Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pramoninės geležinkelių linijos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten, kur viadukas, apačioje yra apsaugos postas. Kartais apsauga išlenda apsidairyti. Kai paskutinį kartą buvau ir fotografavau TEM7A, apsauginis mane nufotografavo telefonu

    http://lg-trains.blogspot.com/2012/0...lietuvoje.html

    Mano reportažas apie TEM7A medžioklę.

    Comment


      Apsauginis vaikščiojo (pirmojoje nuotraukoje matosi) nusisukęs ir manęs nematė.

      Comment


        Fotoreportažas iš Rimkų - Gargždų linijos. Liniją eksploatuoja "Gargždų geležinkelis". Jų interneto puslapyje pateikta informacija apie turimus pajėgumus, tame tarpe ir kelių ilgį - tik 4622 metrų. Todėl tikėtina, kad magistralinė linija priklauso LG ir ją "Gargždų geležinkelis" nuomoja bei eksploatuoja.

        Fotoreportažą pradėsiu nuo Gargždų.

        Ortofotonuotraukoje geltonu O pažymėjau labiausiai į rytus nutolusį geležinkelio galą. Ten jau ne magistraliniai keliai, o tie "Gargždų geležinkeliui" nuosavybės teise priklausantieji. Nuotrauka iš ten iškart po ortofotonuotrauka.



        Vaizdas rytų link. Daug suiverstų pabėgių, kairiau (į kadrą nepateko) yra veikianti metalo laužo supirktuvė.



        Vaizdas iš rytų pusės į "Gargžų geležinkelio" gamybinę teritoriją. Ji ortofotonuotraukoje pažymėta raudonai.



        Vaizdas į rytus iš tos vietos, kuri ortofotonuotraukoje pažymėta mėlynu O.



        Ten pat, tik į priešingą, vakar pusę.



        Einu prie Gamyklos gatvės pervažos. Žvilgsnis atgal.



        Už pervažos, vakarų link.



        Kiek paėjus pirmyn. Nenaudojama atšaka kairėn - į asfaltbetonio gamyklą.

        Paskutinis taisė Al1; 2012.12.04, 20:40.

        Comment


          Minėta nenaudojama geležinkelio atšaka per asfaltbetonio bazę pažymėjau geltonai. Ji abiejuose galuose susijungia su magistraline linija.



          Toliau einu pirmyn. Dešinėje žolėje nenaudojamas kelias.



          Dar paėjus į priekį.



          Dar toliau paėjus. Dešinėje, kur bėgiai po stogu, - buvę trąšų sandėliai.



          Vaizdas atgal.



          Dar kiek paėjus į priekį, vėl vaizdas atgal. Ten, kur buvo iškraunamos trąšos pilant jas iš vagonų į bunkerį (matosi transporterio juostos dalis), bėgiai labai stipriai korodavę, metalas išsisluokniavęs.



          Žvilgsnis į asfaltbetonio gamyklos teritoriją. Stovi kranas ir platformos. Bėgiai gamyklos teritorijoje neapaugę žole. Tačiau ties tvora jie apaugę iš abiejų linijos galų. Taigi, kranas su platformomis ten jau nebe pirmus metus stovi nebenaudojamas.



          Toliau einu pirmyn.



          Priėjau trąšų sandėlių pabaigą. Žvilgsnis atgal.

          Paskutinis taisė Al1; 2012.12.04, 20:41.

          Comment


            Toliau einu pirmyn.



            Ten pat, vaizdas atgal.



            Dar kiek paėjus. Vaizdas vakarų link. Ten, kur (žr. ortofotonuotrauką ankstesniame pranešime) atsišakoja atšaka šiauriau magistralinės linijos (dešinėje) ir yra vakarinė asfaltbetonio gamyklos atšakos jungtis su magistraline linija (kairėje). Taip pat bėgiai yra ir priekyje dešinėje esančioje teritorijoje palei tvorą (ortofotonuotraukoje nepažymėjau). Toliau palei tvorą yra rampa. Ant jos gulėjo lyg ir TGM'o rėmas. 2010 m. ten iš tolo mačiau senų šilumvežių kabinas.



            Nenaudojama atšaka šiauriau magistralinės linijos. Bėgiai yra žolėje ir už vartų.



            Aukščiau esančiame pranešime patalpintoje ortofotonuotraukoje juodai pažymėjau pervažą. Ties pervaža, vakarų link.



            Ten pat, į priešingą pusę.



            Netoli pervažos atsišakoja (ortofotonuotraukoje pažymėjau) dabar nebenaudojamas kelia į berods "Lietuvos kelių" žvyro ir skaldos aikštelę.



            Ta pati atšaka, tik vaizdas į priešingą pusę.

            Paskutinis taisė Al1; 2012.12.04, 20:18.

            Comment


              Ties nežinau kokių sodų pervaža. Vaizdas vakarų link.



              Ten pat, vaizdas atgal.



