Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pramoninės geležinkelių linijos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Dar pabėgiai. Bet įdomiau tai, kas tolumoje.



    Dviašė platfroma ir kranas KDE163-9031 (?)






    Koks aširatis!







    Rėmas iš senų bėgių ant platformos.



    Rusiškas 1916 m bėgis.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.04.23, 20:45.

    Comment


      #22
      Mazuto iškrovimo kelynas ir įranga. Šie keliai eina "kiaurai" teritorijos. Iš kitos mazuto iškrovimo aikštelės pusės vėl galima laisvai prieiti.





      Depas





      Matytas TEM2



      Atšaka link elektrinės administracinio pastato. Ja gali būti gabenami generatoriai, katilų dalys ir pan.



      Senų bėgių įvairovė.







      Paskutinis taisė Al1; 2010.04.23, 21:00.

      Comment


        #23
        Vis arčiau administracinio pastato.



        Šone tikriausiai alyvos iškrovimo aikštelė.



        Ir vėl seni bėgiai.





        Ką ten bėgiai seni...







        Paskutinis taisė Al1; 2010.04.23, 21:06.

        Comment


          #24
          Labai įdomus reportažas. Muziejui kiek būtų eksponatų.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #25










            Einu atgal



            Grįžau prie mazuto iškrovimo aikštelės





            Tęsinys rytoj. Bus dar įdomių eksponatų.
            Paskutinis taisė Al1; 2010.04.23, 21:17.

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

              Takas mane išvedė į menkai naudojamą pramoninę teritoriją (galima laisvai įeiti pro vartus) su administraciniu pastatu, sandėliais ir geležinkelio bėgiais. Žmonių nesimatė nei lauke, nei pastatuose. Tačiau matyti, jog teritorija nėra apleista. Tolėliau sandėliuojami vamzdžiai, metalo gaminiai ir kt. Po kurio laiko atvažiavo automobilis.
              dar visai neseniai viename is situ pastatu buvo elektrines pirkimu tarnyba - dabar ji perkelta i pagrindine teritorija

              Comment


                #27
                Tęsinys.

                Tuomet nuėjau link elektrinės geležinkelio ir LG privažiuojamojo kelio ribos.





                Vaizdas automagistralės link. Dešinėje kolektyviniai sodai, tolumoje matosi tiltas per automagistralę.



                Žvilgsnis į elektrinės kelyną nuo pirmojo iešmo.



                Bėgiais nuėjau į ten, pro kur ir atėjau iš miesto.





                Dar keli seni bėgiai.







                Tęsinys bus rytoj.
                Paskutinis taisė Al1; 2010.04.24, 22:06.

                Comment


                  #28
                  Šiaip kiekc žinau elektrinėje yra kažkoks elektrovežis (gal ir ne eletrovežis, bet pagalbinė mašina), foto neturiu , mačiau natūroje, bet tas buvo gal pries 4 metus. Būtų gerai gauti to aparato foto..

                  Comment


                    #29
                    Pagalbinė mašina yra. Geltonas tarybinis nedidelis krautuvas - kranas. Jei čia apie tą. Deja, nuotraukos neturiu, nes kelią remontavę darbininkai nepanoro, kad fotografuočiau.

                    Comment


                      #30
                      2007-ųjų pavasarį fotografuodamas Elektrėnų apylinkėse, užsukau ir prie elektrinės. Nesitikėjau pamatyti ilgų cisternų sąstatų judančių į ar iš elektrinės, nes tada dirbo minimaliu pajėgumu, tačiau teko nusivilti visiškai. Pasitryniau prie administracionio, paėjau atgal kokius 50 metrų, dar kažkaip pasijaučiau nejaukiai, sėdau į mašiną ir atgal... O dabar skaitau Al1 reportažą ir negaliu patikėti kiek ten visko yra O tie bėgiai šimto metų - tai kažkas nerealaus!!!
                      Paskutinis taisė railman; 2010.04.25, 17:43.

                      Comment


                        #31
                        Tęsiu apie Lietuvos elektrinės geležinkelį.

                        Aklikelis ties Obenių gatve (žr. ortofotonuotrauką pranešime http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1391 )



                        Vaizdas į priešingą pusę. Eisiu tiesiai dešiniuoju keliu.



                        Šiek tiek paėjus žvilgsnis kairiau.





                        Pirmoji atšaka.



                        Kitas išsišakojimas. Tačiau dėmesys nukrypsta į cisterną už medžių ir krūmų...



                        Einu arčiau.



                        Kelyje stovi senos cisterna ir platforma.



                        Cisternos talpa naujesnė, nei likusi vagono dalis. Pasirodo, ši cisterna naudojama ant kelių augančios žolės naikinimui verdančiu (tiksliau labai karštu) vandeniu.



                        Rėmas "apipjaustytas".







                        Platforma.





                        Paskutinis taisė Al1; 2010.04.25, 20:37.

                        Comment


                          #32
                          Einu toliau keliu, kuris aukščiau esančioje nuotraukoje yra kairėje.



