Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesnių miestų privažiuojamieji geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Varėna. Privažiuojamieji keliai rytiniame kelyno gale.
    Ortofotonuotraukoje pažymėjau rodyklėmis dvi kelių grupes - vieną šiauriau, kitą piečiau stoties kelyno.



    Pradėsiu nuo šiaurinių kelių. Vaizdas nuo magistralinio kelio.



    Už pervažos, stoties link.

    Fotografuota skirtingu laiku nors ir tą pačia dieną. Nuotraukos tamsios, nes užėjo tamsūs debesys.



    Paėjus už pervažos.



    Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus, išsišakojimas.



    Einu keliais į dešinę.



    Kiek paėjus.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pasirodo aptverta sandėlių teritorija.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.06, 17:38.

    Comment


      Vaizdas pro vartus. Dešinėje matyti vietinio šilumvežio depas. Yra ar nėra jame šilumvežis, neaišku.



      Grįžtu atgal į išsišakojimo vietą ir einu keliu į kairę.



      Kelias suka dešinėn.



      Matosi aptverta teritorija.



      Vaizdas pro vartus.

      Comment


        Geležinkelio g. privažiuojamasis kelias (piečiau stoties kelyno). Tai kelias dešinėn sukantis už iešmininko namelio. Tolumoje matosi pervaža.



        Ties pervaža vaizdas stoties link.



        Už pervažos, vaizdas pirmyn.



        Einu toliau. Netrukus prieinu išimtą iešmą. Kelias, lygiagretus naudojamamt, paliktas įmonės teritorijoje.



        Kiek paėjus, minėtas kelias, atskirtas nuo pagrindinio privažiuojamojo kelio.

        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.06, 17:45.

        Comment


          Kiek paėjus.



          Dar kiek paėjus.



          Iešmas. Kelias tiesiai - į kuro iškrovimo aikštelę. Nenaudojamas.



          Paėjus pirmyn.



          Nenaudojamas kelias.



          Vaizdas atgal, stoties link.



          Einu keliu kairėn. Jis kyla į viršų.



          Dar kiek paėjus pirmyn. Matosi aklikelis kairėje.



          Einu toliau, geležinkelis suka dešinėn. Dešinėje matosi tvora - kuro iškrovimo aikštelės.



          Dar kiek paėjus, išeinu į vietą, nuo kurios matosi kuro iškrovimo aikštelė ir tiesus privažiuojamasis kelias stoties link, kuriuo atėjau.



          Vaizdas į priešingą pusę. Kelias atvedė prie trąšų (tikriausiai) ar kokių tai kitokių birių krovinių sandėlio. Dešinėje stovi vagonų tempimo mechanizmas.



          Pabaiga.
          Paskutinis taisė Al1; 2016.11.06, 17:55.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vaizdas pro vartus. Dešinėje matyti vietinio šilumvežio depas. Yra ar nėra jame šilumvežis, neaišku.
            Šilumvežio, o tiksliau motorvežio jau nėra. Prieš ne mažiau kaip 5 metus parduotas Grūdų gamyklai.

            Comment


              Ignalina, privažiuojamasis kelias į Technikos g. pramoninę zoną.
              Vaizdas iš pietinio stoties galo, privažiuojamasis kelias kyla aukštyn ir suka kairėn.



              Ties Technikos skersgatvio (ne gatvės) pervaža. Vaizdas stoties link.



              Vaizdas į priešingą pusę.



              Sandėlių teritorija. Prieš kelis metus keliai atrodė kur kas labiau apleisti ir mažai naudojami.

              Comment


                Marijampolė. Privažiuojamieji keliai šiaurinėje miesto dalyje. Privažiuojamasis kelias iš stoties šiaurinio kelyno galo eina lygiagrečiai magistralinei linijai (už stoties ribos) į šiaurę ir tada ties Gamyklų g. viaduku per geležinkelį išsišakoja į kelias pramonines teritorijas.

