Tai ER2 su savadarbe kabina, yra ir kitokių variantų, bet ši modernizacijos su bjaurojimu praktika baigta šiuo metu.
Machindžauri stotis yra už miesto ribos, bet tai pagrindinė keleivinė miesto stotis, po linijos centre uždarymo. Arčiau miesto yra krovininė stotis, ten šalia statė ir naujus keleivinius rūmus, bet jie nebaigti ir projekto dėl didesnės kainos atsisakyta.
Naujas elektrinis traukinys VMK-001, bendras kiniečių ir gruzinų gaminys. Kėbulas iš Kinijos, vežimėliai ir elektrinė dalis gruzinų. Važiuoja maršrutu Tbilisis-Batumis
Pusvagoniai su azoto trąšomis Batumio uoste
Grūdovežiai
Ukrainos keltas "Geroj Šipki" prie Batumio pakrantės.
Su vagonais ir nuleidęs inkarą... Uoste tuo metu švartavosi anksčiau į Klaipėdą iš Mukrano plaukiojęs "Greifsvald". Dviese netelpa.
Naujas elektrinis traukinys VMK-001, bendras kiniečių ir gruzinų gaminys. Kėbulas iš Kinijos, vežimėliai ir elektrinė dalis gruzinų. Važiuoja maršrutu Tbilisis-Batumis Atvaizdas
Pusvagoniai su azoto trąšomis Batumio uoste Atvaizdas
Samtredijos stotyje didelis vagonų kapinynas, užstatytas vienas kelynas visas, skirstymo kalnelis neveikia. Beveik kiekvienoje kiek didesnėje stotyje buvo tokių vaizdų, turbūt kažkas netaip su metalo laužo supirktuvėmis. Tikriausiai dauguma tų vagonų tik remonto didesnio ar mažesnio užtektų ir galėtų važinėti.
Comment