                          Tik dalis suskilusio gretbėgio.



                          Bėgiai įeina į elektrinės pastatą. Tikriausiai jie išeina iš pastato kitoje jo pusėje.



                          Kelio, kuriame stovi cisterna ir platforma, pabaiga.



                          Dveji žemiau esančiose nuotraukose keliai taip pat nebenaudojami.





                          Keliai nebenaudojami, nes teritorija panaudota kogeneracinio katilo statybos reikmėms.



                          Ši atšaka dar nėra apleista, nors ir seniai nebenaudota.



                          Grįžtu atgal.



                          Paskutinis taisė Al1; 2010.04.25, 20:36.

                          Comment


                            #33
                            Ši nuotrauka jau buvo. Tiesiog grįžau atgal ir pasukau šia atšaka.



                            Kuro iškrovimo aikštelė



                            Buvęs betono mazgas.





                            Už betono mazgo to paties kelio bėgiai jau uždaroje teritorijoje.



                            Grįžau atgal. Dar viena nenaudojama atšaka lygiagrečiai magistraliniam keliui (kuris yra kairėje).



                            Paskutinis taisė Al1; 2010.04.25, 20:36.

                            Comment


                              #34
                              Magistralinis kelias. Vaizdas šiaurės link. Magistralinis kelias - kelias einantis nuo pat LG ir elektrinės kelių ribos iki aklikelio elektrinės pietuose.



                              Toliau nuėjau prie pervažos Elektrinės gatvėje (ortofotonuotraukoje netoli užrašas "Elektrėnų ŠE"). Keliai (magistalinis taip pat) pietų link.



                              Atšaka nebenaudojama (vaizdas nuo pervažos taip pat pietų link).



                              Žvilgsnis nuo pervažos šiaurės pusėn, link mazuto iškrovimo aikštelių.



                              Ten pat, tik žvilgsnis šiek tiek dešiniau.



                              Kaminai.



                              Artėju prie mazuto iškrovimo aikštelių



                              Kairėje šiltnamiai. Toliau esantys šiltnamiai nauji. Visgi "pagalbinis ūkis" veikia...



                              Čia lyg ir depo pastatas iš kitos pusės. Ir dar vienas durpių pervežimui skirtas vagonas.



                              Paskutinis taisė Al1; 2010.04.25, 20:36.

                              Comment


                                #35
                                Keliai dešiniau depo.



                                Vaizdas atsistojus nugara į vartus. Kairėje Elektrins gatvė.



                                Magistralinis kelias ir mazuto iškrovimo aikštelės.



                                Mazuto iškrovimo aikštelės.



                                Apėjau kuro saugyklas ir išėjau ten, kur stovi kranas su platforma.

                                Keliu, esančiu arčiausiai buvusios pirkimų tarnybos teritorijos (kaip paaškino JIL), nuėjau link tolumoje geltonuojančio kelio remontininkų krano. Deja jie nesutiko, kad fotografuočiau. Tačiau kalbėtis neatsisakė. Ir kai kurią gautą informaciją aš pateikiau aprašinėdamas nuotraukas.



                                Pakeliui aptikau dar vieną platformą saugomoje teritorijoje už dviejų tinklų eilių tvoros.





                                Viskas.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.04.25, 20:37.

                                Comment


                                  #36
                                  saunus reportazas is elektrines! ypac tie riedmenys. slydimo guolius turintys vagonai nebegali isvaziuot i LG kelius, todel darau isvada, kad tos platformos ir durpinis vagonas stumdomi tik elektrines teritorijoj. cisterna po avarijos, tokios nieks irgi is teritorijos neisleistu.
                                  P.S. platformos vezimeliuose (tos, kur su durpiniu vagonu sukabinta) isimta ne po viena, o po dvi dvigubas spyruokles. ta platforma nepritaikyta sunkiem kroviniam, tai vezimelyje sumazintas amortizuojanciu elementu kiekis.
                                  dekui Al1!
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #37
                                    Įdomu, kas tai per platforma ir kas jos viduryje apačioje?

                                    Cisternos talpa pakeista. Pats vagonas senesnis. Talpa - buvusio LG vagono, kuris patyrė avariją. Anksčiau buvo daugiau apgadintų avarijose cisternų, bet supjaustė.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                      saunus reportazas is elektrines! ypac tie riedmenys. slydimo guolius turintys vagonai nebegali isvaziuot i LG kelius, todel darau isvada, kad tos platformos ir durpinis vagonas stumdomi tik elektrines teritorijoj.
                                      Įtariu su atskiru leidimu galima pervaryti, nes ir L serijos garvežių tenderiai su tokiais guoliais, ir dviašį dengtą vagoną iš Radviliškio į Klaipėdą buvo atvilkę.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #39
                                        teisingai, bet kiekvienam tokiam isvaziavimui tektu kviestis LG atstovus, moketi uz vagona-priedanga.
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          #40
                                          Jau greitai...
                                          Fotoreportažas apie IAE geležinkelį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X