                Marijampolės stoties link. Priekyje Gamyklų g. viadukas. Privažiuojamieji keliai išsišakoja į dvi grupes - viena eina į šiaurė vakarus , kita - į pietvakarius už viaduko.



                Einu pirmąja kelių grupe. Dešinėje linija į Kazlų Rūdą.



                Privažiuojamasis kelias įeina į statybinę (lygtai) teritoriją. Prieš kelis metus, kai čia buvau, šis kelias atrodė apleistas, apaugęs žole.



                Toliau einu keliu, vedančiu į "Arvi" teritoriją.



                Vaizdas atgal.



                Kiek paėjus pirmyn.



                Kelias tiesiai eina į kažkokios tai įmonės teritoriją ir yra nenaudojamas.



                "Arvi Fertis" kelynas.



                Nenaudojamas TGM23V-1286. Prieš kelis metus šioje vietoje stovėjo TGM40.



                Dar vienas TGM23.



                Grįžau atgal. Ties Gamyklų g. viaduku į pietvakarius eina trumpa atšaka į naftos produktų iškrovimo aikštelę. Prieš kelis metus ji buvo apleista.



                Dabar gi ji yra veikianti, o geležinkelio atšaka atnaujinta.

                Paskutinis taisė Al1; 2017.03.01, 20:44.

                Comment


                  Kalvarijos stotis. Pramoninė teritorija šalia stoties veikia dar nuo tarpukario metų. Geležinkelio atšaka irgi.
                  Vaizdas Marijampolės link. Kelias dešinėje - privažiuojamasis į minėtą teritoriją.



                  Stovint šalia privažiuojamojo kelio į teritoriją.
                  Anksčiau, kiek lankiausi stotyje ar važiavau traukiniu, vartai buvo uždaryti ir pasivaikščioti bėgiais gilyn į teritoriją nebuvo įmanoma. Kai važiavau fotografuoti RB, tai vartų nebebuvo.



                  Einu gilyn į teritoriją.



                  Vaizdas atgal.



                  Kiek paėjus gilyn į teritoriją. Bėgiai išsišakoja. Kairėn nueina atšaka, kuria gabenama skalda, žvyras. Berods ten kelininkų teritorija. Tiesiai bėgiai ėjo prie sandėlių. Tačiau dabar jie tam nenaudojami ir veda į neseniai pastatytą elevatorių. Toliau tiesiai iki elevatoriaus praeiti negalima, nes ten, toliau, yra vartai.



                  Privažiavau prie elevatoriaus. Privažiuojamojo kelio vaizdas stoties link.



                  Ir elevatoriaus link. Dalis nuo tvoros su vartais iki elevatoriaus yra naujai nutiesta.

                  Paskutinis taisė Al1; 2017.03.04, 22:24.

                  Comment


                    Vievis.
                    Nors privažiuojamasis kelias vakarinėje kelyno dalyje į šiauriau stoties esančią teritoriją buvo pradėtas tiesti dar prieš kelis metus, tačiau galutinai nutiestas tik pernai.
                    Deja, nenaudojamas iki šiol.

                    Kelias, sukantis kairėn, ir yra minimas privažiuojamasis kelias.



                    Ten pat, vaizdas Kauno link.



                    Kiek paėjus pirmyn palei privažiuojamąjį kelią.


                    Vaizdas atgal šiek tiek atsitraukus nuo privažiuojamojo kelio.



                    Vaizdas pervažos tolumoje link. Ten Statybininkų g.



                    Ties pervaža, stoties link.



                    Ten pat, į priešingą pusę.



                    Šalia pervažos štai kas.



                    Einu pirmyn privažiuojamuoju keliu. Kreivėje mediniai pabėgiai. Tiesiosiose - naudoti gelžbetoniai.



                    Vaizdas atgal, pervažos link. Pervažoje net ženklai "Stop" nusukti į šonus.



                    Bėgių tvirtinimas prie medinių pabėgių.



                    Pagaliau pasimato įmonės tvora.



                    Ties vartais.



                    Ten pat, vaizdas atgal.



