto priemones valstybinis? o tie gamykliniai kaip ir garazo,teisingai?
Anksčiau nebuvo šių UIC numerių iš viso. Nežinau ar juos tik ant riedmenų užrašo dabar, ar jie įforminami ir dokumentuose. Šiaip nors ir užrašyti nauji, tačiau lengviau susišnekėti naudojant senuosius - kaip ir aukščiau esančiame pranešime - RA2-034-2. Čia pačių geležinkelininkų reikėtų klausti ar kur nors figūruoja ta UIC numeracija.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.10.04, 22:27.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąManau, būtų neteisinga lyginti su valstybiniais ar su garažo numeriais. Teisingiau būtų lyginti su autotransporto priemonių VIN (kėbulo numeris). O sena numeracija ar UIC - tik skiriasi jo pateikimo forma, skaičiai vis tiek tie patys.
Anksčiau nebuvo šių UIC numerių iš viso. Nežinau ar juos tik ant riedmenų užrašo dabar, ar jie įforminami ir dokumentuose. Šiaip nors ir užrašyti nauji, tačiau lengviau susišnekėti naudojant senuosius - kaip ir aukščiau esančiame pranešime - RA2-034-2. Čia pačių geležinkelininkų reikėtų klausti ar kur nors figūruoja ta UIC numeracija.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąReiskia UIC gali ir nefiguruoti? Bet juk ta senoji kaip jau mineta-sovietiniu laiku,kaip tik galbut ji dabar jau nelabai skaitytusi?
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIdomu aisku kaip LG dokumentuose rasosi numeracija? O pagal senaja numeracija kokia dar gali butu numerio pradzia be TEP ir ka ji reikstu?
TEP - keleivinis šilumvežis su elektrine pavara (Тепловоз Электрическая передача Пассажирский). Buvo visokių: šilumvežiai - TEM2, ČME3, M62; Dyzeliniai traukiniai - D1, DR1; Elektriniai - ER9, EJ575.
Iš viso, man pačiam keista, kad rašinėju čia viską iš naujo, matyt gera nuotaika. Reikia nepatingėti ir pasiskaityti pačiam, yra temų rodyklė - apie riedmenis yra nemažai prirašyta jau anksčiau.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.10.04, 23:41.
Comment
-
Suprasciau jog ta senoji numeracija yra tarybinis palikimas nes numeriu pradzia-tai vertiniai is rusu kalbos ir reiketu naudoti naujaja,be to ir dokumentuose pamaniau jog rasoma naujoji gal but. Taciau uzejes i litrail.lt pastebejau jog keleiviniu traukiniu tvarkarasciuose taip traukinio nr. zymimas: EJ,D ir pan. idomi situacija cia su tais numeriais..
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąSuprasciau jog ta senoji numeracija yra tarybinis palikimas nes numeriu pradzia-tai vertiniai is rusu kalbos ir reiketu naudoti naujaja,be to ir dokumentuose pamaniau jog rasoma naujoji gal but. Taciau uzejes i litrail.lt pastebejau jog keleiviniu traukiniu tvarkarasciuose taip traukinio nr. zymimas: EJ,D ir pan. idomi situacija cia su tais numeriais..
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąSuprasciau jog ta senoji numeracija yra tarybinis palikimas nes numeriu pradzia-tai vertiniai is rusu kalbos ir reiketu naudoti naujaja,be to ir dokumentuose pamaniau jog rasoma naujoji gal but. Taciau uzejes i litrail.lt pastebejau jog keleiviniu traukiniu tvarkarasciuose taip traukinio nr. zymimas: EJ,D ir pan. idomi situacija cia su tais numeriais..
Comment
Comment