              Ties kelio Nr. 227 pervaža. Vaizdas vakarų link.



              Ties pervaža, į priešingą pusę.



              Už pervažos, Vakarų link. Dešinėje pusėje yra apleista dujų pilstymo stotis. Į ją veda bėgiai dešinėje.



              Ten pat, vaizdas pervažos link.



              Tiesiai ir į dešinę - privažiavimas prie dujų pilstymo stoties.



              Kiek paėjus dujų perpylimo stoties vartų link. Bėgiai yra.

              Paskutinis taisė Al1; 2012.12.04, 20:27.

              Comment


                Prie jų cecho stovėjo technikos? Nenufotografavai?

                Kranas su platformomis priklauso "Klaipėdos kranams" berods, krizė juos stipriai paveikė.

                Prie Jakų-Dovilų kelio pervažos keliai į suskystintų dujų saugyklą, turbūt jau seniai nenaudojami. O nuo tų sodų link Gargždų, berods netoli tos skaldos aikštelės buvo antras kelias, ar pralanka, ar šiaip kelias vagonams laikyti, likę ir pabėgių.
                Paskutinis taisė Eimantas; 2012.12.04, 20:27.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Kiek paėjus magistraline linija už dujų pilstymo stoties. Vaizdas vakarų link. Palei geležinkelį yra Kiškėnų sodai.



                  Ten pat, į vaizdas atgal.



                  Dar kiek paėjus prieinu vienintelį linijoje tiltą. Jis per Smeltalę.





                  Už tilto, Rimkų link.



                  Tęsinys bus.

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Prie jų cecho stovėjo technikos? Nenufotografavai?
                    Ten aptverta teritorija. Nelindau. Be to laikas spaudė.

                    Comment


                      Tęsiu toliau. Ortofotonuotraukoje, dešiniajame viršutiniame kampe pažymėjau tiltą per Smeltalę.



                      Už maždaug 600 m nuo tilto per Smeltalę, Rimkų link. Dešinėn atsišakoja privažiuojamieji keliai į objektą Nr. 1 ortofotonuotraukoje. Ten yra ne viena įmonė, bet viena iš jų yra kelininkų.



                      Dar paėjus apie 10 metrų, žvilgsnis atgal.



                      Toliau einu atšaka.



                      Kiek paėjus keliai išsišakoja. Keliai naudojami.









                      Grįžtant atgal prie magistralinės linijos.

                      Paskutinis taisė Al1; 2012.12.05, 19:07.

                      Comment


                        Toliau einant Rimkų link.



                        Žvilgsnis atgal.



                        Į kairę atsišakoja bėgiai į objektą Nr. 2 ortofotonuotraukoje. Tai PET granulių gamykla.



                        Dar kiek paėjus, žvilgsnis atgal.



                        Žvilgnis į priešingą magistralinės linijos pusę. Žolėje matosi bėgiai. Teritorija atrodo apleista.



                        Vėl žvilgsnis į PET gamyklos pusę.



                        PET gamyklos geležinkelio vartai.



                        Stovint ant magistralinės linijos, PET gamyklos link. Už nugaros kelio Klaipėda - Šilutė viadukas per geležinkelį. Taip pat kairėje žolėje yra nenaudojamas kelias. Jis matysis kitose nuotraukose.



                        Po viaduku, Rimkų link.



                        Už viaduko į priešingą pusę.

                        Paskutinis taisė Al1; 2012.12.05, 19:14.

                        Comment


                          Objekte Nr.1 iškraunama skalda iš pusvagonių, yra "Resotos" metalo supirkimo punktas, jame buvo pjaustomi D1 dyzeliukai. Galbūt dar kažkas.
                          Granulių gamykloje dažnai būna platformos su konteineriais produkcijai krauti (LG, BČ, ukrainiečių konteineriai), turbūt "Vikingu" išveža.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Kiek už viaduko, žvilgsnis nuo magistralinės linijos objekto Nr. 3 ortofotonuotraukoje link. Ant platformos buvo kraunamas miškovežis.



                            Rimkų link.



                            Dar kiek paėjus, objekto Nr. 3 link.



                            Dar kiek paėjus Rimkų link. Žvilgsnis atgal.



                            Toliau einu Rimkų link.



                            Kol praėjau ekskavatorių ant bėgių su platforma, jie nuvažiavo. Dumpkarai liko stovėti. Vaizdas Gargždų link.



                            Teritorija tarp ortofotonuotraukoje pažymėtų objektų Nr. 3 ir 4 įsisavinama. Ir joje tiesiami geležinkelio keliai bei rekonstruojami senesni objekto Nr. 3 link.







                            Paskutinis taisė Al1; 2012.12.05, 19:25.

                            Comment


                              Toliau pakeičiau judėjimo kryptį. Einu nuo Rimkų pervažos (ortofotonuotraukoje kairėje apačioje) Gargždų link.