                    Vaizdas pro vartus. Jokios infrastruktūros geležinkelio atšakos naudojimui nėra.


                    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.04, 20:36.

                    Comment


                      Radviliškis. Privažiuojamasis kelias nuo stoties iki miesto šilumos tinklų katilinės (susikertantis su A9) ir kitų įmonių.
                      Žemėlapis orientacijai.



                      Pradedu nuo stoties. Vaizdas rytų link.



                      Vaizdas į priešingą pusę. Šiuo dešinėje esančiu einu pirmyn.



                      Kiek paėjus pirmyn.Kelias dešinėn ir yra privažiuojamojo kelio, kuriuo toliau eisiu, pradžia.



                      Dar kiek paėjus. Kelias suka dešinėn.



                      Dar kiek paėjus pirmyn.



                      Vaizdas atgal.



                      Netrukus kelias kertasi su S. Dariaus ir S. Girėno gatve.



                      Ten pat, vaizdas stoties link.

                      Paskutinis taisė Al1; 2017.09.13, 10:50.

                      Comment


                        Einu toliau pirmyn. Už pervažos, vaizdas stoties link.



                        Vaizdas į priešingą pusę.



                        Dar kiek paėjus pirmyn. Dešinėje pusėje matosi atšaka pirmoji iš dviejų atšakų į įmones.



                        Vaizdas atgal, stoties link.



                        Prieinu iki minėtos pirmos atšakos iešmo.



                        Einu pirmąja šonine atšaka.



                        Kiek paėjus vaizdas nuo kelio, vedančio į stotį.



                        Einu toliau atšaka. Kiek paėjus, vaizdas atgal.



                        Vaizdas pirmyn. Atšaka baigiasi tolumoje esančioje teritorijoje.


                        Paskutinis taisė Al1; 2017.09.13, 10:57.

                        Comment


                          Grįžtu atgal ir toliau einu pirmyn pagrindiniu privažiuojamuoju keliu.



                          Netrukus prieinu antrosios šoninės atšakos iešmą.



                          Ten pat, vaizdas atgal, stoties link.



                          Dar kiek prieinu arčiau iešmo.



                          Vaizdas į priešingą pusę. Toliau einu pirmyn antrąja šonine atšaka.



                          Kiek paėjus pirmyn. Ši atšaka daugiau naudojama.



                          Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.



                          Vėl pirmyn. Priekyje akmens anglies iškrovimo vieta. Atšaka įeina į tolumoje esančios įmonės teritoriją ir joje baigiasi.


                          Paskutinis taisė Al1; 2017.09.13, 11:04.

                          Comment


                            Grįžtu atgal ir toliau einu pirmyn pagrindiniu privažiuojamuoju keliu.



                            Vėl, paėjus keliasdešimt metrų, prieinu iešmą. Atšaka dešinėn nenaudojama. Neaišku, ar ji išlikusi įmonės teritorijoje.



                            Ten pat, vaizdas atgal, stoties link.



                            Kiek paėjus pirmyn.



                            Dar dvi atšakos kairėn taip pat nenaudojamos.



                            Vaizdas atgal.



                            Toliau einu pirmyn pagrindiniu privažiuojamuoju keliu, vedančiu į katilinę.


                            Comment


                              Kelias suka dešinėn.



                              Dar kiek paėjus.



                              Vaizdas atgal.



                              Toliau einu pirmyn.



                              Priekyje jau matosi pervaža kelyje A9.



                              Dar arčiau pervažos.



                              Vaizdas atgal.



                              Ties pervaža.



                              Vaizdas į įmonės teritoriją, kurion įeina geležinkelis. Tolumoje jis suka dešinėn ir baigiasi aklikeliu.


