Atvažiuojant nuo Pabradės geležinkelio atšaka išardyta seniai. O nuo Bezdonių pusės yra vagonų plovykla.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pramoninės geležinkelių linijos Lietuvoje
Collapse
X
-
Pasirodo, Skersabalių karjeras veikia ir dabar. Bet yra kasamas tik karjerinis gruntas. Į ten yra atšaka ir galima krauti į vagonus.
http://www.zvyras.lt/
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąTai į Turmanta,po 6vagonus kiekviena vakara veža grunta,ar kažka kita... Al1,kokia tavo nuomone jei prades statyti VAE,tai užteks vienkelio nuo Bezdonio iki Dūkšto?
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąNenusnekek...
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNenusisneku. Tu zinai kiek reikia visko naujai VAE
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąPakolkas jokie darbai nevyksta.. Nežinai tai ir nesakyk,ir man atrodo nieko čia ir nedarys užteks ir vienkelio
Comment
-
Nežinau kur rašyt, tad labai nebauskit Norėjau pasidomėti linija Radviliškis - Pakruojis - ???. Įdomu pasidarė, ar tai privažiuojamasis kelias, ar tai kokia nors pramoninė linija ir iki kur ji tęsiasi, kiek žiūrėjau žemėlapius tai už Pakruojo link Pasvalio dar kažkiek kilometrų nueina ir yra atšaka link Klovainių berods. Kiek teko matyt, tai traukiniai vien iš pusvagonių sudaryti ir gana netrumpi. Vieną kartą praleidinėjau traukinį pervažoje su keliu Pakruojis - Smilgiai, tai ČME tempė sąstatą gana nemažą link Klovainių. Šiaip kiek žinau, aplink Pakruojį daug skaldos kasyklų (karjerų) tai manau skaldą ir tevežioja. Pačiame Pakruojyje, nepastebėjau jokios stoties ir nemačiau nė kart keleivinio traukinio. Kelias su pabėgiais gelžbetoniniais, tvarkingom pervažom, netgi viadukais. Tik kiek važiuodavau žiemą, atšaka nuo Pakruojo link Klovainių būdavo aprūdijus, nenuvažinėta, užpustyta. Vasarą vėl blizganti. Taigi ar ten važiuoja keleiviniai, ar kada nors važiavo? Gal yra daugiau žinančių, būtų malonu sulaukti Jūsų atsakymų.
P.S Kiek krovininių traukinių sąstatų prarieda ruožu Radviliškis - Pakruojis? Dėkingas.
Comment
-
Ne, ten, atrodo, kad magistralinis LG kelias. Veža skaldą. Pakruojyje stotis yra. Atvažiuojant nuo Šiaulių ir per pirmą pervažą (ties elevatoriumi) važiuojant į Pakruojį, stotis matosi dešinėje keli šimtai metrų nuo pervažos. Keleiviniai šia linija niekada nevažinėjo. Koks judėjimo intensyvumas nežinau.
Comment
-
Ką tik www.litrail.lt radau skelbimą, kad LG skelbia konkursą keisti medinius pabėgius į gežbetoninius (iš viso 2000 vnt.) geležinkelio ruože Gargždai - Rimkai 4-11 km. Tai kaip čia yra? Juk ta linija, atrodo, nepriklauso LG...
Comment
-
Jonava - Rizgonys.
Geležinkelio atšaka veda į UAB "Rizgonys" karjerą. Geležinkelis naudojamas produkcijos - žvyro, smėlio ir kt. išgabenimui. Tačiau pačiuose karjeruose dirba "Belazai" ir kita vakarietiška technika.
Pradedu nuo Jonavos. Šiaurės vakarinis stoties kelyno galas, žvilgsnis stoties link.
Gaila, fotoaparato akumuliatoriai pavedė atsakingiausiu momentu. Jiems baigiantis nebesusifokusavo. Dar gerai, kad iš viso neišsijungė staiga...
Į Kėdainių pusę. Dešinėje atšaka į Rizgonis.
Prasideda gan mažo spindulio ilga kreivė.
Žvilgsnis atgal.
Comment
-
Tiltas per Lokį. Tai vienintelis tiltas per upę šioje linijoje. Vaizdas Rizgonių link.
Markutiškių pervaža.
Tiltas per kelią A6 statytas su perspektyvą kelią platinti iki 4 juostų.
Ties buvusia pervaža Pageležių miške. Vaizdas link karjero.
Pabėgiai LDZ.
Dar maždaug 2 km pavažiavus karjero link. Vaizdas Jonavos link.
Paskutinis taisė Al1; 2011.08.19, 22:40.
Comment
-
Ties pirmuoju iešmu Rizgonių stoties (lyg ir yra stoties statusas) link.
Pats iešmas ir apleistas pastatas.
Ties minipervaža Jonavos link. Ženklas kairėje - "Stoties riba".
Karjere dirba "Belazai" ir kita auto ir traktorinė technika.
Taigi, Rizgonių liniją aptarnauja LG lokomotyvai, o konkrečiai - Jonavos manevriniai. Kažin ar Rizgonių karjeras turi savo lokomotyvus. M62, kurį pagavau važiuojantį į Rizgonis, karjere užtruko gerą valandą. Per tą laiką jis galėjo atlikti ir kai kuriuos manevrinius darbus. Kadangi geležinkelis naudojamas tik produkcijos išvežimui, kai kurių reikiamų krovinių atvežimui, tai judėjimas nėra intensyvus.
Į Jonavą su pakrautu sąstatu grįžtantis M62K-1597 maždaug 1,5 km nuo karjero.
Į karjerus galima laisvai patekti, tačiau perdirbimo įmonės teritorijon įvažiuoti ir eiti draudžiama. Tai per daug ir į vidų nelindau. Be to ir laiko nebuvo.Paskutinis taisė Al1; 2011.08.19, 23:02.
Comment
Comment