                              Vaizdas atgal, pervažos link.



                              Atšaka nusuka link Pagėgių - Klaipėdos linijos.



                              Stovint ant aukščiau minėtos atšakos, Rimkų pervažos link.



                              Toliau einu Gargždų linija. Bėgiai kairėn į skaldos aikštelę (objektas Nr. 4 ortofotonuotraukoje).



                              Einu jais.



                              Pasigirdo dundesys - važiavo TGM4B-0213 su dumpkarais.



                              Einu toliau.





                              Pabaiga.
                              Paskutinis taisė Al1; 2012.12.05, 19:38.

                              Comment


                                Priešpaskutinio ir paskutinio pranešimo beveik visos nuotraukos jau labiau į Klaipėdos privažiuojamųjų temą tinka.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Na aplamai manyčiau , kad čia ne pramominė linija, tai viso labo privažiuojamieji keliai. Lietuvoje sakyčiau yra dvi pramoninės linijos - Rizgonys ir Akmenės cemento linijos, nes konkrečiai šios linijos aptarnauja pramonės objektus - iš karjerų priveža žaliavas gamybai.

                                  Comment


                                    Yra dar atominės elektrinės linija ir Radviliškio - Pakruojo linija. Gargždų linija irgi aptarnauja eilę pramonės įmonių ir sandėlių Gargžduose ir Rimkuose. Kitas klausimas ar tos visos linijos nėra privažiuojamieji keliai.

                                    Comment


                                      Fotoreportažas iš Radviliškio - Pakruojo - Petrašiūnų linijos.
                                      Realiai linija prasideda maždaug ties Durpyno stotele. Petrašiūnų stotis dar statoma.
                                      Žemėlapyje pažymėjau kvadratais Pakruojo ir Petrašiūnų stočių vietas.



                                      Radviliškis, Durpyno stotelė, ties pervaža. Šiaulių link. Dešinysis kelias - į Pakruojį.



                                      Stovint ant perono, dešinysis kelias - į Pakruojį.



                                      Toliau geležinkelis apie 700 m eina lygiagrečiai magistralinei linijai ir ima nuo jos atsiskirti. Ties Kutiškių Alyvų g. pervaža, vaizdas Pakruojo link.



                                      Ten pat, vaizdas Radviliškio link. Magistralinė linija už maždaug 500 m.



                                      Viadukas virš kelio A9. Vaizdas Šiaulių link. Pakruojis - dešinėn.



                                      Tiltas per Obelę ties Voskoniais.



                                      Tiltas per Vėzgę ties Šukioniais, Pakruojo link. Tolumoje dešinėje matosi buvusios siaurojo geležinkelio Šukionių stoties pastatas.



                                      Tiltas iš šono.



                                      Kiek paėjus nuo tilto link Šukionių pervažos. Važiuoja traukinys su skalda į Radviliškį.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 12:59.

                                      Comment


                                        Kitas didelis viadukas - per kelią Nr. 150, už jo geležinkelis suka dešinėn, į rytus.
                                        Vaizdas Pakruojo link. Geležinkeliu važiuojant Pakruojis kairėje.



                                        Pakruojo stotis. Ties pervaža vakariniame kelyno gale.



                                        Vaizdas atgal. Vakaro saulė jau buvo žemai... Dešinėn dar nueina privažiuojamasis kelias į elevatorių. Jo nuotraukos bus kiek vėliau.



                                        Tarnybinis pastatas.



                                        Už tarnybinio pastato.



                                        Kiek kairiau ir be priartinimo.



                                        Stoties pastatas.





                                        Stoties panorama.



                                        Aukščiau esančios nuotraukos padarytos šeštadienį, po darbo pabaigos (traukinys ties Šukioniais išvežė pakrautą sąstatą į Radviliškį).

                                        Kitos trys nuotraukos padarytos penktadienio vakarą, besibaigiant darbo dienai.



                                        Klovainių skaldos šilumvežis ką tik atitempė pakrautą sąstatą į stotį. Dar tą dieną Pakruojyje buvo "Gargždų geležinkelio" TEM2, bet fotografavimo metu jis jau buvo išvažiavęs į Petrašiūnus.



                                        TEM2 atitemptą sąstatą, TEM-TMH tempia į Radviliškį.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 22:58.

                                        Comment


                                          Rytinis kelyno galas. Vaizdas stoties centro link.



                                          Kitu rakursu.



                                          Vaizdas į priešingą pusę.



                                          Kiek paėjus dar labiau rytinio kelyno galo link. Vaizdas stoties centro link.



                                          Vaizdas į priešingą pusę.



                                          Kairėn atsiskiria privažiuojamasis kelias į įmonių teritoriją.



                                          Dar kiek pirmyn (į rytus) paėjus vėl vienas kelias (kairėn) atsiskiria į įmonių teritoriją. Dešinysis kelias - į Klovainius, antras iš dešinės - į Petrašiūnus.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 18:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X