                              Comment


                                Alytuje dar pernai buvo rekonstruotas geležinkelio viadukas virš Naujosios gatvės, vedantis į Pramonės rajoną. Nors iš pradžių buvo vietinėje spaudoje aiškinama, kad viadukas per žemai, kad rekonstruojant Naująją gatvę, reikia didinti aukštį po viaduku. Tačiau, kaip matyti, nieko nepakeista, tik atnaujintos atramos, pati metalinė dalis suremontuota stacionariai gamykloje, perdažyta ir vėl atvežta. Atrodo, kad pakeistos ir gelžbetoninės perdangos abiejuose šonuose. Naujoji gatvė rekonstruojama - už mano nugaros buvo dar nebaigtas žiedas, o už jo 4 juostų gatvė. Likusi gatvės dalis bus tvarkoma kitais metais, tikriausiai nuo žiedo iki maždaug viaduku ar ir po juo bus 3 juostos, o už jo link miesto pakraščio taip ir liks dvi.

                                Comment


                                  VMG prie gamyklos Akmenės rajone turės geležinkelį

                                  https://www.vz.lt/pramone/2018/11/08...es-gelezinkeli
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Pagaliau praėjusią savaitę Alytuje apsilankė didelė delegacija su susisiekimo ministru, LG vadovais ir kitais aukštas pareigas užimančiais asmenimis, ir buvo pasirašyti dokumentai, susiję su viaduko per Naująją gatvę rekonstrukcija. Darbai turi prasidėti 2021 kovą ir baigtis gruodį. Viadukas bus paaukštintas ir dvigubai pailgintas, kad po juo galėtų tilpti 4 eismo juostos su šaligatviais. Konstrukcija turėtų išlikti metaline. Kaip bus, pamatysime. Sutvarkius viaduką, bus galima užbaigti ir Naujosios gatvės rekonstrukciją ties viaduku.

                                    https://www.alytausnaujienos.lt/ge-l...n-ciu-me-tu-pa
                                    Paskutinis taisė Al1; 2020.10.05, 20:50.

                                    Comment


                                      Akmenės stoties privažiuojamieji keliai.

                                      Privažiuojamieji keliai šiaurės vakariniame stoties gale.
                                      Vaizdas nuo viaduko Mažeikių pusėn šiaurės vakariniame stoties gale. Dešinėje - privažiuojamasis kelias.



                                      Einu juo.



                                      Kelias išsišakoja į du. Anksčiau dar buvo dar vienas kelias dešinėn. Jo jau nėra.



                                      Išeinu į prižiūrėtą teritoriją. Du keliai. Kitas prie tvoros. Šitie keliai jau seniai matė traukinius. Tačiau kol kas palaikomi ir prižiūrimi. Čia anksčiau būta kažkokių su žemės ūkiu susijusių įmonių ar organizacijų. Dabar irgi veikia viena.



                                      Ten pat, vaizdas atgal.



                                      Kelias prie tvoros.



                                      Ties antra pervaža.



                                      Ties pervaža. Vaizdas privažiuojamųjų kelių galo link.




                                      Ten pat, vaizdas atgal.






                                      Comment


                                        Kita Akmenės privažiuojamųjų kelių grupė yra arčiau prie stoties. Tai statybinių medžiagų (kreidos, kalkių) ar kaip ten vadinosi įmonių kelynas.
                                        Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto Šiaulių link. Štai tų kelių pradžia.



                                        Nusileidžiu nuo pėsčiųjų tilto. Vaizdas atgal, Mažeikių link.



                                        Ten pat, vaizdas pirmyn. Einu pirmyn.



                                        Iešmas.



                                        Einu dešiniuoju keliu.



                                        Kiek paėjus.



                                        Vaizdas atgal.



                                        Toliau einu pirmyn.



                                        Vėl iešmas. Kelias tiesiai nenaudojamas.



                                        Comment


                                          Einu dešinėn.





                                          Vaizdas atgal.



                                          Nenaudojamas kelias.



                                          Grįžtu atgal ten, kur prie stoties privažiuojamieji keliai išsišakoja. Toliau einu kairiuoju keliu.



                                          Kiek paėjus; tolumoje matosi vagonas.



                                          Prieinu pervažą.



                                          Čia kairiau yra dar vienas nenaudojamas kelias.



                                          Pabaiga.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2021.01.19, 10:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X